ბარსელონას ერთ-ერთ ვიდეოში მომდევნო სეზონის გასვლითი ფორმა შემთხვევით გამოაჩინა

ბარსელონას ერთ-ერთ ვიდეოში მომდევნო სეზონის გასვლითი ფორმა შემთხვევით გამოაჩინა

გუშინ კატალონიის "ბარსელონამ" 2021/22 წლების სეზონის საშინაო ფორმა "კამპ ნოუზე" ოფიციალურად წარადგინა - მასში მონაწილეობას მამაკაცთა და ქალთა გუნდის ფეხბურთელებმა მიიღეს, ცერემონიას კი ჟოან ლაპორტაც ესწრებოდა.

ახლა კი, Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, კლუბის არხზე აუდიოვიზუალური მასალის გამოქვეყნებისას, ახალი სეზონის გასვლითი ფორმის დიზაინიც გაიპარა.

აღნიშნული შემთხვევა ცნობილმა პორტალმა Footy Headlines-მა შეამჩნია და გაასაჯაროვა ვიდეო, სადაც სერჟი რობერტო იისფერი მაისურის ფონზე ჩანს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 16 ივნისი 2021 19:25
    1
    კაი ფორმა, ლამაზია საყურებლად. მაგრამ როცა გუნდი აგებს სულ აღარ გვახსოვს რა ფორმა აცვია.
    წევრი [?]
    #9 16 ივნისი 2021 19:06
    0
    ციტატა: Albicelecte
    თეთრი ფორმა?!?!?!?!?!?! barca-6

    არა
    Culé [?]
    #8 16 ივნისი 2021 19:02
    0
    თეთრი ფორმა?!?!?!?!?!?! barca-6
    Culé [?]
    #7 16 ივნისი 2021 18:48
    0
    ბარსა არის ლურჯ ბროწეულისფერი და არა თეთრი. მაინცდამაინც რეალისნაირი თეთრი რა ჯანდაბაა მეორე ფორმა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #6 16 ივნისი 2021 18:48
    0
    არარის ფორმა თეთრი დაწყნარდით ღია იასამნისფერია
    გულშემატკივარი [?]
    #5 16 ივნისი 2021 18:21
    0
    აქედანვე გვაპარებენ მომდევნო სეზონის ფორმას😁უარესებიც მინახავს ფორმა თუ სეზონები ეს არაფერია იმათთან🙃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 16 ივნისი 2021 17:53
    0
    რა თეთრი ფორმა რეალი ვართ? მოაშორეთ აქედან ეგღა გვაკლია ახლა თეთრები ჩავიცვათ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #3 16 ივნისი 2021 17:26
    1
    აუ ამ ახალ ფორმას ყვითელი წარწერა რო ქონდეს უკეთესი იქნებოდა ეს თეთრი წარწერა რა პონტია ან ბარსას ფერები საერთოდ ქრაა ბარსას ყოველთვის ყვითელი წარწერა ქონდა და შეუძლებელი იყო მაისურზე ერთი პაწაწუნო ყვითელი ფერის ხაზი ან რამე რო არ ქონოდა და ეს რაის ბარსას ფერია
    --------------------
    არაუშავს თუ რაღაც არ გამოგივა... მთავარია არ დანებდე...
    გულშემატკივარი [?]
    #2 16 ივნისი 2021 17:18
    0
    ცუდი ფორმებია ჯერ-ჯერობით და რას ფიქრობთ მოწონების ფუნქცია რო დაამატონ სტატიებზე?არ ვიცი რამდენად რთული გასაკეთებელია ეს ყველაფერი,მაგრამ ვფიქრობ საინტერესო სიახლე იქნებოდა
    წევრი [?]