ერთი ჩვეულებრივი მოთამაშესავით გამოვიყურებოდი - დე იონგი

ერთი ჩვეულებრივი მოთამაშესავით გამოვიყურებოდი - დე იონგი

კატალონიის "ბარსელონას" ნიდერლანდელი ფეხბურთელი, ფრენკი დე იონგი პრესასთან მნიშვნელოვან საკითხებზე საუბრობს.

"ბლაუგრანაში" გატარებული პირველი წელი საუცხოო იყო, ბევრი სათამაშო დრო მომეცა. თუმცა, ჩემი აზრით, ერთი ჩვეულებრივი მოთამაშესავით გამოვიყურებოდი. ამ სეზონში საშუალება მომეცა, რომ ჩემი პოტენციალი გამომევლინა.
ბოლო ხანებში შევამჩნიე, რომ მწვრთნელები, გუნდელები და პრესა დიდ ნდობას მიცხადებენ. შესანიშნავი გრძნობაა. ჩემთვის მნიშვნელობა არ აქვს, რა პოზიციაზე ვიდგები, მთავარია გუნდს იქ დავეხმარო, სადაც ყველაზე მეტად ვჭირდები.
ვფიქრობ, რომ 1 ნაბიჯი გვაშორებს იმ ხარისხის თამაშამდე, რასაც ვიმსახურებთ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 15 ივნისი 2021 18:08
    1
    ძაან ბევრი ურტყეს ფეხებში, მეშინოდა არ დაამტვრიონ მეთქი
    წევრი [?]
    #9 15 ივნისი 2021 17:33
    1
    კაია ფრენკ რომ ხვდები რომ გუნდის ლიდერი ხარ. განაგრძე პროგრესი არ გაჩერდე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 15 ივნისი 2021 17:08
    1
    ესეც ის იშვიათი გამონაკლისი, როცა ტრანსფერს შეიძლება დადებითი ვუწოდოთ. რა იქნებოდა დემბელე თუ კოუტინიო ამის დონემდე მისულიყვნენ, ხო ვიქნებოდით უკვე წელში გამართულები.
    ფანი [?]
    #7 15 ივნისი 2021 17:08
    1
    რა აზრი აქვს ვინ გადმოვა და ვინ არა ყველა ისევ მესის მიაჩერდება პროჩი:დ:დ აგერ მე და აგერ თქვენ ახალი სეზონიც არიქნება გამორჩეული მესის გული თუ არ მოულბეს წასულია ჩვენი საქმე ისევ:დ:დდ
    ფანი [?]
    #6 15 ივნისი 2021 16:56
    1
    gecheche,
    გეთანხმები მარჯვენა მცველის საჭიროება არაა.კანსელუ თუ გადმოვა ითამაშებს მარცხნივ.ლაპორტე,რავი დიდი ვერაფერია მგონი ჯერ-ჯერობით ეგრე ჩანს და ბერნარდო ცუდი არაა მარა მესის გამო არ დაიჩაგროს და გამოლენჩდეს.გარსია თუ ათამაშდა მოუწევს ლაპორტესაც ზამენაზე ჯდომა,რადგან არაუხო ცხოველია.
    წევრი [?]
    #5 15 ივნისი 2021 16:40
    1
    Griezzy7,
    აუ ეგენი რომ გამოვიდეს რავი რა 60 მილიონში ახალი ბარსელონა შეიქმნება დდ
    წევრი [?]
    #4 15 ივნისი 2021 16:34
    1
    კანსელუს მარცხენა მცველადაც შეუძლია თამაში მაგიტო უნდათ მაგის მოყვანაGriezzy7,
    Culé [?]
    #3 15 ივნისი 2021 16:31
    1
    კაროჩე ლაპორტა მაგარ რაღაცეებს აჩალიჩებს და თუ გამოუვიდა ძაან ძლიერი გუნდი გავიჩითებით. 😌💥💥

    დემბელეს და რობერტოს - ბერნანდო, კანსელუში ცვლისო ბევრი წერს უკვე. ✅

    ლაპორტეზეც ჩალიჩობენ ✅

    მარცხენა მცველიც რომ მოიყვანოს იდეალურზე იდეალური გუნდი ვიქნებით. 💓💓💓
    ფანი [?]
    #2 15 ივნისი 2021 16:28
    0
    არც ახლა ხარ დიდად რაიკარდი გულიტის სინთეზი ნუ ღელავ :))
    ფანი [?]
    #1 15 ივნისი 2021 16:20
    4
    მიდი ფრენკი ახალ სეზონზე ეს იქნება მხეცი.