ჟერარ პიკე: "ბარსას" გარდა არსად თამაშს არ ვაპირებ

ჟერარ პიკე: "ბარსას" გარდა არსად თამაშს არ ვაპირებ

"ბარსელონას" ცენტრალურმა მცველმა, ჟერარ პიკემ, ბარსელონელ Twitch სტრიმერ იბაი ლიანესთან ისაუბრა. 

თუ ხვალ რონალდ კუმანი მეტყვის, რომ გუნდიდან უნდა წავიდე, ფეხბურთის თამაშს შევწყვეტ. "ბარსას" გარდა სხვა კლუბში თამაშს არ ვაპირებ. მნიშვნელობა არ აქვს, როგორი ანაზღაურება მექნება. ბევრი ფული "ბარსელონას" მაისურის მორგებაზე უფრო ბედნიერს ვერ გამხდის. 
ჰოლანდი? ის საოცარი ფეხბურთელია...
კუნ აგუერო? კონტაქტი ყოველთვის გვქონდა. ის შესანიშნავი ადამიანია. 
"ესპანიოლის" დაბრუნება ლა ლიგაში? სიმართლე რომ ვთქვა, გამიხარდა, როცა გავარდნენ, მაგრამ მათი ლა ლიგაში ყოფნა კარგია. "ესპანიოლის" მოედანზე დერბიში თამაში მინდა, ეს ყველაფერი შოუს ნაწილია. 
გავხდები თუ არა პრეზიდენტი? ვნახოთ, როცა კარიერას დავასრულებ...

- განაცხადა პიკემ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 13 ივნისი 2021 14:25
    0
    Iniesta_8,
    ციტატა: Iniesta_8
    წესით ახლაც აღარ უნდა თამაშობდე ბარსაში. ჩაკიდე ხელი ლენგლეს, უმტიტის და რობერტოს და სულ მწვანეზე გევლოთ, ბარსასგან შორს.

    შენი ნიქნეიმის პატრონს ეგ არ გეკადრება. სტატია რაზეა და შენ რაზე ლაპარაკობ. სკოლაში წაკითხულის გააზრება არ გასწავლეს? ამ სიტყვების მერე მადრიდისტებსაც კი მოულბათ გული და დააფასეს და ინიესტას ფანს ბარსას ფეხბურთელებისადმი რატო გაქვს ესეთი ნეგატიური დამოკიდებულება? შექებაც ისწავლეთ მარტო რო აკრიტიკებთ!

    ციტატა: cruyff9
    შაკირა მილიარდელია იასნა გკიდია ფული)))))გაგვეშვი რა გაგვეშვიი ძმაოო))

    მოდი იმით დავიწყოთ რო შაკირას, დედიკოს და მამიკოს მილიარდების მიუხედავად ფეხიფეხზე გადადებული არ ზის. ფეხბურთიდან შემოსული თანხის გარდა, საკუთარ ბიზნესს აწარმოებს. გუნდ "ანდორას" ფლობს, ტენისის ჩემპიონატებზეა პასუხისმგებელი და ბევრ რამეში აქვს ინვესტიცია ჩადებული. გარდა ამისა 170 აქვს IQ (აინშტაინს 160 ქონდა ;) ) სოუ აქეთ შეუძლია შაკირას "რჩენა". ახლა რრაც შეეხება "გაგვეშვი ძმაოს" ბოლო სეზონში რო საერთოდ კოპა დელ რეის თასი მაინც გვაქვს ამ ადამიანის დამსახურებაა- ეს თუ არგინდათ წარსულის განდიდება და ახლა თუ სთხოვთ პასუხს. თუ არადა, მაშინ უბრალოდ გადახედე პიკეს ღვაწლს ბარსასთვის :) ტეხავს პროსტა ბიჭო კაცი ლეგენდაა ბარსასთვის ყველა მხრივ....
    Culé [?]
    #13 12 ივნისი 2021 00:59
    0
    სკამზე იდეალური იქნება. მომავალ სეზონშიც მე პირადად ამას ძირითადის ფეხბურთელად არ განვიხილავ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 12 ივნისი 2021 00:52
    6
    პროსტა ტეხავს ზოგიერტების კომენტარები პიკეზე. ისეთი ვერ არის როგორიც იყო, მაგრამ გუნდი უყვარს, თან ძალიან.
    უთხრეს ხელფასი დაიკელიო, კი ბატონო. ეტყვიან სკამზე დაჯექიო, დაჯდება. აგერ თვითონ ამბობს თუ მეტყვიან წადიო, წავალო. თან კარიერას დავასრულებო. მეტი რა ქნას? წარსულს ასე ადვილად რატომ ივიწყებთ? ისე ამბობთ თითქოს მხეცი მცველები გვყავს და ეს დროს ართმევს და ეცილება ვინმეს, დაფასებაც უნდა ვიცოდეთ. აგინეთ ისეთს, ვინც ფულის გამო, მზადაა გუნდი გაყიდოს და ბარსა მარტო ფულის სტანოკი გონია.
    ფანი [?]
    #11 11 ივნისი 2021 21:52
    3
    ციტატა: cruyff9
    შაკირა მილიარდელია იასნა გკიდია ფული)))))გაგვეშვი რა გაგვეშვიი ძმაოო))

    გავს პიკე ცოლის ხელებში შემყურეს??
    შაკირას მილიარდები რაში სჭირდება საკუთარი აქვს იმაზე მეტი..
    ჯერ ამაზე უკეთესი მოიყვანონ ვინმე და პიკე თვითონ დაჯდება სკამზე, ან წავა..
    ისე, მთელ გუნდს ჰქონდა საშინელი სეზონი და შემთხვევით ყველა ხომ არ გაყაროს ლაპორტამ???
    smirk smirk smirk
    Culé [?]
    #10 11 ივნისი 2021 21:12
    0
    პიკე ძალიან მიყვარს, მაგრამ... 0:4 ლივერთან, 2:8 ბავარიასთან, 1:4 პსჟ-თან.... კიდევ რამდენიმე ძალიან დასანანი მარცხი და დაცვის ცენტრის კისერზე...
    პიკეს გამოსამშვიდობებლი მატჩით გავაცილებდი სეზონის ბოლოს, მაშინ, როდესაც ლენგლე-უმთითის პანჩურით გავყრიდი..... rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 11 ივნისი 2021 19:13
    7
    რაც მთავარია, იმას ლაპარაკობს რასაც ფიქრობს. არ აფერისტობს, ხო შეეძლო ეთქვა ესპანიოლის გავარდნა მეწყინაო, მაგრამ არა. სიმართლე უნდა ითქვას.
    წევრი [?]
    #8 11 ივნისი 2021 18:59
    0
    ეჰ ჯეკაზე ძაან დამწყდა გული
    ფანი [?]
    #7 11 ივნისი 2021 18:40
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    წესით ახლაც აღარ უნდა თამაშობდე ბარსაში. ჩაკიდე ხელი ლენგლეს, უმტიტის და რობერტოს და სულ მწვანეზე გევლოთ, ბარსასგან შორს.

    მასე იძახდნენ ბევრი მაგარი ბალეშიკი,ჯეკაზე. რატომღაც ყველა ჩუმად არის ახლა,პიკე ნაღდი ლიდერია როგორც მინდორზე ისე გასახდელში,თან გულით და სულით კულეა.
    წევრი [?]
    #6 11 ივნისი 2021 18:40
    13
    წადი რეალს უბალიშიკეთ რეალი ექცევა ეგრე ფეხბურთელებს და პიკე ღირსეულად ითამაშა ფეხბურთი და ღირსეულათ ამთავრებს სად უნდა წავიდეს გყავთ ამაზე კაი უკანა მცველი ამჯამათ??? ფეხბურთი რა გონიათ ერთი ვიცოდე

    სული და გულია ტიპი ბარსაში

    ნეიმარს კარგად აგინებთ ზოგი ფულზე გაგვცვალაო ფიგუ გახსოვთ რეალზე გაგვცვალე დააფასეთ ესეთი ფეხბურთელები

    რო არ გაიქცნენ გუნდიდან და ალმერია რო არ გავხდით ეგეც ბერების დამსახურება და უნდა აფასებდეთ ამას ზოგი
    ფანი [?]
    #5 11 ივნისი 2021 18:29
    0
    წესით ახლაც აღარ უნდა თამაშობდე ბარსაში. ჩაკიდე ხელი ლენგლეს, უმტიტის და რობერტოს და სულ მწვანეზე გევლოთ, ბარსასგან შორს.
    ფანი [?]
    #4 11 ივნისი 2021 18:03
    1
    ხოდა ეგრე თუ გიყვარს შენი გუნდი , მიხვდი და დაასრულე კარიერა.
    ფანი [?]
    #3 11 ივნისი 2021 17:55
    12
    არ მჯერა რომ ამ კაცზე მეტად ვინმეს უყვარს ბარსა, სულით და გულით კულე, რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს და რაც არ უნდა ასაკიანი იყოს მუდამ მექნება ამ კაცის მიმართ უდიდესი სიყვარული❤️👏🙏
    Culé [?]
    #2 11 ივნისი 2021 17:51
    1
    შაკირა მილიარდელია იასნა გკიდია ფული)))))გაგვეშვი რა გაგვეშვიი ძმაოო))
    გულშემატკივარი [?]
    #1 11 ივნისი 2021 17:48
    11
    სულით და გულით კულე😎🥰