Cadena SER: შესაძლოა უსმან დემბელეს ორი თვე გაუცდეს

Cadena SER: შესაძლოა უსმან დემბელეს ორი თვე გაუცდეს

"ბარსელონას" 24 წლის შემტევს, უსმან დემბელეს, უნგრეთთან მიღებული დაზიანების გამო, შესაძლოა, ორი თვე გაუცდეს, იტყობინება Cadena SER.

რამდენიმე წუთის წინ, გავრცელდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ დემბელე ევროპის ჩემპიონატზე თამაშს ვეღარ შეძლებს და მან საფრანგეთის ნაკრების შეკრება უკვე დატოვა.

ესპანური გამოცემა წერს, რომ დემბელეს დამატებითი გამოკვლევები ჩაუტარდება. ექიმთა წინასწარი ვარაუდით, მის რეაბილიტაციას ორი თვე დასჭირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #11 21 ივნისი 2021 15:11
    2
    ამის ამომავალი კარგის... დ გაათრიეთ რა ზარალია ტიპი ,ერთხელ მაინც გამოდგომოდა გუნდს რამეში/
    წევრი [?]
    #10 21 ივნისი 2021 15:10
    2
    უფასოდ გაუშვან აქეთ ფულიც დაამატონ რო წაიყვანონ
    ამის აქ ჩამომყვანის
    Culé [?]
    #9 21 ივნისი 2021 14:59
    2
    კიდე დაწერეს ამ საიტზე რომელიმე მწერალი რომ დემბელემ ტრავმიანი პერიოდი უკან მოიტავა??? ვნახოთ აწი რას და როგორ დაწერთ
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 ივნისი 2021 14:56
    2
    ამის დედას ვთხარე მაგრამ იმდენი იძახეთ არ იტრამვებაო თვალი ეცა ამ უბედურს
    Culé [?]
    #7 21 ივნისი 2021 14:55
    2
    გაასაღონ ლილს ან ნანტს 5 მილიონად ამის დედა შე*ეცი
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    ფანი [?]
    #6 21 ივნისი 2021 14:33
    2
    ვაიმე დემბელესგან არ ველოდი , არ ჩვევია ... აქამდე როგორ გაძლო ისე ეს უფრო მაკვირვებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 21 ივნისი 2021 14:32
    1
    ვინმეს გაუკვირდა?
    ფანი [?]
    #4 21 ივნისი 2021 14:18
    2
    ვაიმე ბიჭო რატოა ეს ესეთი ხრუსტალი დღემდე ვერ გამიგია რაში გადაყარეს 145 მილიონი პროსტა :დ
    ფანი [?]
    #3 21 ივნისი 2021 14:13
    1
    დღესვე გავუწყვიტავდი ამას კონტრაქტს ან ვინმეს გავუცვლიდი ტიპი ზარალზე მეტია
    ფანი [?]
    #2 21 ივნისი 2021 14:10
    1
    აუუუ იჯარით მაინც წაათრიოს ვინმემ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 21 ივნისი 2021 13:56
    2
    ლაპორტ გაყიდე მოაშორე მარა ვინ წაიყცანს ამ ინვალიდს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued