დე იონგის ნიდერლანდებმა ევროპის ჩემპიონატი მოგებით დაიწყო

დე იონგის ნიდერლანდებმა ევროპის ჩემპიონატი მოგებით დაიწყო

ფრენკი დე იონგის ნიდერლანდების ნაკრებმა ევროპის 2020 წლის ჩემპიონატი წარმატებით დაიწყო.

ახლახან დასრულდა ნიდერლანდებისა და უკრაინის ნაკრებებს შორის გამართული მატჩი, რომელიც "ნარიჯისფერებმა" რთულ ბრძოლაში 3-2 მოიგეს. თავდაპირველი უპირატესობა ნიდერლანდებმა მეორე ტაიმის დასაწყისი მოიპოვა და ვეინალდუმისა და ვეგჰორსტის გოლების წყალობით 2-ბურთიანი სხვაობითაც იგებდა, თუმცა უკრაინამ 4-წუთიან მონაკვეთში, იარმოლენკოსა და იარემჩუკის ბურთებით, ანგარიშის გათანაბრება მოახერხა. მატჩს წერტილი 85-ე წუთზე დუმფრისმა დაუსვა და საბოლოო ანგარიში დააფიქსირა.

ნიდერლანდელთა სასტარტო შემადგენლობაში იმყოფებოდა დე იონგი, რომელმაც შეუცვლელად ითამაშა.

რაც შეეხება მემფის დეპაის, რომელიც, სავარაუდოდ, "ბარსას" ფეხბურთელი მალე გახდება, იგი, დე იონგის მსგავსად, სასტარტოში იმყოფებოდა, თუმცა მატჩის მიწურულს შეცვალეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 ივნისი 2021 16:27
    0
    შემეცოდა უკრაინა. მეკარე ცოტა ვერ იყო. მესამე გოლი მოიგონა რა.
    [?]
    #10 14 ივნისი 2021 10:57
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Iniesta_8
    ასეთი დაცვით ჩემ ფეხებს მოიგებენ. კიდე კაი ამათი ქომაგი არ ვარ. დამაწყვეტდნენ ნერვებს ამდენი წელი საცოდაობით.

    დაცვაც საშინელება, შეტევაში ორი კაცი თამაშობს :დ მწვრთნელი დებილი. არ უნდა წამოსულიყო კუმანი ნაკრებიდან, კარგად იყო მორგებული ეხლა ნაკრებიც დაღუპა და ჩვენც

    საფრანგეთთან და იტალიასთან შედარებით მეორე დივიზიონის გუნდს გვანან
    Culé [?]
    #9 14 ივნისი 2021 10:27
    1
    აგერ ფრენკი დადგა საყრდენზე და ნახეთ რა მაგრად ამოაქვს ბურთი. დიდი პატივისცემის მიუხედავად ბუსი სკამზე უნდა დაჯდეს და ფრენკიმ დაიკავოს მისი ადგილი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #8 14 ივნისი 2021 09:39
    1
    შემეცოდა უკრაინა, ბოლომდე იბრძოლეს barca-6
    ფანი [?]
    #7 14 ივნისი 2021 09:21
    2
    ციტატა: Clever liar
    ესეც თქვენი დეპაი. დემბელე კვადრატი

    ვეინალდუმი როარ გადმოეთესლა როგორ გამიხარდა და იმედია ეს კლოუნიც არ გადმოსირდება

    დაიცა დეპაისთან რა პრეტენზია გაქვს:დ:დ მთელი 60 წუთი ტიპი ყველა საჭირო ადგილზე იყო კომენტატორებმა წაიღეს ტვინი მაგის ძახილით:დ:დ დემბელეს ადარებ კიდე ხო საერთოდ დემბელეს გამწვავებული თამაში ორთაბრძლებში მოპოვებული რამე გინახავს?? ცოტა არიყოს არაადეკვატურად უყურებთ ზოგადად ფეხბურთელებს.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 14 ივნისი 2021 04:32
    3
    დეპაი მაგარიააა
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 ივნისი 2021 02:52
    1
    Sastavshi Braithwaite gvyavs da depays iwunebt dzmebo ddd gaqachavs tu vera ar vici mara dzaan classni fexburtelad mimachnia, bevr rames shematebs gunds, dzaan bevrs... Weinaldums rac sheexeba magis dedasac vtene mara factia ro mxecia da de yongtan magar duets gaaketebda.
    Culé [?]
    #4 14 ივნისი 2021 01:58
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ასეთი დაცვით ჩემ ფეხებს მოიგებენ. კიდე კაი ამათი ქომაგი არ ვარ. დამაწყვეტდნენ ნერვებს ამდენი წელი საცოდაობით.

    დაცვაც საშინელება, შეტევაში ორი კაცი თამაშობს :დ მწვრთნელი დებილი. არ უნდა წამოსულიყო კუმანი ნაკრებიდან, კარგად იყო მორგებული ეხლა ნაკრებიც დაღუპა და ჩვენც
    Culé [?]
    #3 14 ივნისი 2021 01:55
    2
    ასეთი დაცვით ჩემ ფეხებს მოიგებენ. კიდე კაი ამათი ქომაგი არ ვარ. დამაწყვეტდნენ ნერვებს ამდენი წელი საცოდაობით.
    Culé [?]
    #2 14 ივნისი 2021 01:28
    1
    ციტატა: Clever liar
    ესეც თქვენი დეპაი. დემბელე კვადრატი

    ვეინალდუმი როარ გადმოეთესლა როგორ გამიხარდა და იმედია ეს კლოუნიც არ გადმოსირდება

    დღეს მაინც და მაინც ვერ წაუვიდა მაგრამ კლასნია ძალიან და იმედია მოიყვანენ!
    Culé [?]
    #1 14 ივნისი 2021 01:23
    1
    ციტატა: Clever liar
    ესეც თქვენი დეპაი. დემბელე კვადრატი

    ვეინალდუმი როარ გადმოეთესლა როგორ გამიხარდა და იმედია ეს კლოუნიც არ გადმოსირდება

    მოიცა მოიყვანონ ჯერ უკანალში უნდა გავუკეთო ეგ დეპაი ხისთავას ! ....1974 წლის ჰოლანდია მახსოვს 1988 წლის ჰოლანდია მახსოვს აი ეს რა ჩემი ფეხები გუნდია ამათმა რა უნდა მოიგონ laughing laughing უკრაინას რომ დებილი მეკარე არ ჰყოლოდა (პირველი და მესამე ბურთები) ვერ მოუგებდნენ