მანჩესტერ სიტი და ბარსელონა მეგაბარტერს ამზადებენ | ST

მანჩესტერ სიტი და ბარსელონა მეგაბარტერს ამზადებენ | ST

ინგლისურ მედიაში ვრცელდება ინფორმაცია, რომ კატალონიის "ბარსელონა" და "მანჩესტერ სიტი" მეგაბარტერს ამზადებენ.

Sunday Times-ის ცნობით, მხარეები გარიგებაში 2-2 ფეხბურთელს ჩართავენ. "ბლაუგრანას" მხრიდან საუბარია, უსმან დემბელესა და სერჟი რობერტოზე. ხოლო, "ქალაქელთა" მხრიდან ბერნარდო სილვა და კანსელუ არიან წარმოდგენილნი.

ასევე აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ სილვას მსურველთა სიაში "ბარსას" გარდა მადრიდის "ატლეტიკოც" იმყოფება. 

"მანჩესტერ სიტის" ორივე ფეხბურთელის აგენტი ჟორჟე მენდეშია.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #22 14 ივნისი 2021 17:22
    0
    ოღონდ დემბელე წავიდეს და თანახმა ვარ მოვიშოროთ ეს არაფრის მაქნისი მაგრა ჩაიჯვა რო გადმოეთრია დორტმუნდიდან ვიცოდი რომ ამისგან არაფერი გამოვიდოდა აქ არ გაამართლა და მანჩესტერში? არ ვიცი ვნახოთ რაც შეეხება სერჟი რობერტოს არ მესმის რატომაა უკმაყოფილო ბარსა ამ კაცით? თავისას მაინც ცდილობს კანსელუ და სილვა? არ ვიცი გაამართლებენ კი ამ ორის სანაცვლოდ? ვნახოთ ვნახოთ ისე ეს ჩათლახური ატლეტიკო და პსჟ რა ყველაფერს წართმევაზე არიან ოღონდ ბარსას აჯობონ და ლიჟბი მაყუთს არ დაინანებენ ვერც ერთი რომ მაინც ვერ მოიგებს ჩემპიონთა ლიგას არ იციან? ძალიან კარგად იციან პროსტა ბარსას ჟინი კლავს ორივეს მარცხებს ვერ ეგუებიან პსჟ მ ნეიმარი გგონიათ მარტო ჩემპ ლიგისთვის იყიდა? არა საქმე ისაა რომ საფრანგეთის ლიგა 1 დაბალი დონისაა და ვარსკვლავების ყიდვით ცდილობენ დონე აუწიონ მეორე მიზანიც ჩემპიონთა ლიგა იყო მარა საფრანგეთის ლიგა 1 და თასის მეტი ვერაფერი მოიგო ნეიმარი მაგ ლეგენდარული 6-1 ის მთავარი გმირია და მისი ფანტასტიკური თამაშით აღფრთოვნანებულმა ხელაიფმა გადაწყვიტა და იყიდა კიდეც ამით ჩვენც გზიდან გადაგვახვეინა ვეღარ ვიგებთ ჩემპ ლიგას ატლეტიკომ სუა წაიყვანა მანიუ სიტიმ პეპი და ახლა გინდათ რომ ტიტულები მოვიგოთ? ახლა გინდათ ძველი დიდება? მაშინ დააბრუნეთ პეპი ნეიმარი მოძებნეთ ალვეშის ჩავის ინიესტას იდეალური შემცვლელები და მერწმუნეთ ბარსა ძველ დიდებას დაიბრუნებს ამ ხსენებულებიდან ვერც ერთს ვერ მოუძებნეთ შემცვლელი ბევრში გადაყარა ბარსამ ფული ვერც ერთმა გაამართლა ამ დემბელეს ყიდვაზე პირდაპირ ჰაალანდზე უნდა ეჩალიჩათ საცა იყო დორტმუნდამდე მხეცია ჰაალანდი
    Culé [?]
    #21 14 ივნისი 2021 11:51
    0
    კანსელოს გაგვიცვლის რობერტოში? 😁🤣და დემბელე.რად უნდა გვარდიოლას პასი ამან არ იცის თავში ჭკუა არ აქ 🤣😁
    Culé [?]
    #20 13 ივნისი 2021 23:59
    1
    ბერნარდოს ნახ. დაცვაში დავაყენებთ მაგრამ ამ კანსელუს რაღა ვუყოთ? ისე ძაან მაგარია. დესტს და ემერსონს გადაბმულს აჯობებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #19 13 ივნისი 2021 21:53
    2
    აჰ აჰ ზღაპარი ნიუსია ეს laughing გვარდიოლა ქცევით და გადაწყვეტილებებით (წლევანდელი ფინალია ნათელი მაგალითი!) კი არის 100%-იანი ფარშევანგი მაგრამ იდიოტი ნამდვილად არ არის
    ფანი [?]
    #18 13 ივნისი 2021 20:48
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: ფარნა
    ოღონდ დემბელე წავიდეს და თანახმა ვარ მოვიშოროთ ეს არაფრის მაქნისი მაგრა ჩაიჯვა რო გადმოეთრია დორტმუნდიდან ვიცოდი რომ ამისგან არაფერი გამოვიდოდა აქ არ გაამართლა და მანჩესტერში? არ ვიცი ვნახოთ რაც შეეხება სერჟი რობერტოს არ მესმის რატომაა უკმაყოფილო ბარსა ამ კაცით? თავისას მაინც ცდილობს კანსელუ და სილვა? არ ვიცი გაამართლებენ კი ამ ორის სანაცვლოდ? ვნახოთ ვნახოთ ისე ეს ჩათლახური ატლეტიკო და პსჟ რა ყველაფერს წართმევაზე არიან ოღონდ ბარსას აჯობონ და ლიჟბი მაყუთს არ დაინანებენ ვერც ერთი რომ მაინც ვერ მოიგებს ჩემპიონთა ლიგას არ იციან? ძალიან კარგად იციან პროსტა ბარსას ჟინი კლავს ორივეს მარცხებს ვერ ეგუებიან პსჟ მ ნეიმარი გგონიათ მარტო ჩემპ ლიგისთვის იყიდა? არა საქმე ისაა რომ საფრანგეთის ლიგა 1 დაბალი დონისაა და ვარსკვლავების ყიდვით ცდილობენ დონე აუწიონ მეორე მიზანიც ჩემპიონთა ლიგა იყო მარა საფრანგეთის ლიგა 1 და თასის მეტი ვერაფერი მოიგო ნეიმარი მაგ ლეგენდარული 6-1 ის მთავარი გმირია და მისი ფანტასტიკური თამაშით აღფრთოვნანებულმა ხელაიფმა გადაწყვიტა და იყიდა კიდეც ამით ჩვენც გზიდან გადაგვახვეინა ვეღარ ვიგებთ ჩემპ ლიგას ატლეტიკომ სუა წაიყვანა მანიუ სიტიმ პეპი და ახლა გინდათ რომ ტიტულები მოვიგოთ? ახლა გინდათ ძველი დიდება? მაშინ დააბრუნეთ პეპი ნეიმარი მოძებნეთ ალვეშის ჩავის ინიესტას იდეალური შემცვლელები და მერწმუნეთ ბარსა ძველ დიდებას დაიბრუნებს ამ ხსენებულებიდან ვერც ერთს ვერ მოუძებნეთ შემცვლელი ბევრში გადაყარა ბარსამ ფული ვერც ერთმა გაამართლა ამ დემბელეს ყიდვაზე პირდაპირ ჰაალანდზე უნდა ეჩალიჩათ საცა იყო დორტმუნდამდე მხეცია ჰაალანდი

    პსჟ სთან რა პრეტენზია ჯნდა გვქონდეს ვერ ვხვდები მართლა. ტიპებმა ფეხბურთელი დაკერეს 222 მილიონი ( სასწაული ფული იმ დროისთვის) გადაიხადეს და ვსიო. აუ მერე იდიოტებმა 222 მილიონი იდიოტურად დახარჯეს და ამას მთელი დასირებული კატალონია უყურებდა ეგ რა პსჟ ს ბრალია? ვაბშე რომ არ ეყიდათ იმ წელს არავინ და ეგ ფული შეენახათ უკეთეს შედეგებს დავდებდით. აბა მბაპეს აგენტს რომ უარით გაისტუმრებ და დემბელეს გამო 140 მილიონს გადაიხდი და თან დორტმუნდსაც გადაიკიდებ იდიოტი კი არა ფსკერი ხარ უკვე. პსჟ მოიქცა ისე როგორც იქცევა გუნდი რომელსაც უნდა გახდეს დიდი გუნდი. ხოლო დიდი გუნდი ბარსელონა მოიქცა ისე როგორც პატარა უჭკუო ფულზე დახამებული გუნდი იქცევა. ესაა სიმართლე თუ გინდათ.

    კი კი დაკერა ხელაიფამ ნეიმარი ფინანსური ფეარ პლეის წესებს არღვევდა პსჟ ამ ტრანსფერით ნეიმარში გადახდილი 222 მილიონი უაზროდ დაიხარჯა გეთანხმები მბაპეს ოცნება მადრიდის რეალია ის არ გადმოვა არასდროს ამიტომაც გაისტუმრეს უარით იყიდა დემბელე არ გაამართლა ნეიმარი რომ ტრავმიანობს და ვერ ეგუა ლიგა 1 ს ეგ პრეტენზია მაქ პსჟ სთან ძირითადის კაცი წაგვართვა მოქრთამა ეტყობა უეფაში ხალხი ხელაიფამ ფინანსურ ფეარ პლეის დარღვევა არ არიო სიგიჟეა ფეხბურთელში 100 მლნ ზე მეტის გადახდა და კიდევ ვისითაც ბარსა ინტერესდება ყველა უნდა პსჟს და არაა საპრეტენზიო? მაგალითი ვეინალდუმია დეპაიზეც თუ არ გამოთქვა მოულოდნელი პრეტენზია აი რავი

    კარგი რა მეგობარო მივიდა აგენტი და შეთავაზა მბაპე. ამას ბარსაც აღიარებს და მბაპეს აგენტიც. ახლა რეალზე ოცნებიბდა და ანჯელინა ჯოლის ხმარებაზე ეგ უკვე პოეზიაა. რომ ეყიდა ბარსას გახდებოდა ბარსას ლეგენდა და ვსიო. მოდრიჩი რომ ბარსელონაზე ოცნებობდა იმიტომ ვერ მოიგო ლიგები და ოქროს ბურთი რეალში? უბრალოდ გენიოსებმა (თვითონ თქვეს) იფიქრეს რომ დემბელე უფრო ბარსას სტილი იყო😁. ვაბშე ცხოვრებაშიც და ფეხბურთშიც ჯობია პრობლემები საკუთას თავში და საქციელებში ეძებო. და თუ კარგად დაუკვირდები პსჯ წესით არ უნდა გვაღიზიანებდეს ჩვენ. სასწაული თამაში მოვუგეთ გამართლების და მსაჯის წყალობით ( ჩემი აზრით) ასე რომ პსჯ-ს უფრო უნდა აღიზიანებდეს ბარსა ვიდრე ბარსას ოსჯ. ან ბართლომეო კუანამ არ მოინდომა თავიდა ვერატის ახევა? ცხრაჯერ თქვა პსჯ არ ვყიდუთ ვერატისო და ეს სიტი რაღაც ჩალიჩობდა ვითომ. ადგა ის კაცი და მოიტანა 222 მილიონი და აგვახია ლიდერი. ამიტომაა ნათქვამი თუ მოჯმა არ იცი ტრაკი არ უნდა აწვალოო.

    შენ თუ გჯერა მეგობარო რომ პსჟმ იმიტომ წაგვართვა ვეინალდუმი და დაუნიშნა ბარსაზე მაგარი ხელფასი, რომ არაფერში ჭირდებოდა და უბრალოდ ბარსა გააწვალა. რა გითხრა ვერ გადაგარწმუნებ. უბრალოდ მენდე ბიზნესში მით უმეტეს ამ დონეზე მაგავსი რაღაცეები არ ხდება.
    Culé [?]
    #17 13 ივნისი 2021 20:29
    1
    სილვა დააკვდება ბარსას სავარაუდოდ. შემტევი ნახევარმცველი აკლია კაკ რაზ გუნდს და თუ აუარს არ იყიდიან სილვა ს დათრევა ზღაპარია
    Culé [?]
    #16 13 ივნისი 2021 19:37
    1
    ფულს თუ დავუმატებთ თორე დავიჯერო გავრდიოლამ.და სიტიმ არიცია რომ ის ორი ამ ორს.აღემატება ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 13 ივნისი 2021 19:00
    3
    დემბელე წავიდეს და ჯანდაბას, მიყვეს რობერტოც. ესენი კი ნამდვილად ითამაშებენ
    გულშემატკივარი [?]
    #14 13 ივნისი 2021 18:57
    2
    ზღაპარი და მეტი არაფერიიი😂გვარდიოლა *ლე არააა ბერნარდუ და კანსელო გამოუშვას თან ვინების სანაცვლოდ💆🏻‍♂️😂
    ფანი [?]
    #13 13 ივნისი 2021 18:37
    3
    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: ფარნა
    ოღონდ დემბელე წავიდეს და თანახმა ვარ მოვიშოროთ ეს არაფრის მაქნისი მაგრა ჩაიჯვა რო გადმოეთრია დორტმუნდიდან ვიცოდი რომ ამისგან არაფერი გამოვიდოდა აქ არ გაამართლა და მანჩესტერში? არ ვიცი ვნახოთ რაც შეეხება სერჟი რობერტოს არ მესმის რატომაა უკმაყოფილო ბარსა ამ კაცით? თავისას მაინც ცდილობს კანსელუ და სილვა? არ ვიცი გაამართლებენ კი ამ ორის სანაცვლოდ? ვნახოთ ვნახოთ ისე ეს ჩათლახური ატლეტიკო და პსჟ რა ყველაფერს წართმევაზე არიან ოღონდ ბარსას აჯობონ და ლიჟბი მაყუთს არ დაინანებენ ვერც ერთი რომ მაინც ვერ მოიგებს ჩემპიონთა ლიგას არ იციან? ძალიან კარგად იციან პროსტა ბარსას ჟინი კლავს ორივეს მარცხებს ვერ ეგუებიან პსჟ მ ნეიმარი გგონიათ მარტო ჩემპ ლიგისთვის იყიდა? არა საქმე ისაა რომ საფრანგეთის ლიგა 1 დაბალი დონისაა და ვარსკვლავების ყიდვით ცდილობენ დონე აუწიონ მეორე მიზანიც ჩემპიონთა ლიგა იყო მარა საფრანგეთის ლიგა 1 და თასის მეტი ვერაფერი მოიგო ნეიმარი მაგ ლეგენდარული 6-1 ის მთავარი გმირია და მისი ფანტასტიკური თამაშით აღფრთოვნანებულმა ხელაიფმა გადაწყვიტა და იყიდა კიდეც ამით ჩვენც გზიდან გადაგვახვეინა ვეღარ ვიგებთ ჩემპ ლიგას ატლეტიკომ სუა წაიყვანა მანიუ სიტიმ პეპი და ახლა გინდათ რომ ტიტულები მოვიგოთ? ახლა გინდათ ძველი დიდება? მაშინ დააბრუნეთ პეპი ნეიმარი მოძებნეთ ალვეშის ჩავის ინიესტას იდეალური შემცვლელები და მერწმუნეთ ბარსა ძველ დიდებას დაიბრუნებს ამ ხსენებულებიდან ვერც ერთს ვერ მოუძებნეთ შემცვლელი ბევრში გადაყარა ბარსამ ფული ვერც ერთმა გაამართლა ამ დემბელეს ყიდვაზე პირდაპირ ჰაალანდზე უნდა ეჩალიჩათ საცა იყო დორტმუნდამდე მხეცია ჰაალანდი

    პსჟ სთან რა პრეტენზია ჯნდა გვქონდეს ვერ ვხვდები მართლა. ტიპებმა ფეხბურთელი დაკერეს 222 მილიონი ( სასწაული ფული იმ დროისთვის) გადაიხადეს და ვსიო. აუ მერე იდიოტებმა 222 მილიონი იდიოტურად დახარჯეს და ამას მთელი დასირებული კატალონია უყურებდა ეგ რა პსჟ ს ბრალია? ვაბშე რომ არ ეყიდათ იმ წელს არავინ და ეგ ფული შეენახათ უკეთეს შედეგებს დავდებდით. აბა მბაპეს აგენტს რომ უარით გაისტუმრებ და დემბელეს გამო 140 მილიონს გადაიხდი და თან დორტმუნდსაც გადაიკიდებ იდიოტი კი არა ფსკერი ხარ უკვე. პსჟ მოიქცა ისე როგორც იქცევა გუნდი რომელსაც უნდა გახდეს დიდი გუნდი. ხოლო დიდი გუნდი ბარსელონა მოიქცა ისე როგორც პატარა უჭკუო ფულზე დახამებული გუნდი იქცევა. ესაა სიმართლე თუ გინდათ.

    კი კი დაკერა ხელაიფამ ნეიმარი ფინანსური ფეარ პლეის წესებს არღვევდა პსჟ ამ ტრანსფერით ნეიმარში გადახდილი 222 მილიონი უაზროდ დაიხარჯა გეთანხმები მბაპეს ოცნება მადრიდის რეალია ის არ გადმოვა არასდროს ამიტომაც გაისტუმრეს უარით იყიდა დემბელე არ გაამართლა ნეიმარი რომ ტრავმიანობს და ვერ ეგუა ლიგა 1 ს ეგ პრეტენზია მაქ პსჟ სთან ძირითადის კაცი წაგვართვა მოქრთამა ეტყობა უეფაში ხალხი ხელაიფამ ფინანსურ ფეარ პლეის დარღვევა არ არიო სიგიჟეა ფეხბურთელში 100 მლნ ზე მეტის გადახდა და კიდევ ვისითაც ბარსა ინტერესდება ყველა უნდა პსჟს და არაა საპრეტენზიო? მაგალითი ვეინალდუმია დეპაიზეც თუ არ გამოთქვა მოულოდნელი პრეტენზია აი რავი

    კარგი რა მეგობარო მივიდა აგენტი და შეთავაზა მბაპე. ამას ბარსაც აღიარებს და მბაპეს აგენტიც. ახლა რეალზე ოცნებიბდა და ანჯელინა ჯოლის ხმარებაზე ეგ უკვე პოეზიაა. რომ ეყიდა ბარსას გახდებოდა ბარსას ლეგენდა და ვსიო. მოდრიჩი რომ ბარსელონაზე ოცნებობდა იმიტომ ვერ მოიგო ლიგები და ოქროს ბურთი რეალში? უბრალოდ გენიოსებმა (თვითონ თქვეს) იფიქრეს რომ დემბელე უფრო ბარსას სტილი იყო😁. ვაბშე ცხოვრებაშიც და ფეხბურთშიც ჯობია პრობლემები საკუთას თავში და საქციელებში ეძებო. და თუ კარგად დაუკვირდები პსჯ წესით არ უნდა გვაღიზიანებდეს ჩვენ. სასწაული თამაში მოვუგეთ გამართლების და მსაჯის წყალობით ( ჩემი აზრით) ასე რომ პსჯ-ს უფრო უნდა აღიზიანებდეს ბარსა ვიდრე ბარსას ოსჯ. ან ბართლომეო კუანამ არ მოინდომა თავიდა ვერატის ახევა? ცხრაჯერ თქვა პსჯ არ ვყიდუთ ვერატისო და ეს სიტი რაღაც ჩალიჩობდა ვითომ. ადგა ის კაცი და მოიტანა 222 მილიონი და აგვახია ლიდერი. ამიტომაა ნათქვამი თუ მოჯმა არ იცი ტრაკი არ უნდა აწვალოო.
    ფანი [?]
    #12 13 ივნისი 2021 18:04
    2
    შეიძლება დემბელემ ინგლისში ითამაშოს ტემპის და სივრცის ხარჯზე, ამიტომ ბარტერის გარეშეც უნდა გააჯვას.. რაც შეეხება ბერნარდოს, ამ ბარსელონაში მესის გვერდით თამაში იმდენად რთული ჩანს რო არამგონია თვითონ უნდოდეს გადმოსვლა
    [?]
    #11 13 ივნისი 2021 17:51
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Griezzy7
    ვახხ ეგ თუ გავაკეთეთ მაგრად გაასწორებს. ბერნანდოს ნაირი ფეხბურთელი რომ გვჭირდება აშკარაა. თან კანსელო ბოლო პერიოდში მარცხენა მცველადაც თამაშობდა სიტიში და მარჯვნივაც და იქნებ მარცხენა ფლანგისთვის მოყავთ თორე მარჯვნივ ორი ფეხბურთელი გვყავს უკვე ემერსონი და დესტი. მოკლედ ყველანაირად ჩვენ ვრჩებით მოგებულები მაგრამ კანსელუს მაგივრად თუ ლაპორტეს გამოუშვებენ ვაფშე გაასწორებს.

    თუ კანსელო იმიტომ მოყავთ რომ ემერსონი იტალიელებს მიყიდონ. დამიჯერეთ და დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტყვა სანანებელი გაგვიხდება ემერსონის გაყიდვა. სხვა შემთხვევაში ბერნარდი სილვაე ვინ იტყვის უარს👍

    გეთანხმები! ემერსონის გაშვება არც უნდა განიხილებოდეს და არც განიხილება დარწმუნებულივარ. ძირითადის კაცი იქნება შემდეგი სეზონიდან. კანსელუ ან მარცხენა ფლანგისთვის მოყავთ ან დესტსაც უშვებენ. ან მესამე და ყველაზე უაზრო ვარიანტი არის რომ ემერსონს ცენტრალურ მცველად ხედავს კუმანი. კუმანისგან არ გამიკვირდება პოზიცია რო შეუცვალოს

    ემერსონს ცენტრში ნამდვილად ვერ დაინახავს. 1 თამაშიც კი არ უთამაშია ცენტრში. დაჟე 3 მცველიანში იდგა ფლანგზე, ლამის ვინგერად. ეს ინფო კიდე სრული სისულელეა. რობერტო+დემბელეს კონტრაქტები ეწურებათ და მაგათი ფასები არი 15+50 მაქსიმუმ. და 65 მარტო სილვა და მარტო კანსელო ღირს ცალკ ცალკე. ასე რომ იდიოტიზმია ეს პეპისგან. მიყიდონ კანსელო პსჟ ეს და ამ ორი შლანგის ფულს მიიღებენ. თუ უნდა მართლა
    წევრი [?]
    #10 13 ივნისი 2021 17:37
    1
    კანსელუსაც და სილვასაც გაასხმევინეთ რა ორივეს ერთად
    ფანი [?]
    #9 13 ივნისი 2021 17:32
    2
    გვარდიოლა თავის გუნდში დემბელესნაირ ფეხბურთის უცოდინარს არ მიიყვანს, მითუმეტეს სილვას ნაცვლად, გამორიცხული და მორიგი ჭორია.
    ფანი [?]
    #8 13 ივნისი 2021 17:30
    2
    ციტატა: ფარნა
    ოღონდ დემბელე წავიდეს და თანახმა ვარ მოვიშოროთ ეს არაფრის მაქნისი მაგრა ჩაიჯვა რო გადმოეთრია დორტმუნდიდან ვიცოდი რომ ამისგან არაფერი გამოვიდოდა აქ არ გაამართლა და მანჩესტერში? არ ვიცი ვნახოთ რაც შეეხება სერჟი რობერტოს არ მესმის რატომაა უკმაყოფილო ბარსა ამ კაცით? თავისას მაინც ცდილობს კანსელუ და სილვა? არ ვიცი გაამართლებენ კი ამ ორის სანაცვლოდ? ვნახოთ ვნახოთ ისე ეს ჩათლახური ატლეტიკო და პსჟ რა ყველაფერს წართმევაზე არიან ოღონდ ბარსას აჯობონ და ლიჟბი მაყუთს არ დაინანებენ ვერც ერთი რომ მაინც ვერ მოიგებს ჩემპიონთა ლიგას არ იციან? ძალიან კარგად იციან პროსტა ბარსას ჟინი კლავს ორივეს მარცხებს ვერ ეგუებიან პსჟ მ ნეიმარი გგონიათ მარტო ჩემპ ლიგისთვის იყიდა? არა საქმე ისაა რომ საფრანგეთის ლიგა 1 დაბალი დონისაა და ვარსკვლავების ყიდვით ცდილობენ დონე აუწიონ მეორე მიზანიც ჩემპიონთა ლიგა იყო მარა საფრანგეთის ლიგა 1 და თასის მეტი ვერაფერი მოიგო ნეიმარი მაგ ლეგენდარული 6-1 ის მთავარი გმირია და მისი ფანტასტიკური თამაშით აღფრთოვნანებულმა ხელაიფმა გადაწყვიტა და იყიდა კიდეც ამით ჩვენც გზიდან გადაგვახვეინა ვეღარ ვიგებთ ჩემპ ლიგას ატლეტიკომ სუა წაიყვანა მანიუ სიტიმ პეპი და ახლა გინდათ რომ ტიტულები მოვიგოთ? ახლა გინდათ ძველი დიდება? მაშინ დააბრუნეთ პეპი ნეიმარი მოძებნეთ ალვეშის ჩავის ინიესტას იდეალური შემცვლელები და მერწმუნეთ ბარსა ძველ დიდებას დაიბრუნებს ამ ხსენებულებიდან ვერც ერთს ვერ მოუძებნეთ შემცვლელი ბევრში გადაყარა ბარსამ ფული ვერც ერთმა გაამართლა ამ დემბელეს ყიდვაზე პირდაპირ ჰაალანდზე უნდა ეჩალიჩათ საცა იყო დორტმუნდამდე მხეცია ჰაალანდი

    პსჟ სთან რა პრეტენზია ჯნდა გვქონდეს ვერ ვხვდები მართლა. ტიპებმა ფეხბურთელი დაკერეს 222 მილიონი ( სასწაული ფული იმ დროისთვის) გადაიხადეს და ვსიო. აუ მერე იდიოტებმა 222 მილიონი იდიოტურად დახარჯეს და ამას მთელი დასირებული კატალონია უყურებდა ეგ რა პსჟ ს ბრალია? ვაბშე რომ არ ეყიდათ იმ წელს არავინ და ეგ ფული შეენახათ უკეთეს შედეგებს დავდებდით. აბა მბაპეს აგენტს რომ უარით გაისტუმრებ და დემბელეს გამო 140 მილიონს გადაიხდი და თან დორტმუნდსაც გადაიკიდებ იდიოტი კი არა ფსკერი ხარ უკვე. პსჟ მოიქცა ისე როგორც იქცევა გუნდი რომელსაც უნდა გახდეს დიდი გუნდი. ხოლო დიდი გუნდი ბარსელონა მოიქცა ისე როგორც პატარა უჭკუო ფულზე დახამებული გუნდი იქცევა. ესაა სიმართლე თუ გინდათ.
    Culé [?]
    #7 13 ივნისი 2021 17:28
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Griezzy7
    ვახხ ეგ თუ გავაკეთეთ მაგრად გაასწორებს. ბერნანდოს ნაირი ფეხბურთელი რომ გვჭირდება აშკარაა. თან კანსელო ბოლო პერიოდში მარცხენა მცველადაც თამაშობდა სიტიში და მარჯვნივაც და იქნებ მარცხენა ფლანგისთვის მოყავთ თორე მარჯვნივ ორი ფეხბურთელი გვყავს უკვე ემერსონი და დესტი. მოკლედ ყველანაირად ჩვენ ვრჩებით მოგებულები მაგრამ კანსელუს მაგივრად თუ ლაპორტეს გამოუშვებენ ვაფშე გაასწორებს.

    თუ კანსელო იმიტომ მოყავთ რომ ემერსონი იტალიელებს მიყიდონ. დამიჯერეთ და დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტყვა სანანებელი გაგვიხდება ემერსონის გაყიდვა. სხვა შემთხვევაში ბერნარდი სილვაე ვინ იტყვის უარს👍

    გეთანხმები! ემერსონის გაშვება არც უნდა განიხილებოდეს და არც განიხილება დარწმუნებულივარ. ძირითადის კაცი იქნება შემდეგი სეზონიდან. კანსელუ ან მარცხენა ფლანგისთვის მოყავთ ან დესტსაც უშვებენ. ან მესამე და ყველაზე უაზრო ვარიანტი არის რომ ემერსონს ცენტრალურ მცველად ხედავს კუმანი. კუმანისგან არ გამიკვირდება პოზიცია რო შეუცვალოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 ივნისი 2021 17:26
    2
    კანსელო და ბერნარდო? გაუცვალეთ არც დაფიქრდეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #5 13 ივნისი 2021 17:25
    1
    Iniesta_8,
    ჰაალანდი უნდა დავითრიოთ მაგრა მევასება ე შობელძაღლი მხეცია ძვირი დაგვიჯდება მარა გვიღირს ფანტასტიკურად გამოიყურება პეპი აუცილებლად უნდა დაბრუნდეს
    ფანი [?]
    #4 13 ივნისი 2021 17:24
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ვახხ ეგ თუ გავაკეთეთ მაგრად გაასწორებს. ბერნანდოს ნაირი ფეხბურთელი რომ გვჭირდება აშკარაა. თან კანსელო ბოლო პერიოდში მარცხენა მცველადაც თამაშობდა სიტიში და მარჯვნივაც და იქნებ მარცხენა ფლანგისთვის მოყავთ თორე მარჯვნივ ორი ფეხბურთელი გვყავს უკვე ემერსონი და დესტი. მოკლედ ყველანაირად ჩვენ ვრჩებით მოგებულები მაგრამ კანსელუს მაგივრად თუ ლაპორტეს გამოუშვებენ ვაფშე გაასწორებს.

    თუ კანსელო იმიტომ მოყავთ რომ ემერსონი იტალიელებს მიყიდონ. დამიჯერეთ და დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტყვა სანანებელი გაგვიხდება ემერსონის გაყიდვა. სხვა შემთხვევაში ბერნარდი სილვაე ვინ იტყვის უარს👍
    Culé [?]
    #3 13 ივნისი 2021 17:24
    2
    რავი გვარდიოლა ასეთი დებილია რომ ამ შეთავაზებას დათანხმდეს? რა არის საორჭოფო ამაში ხალხო, დემბელე და რობერტო მოგვშორდებიან და ორი მაღალი დონის ფეხბურთელი მოვა, კაი პასით, კაი დარტყმით და ტაქტიკური ცოდნით.

    ციტატა: La Pulga10
    ბერნარდო შემტევი ნახ.მცველია,მარა კასელო დესტის და ემერსონის პოზიციაზე არ თამაშობს?მაგას არ ჯობია ცენტრში გაუცვალონ, ლაპორტეში.

    კანსელუ ორივე ფლანგზე თამაშობს, თან ძალაინ კარგად, ბერნარდო ფლანგზეც თამაშობს და ცენტრშიც. ორივე გამოსადეგი ფეხბურთელია.