MD: კლემან ლანგლე ბარსადან წასვლაზე უარს აცხადებს

MD: კლემან ლანგლე ბარსადან წასვლაზე უარს აცხადებს

"ბარსელონას" ფრანგი ცენტრალური მცველი, კლემან ლანგლე, კატალონიური კლუბის დატოვებას არ აპირებს.

Mundo Deportivo-ს ცნობით, კლუბის ხელმძღვანელობას მისი ლორენცო პელეგრინის ტრანსფერში ჩართვა სურს, თუმცა 25 წლის ფეხბურთელი, რომელსაც კონტრაქტი 2026 წლამდე აქვს გაფორმებული, "კამპ ნოუდან" წასვლაზე უარს ამბობს.

მცირე ხნის წინ, ლანგლემ საჯაროდაც განაცხადა, რომ მომდევნო სეზონში თავს "ბარსელონაში" ხედავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 11 ივნისი 2021 19:33
    1
    დაიწყო, ჯერ უმტიტი, მერე დემბელე ეხლა კიდევ ეს, დავიჯერო ყველა ფრანგი ესეთი ნაგლია?
    Culé [?]
    #19 11 ივნისი 2021 15:37
    4
    ეს ჭირი ხო ვერ მოვიშორეთ. რა საზიზღარი არსებაა ეს ტო
    გულშემატკივარი [?]
    #18 11 ივნისი 2021 14:27
    4
    ხელფასისი 3 მილიონამდე შემცირებას და სკამზე ჯდომას თუ დათანხმდება დარჩეს
    Culé [?]
    #17 11 ივნისი 2021 14:16
    0
    ციტატა: MrBarca
    აუ წასვლა არ უნდა კიარა ახლა გვჭირდება აის კუმანი რომელმაც სუა ასე უხეშად გაუშვა... წასვლა არუნდა კი არა ჯერ კუმანი სკამს ახეხინებს იქამდე სანამ წელის ტკივილები არ დაემართება და მერე ისე გაუშვებს როგორც სუარესი გაუშვა... სასტიკი კუმანი რაუნდოდა სუარესთან 😭😭😭😭

    თან ცენტრალური მცველი იყო თვითონ და მაგ პოზიციაზე რა საზიზღრობაც აკეთა ტიპმა, მაგი როგორ უნდა აპატიოს?!
    ყველაზე კარგად მაგ სათამშო რგოლს იცნობს ბულდოგი
    მაგის ადგილას პიკეს სეზონის ბოლოს ზარ-ზეიმით გასაცილებლად შევამზადებდი (2008-15 წლებისთვის) და ლენგლეს პანჩურით გავაგდებდი ან განცალკევებით ვარჯიშის გარდა გუნდს არ გავაკარებდი
    გულშემატკივარი [?]
    #16 11 ივნისი 2021 14:15
    1
    ეს ბარსა ბ უნდა ათამაშო
    ახალბედა [?]
    #15 11 ივნისი 2021 14:06
    1
    აუ წასვლა არ უნდა კიარა ახლა გვჭირდება აის კუმანი რომელმაც სუა ასე უხეშად გაუშვა... წასვლა არუნდა კი არა ჯერ კუმანი სკამს ახეხინებს იქამდე სანამ წელის ტკივილები არ დაემართება და მერე ისე გაუშვებს როგორც სუარესი გაუშვა... სასტიკი კუმანი რაუნდოდა სუარესთან 😭😭😭😭
    --------------------
    MSN The Legendary Trio 💔💔💔😢😢😢. MSN Destroyed By Bartomeu And R.Koeman 😡😡😡🤬🤬
    Culé [?]
    #14 11 ივნისი 2021 13:39
    1
    ვინმემ თავისი თამაშის კოლაჟი მაინც აყურებინოს, რომ მერე ლურჯი ვეშაპის თამაში დაიწყოს ამ მაღთლა ლენგლემ scream scream
    ფანი [?]
    #13 11 ივნისი 2021 13:22
    0
    ციტატა: gecheche
    თუ არ წავა სკამზე დალპება კუმანს უყვარს ერთი ორი ფეხბურთელის სკამზე დალპიბა და ამას მოუწევს როგორც ჩანს

    და თან არ ევასება ვინც შეცდომებს უშვებს სკამზე ახმობს:დ:დ პიანიჩით ამიტომ გაახმო დიდი ვერაფერი ხეირი რომ ვერ მოიტანა:დ:დ არაუხო რომ ვერავინ დაჩაგრა მოედანზე იმიტომაც თამაშოვდა სულ სანამ კოჭის ტრამვა არ აიკიდა
    ნუ ტრინკაოზე მოიქცა მხოლოდ ცუდად
    აი დემბელეც კარგად გაახმო მაგრამ იმიტომ ათამაშებდა ხოლმე რომ მეტი არ ჰქონდა მაინც რესურსი
    Culé [?]
    #12 11 ივნისი 2021 13:17
    0
    გაუშვით!!! პელეგრინი არაა ურიგო ვარიანტი და მის ტრანსფერში თუ ჩართავენ მითუმეტეს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #11 11 ივნისი 2021 13:13
    0
    ჩანერგილია ეს დდ****0
    რას ქვია უარს აცხადებ, ნებისმიერი თავმოყვარე მწვრთნელი დააპოლბდა სკამზე, სათამაშო პრაქტიკას არ აღირსებდა და აქეთ შეეხვეწებოდა პრეზიდენტს, რომ ტრანსფერზე დამაყენეთო rage
    ახალბედა [?]
    #10 11 ივნისი 2021 13:06
    2
    ძალიან ბევრი ქულები დავკარგეთ ამის უნიათო ქმედებებით და არ მიმაჩნია სწორად ამის დატოვება
    გულშემატკივარი [?]
    #9 11 ივნისი 2021 13:01
    2
    სამარცხვინო გუნდის უფრო სამარცხვინო ფხბურთელები. მაინტერესებს სხვა გუნდის ( დიდი გუნდის) ფეხბურთელები რატომ ვერ ბედამევ ამდენს? ან თუ ბედავენ ისე გვარდება, რომ მათ გულშემატკივრდე არ მიდის ეს ხმები და პრობლემები. ჩვენ ცალკე იდიოტ მართველობას და უფრო იდიოტ მწვრთნელებს ვუყურბთ. ცალკე სამარცხვინოდ ვარდებით ლიგიდან წლების მანძილზე და ცალკე ამ წურბელა ფეხბურთელების მოშორებაზე ვნერვიულობთ. რა ბალაგანია მართლა და მართლა? ეს ვაბშე გუნდია? სუპერ და დიდი კუა არა იმინა გუნდია? პატრონი გაავს ამ ბარსელონას? არ ვიცი რა🙁
    გულშემატკივარი [?]
    #8 11 ივნისი 2021 12:24
    3
    აუ აქედან გააჯვი თორე ხატზე გადაგცემ
    წევრი [?]
    #7 11 ივნისი 2021 12:11
    2
    ეს ფრანგები ბაღლინჯოებივით არიან რაა
    წევრი [?]
    #6 11 ივნისი 2021 12:08
    1
    თუ არ წავა სკამზე დალპება კუმანს უყვარს ერთი ორი ფეხბურთელის სკამზე დალპიბა და ამას მოუწევს როგორც ჩანს
    ფანი [?]
    #5 11 ივნისი 2021 12:06
    1
    გაუშვან უფასოდ სადმე კორეაში
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 ივნისი 2021 12:05
    1
    აუ ეს ბართომეუს მოჯმული ნაბიჭვარია იმენნა რა
    ფანი [?]
    #3 11 ივნისი 2021 11:47
    6
    შენ თუ კაშია არ გჯობდეს , ერთი ასაკი არ უწყობს ხელს და სადაც ამდენი ლუზერი თამაშობს , არამგონია კაშიას გაეფუჭებინა რამე .
    ფანი [?]
    #2 11 ივნისი 2021 11:47
    2
    ლენგლეს ვინ ეკითხება ერთი. ხოვერ მოვიშოეთ ეს და რობერტო ორივე ერთმანეთზე უარესები არიან ;დდდ
    გულშემატკივარი [?]
    #1 11 ივნისი 2021 11:44
    1
    ბიჭო ამათ თავში ხომ არ აუვარდათ.დავაი გააცვას აქედან ვინც მაგას ამბობს.რას ჰქვია უარს აცხადებს,ხიხონის დონის მცველი,რომ ხარ შენით უნდა აცნობიერებდე და ამდენი შეცდომა,რონ დაუშვა და დეპრესიაში იყო ვერ მიხვდა,რომ არაა ბარსას დონის?სუფთა სლეა რა.დარჩები და დალპები სკამზე მოიყვანს, ლაპორტა წესიერ მცველს,არაუხო ძირითადის კაცია და ხეხე მერე სკამები შენი უთავმოყვარეო დედაც.მართლაც მაზოხისტები არიან ტო,უსწორდებათ ფანობისგან დედისტრაკის გინება და ზიზღი.შენი ბრალია ლა ლიგა,რომ ვერ მოვიგეთ.იმდენი ქულა დავკარგეთ ამის შეცდომებით.მომეშალა ნერვები მე ამისი.მიგიცენზურეთ შენც და უმტიტისაც ყველაფერი.