ბერნარდუ სილვას ბარსელონაში თამაში სურს - Sport

ბერნარდუ სილვას ბარსელონაში თამაში სურს - Sport

"მანჩესტერ სიტის" შემტევ ბერნარდუ სილვას "ბარსელონაში" გადმოსვლა უნდა. ამ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

წყაროს ინფორმაციით, სილვა მზადაა, ამ ზაფხულში "სიტი" დატოვოს და ახალ კლუბს შეუერთდეს. პორტუგალიელ ფეხბურთელს "ბარსელონაში" თამაშის ვარიანტი ხიბლავს, თუმცა, "ქალაქელთა" მთავარ მწვრთნელ პეპ გვარდიოლას ჯერ არ გადაუწყვეტია, უნდა გაუშვას თუ არა 26 წლის მოთამაშე.

The Athletic-ის ჟურნალისტის, სემ ლის ცნობით, ბერნარდუ გასულ ზაფხულში "ბარსაში" გადმოსასვლელად მზად იყო, მაგრამ ტრანსფერი არ შედგა.

რამდენიმე დღის წინ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" და "მანჩესტერ სიტის" მეგაბარტერს ამზადებენ, რომლეშიც 4 ფეხბურთელი იქნება ჩართული - "ბლაუგრანადან" უსმან დემბელე და სერჟი რობერტო, ხოლო "სიტიდან" ბერნანრდუ სილვა და ჟოაუ კანსელუ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #17 15 ივნისი 2021 21:38
    0
    ეს კი არა ლაპორტე მოგვცენ და საჩუქრად დემბელე და ლენგლე მივცეთ
    --------------------
    არაუშავს თუ რაღაც არ გამოგივა... მთავარია არ დანებდე...
    გულშემატკივარი [?]
    #16 15 ივნისი 2021 20:55
    0
    ციტატა: nika 54
    უსმან დემბელე და სერჟი რობერტო თუ უნდათ ბარემ ლენგლე და უმტიტიც გააყოლონ და კიდევ ვინმე დაგვიმატონ. პეპეს მაინც შეპირდნენ ბლომად მაყუთს ტრანსფერებში და პატარა პატივი სცეს მშობლიურ გუნდს.

    ფოდენი მოგვცენ და თუ უნდათ დემბელე და გრიზმანი ერთად წაიყვანონ)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 15 ივნისი 2021 18:09
    1
    უსმან დემბელე და სერჟი რობერტო თუ უნდათ ბარემ ლენგლე და უმტიტიც გააყოლონ და კიდევ ვინმე დაგვიმატონ. პეპეს მაინც შეპირდნენ ბლომად მაყუთს ტრანსფერებში და პატარა პატივი სცეს მშობლიურ გუნდს.
    Culé [?]
    #14 15 ივნისი 2021 17:55
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რით ვერ შეეშვნენ ამ პორტუგალიელებს, ვერ ხვდებიან რომ ბარსაში ვერ ამართლებენ? არცერთი არ მახსენდება ვისაც გაემართლებინა ნორმალურად.

    შენ თუ ფიგუ არ გახსენდება რავივი. არც კვარეჟმა იყო ცუდი. ნუ ეხლა ყველა ვერ გაამართლებს )) გიგუზე არ დამიწყოთ ეხლა რაც წნა ვიცი რა ვირიშვილიც არი თუმცა გაამართლა და რა ვქნა )))

    დეკუ კიდე სიმაო

    დეკუ სუფთა ბრაზილიელი იყო :))))) ანდრე გომეში გვახსოვს ანდრე გომეში ! არცთუ შორეულ წარსულში :)))))))))))))))
    Culé [?]
    #13 15 ივნისი 2021 17:41
    0
    კარგი ფეხბუღტელია მაგრამ ადგილი პრობლემაა, მანდ მესი კი არა დე იონგი დგას მარჯვნივ. ეს შემტევი ნახევარმცველია და თუ შეძლებს პედრის პოზიციაზე თამაშს ეგაა, ან ფრენკი უნდა გადავიდეს მარცხნივ
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 ივნისი 2021 17:24
    0
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რით ვერ შეეშვნენ ამ პორტუგალიელებს, ვერ ხვდებიან რომ ბარსაში ვერ ამართლებენ? არცერთი არ მახსენდება ვისაც გაემართლებინა ნორმალურად.

    შენ თუ ფიგუ არ გახსენდება რავივი. არც კვარეჟმა იყო ცუდი. ნუ ეხლა ყველა ვერ გაამართლებს )) გიგუზე არ დამიწყოთ ეხლა რაც წნა ვიცი რა ვირიშვილიც არი თუმცა გაამართლა და რა ვქნა )))

    დეკუ კიდე სიმაო
    გულშემატკივარი [?]
    #11 15 ივნისი 2021 17:00
    0
    Idealuri kacia mara prosta sad unda dadges, ai messi ro ar iyos gilundshi 100%iani iqneboda amis moyvanis sachiroeba, exla 4 2 3 1 shi an 4 2 1 3 shi tu daayeneb torw arvici, coutinhom ver gaqacha, griezmani cota sxva stilia mara mainc gavs funqciebit messis da ver gaqacha, egec eg stilia da ravici karoche, arada momaval wels ukve sachiroa...
    ფანი [?]
    #10 15 ივნისი 2021 15:49
    0
    ბუდლოგამ ჯანიანი ნახ.მცველი მინდაო და ამაზე ჯანზე პედრია მგონი smile ცუდი ბიჭი არაა პროსტა არ დაიკარგოს მესის გამო.
    [?]
    #9 15 ივნისი 2021 15:46
    1
    ციტატა: NEYBarca
    კარგია მარა სად უნდა დააყენო ? კოუტინიოსავით მოუვა ამასაც დარწმუნებული ვარ :) მესის პოზიციაა. მარჯვენიდან უტევდა სიტიში, ზუსტად ისე როგორც მესი :)

    პედრის პოზიციაზეც შეიძლება დადგეს.
    ფანი [?]
    #8 15 ივნისი 2021 15:45
    2
    დემბელეში გავუცვალოთ პრობლემა არა :DDD
    Culé [?]
    #7 15 ივნისი 2021 15:42
    2
    ეგრე გამო***და გვარდიოლა? 😅😅😅 რავი ყველანაირად ჩვენ ვრჩებით მოგებული. კანსელუს მაგივრად ლაპორტე რო გამოუშვას არა? 😅 თუ *ლეა ბოლომდე *ლე იყოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 15 ივნისი 2021 15:29
    1
    დახატავს ბარსას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #5 15 ივნისი 2021 15:28
    1
    რით ვერ შეეშვნენ ამ პორტუგალიელებს, ვერ ხვდებიან რომ ბარსაში ვერ ამართლებენ? არცერთი არ მახსენდება ვისაც გაემართლებინა ნორმალურად.
    ფანი [?]
    #4 15 ივნისი 2021 15:04
    0
    ამას ლეოში თუ გაცვლიან ან კარში ჩასვამენ თორე ყველა სხვა წერტილიდან მხოლოდ ხელს შეუშლიან ერთმანეთს :))
    ფანი [?]
    #3 15 ივნისი 2021 14:56
    0
    კარგია მარა სად უნდა დააყენო ? კოუტინიოსავით მოუვა ამასაც დარწმუნებული ვარ :) მესის პოზიციაა. მარჯვენიდან უტევდა სიტიში, ზუსტად ისე როგორც მესი :)
    წევრი [?]
    #2 15 ივნისი 2021 14:45
    1
    ეჰ იდეალური იქნებოდა ♥️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 15 ივნისი 2021 14:27
    1
    იდეალური იქნებოდა
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly