ნეპოტიზმის ნიშნები ბარსელონაში - ლაპორტამ ნათესავების დასაქმება დაიწყო

ნეპოტიზმის ნიშნები ბარსელონაში - ლაპორტამ ნათესავების დასაქმება დაიწყო

"ბარსელონაში" სერიოზული ცვლილებები იწყება.

დღეს ცნობილი გახდა, რომ ლაპორტამ "ბარსელონა ბ-ს" მთავარი მწვრთნელი გარსია პიმიენტა დაკავებული თანამდებობიდან გაათავისუფლა და მის ადგილს, დიდი ალბათობით, სერჟი ბარჟუანი დაიკავებს. გავრცელებული ცნობებით ლაპორტას სურს კლუბში ყველა დონეზე მისი ხალხი მუშაობდეს, რომლებსაც ის ენდობა.

პიმიენტა ერთადერთი არ ყოფილა, რომელსაც "ბარსელონამ" დღეს კარისკენ მიუთითა. Sport-ის ცნობით დაკავებული თანამდებობა დაატოვებინეს "ბარსას" საქველმოქმედო ფონდის ხელმძღვანელს, მარია ვალიესს. El Periodico-ს ცნობით მას ლაპორტას ბიძაშვილი მარტა სეგუ შეცვლის, რომელიც ამ თანამდებობას ჟოანის პირველი პრეზიდენტობის დროს, 2008 წელსაც იკავებდა.

ეს პირველი შემთხვევა არაა, როდესაც ლაპორტამ "ბარსელონაში" ახლო ნათესავი დაასაქმა. რამდენიმე კვირის წინ "ბლაუგრანას" თანამშრომელი მაიტე ლაპორტა გახდა, რომელიც პრეზიდენტის დაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 12 ივნისი 2021 17:11
    0
    რა ნეპოტიზმი ქოც-ნაცები კიარ არიან🤣🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 12 ივნისი 2021 15:59
    0
    El Periodico-ს ცნობით მას ლაპორტას ბიძაშვილი მარტა სეგუ შეცვლის, რომელიც ამ თანამდებობას ჟოანის პირველი პრეზიდენტობის დროს, 2008 წელსაც იკავებდა.
    ნუ გასაგებია რო იმ ხალხს დანიშნავს ვინც 2008-დან იყო უფრო გამოცდილები და უფრო შედეგიანები.
    Culé [?]
    #11 12 ივნისი 2021 02:12
    0
    ჯარისკაცის მამა''
    ქართველი ხარ ბიჭო?
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 12 ივნისი 2021 01:09
    2
    თუ საქმე იცის კი ბატონო, მაგრამ დანიშნო შეშა იმიტომ, რომ შენი ნათესავია, ეს მიუღებელია.
    Culé [?]
    #9 12 ივნისი 2021 01:08
    2
    ენდობა ალბათ და იცის რო საქმეს მართლა გააკეთებენ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 11 ივნისი 2021 23:07
    1
    ციტატა: Joakim Brodén
    რა ნეპოტიზმი ხალხო, შეიძლება ვიღაცამ ვიღაცას კატალონიურ ჯიგრულ პონტში რამე მარა, რა ნეპოტიზმიი

    ჩაგეთვალა😁😁😁
    Culé [?]
    #7 11 ივნისი 2021 22:11
    2
    ნეპოტიზმი არა ნიგვზიანი ბადრიჯანი. ბართომეუს მოთრეული ვინ იქნება კაი?! ვისაც ენდობა და იცის რო საქმეს აკეთებენ იასნია იმას მოიყვანს. მე ის უფრო მაჯავრებს რო რახან წმენდა დაიწყო ესეიგი ევროპის ჩემპიონატის დასრულებამდე არცერთ ტრანსფერზე აღარ ფიქრობს და დეპაი მაინც გაეფორმებინა დროიანად, ცუდად იხლართება მაგის საქმეც😕
    ფანი [?]
    #6 11 ივნისი 2021 22:09
    9
    რა ნეპოტიზმზე ლაპარაკობთ,
    ყველა ყველგან თავისი გუნდით მოძრაობს და გუნდში კიდევ, რა თქმა უნდა, პირველ რიგში თავისიანს წაიყვანს, ანუ ვისაც კარგად იცნობს, იცის რისი გაკეთებაც შეუძლია და ენდობა. და რატომ არ უნდა წაიყვანოს? სხვისი უცოდინარი ამჯობინოს ჭკვიან ნათესავს??? რომელი საუკუნეა? საკუთარ პარტიაში, გუნდში ვისაც მინდა იმას წავიყვან, ოღონდ საქმეს მიხედოს..
    მე მივესალმები ასეთ მიდგომას!
    პიმიენტა კი სეზონის ფინალის გამო გაუშვა..ბართუშას დანატოვარსაც მიხედავს!
    ფანი [?]
    #5 11 ივნისი 2021 21:56
    13
    რა ნეპოტიზმი ხალხო, შეიძლება ვიღაცამ ვიღაცას კატალონიურ ჯიგრულ პონტში რამე მარა, რა ნეპოტიზმიი
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 ივნისი 2021 21:52
    2
    ააა და ესაა ნეპოტიზმი?2008 შიც ნეპოტიზმი იყო?მე რამდენჯერ ვუთხარი დამლაგებლად მაინც ვიმუშავებ მეთქი და უარით გამისტუმრა.
    ახალბედა [?]
    #3 11 ივნისი 2021 21:46
    8
    ხალხნო აბა ერთი კარგად დაფიქრდით ჯერ თვითონ ჟოანი რა მაგარია და სანათესაო რა ეყოლება, წარმოიდგინეთ ჯერ ერთი ლაპორტა რას შვება და 10 ლაპორტა რას იზამს 😂
    --------------------
    MSN The Legendary Trio 💔💔💔😢😢😢. MSN Destroyed By Bartomeu And R.Koeman 😡😡😡🤬🤬
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 ივნისი 2021 21:34
    1
    ღარიბაშვილია ეს ჩემისა :დ :დ წილებს სიდედრის დაქალზე ან მამიდაშვილის ქვიცლზე გადააფორმებს :დ
    წევრი [?]