ბარსელონა ალექს გრიმალდოს დაბრუნებაზე დაფიქრდა | Diario AS

ბარსელონა ალექს გრიმალდოს დაბრუნებაზე დაფიქრდა | Diario AS

Diario AS-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" ლისაბონის "ბენფიკას" 25 წლის მარცხენა მცველის, ალექს გრიმალდოს შეძენაზე ფიქრობს.

როგორც წყარო იტყობინება, "ბარსას" თავკაცს რონალდ კუმანსა და მის სამწვრთნელო შტაბს "ლა მასიელის" თამაში მოსწონთ. გარდა ამისა, ყოფილ კლუბში დაბრუნება, შესაძლოა, თავად ესპანელსაც სურდეს.

აღნიშნული გამოცემის ცნობით, პორტუგალიელები ახალგაზრდა ფეხბურთელის სანაცვლოდ, რომელსაც ამჟამინდელი კონტრაქტი 2023 წლამდე აქვს გაფორმებული, 20 მილიონ ევროს ითხოვენ.

გრიმალდო "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში 2008 წელს ჩაირიცხა, გუნდი კი 2015 წელს დატოვა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 18 ივნისი 2021 17:58
    0
    ლა მასიაში აღზრილ ბიჭებს ასე რომ ექცეოდნენ იმიტომაც არის ჩვენი საქმე ასე "კარგად" იმიტომაც გვაყურებინეს ამდენი ხანი უნიჭო ფირპო ზამენიდან !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 18 ივნისი 2021 14:39
    0
    რო ყიდიდნენ მაშინ ვერ ჩადეს დაბრუნების მექანიზმი.
    Culé [?]
    #13 17 ივნისი 2021 19:01
    1
    კარგი ნიუსია, დააბრუნეთ ეს ბიჭი სახლში
    გულშემატკივარი [?]
    #12 17 ივნისი 2021 18:29
    1
    გაია ბევრად უკეთესი მცველია და დაახლოვებით ერთი სირთულისაა ამ ორის ტრანსფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 17 ივნისი 2021 18:28
    1
    კაი ბიჭია თან ლა მასიელი
    ფანი [?]
    #10 17 ივნისი 2021 18:25
    1
    რაც შეიძლება ბევრი ესპანელი გუნდში <3
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 17 ივნისი 2021 17:55
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ისეთი შედეგიანიც აღარაა ადრე რო იყო. გაიას ვერ ჯობს მარა ცუდი ბიჭი არაა

    არადა ეს გაიაზე ბევრად ტექნიკურია და უკეთესი დარტყმაც აქვს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #8 17 ივნისი 2021 17:49
    0
    ეს მოიყვანოს. არაა ცუდი ბიჭი. ისე გაია მერჩივნა მარგრამ ეს იყოს. ზამენისთვის კაია..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 17 ივნისი 2021 17:49
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    ციტატა: M10 S9 D11
    ძლიივს როგორც იქნა დაინტერესდნენ ამით

    მახსოვს შენ ითხოვ ამის მოყვანას თავგამოდებით რამდენი ხანია. აგიხდეს იქნებ

    ნეტა ნეტა 20 მილიონი არაფერია ბოლო ბოლო ფირპოში გაუცვალონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 17 ივნისი 2021 17:20
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    ძლიივს როგორც იქნა დაინტერესდნენ ამით

    მახსოვს შენ ითხოვ ამის მოყვანას თავგამოდებით რამდენი ხანია. აგიხდეს იქნებ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #5 17 ივნისი 2021 17:11
    2
    ისეთი შედეგიანიც აღარაა ადრე რო იყო. გაიას ვერ ჯობს მარა ცუდი ბიჭი არაა
    ფანი [?]
    #4 17 ივნისი 2021 17:01
    3
    ფირპოში გაუცვალონ
    ფანი [?]
    #3 17 ივნისი 2021 16:45
    2
    20 მლნ არაფერია.თუ არადა გაუცვალონ ვინმეში.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 17 ივნისი 2021 16:43
    2
    ძლიივს როგორც იქნა დაინტერესდნენ ამით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #1 17 ივნისი 2021 16:32
    2
    20 მილიონი კაი ფასია. ლა მასიას აქცევს ლაპორტა დიდ ყურადღებას და ძაან კარგია, ეხლა უკვე ეცოდინებათ ფეხბურთელებს რო ნებისმიერ დროს მიეცემათ პირველ გუნდში ამოსვლის შანსი და არც წავლენ გუნდიდან და თამაშსაც მოუმატებენ.

    კოლიადოს ორელიანას და გონსალესს ველოდები შემდეგ სეზონში პირველ გუნდში!!!!!!