მემფის დეპაის ტრანსფერი ფაბრიციო რომანომაც დაადასტურა

მემფის დეპაის ტრანსფერი ფაბრიციო რომანომაც დაადასტურა

"ლიონისა" და ნიდერლანდების ნაკრების თავდამსხმელი, მემფის დეპაი კარიერას "ბარსელონაში" განაგრძობს, იტყობინება ფაბრიციო რომანო.

ცნობილი იტალიელი ჟურნალისტის ინფორმაციით, მხარეები სიტყვიერად შეთანხმდნენ, რომ კონტრაქტი 2023 წლამდე გაფორმდება, 2024 წლამდე გახანგრძლივების შესაძლებლობით. ის კატალონიურ კლუბს უფასოდ, თავისუფალი აგენტის სტატუსით შეუერთდება.

ფაბრიციო რომანო ასევე იტყობინება, რომ დეპაი "იუვენტუსთან" კონტაქტზე არასდროს ყოფილა. "პარი სენ-ჟერმენმა" შეთავაზება გააკეთა, თუმცა ნიდერლანდელის პრიორიტეტი ყოველთვის "ბარსელონა" იყო.

ტრანსფერზე კომენტარი დღეს რონალდ კუმანმა და თავად მემფის დეპაიმაც გააკეთეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 17 ივნისი 2021 13:14
    0
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    11 ნომერი გაუმზადეთ <3

    შეელიე ბოლოსდაბოლოს დემბელეს?:)

    ბოლო კლასიკოს მერე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 17 ივნისი 2021 12:40
    1
    კაროჩე დავიღალე, გავიგეთ რო სიტყვიერი თანხმობა აქვს. ეგებ კონტრაქტის ხელმოწერამდე დავისვენოთ ცოტა. ყოველი მეორე ნიუსი დეპაის ეხება, თუ ნიუსი ჰქვია ერთი და იგივე სიტყვებს სიტყვიერ შეთანხმებაზე.
    ფანი [?]
    #10 17 ივნისი 2021 09:34
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    11 ნომერი გაუმზადეთ <3

    შეელიე ბოლოსდაბოლოს დემბელეს?:)
    Culé [?]
    #9 17 ივნისი 2021 01:52
    2
    კარგი ნიუსია, ესე იგი ფეხბურთის თამაში უნდა
    ფანი [?]
    #8 17 ივნისი 2021 00:53
    0
    ამ ფაბეიციო რომანოსაც თავისი ინფოებიც გაუტრუხდა ტიპი რამდენი ხანია იძახი დღეს კოდის ხვალ მოდისო მაგრამ არა რა
    ფანი [?]
    #7 17 ივნისი 2021 00:38
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ცოცხალი მაგალითია იტალია არა საჭიროო მეგა ვარსკვალვები მათავარია მწვრთნელმა შეკრას გუნდიი არც ბამპე ყავთ და არც არავინ მსგავსი...ყველაზე გამართული გუნდია ამ ჩეპიონატზე

    მეგა ვარსკვლავები არ ჰყავს, მაგრამ შეტევაში იმობილე, კიეზა, ინსინიე ჰყავს, ნახევარდაცვაში ჟორჟინიო, ვერატი, ბარელა, დაცვაში ბონუჩი, კიელინი, ფლორენცი და კარში დონარუმა და რავი ძალიან კარგი შემადგენლობაა ჩემი აზრით და ვარსკვლავების ნაკლებობს არ განიცდის ნამდვილად, ნუ მეგა ვარსკვლავი ზოგადად ბევრი ისედაც არ თამაშობს ფრხბურთში.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 17 ივნისი 2021 00:37
    2
    11 ნომერი გაუმზადეთ <3
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #5 17 ივნისი 2021 00:27
    3
    დავიღალე ასეთი სისულელე რაღაცეებით... დეპაის ტრანსფერი 1 კვირაში დადასტურდება, დეპაის ტრანსფერი შუაღამით დადასტურდება, დეპაის ტრანსფერი პაპმა დაადასტურა, ბარსელონას პრეზიდენს უნდა რომ დეპაის ტრანსფერი ხვალ დადასტურდეს, დეპაის ტრანსფერი................. არ შეიძლება როცა დადასტურდება ერთხელ დაწერონ და მორჩა? რა სისულელეა ეს რაარის.
    ფანი [?]
    #4 17 ივნისი 2021 00:12
    4
    ცოცხალი მაგალითია იტალია არა საჭიროო მეგა ვარსკვალვები მათავარია მწვრთნელმა შეკრას გუნდიი არც ბამპე ყავთ და არც არავინ მსგავსი...ყველაზე გამართული გუნდია ამ ჩეპიონატზე
    წევრი [?]
    #3 17 ივნისი 2021 00:10
    4
    ვარსკვლავები გვჭირდება, ჩვენც და მადრიდელებსაც 🥺 ძაან გამიტყდა იმ ნაგვის წასვლა რეალიდან, რამოსის გარეშე მართლა არ წარმომიდგენია კლასიკოები 🥲
    ფანი [?]
    #2 17 ივნისი 2021 00:10
    4
    რამოსმა მაღალი ხელფასი და კაი კონტრაქტი მოინდომა, ხოდა პერესმა გააჯმევინა ეგრევე, ჯერ ახვეწინა და მერე პანღური ამოარტყა. რა სამარცხვინოა კაპიტანი ასე რომ წავა. ვარანიც მიდის და რეალს გარღვევა ექნება დაცვაში მომავალ წელს.
    ფანი [?]
    #1 17 ივნისი 2021 00:09
    3
    გვეშველა!!!ჰა აბა მოუყვანეს ვიააც ითხოვდა ბულდოგა და ერთი ტრიპლეტი არ დაუდია მაგ კუპატას.(ლა ლიგა მაინც დადოს მაგ საცოდავმა).