ოფიციალურად | მემფის დეპაი ბარსელონას ფეხბურთელია

ოფიციალურად | მემფის დეპაი ბარსელონას ფეხბურთელია

რამდენიმე წუთის წინ ფაბრიციო რომანომ გაავრცელა ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც მემფის დაპაიმ სამედიცინო შემოწმება ამსტერდამში უკვე გაიარა და ის უკვე ოფიციალურად გახდა "ბარსელონას" ფეხბურთელი.

ნიდერლანდელი "ბლაუგრანას" თავისუფალი აგენტის სტატუსით შუერთდა. 

მისი ტრანსფერი "ბარსას" ტვიტერის ოფიციალურ გვერდზე გამოქვეყნებული "ტვიტის" შემდეგ დადასტურდა.

დეპაიმ "ბარსასთან" 2-წლიანი კონტრაქტი გააფორმა. 

ფეხბურთელმა კარიერა პსვ-ში დაიწყო, შემდეგ ის 2 სეზონით ლუი ვან გაალის "მანჩესტერ იუნაიტედშიც" ვიხილეთ. 2016 წლიდან მემფისი ლიგა 1-ში, "ლიონის" შემადგენლობაში თამაშობდა. გასულ სეზონში მან 40 მატჩში მიიღო მონაწილეობა, 22 გოლი გაიტანა და 12 საგოლე გადაცემა შეასრულა. 

Transfermarkt.com-ზე დეპაი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #30 20 ივნისი 2021 16:13
    1
    მესი აგუერო დეპაი იმედია გაამართლებს
    L.Z
    წევრი [?]
    #29 20 ივნისი 2021 12:43
    3
    მოაშორეთ ბრეითუეთი და ამას ატაკეთ 9 ნომერი დროზე !⭕🔴
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 20 ივნისი 2021 10:50
    2
    დავისვენეთ? მე მგონი აღარ წავიკითხავთ ყოველდღე ერთი და იგივეს: დეპაი სულ უფრო უახლოვდება ბარსასო. თუ ესეც ფეიკი არ არის.
    Culé [?]
    #27 19 ივნისი 2021 23:58
    2
    Welcome!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 19 ივნისი 2021 23:23
    5
    აბა რააა გილოცავთ ძლივს როგორც იქნააა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #25 19 ივნისი 2021 22:47
    7
    ეხლა "ბარსა"100% მიგებს ტრიპლეტს ...კიდევ ერთი "მკვტარი" disappointed_relieved
    ფანი [?]
    #24 19 ივნისი 2021 22:29
    0
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    დემბელეც თუ გაყიდეს კიდევ უფრო დავაფასებ ლაპორტას.

    იყიდე და მოგყიდის laughing
    გრანდებს ვის რა ჯანდაბად უნდა და საშუალო გუნდს არ იკადრებს დემბო..
    წევრი [?]
    #23 19 ივნისი 2021 22:17
    2
    მიდი ლომო laughing laughing barca-1 barca-4
    Culé [?]
    #22 19 ივნისი 2021 22:08
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    აუარი აუარიო ! ეგ აუარი არ იყო ნახევარფინალში ბავარიასთან რომ დაიკარგა და ჩაისვარა აუარი კი არა ცენტრში ჰავერცი მოგვცა დაგვხატავდა

    ოხ ჰავერცი როცა საჭირო და შესაძლებელი იყო არ იყიდეს. აუარი კი მართლა კარგი ბიჭია, უბრალოდ შესაფერისი გუნდი ჭირდება

    ანდრე სილვა შეთავაზა ბარსას აგენტმა

    ჰავერცი არ იყო ხელიდან გასაშვები ნამდვილად ეხლა მაგის მოყვანის შანსი არ არსებობს .....ანდრე სილვა თუ ბერნარდო სილვა ? პორტუგალიელი სიტიში
    რომ თამაშობს

    ანდრე სილვა, ახლა რომ შემოვიდა

    წელს ჰალანდზე მეტი გაიტანა

    ოჰო ეგ საინტერესოა " აინტრახტში " რომ თამაშობს ეგეც პორტუგალიელია ოღონდ ეგ მგონი თავდამსხმელია .....ისე რა გადაეკიდნენ ამ პორტუგალიელებს არ ვიცი :))))))))))))))))))) ბოლოს სულ ანდრე გომეში მახსენდება პორტუგალიელზე :))))))))))))))))) თან მე როგორვ ბრაზილიის გულშემატკივარი ბავშვობიდან მეზიზღება ყველა პორტუგალიელი ერთად :)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Culé [?]
    #21 19 ივნისი 2021 21:51
    0
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    აუარი აუარიო ! ეგ აუარი არ იყო ნახევარფინალში ბავარიასთან რომ დაიკარგა და ჩაისვარა აუარი კი არა ცენტრში ჰავერცი მოგვცა დაგვხატავდა

    ოხ ჰავერცი როცა საჭირო და შესაძლებელი იყო არ იყიდეს. აუარი კი მართლა კარგი ბიჭია, უბრალოდ შესაფერისი გუნდი ჭირდება

    ანდრე სილვა შეთავაზა ბარსას აგენტმა

    ჰავერცი არ იყო ხელიდან გასაშვები ნამდვილად ეხლა მაგის მოყვანის შანსი არ არსებობს .....ანდრე სილვა თუ ბერნარდო სილვა ? პორტუგალიელი სიტიში
    რომ თამაშობს

    ანდრე სილვა, ახლა რომ შემოვიდა

    წელს ჰალანდზე მეტი გაიტანა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 19 ივნისი 2021 21:50
    2
    რონის შიგ გლანდებში.
    70 სანტიმეტრიდან ცარიელ კარში გატანილი არ შეარგეს.
    გერმანიაც მკიდია, მაგრამ ის ყეყეჩი წელს ქვემოთ მახატია. გაიკეთოს ეხლა ის წყვილი კოკა კოლას ბოთლი ერთ ადგილას.
    ფანი [?]
    #19 19 ივნისი 2021 21:49
    1
    ციტატა: Bakero
    ჰავერცი არ იყო ხელიდან გასაშვები ნამდვილად ეხლა მაგის მოყვანის შანსი არ არსებობს .....ანდრე სილვა თუ ბერნარდო სილვა ? პორტუგალიელი სიტიში
    რომ თამაშობს

    მეც ბერნანდოზე წავიკითხე
    ფანი [?]