ლეო მესის შესანიშნავი ჯარიმა | არგენტინა 1-0 ჩილე

ლეო მესის შესანიშნავი ჯარიმა | არგენტინა 1-0 ჩილე

კოპა ამერიკაზე საკუთარი ანგარიში ლეო მესიმ შესანიშნავი საჯარიმო დარტყმით გახსნა. 

მატჩის 33-ე წუთზე ჩილეს კარის მიმართულებით ჯარიმა დაინიშნა, ის ლეო მესიმ შეასრულა და კიდევ ერთი ლამაზი გოლიც გაიტანა. 

ეს ლეოსთვის კოპა ამერიკაზე მე-10 გოლია

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 15 ივნისი 2021 18:53
    0
    როგორ ბოდიში და უჯ-ვენ ხასიათში ამ კაცს, რა უნდათ რას აკეთებენ ან ერთი ნორმალური მწვრთნელი როგორ ვერ ნახეს. ამდენი წელი რო აკარგინებენ ლეოს. პორტუგალია რონალდუს გარეშე უკეთ თამაშობს და სწორედ უმაგისოდ მოიგეს. არადა როცა ერთმანეთს ადარებენ ამ გიგანტებს მუდამ ერთი სიტყვით უნდათ უკეთესის გამოვლენა: ლეო ნაკრებში ვერ თამაშობს. რონალდუმ ევროპა მოაგებინა პორტუგალიას. როგორ არ უსკდება გული ამ საცოდავს. მართლა მოედანზე ხო არ აუტეხავს ისტერიკებს ამ ჩმორ თანაგუნდელებს.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 15 ივნისი 2021 03:10
    2
    გენიოსი სიტყვებიც ზედმეტია❤️❤️❤️❤️❤️
    ფანი [?]
    #12 15 ივნისი 2021 03:02
    1
    საიდან მოათრიეს ეგ მწვრთნელი? საინტერესოა . ან რა ფეხბურთს ათამაშებს , ან ვინები უყენია დაცვის ცენტრში ?
    ფანი [?]
    #11 15 ივნისი 2021 03:01
    1
    რა თამაში ვერ მოიგეს ამ სირთა ნაკრებმა. საჭიროა საშუალოზე ოდნავ მაღალი დონის და ცოტა უხეში გუნდი არგენტინას თანაბრად რომ ეთამაშოს. ამ ლაუტაროს რა ეტაკა ერთი ნაკრებში თამაშობს კარგად და მაგანაც ჩაისვარა. ამდენი წელია ვერ დაამუღამეს რა ტაქტიკით უნდა ითამაშონ.
    ფანი [?]
    #10 15 ივნისი 2021 03:01
    1
    ატალანტას მცველ რომეროს რატო არ ათამაშებს, ან ლისანდრო მარტინეზს დაცვაში? შიგ ხომ არ აქ მაგ მწვრთნელს ? ოტამენდია თუ პიტალმენდი , მაგის ბრალი იყო გაშვებული გოლი.
    Culé [?]
    #9 15 ივნისი 2021 02:49
    3
    რა &₾ეობას თამაშობს არგენტინა,ბლიად. აღარაა ამათი საშველი.
    🤮🤮🤮🤮🤮
    ფანი [?]
    #8 15 ივნისი 2021 02:19
    1
    აცადეთ ცოტაც კიდევ, გაუშვებს ჩასვრილი არგენტინა გოლს არ გაუჭირდებათ...
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 15 ივნისი 2021 02:04
    1
    ლინკი ატ იჩითება კარგი🙃
    Culé [?]
    #6 15 ივნისი 2021 01:54
    1
    ნახევარდაცვა და თავდასხმა კარგია საუკეთესო არის არგენტინა ყოველთვის მაგ მხრივ მაგრამ აი დაცვის ხაზი ნოლია მარტო ოტამენდის თუ გამოარჩევ.. შემტევებიც მაგიტო ვერ უტევენ ისე გულიანათ რო დაცვის იმედი არ აქვთ უკან ..
    ფანი [?]
    #5 15 ივნისი 2021 01:51
    6
    აი რა მოწონთ ამ ლაუტაროში მაინც ვერ ამოვხსენი ერთი ჩველებრივი შემტევია ვერაფრს იტყვი აი ამაშია მაგარი ეს რატო უნდა ღირდეს 90 ამას მორენო მირჩევნია ასი თავით
    ფანი [?]
    #4 15 ივნისი 2021 01:51
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: Milkshake
    წააგებენ... ეგეთი გუნდია არგენტინა... ნერვი აღარ მყოფნის უკვე... არგენტინის ყურება არის მაზოხიზმის მწვერვალი.

    არ წააგებენ, ჩილე ვეღარ არის ძლიერი გუნდი და ვერც 2 გოლს ვერ გაიტანს 1 ტაიმში. რაღაცნაირი უღიმღამო გუნდია არგენტინა, დაბალი ტემპში და არაგუნდურად თამაშობენ. მე არგენტინის ფანი არ ვარ თორე აქამდე ალბათ ჭაღარას გარდა სხვა ფერის თმა აღარ მექნებოდა.

    რათ უნდა არგენტინასთან მოგებას ძლიერი გუნდობა?? თორე გეთანხმები ვეღარც ვიდალი და ვეღარც სანჩესი ვერ არიან იმ დონეზე ადრე რო იყვნენ. განსაკუთრებით სანჩესი დაუსუსტდათ...
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #3 15 ივნისი 2021 01:50
    1
    მოიქნია ლომმა თათი, მიდი ლეოოოოო
    ისე მაგარს უხეშობს ჩილე, თუმცა არც რამდენიმე არგენტინელი ჩამორჩა
    მედელი და ვიდალი ტყიდან გამოვარდნილები არიან
    ფანი [?]
    #2 15 ივნისი 2021 01:48
    1
    ციტატა: Milkshake
    წააგებენ... ეგეთი გუნდია არგენტინა... ნერვი აღარ მყოფნის უკვე... არგენტინის ყურება არის მაზოხიზმის მწვერვალი.

    არ წააგებენ, ჩილე ვეღარ არის ძლიერი გუნდი და ვერც 2 გოლს ვერ გაიტანს 1 ტაიმში. რაღაცნაირი უღიმღამო გუნდია არგენტინა, დაბალი ტემპში და არაგუნდურად თამაშობენ. მე არგენტინის ფანი არ ვარ თორე აქამდე ალბათ ჭაღარას გარდა სხვა ფერის თმა აღარ მექნებოდა.
    ფანი [?]
    #1 15 ივნისი 2021 01:44
    1
    წააგებენ... ეგეთი გუნდია არგენტინა... ნერვი აღარ მყოფნის უკვე... არგენტინის ყურება არის მაზოხიზმის მწვერვალი. კაი ჯარიმა კი გასთხარა ისე.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.