ESPN: "ბარსელონამ" გილერმო ამორი დაითხოვა

ESPN: "ბარსელონამ" გილერმო ამორი დაითხოვა

ჟოან ლაპორტა წმენდას აგრძელებს. ESPN-ის ინფორმაციით, გარსია პიმიენტას შემდეგ, "ბარსელონას" სპორტული და ინსტიტუციური ურთიერთობების დირექტორი, გილერმო ამორი ტოვებს. 

ამორი, რომელიც "ბარსას" ყოფილი ფეხბურთელია, კლუბის დირექტორთა საბჭოს მოქმედი წევრი 2017 წლის ოქტომბრიდანაა. მას "ბარსელონას" ხელმძღვანელობაში სხვა პოზიციები 2003-07 და 2010-14 წლებშიც ეკავა.

ფეხბურთელის რანგში გილერმო ამორი "ბლაუგრანას" პირველი გუნდის მაისურით 1988-98 წლებში ასპარეზობდა. ჩატარებული მატჩების რაოდენობით ის ყველა დროის ტოპ ათეულში შედის. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 12 ივნისი 2021 16:01
    0
    თავის ხალხს მოიყვანს აბა ბართომეუს დატოვებულებმა რაც გააკეთეს კი ვიცით.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 12 ივნისი 2021 05:39
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ♠️Spooky♠️,
    ობიექტივი

    Ra obieqtivi
    Culé [?]
    #8 12 ივნისი 2021 01:06
    0
    თავისი ხალხი მოჰყავს ვისაც ენდობა ისეთი კადრები და ლოგიკურია ეს სავსებით
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 12 ივნისი 2021 01:02
    0
    კუმანიც ბართოს მოყვანილია ლაპორტ.
    ეს ისე ცნობისათვის.
    ფანი [?]
    #6 11 ივნისი 2021 23:54
    0
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    რომელ არხზეა თამაში დღეს?

    1 არხი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 ივნისი 2021 21:54
    0
    ♠️Spooky♠️,
    ობიექტივი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 11 ივნისი 2021 21:20
    0
    ციტატა: vitorborbafereira
    ბალასტი ფეხბურთელები ვერა მაგრამ მგონი
    დამლაგებელიც გაუშვა ლაპორტამ,

    მეგონა სერიოზული ეფექტი ექნებოდა მის მოსვლას მაგრამ მგონი არაფერი აღარ გვეშვრლება

    მაგათ იმხელა ხელფასები აქვთ კონტრაქტებში მაგათი გაშვება ესე მარტივი არაა თან რო არც უნდათ წასვლა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 11 ივნისი 2021 20:54
    0
    რომელ არხზეა თამაში დღეს?
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 ივნისი 2021 20:46
    2
    ციტატა: vitorborbafereira
    ბალასტი ფეხბურთელები ვერა მაგრამ მგონი
    დამლაგებელიც გაუშვა ლაპორტამ,

    მეგონა სერიოზული ეფექტი ექნებოდა მის მოსვლას მაგრამ მგონი არაფერი აღარ გვეშვრლება

    Ra qnas dzami nelnela miyveba da wmends gunds, fexburtelebzec gadava, jer misi xaalxi moiyvanos kargad, gaimyaros pozicia da gavlena da mixedavs saqmesac
    ფანი [?]