RAC1: მემფის დეპაის ტრანსფერს ფრანკ დე ბური აყოვნებს

RAC1: მემფის დეპაის ტრანსფერს ფრანკ დე ბური აყოვნებს

ნიდერლანდების ნაკრების 27 წლის შემტევის, მემფის დეპაის, "ბარსელონაში" ტრანსფერის გაოფიცილურებას ფრანკ დე ბური აყოვნებს, იტყობინება RAC1.

გამოცემა წერს, რომ "ნარინჯისფერთა" მთავარ მწვრთნელს სურს, რომ მისი ფეხბურთელები მხოლოდ ევროპის ჩემპიონატზე იყვნენ კონცენტრირებულნი. ამიტომაც, ფეხბურთელს ტრანსფერი გასაჯაროვების გადადება თხოვა.

რა თქმა უნდა, მთავარი არის ის, რომ მემფისსა და "ბარსელონას" შორის ყველა დეტალი შეთანხმებულია და მისი გადმოსვლა მხოლოდ დროის ამბავია.

იმ შემთხვევაში თუ ხვალ, ნიდერლანდების ნაკრები ავსტრიას დაამარცხებს და ჯგუფიდან გასვლას გაინაღდებს, შესაძლოა, დეპაის ტრანსფერი პარასკევს დადასტურდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 17 ივნისი 2021 11:51
    0
    M10 S9 D11,
    მეგობარო, წაკითხულიდან აზრის გამოტანაზე რამე გსმენია?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 ივნისი 2021 19:35
    0
    საიდან ეს ინფორმაცია, რა დე ბურს დეპაი არ მოსწონს თუ ბარსელონა. ვეინალდუმზე რაღაც არ ქონია გართულება 24 საათში მოამთავრეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 16 ივნისი 2021 16:05
    3
    ამისი მოსვლა გრიზმანსაც აათამაშებს ჩემი აზრით.

    4-3-1-2 რომ ვცადოთ და გრიზმანი თავის საყვარელ ათიანზე დავაყენოთ კარგი იქნება.

    ტერ შტეგენი - არაუხო, გარსია, დესტი, ალბა - დე იონგი, პედრი - გრიზმანი - მესი, დეპაი.
    Culé [?]
    #10 16 ივნისი 2021 15:58
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    და მაგას არ ჯობია გასაჯაროვდეს და ერთხელ და სამუდამოდ დაისვენონ ამდენი ჭორისგან? მასე უფრო არ კონცერტრირდება?
    ციტატა: KoolK
    აი ძაან სასაცილოა ეს ყველაფერი რაა.. ბარსელონას... ბბაააარსას რო დეპაი მოყავს... შეტევაში არსებული პრობლემების მოსაგვარებლად... კაცი, რომელიც მანჩესტერიდან გააგდეს და ლიონშია ამდენი წელი...
    ტიპი, რომელიც არცერთ გულშემატკივარს არ უხსენებია ამდენი წელი და კუმანმა რო თქვა შარშან, ატყდა ამ საიტზე ამბავი, არიქა დრპაი გვინდაო... ნუ აი... რა ვთქვა, არც ვიცი... გასაგებია ფინანსური კრიზისი და ყველაფერი... მარა... მესი - ცალფეხა აგუერო - ფაფხურა დეპაი... უძლიერესი შეტევაა :D ლიგა ჩვენია... უჰუუუ ://///

    ბარსას ფინანსური კრიზისის შესახებ რამე გსმენია? მადლობა თქვი დეპაი და აგუეროც რო მოიყვანეს და ისევ დმებელე ბრაიტვაიტის იმედზე არ დარჩა გუნდი რა გეგონა რო პირველივე წელს ჰალანდს და მბაპეს მოიყვანდა ლაპორტა? რაღაცას რო ამბობთ ცოტა დაფიქრდით დეპაის კლასში ეჭვი როგორ უნდა შეგეპაროს ან აგუეროს

    თან იცი რაზე ვღადაობ? დეპაი არ უნდათ მანჩესტერიდან გამოაგდესო ვერ გაამართლაო და ვან დებეეკი უნდათ რომელიც სკამზე ზის მანჩესტერში :(((((((((((((((((
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 16 ივნისი 2021 15:19
    2
    და მაგას არ ჯობია გასაჯაროვდეს და ერთხელ და სამუდამოდ დაისვენონ ამდენი ჭორისგან? მასე უფრო არ კონცერტრირდება?
    ციტატა: KoolK
    აი ძაან სასაცილოა ეს ყველაფერი რაა.. ბარსელონას... ბბაააარსას რო დეპაი მოყავს... შეტევაში არსებული პრობლემების მოსაგვარებლად... კაცი, რომელიც მანჩესტერიდან გააგდეს და ლიონშია ამდენი წელი...
    ტიპი, რომელიც არცერთ გულშემატკივარს არ უხსენებია ამდენი წელი და კუმანმა რო თქვა შარშან, ატყდა ამ საიტზე ამბავი, არიქა დრპაი გვინდაო... ნუ აი... რა ვთქვა, არც ვიცი... გასაგებია ფინანსური კრიზისი და ყველაფერი... მარა... მესი - ცალფეხა აგუერო - ფაფხურა დეპაი... უძლიერესი შეტევაა :D ლიგა ჩვენია... უჰუუუ ://///

    ბარსას ფინანსური კრიზისის შესახებ რამე გსმენია? მადლობა თქვი დეპაი და აგუეროც რო მოიყვანეს და ისევ დმებელე ბრაიტვაიტის იმედზე არ დარჩა გუნდი რა გეგონა რო პირველივე წელს ჰალანდს და მბაპეს მოიყვანდა ლაპორტა? რაღაცას რო ამბობთ ცოტა დაფიქრდით დეპაის კლასში ეჭვი როგორ უნდა შეგეპაროს ან აგუეროს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #8 16 ივნისი 2021 15:10
    4
    მემფისი უფასოდ დიდი ფუფუნებაა და იმედია ბარსაშიც დონეს აჩვენებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 16 ივნისი 2021 14:30
    2
    დეპაი კი არა და ბარსას ფორმას უკვე ყველგან დასცინიან ..
    =====================================================
    persevere persevere persevere
    «Вейналдум отказал «Барселоне» из-за этих шорт», – написал болельщик с никнеймом Mudit.
    ფანი [?]
    #6 16 ივნისი 2021 14:27
    3
    გასაგებია რომ დეპაი უმაღლესი დონე არაა, მარა როცა გუნდში დემბელე და ბრეითვეითი გყავს, დეპაის დაწუნება არაა სწორი. არ გაამართლებს და გაუშვებენ ამასაც. ცდად ღირს, უფასოდ მოყავთ. ფული რომ იყოს ჰოლანდს იყიდიდნენ, მარა არაა ეგ დედანაქაჩი და რა ქნან.
    ფანი [?]
    #5 16 ივნისი 2021 14:24
    0
    KoolK,
    გრიზმანი გამოგრჩა და ფატი.
    Culé [?]
    #4 16 ივნისი 2021 13:53
    4
    ავსტრიას მოუგებენ უპრობლემოდ
    მერე ვნახოთ, ვარსკვლავებს არ მოწყვეტს, თუმცა არასერიოზულ დემბელეს მაინც სჯობს, თანაც გრძელი სკამი აუცილებელია
    გულშემატკივარი [?]
    #3 16 ივნისი 2021 13:24
    6
    აი ძაან სასაცილოა ეს ყველაფერი რაა.. ბარსელონას... ბბაააარსას რო დეპაი მოყავს... შეტევაში არსებული პრობლემების მოსაგვარებლად... კაცი, რომელიც მანჩესტერიდან გააგდეს და ლიონშია ამდენი წელი...
    ტიპი, რომელიც არცერთ გულშემატკივარს არ უხსენებია ამდენი წელი და კუმანმა რო თქვა შარშან, ატყდა ამ საიტზე ამბავი, არიქა დრპაი გვინდაო... ნუ აი... რა ვთქვა, არც ვიცი... გასაგებია ფინანსური კრიზისი და ყველაფერი... მარა... მესი - ცალფეხა აგუერო - ფაფხურა დეპაი... უძლიერესი შეტევაა :D ლიგა ჩვენია... უჰუუუ ://///
    ფანი [?]
    #2 16 ივნისი 2021 13:03
    2
    გადმოსულია უკვე და თქვენც რა ტვინი წაიღეთ ვაა
    ფანი [?]
    #1 16 ივნისი 2021 12:34
    1
    ავსტრიას თუ ვეღარ მოუგეს კიდე რა.დროზე მოყომარდეს ეს ამბავი.