ბარსამ, შესაძლოა, სერჟი რობერტოსთან კონტრაქტი გაახანგრძლივოს

ბარსამ, შესაძლოა, სერჟი რობერტოსთან კონტრაქტი გაახანგრძლივოს

"ბარსელონამ" გუნდის მარჯვენა მცველთან, სერჟი რობერტოსთან, შესაძლოა, ახალი კონტრაქტი გააფორმოს.

"ბარსას" მე-4 კაპიტნის მოქმედი ხელშეკრულების ვადა მომდევნო წლის ზაფხულში იწურება. აქამდე გავრცელებული ცნობებით, კატალონიური კლუბი რობერტოს კონტრაქტის ერთი წლით გახანგრძლივებას სთავაზობდა, ეს კი 29 წლის ფეხბურთელს არ აკმაყოფილებდა, რის გამოც "ბლაუგრანა" მის გასაყიდად მზად იყო.

Marca-ს ჟურნალისტის, ლუის როხოს ახალხან გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" სერჟი რობერტოს კონტრაქტის 2 წლით, 2024 წლამდე გახანგძლივებას განიხილავს. ივარაუდება, რომ ესპანელი მოთამაშე ამ შეთავაზებით კმაყოფილი დარჩება.

სერჟი რობერტოს გასული სეზონის დიდი ნაწილი ტრავმის გამო გაუცდა. მან მონაწილეობა მხოლოდ 20 მატჩში მიიღო, რომლებშიც 1 გოლი გაიტანა და 2 ასისტი გააკეთა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 29 ივნისი 2021 14:15
    0
    რაო აღარ უნდა სიტის?
    Culé [?]
    #11 29 ივნისი 2021 04:26
    0
    თუ მოსაშორებელი ნაგავი არ მოიშორეს ამ კლუბს, არაფერი ეშველებათ....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 ივნისი 2021 23:33
    0
    აუ ეს ხორცმეტი ხომ ვერ მოიშორეს რა.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 28 ივნისი 2021 20:30
    0
    ჩვენ გვეღადავებიან ესენი მგონი😐😐
    ფანი [?]
    #8 28 ივნისი 2021 18:17
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ისეთი შეგრძნება მაქვს რომ ეს წყევლაა გუნდის. როგორც კი ამას მოვიშორებთ ჯადო მოგვეხსნება და გვეშველება🙁

    მაიცა თუ ჩემი ძმა ხარ ვალვერდეზეც ეგრე ამბობდნენ და უარეს დღეში მის მერე ვართ თუ ვართ😀
    ფანი [?]
    #7 28 ივნისი 2021 18:14
    0
    ისეთი შეგრძნება მაქვს რომ ეს წყევლაა გუნდის. როგორც კი ამას მოვიშორებთ ჯადო მოგვეხსნება და გვეშველება🙁
    ფანი [?]
    #6 28 ივნისი 2021 17:37
    0
    ნებისმიერ შემთხვევაში უნდა წავიდეს გუნდიდან
    Culé [?]
    #5 28 ივნისი 2021 17:31
    2
    გილოცავთ smiley
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 28 ივნისი 2021 17:29
    2
    გაახმევინეთ აქედან რა კონტრაქტის გახანგრძლივება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 28 ივნისი 2021 17:26
    1
    სავარაუდოთ გაუნახევრებენ ხელფასს
    Culé [?]
    #2 28 ივნისი 2021 17:22
    1
    აუ ეხლა არ ამამძღრენონ ამათმა,უკვე ძაან გამაღიზიანებელია მარკა,მუნდო დეპორტივოს და მსგავსი აფერისტული გამოცემების ჭორები.რობერტოს დატოვების არანაირი წინაპირობა არაა.მარჯვნივ 2 ფეხბურთელი გვყავს და ნახ.დაცვაში ამას 18 წლის ჟღვლინტიანი მორიბაც ჯობია,უბრალო ჭორია სალაპარაკო,რომ ჰქონდეთ ამათი ლოგიკით ყველა რჩება ბარსაში.დიდი ალბათობით გაცვლიან ამათ.ერთადერთი ფაბრიციო რომანოა,რომელიც ყველაფერს რასაც გაიგებს არ წერს აანალიზებს,ამოწმება და შემდეგ აქვეყნებს,თუ შეცდომაა კიდე გავრცელებულ ცნობებს ააფდეითებს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #1 28 ივნისი 2021 17:07
    2
    გასაშვებია რობერტო. არაა ამის ადგილი ბარსაში. ჩემი აზრით რობერტო ფსევდო უნივერსალია. არც ნახ. დაცვაში წყვეტს ვარსკვლავებს და არც მარჯვენა მცველად ბრწყინავს. და ფსევდო უნივერსალს გამოკვეთილ პოზიციაზე მოთამაშე პროფი ფეხბურთელი ყოველთვის აჯობებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.