ბარსელონამ გარსია პიმიენტა დაითხოვა | ESPN

ბარსელონამ გარსია პიმიენტა დაითხოვა | ESPN

მომდევნო სეზონიდან, "ბარსა B-ს" გარსია პიმიენტა აღარ გაწვრთნის, ინფორმაციას რამდენიმე ესპანური მედიასაშუალება ავრცელებს.

კლუბმა მისი განთავისუფლების გადაწყვეტილება მიიღო. "ლა მასიაში" მნიშვნელოვანი ცვლილებების განხორციელება არის დაგეგმილი.

ცნობის მიხედვით, პიმიენტასთვის ეს გადაწყვეტილება მოულოდნელი იყო, რადგან მცირე ხ ის წინ, მას შეატყობინეს, რომ კლუბში მუშაობას გააგრძელებდა.

46 წლის სპეციალისტი სარეზერვო გუნდს სათავეში 2018 წლის აპრილიდან ედგა. ხელშეკრულების გაწყვეტისთვის, იგი "ბარსელონასგან" 1 მილიონ ევროს მიიღებს.

აგრეთვე, კლუბს ტოვებენ მარიო რუისი, აურელი ალტიმირა და სკაუტთა დეპარტამენტის ხელმძღვნელი, ალექს გარსია (თბილისის "დინამოს" ყოფილი მთავარი მწვრთნელი). ჯერჯერობით, კითხვის ნიშნის ქვეშაა ჟორდი როურას მომავალი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 11 ივნისი 2021 19:25
    0
    ალექს გარსია აქეთ წამოვიდეს მომწონდა დინამოში.
    Culé [?]
    #19 11 ივნისი 2021 18:13
    0
    არადა აქ პირველი გუნდის მწვრთნელად განვიხილავდით
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #18 11 ივნისი 2021 18:08
    0
    CHEPE,
    ვიცი ჩემი ძმა ვიცი.უბრალოდ ვამბობ,იმდენად გვინდა ხავი,რომ ეგეთ უკიდურესობას ვუშვებთ,იქნებ სასწაული მოხდეს.თორე მეც არ მჯერა მაგის,თავის პირით თქვა ბარსა ბ არა კასტილიაო.
    წევრი [?]
    #17 11 ივნისი 2021 17:37
    0
    ზოგადად რომელიღაცა ინტერვიუში თქვა ლაპორტამ რო შეიძლებაო ისეთი გადაწყვეტილებების მიღება მომიწიოს გუნდისთვისონრო გულშემატკივრებს არ მოეწონოთო და მართალიცაა ალბათ საჭირო იყო პიმიენტას წასვლა და ასევე კუმანის დარჩენაც ჭკვიანი კაცია ლაპორტა გამცდილება დიდიაქ და ჩვენზე კარგად იცის რასაც აკეთებს და რაც ჭირდება გუნდს შეიძლება ჩვენ არ მოგვწონდეს რაღაცეები მარა გარემოებებიდან გამომდინარე არის საჭირო ასეთი ხუსტი გადაწყვეტილებები
    ფანი [?]
    #16 11 ივნისი 2021 17:22
    0
    ციტატა: La Pulga10
    CHEPE,
    რეალისტობა კი არა დროზე გვინდა მოვიდეს ეგ ჩემისა დავიღალეთ ლოდინით,რა გაუძლებს კიდევ 1 სეზონზე კუმანს.

    გვინდა თუ არ გვინდა ჩემო ძმაო ესე იქნება ეს ხავის თუ ლაპორტამ არ დაურეკა და არ უთხრა გვჭირდები ძირითადისთვოსო და ის რომ შენ გემოზე იქნება ყველაფერიო არ მოვა რადგან ხავიმ თქვა მინდა რომ ჩემი გუნდი შევქმნაო
    Culé [?]
    #15 11 ივნისი 2021 17:02
    1
    ციტატა: gecheche
    ციტატა: BEQA BARCA
    ესეიგი ჩავი მოდის🥰

    იმედია ძაან მინდა რო მოვიდეს მაგაზე კაი ვარიანტი არვიცი

    ვიგაცა სერხი ბანჟუანი ინიშნება ბარსას ყოფილი ფეხბურთელი

    სერჟი ბარჟუანი ვიღაც არაა, ბარსას ლეგენდაა... "დრიმ თიმის" წევრი და ნაკრების კაცი
    ფანი [?]
    #14 11 ივნისი 2021 16:40
    0
    ჩავიმ უნდა ჩაიბაროს . ალ ასადის გამოცდილებას გავკარი ….
    გულშემატკივარი [?]
    #13 11 ივნისი 2021 16:25
    0
    CHEPE,
    რეალისტობა კი არა დროზე გვინდა მოვიდეს ეგ ჩემისა დავიღალეთ ლოდინით,რა გაუძლებს კიდევ 1 სეზონზე კუმანს.
    ფანი [?]
    #12 11 ივნისი 2021 16:08
    2
    ჩავი არა ფლიკი მოვა ბარსა ბ ში ათასჯერ თქვა არ ჩავიბარებ ბ გუნდსო რადგა ვთვლი რომ საკმაოდ გამოცდილება მივიღეო და ალ საადი ბ გუნდზე უფრო ძლიერი რომ არის 2 წლის ნიკუშაც ხვდება მგონი.. ყველა ერთნაირად რატო აზროვნეთ ხალხო რეალისტობა დაკარგეთ სადმე??
    ვაფშე ვალდეს ჩააბარებენ ბ გუნდს ან ვინმე ჩვენიანს
    Culé [?]
    #11 11 ივნისი 2021 15:41
    0
    ახლა რო ლაპორტამ ჩავი ან ვინმე დიდი ფიგურა არ მოიყვანოს პიმიენტას ნაცვლად მაგარი ღადაობა იქნება😂
    წევრი [?]
    #10 11 ივნისი 2021 15:36
    1
    ციტატა: BEQA BARCA
    ესეიგი ჩავი მოდის🥰

    იმედია ძაან მინდა რო მოვიდეს მაგაზე კაი ვარიანტი არვიცი

    ვიგაცა სერხი ბანჟუანი ინიშნება ბარსას ყოფილი ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #9 11 ივნისი 2021 15:18
    0
    ესეიგი ჩავი მოდის🥰
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #8 11 ივნისი 2021 14:53
    1
    gecheche,
    ისე კარგი აზრია ეგ.ჩავი დაკეროს,რომ თავიდან შეხედავს კუმანს და თუ ჩაისვარა ეგრევე გაუშვებს ზამთარში და პირდაპირ ხავის დანიშნავს.
    Culé [?]
    #7 11 ივნისი 2021 14:50
    0
    ჩავი დანიშნონ მაგრამ არამგონია დათანხმდეს
    წევრი [?]
    #6 11 ივნისი 2021 14:46
    1
    ჩავი რო დაინიშნოს ახლა ძაან გაასწორებს აბა სხვა ვმვარიანტები არ ვიცი უკეთესი შეიძლება შეთანხმდნენ ლაპორტა და ხავი რო მოვიდეს და მერე თუ ვერაფერი ქნა კუმანმა ზამთარში შეცვლის ან იქეთა სეზონიდან იმედია ჩავი და ლაპორტა მორიგდებიან და დათანხმდება ჩავი ბარსა ბს გაწვრთნას
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 ივნისი 2021 14:46
    0
    ოპააა რას ლაპარაკობ ტოო!!!დიდი ცვლოლებებიააა. ნეტა ვინ ჩაიბარებს რა საინტერესოა?ხავიმ არაო და.პირველი გუნდი ჩამაბარეთო smile
    Culé [?]
    #4 11 ივნისი 2021 14:34
    2
    ტიპი მთავარი გუნდის მწვრთნელობაზე აცხადებდა ფრითენზიას და აგერ smiley smiley
    მურსია რომ ვერ მოუგო იმ შემადგენლობით, რაც ყავდა, უკვე გასაგები იყო რაც ელოდა
    პენია,ტენასი
    კომასი,ბალდე,მარმოლი, მინგო, მინგესა
    ბუსკეტსი,ორალანა, ნიკო, მორიბა, მატეუსი,
    კოლადო, დე ლა ფუენტე, ჰიროკი, გერარდი, გუსტავო და კიდევ ცენტრფორვარდები, მანაი და სებალოსი, რომელტან წესით გოლები უნდა გაეტანათ
    სეგუბნდა ბ-ზე ძლიერი შემადგენლობა კი უნდა იყოს და წესით მთავარი გუნდი უნდა მოამარაგოს, მაგრამ სეგუნდაში რომ ვერ გადმოდის, იმან ვინ უნდა მოამარაგოს?!
    ისე, მაღთლა ჯობია, რომ ჩავმ ჩაიბაროს სარეზერვო, დაამტკიცოს თუ რისი თავი აქვს
    წევრი [?]
    #3 11 ივნისი 2021 14:33
    1
    ვერ დააწინაურეს და... გაუშვეს :)
    ისე საინტერესოა რას გეგმავენ
    წევრი [?]
    #2 11 ივნისი 2021 14:29
    1
    ამას ნაღდად არ ველოდი
    Culé [?]