ოფიციალურად | კოპა ამერიკა ბრაზილიაში ჩატარდება

ოფიციალურად | კოპა ამერიკა ბრაზილიაში ჩატარდება

ბრაზილიის უზენაესმა სასამართლომ ოფიციალურად დაამტკიცა, რომ კოპა ამერიკის 47-ე გათამაშებას ბრაზილია უმასპინძლებს.

ეს "პენტაკამპეონეებისათვის" მე-6 მასპინძლობა იქნება, წინა 5 შემთხვევაში მათ ხუთივეჯერ ჩემპიონობა იზეიმეს. 

თავდაპირველად კოპა ამერიკის წლევანდელი გათამაშება კოლუმბიასა და არგენტინაში უნდა ჩატარებულიყო. მასპინძელ ქვეყნებს პოლიტიკური მიზეზებით ჯერ კოლუმბია გამოაკლდა, შემდეგ კი მძიმე კორონავირუსული მდგომარეობის გამო არგენტინაც.

სამხრეთ ამერიკის საუკეთესოობის ტიტულის მაძიებლებს შორის ბუქმეიქერები ფავორიტად "სელესაოს" მიიჩნევენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 11 ივნისი 2021 19:35
    1
    მოკლედ აჩუქეს ბრაზილიას ისევ კოპა.
    Culé [?]
    #8 11 ივნისი 2021 14:02
    1
    ციტატა: me da barca
    ბრაზილიაში კორონა საერთოდ არაა, რას ამბობ.

    ჰო, მე-2 ადგილასაა სტატისტიკით მსოფლიოში, მაგრამ დაიკიდეს
    ფანი [?]
    #7 11 ივნისი 2021 13:55
    1
    ძალიან რთული იქნება, მაგრამ როგორმე უნდა მოიგოს არგენტინამ მესიმ გაიგიჟოს თავი და.
    თუმცა დიდი ალბათობით ბრაზილია მოიგებს ისევ.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 11 ივნისი 2021 09:59
    0
    ურუგვაისა ძალიან მაგარი კამანდა ყავს ნუ კავანი სუა სასწაულ ფორმაში არიან, დაცვაც კარგი ყავთ ასევე ვალვერდეც, არგენტინას შეტევის გარდა არაფერი უვარგა, ისე რა... არის ზოგ ნაკრებს 1 პოზიციაზე 4-5 კაცი ყავს და არ იციან ვინ წაიყვანონ და ზოგ ნაკრებს ერთიც არ ყავს ნორმალური თან ისეტ ნაკრებს როგორიცაა არგნტინა, ბრაზილია და სხვა
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 ივნისი 2021 09:35
    3
    თქვენი უსამართლო ყველაფერი რაა.ამათ ჯინაზე უნდა დაიხიონ მთელი ბრაზილია.ნეტა მაგრად აფორთხიალოს მესიმ ეგ ფარჩაკები.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 ივნისი 2021 02:01
    2
    Urtulesi iqneba ra urtulesi mara sakmaod shansebic gvaq, messim martla unda gaigijos tavi ra, amis mere msoflio ukve bolo turniri iqneba mistvis savaraudot da am orze saxe unda gaidzros, prosta brazilias magari sheteva yavs, ukan bevrad sustia shetevastan shefardebit mara daudzleveli nagdad araa...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 11 ივნისი 2021 01:47
    2
    ბრაზილიაში კორონა საერთოდ არაა, რას ამბობ.
    Culé [?]
    #2 11 ივნისი 2021 01:40
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    არგენტინამ მინდა ძაან რო მოიგოს. ლეოც ჩაიხუტებს სანატრელ სანაკრებო ტიტულს

    თანაც ბრაზილიიდან წამოცუნცულებულ კოპას თასს სულ სხვა ბზინვარება ექნება
    მიდი ლეო, ეს და მერე მუნდიალიც
    Culé [?]
    #1 11 ივნისი 2021 01:34
    3
    არგენტინამ მინდა ძაან რო მოიგოს. ლეოც ჩაიხუტებს სანატრელ სანაკრებო ტიტულს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.