პარი სენ-ჟერმენი უსმან დემბელეს სიტუაციას აკვირდება | Marca

პარი სენ-ჟერმენი უსმან დემბელეს სიტუაციას აკვირდება | Marca

Marca-ს ინფორმაციით, შესაძლოა, "პარი სენ-ჟერმენსა" და "ბარსელონას" შორის, უსმან დემბელეს თაობაზე, მალე ახალი დაპირისპირება წარმოიშვას.

როგორც მადრიდული გამოცემა იუწყება, პარიზელები 24 წლის შემტევის კონტრაქტთან დაკავშირებულ მოვლენებს აქტიურად აკვირდებიან. "ბარსა" ფრანგთან ხელშეკრულების გახანგრძლივებას აპირებს, თუმცა, ჯერჯერობით, გარკვეული არაფერია.

შესაბამისად, აღნიშნული წყაროს ცნობით, იმ შემთხვევაში, თუ ახალგაზრდა ფეხბურთელსა და "ბლაუგრანას" შორის შეთანხმება ვერ შედგება, პსჟ მის დამატებას მომდევნო ზაფხულში, თავისუფალი აგენტის სტატუსით, უფასოდ შეეცდება.

დემბელეს ამჟამინდელი კონტრაქტი 2022 წელს იწურება და, როგორც ზემოთ ითქვა, მისი მომავალი ბუნდოვანია. თუმცა, ერთ-ერთი ინფორმაციით, უსმანმა გუნდს აცნობა, რომ დარჩენა სურს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 11 ივნისი 2021 20:07
    2
    მოკლედ მაგარი საცემია ეს შავი შლანგი. ჯერ დორტმუნდი გაამწარა, ახლა აქ გვიშლის ნერვებს უკვე 4 წელია, ნამუსი არა აქვს ამ არაკაცს.
    Culé [?]
    #18 11 ივნისი 2021 01:10
    1
    50-60 მილიონი დადე და ამ ზაფხულსვე შეგიფუთავთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #17 11 ივნისი 2021 01:00
    0
    გატრაკა ამ პესეჯემ საქმე ბარემ ბარსა იყიდონ ვინც კი ბარსამ თვალი დადგა ან რამე ყველა უნდათ დემბელე მოვაშორე წაიყვანეთ მშვიდობაში მოიხმარეთ
    Culé [?]
    #16 11 ივნისი 2021 00:53
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    კაროჩე ტიპს ბარსა დარწმუნებულივარ პერესზე მეტად არ ევასება იმდენჯერ ამოვისვით ლიგაზე ზედიზედ. მარა ამას თუ წაიყვანს მოაშოროს ეს უნიჭო ,,ფრანგი". არ მოაკლოს ასეთი ინტელექტუალი ფეხბურთელები პსჟს.

    ერთხელ დავუქამბექეთ და საწაული თამაში მოვუგეთ. რამდენჯერ ამოსმა რაღაც არ მახსენდება.ეგეც სიაფანტი მგონია რომ შეიხს მეტი საქმე არ აქვს ახლა სულ ბარსელონას გამწარებაზე ფიქრობს. <<ცენზურის დარღვევა>> მართველობა ყავდა წლები გუნდს და როგორც სირებს ეკუთვნის ზუსტად ისე მოიქცა და გაუვიდა კიდეც. რა არის ამაში გასაკვირი?

    რა ერთხელ ჩემო ძმაო თუ არ გინახავს გადახედე მაინც ურთიერთშეხვედრებს. ტიპები ლამის ყველა სეზონში ჩვენთან ვარდებოდნენ თორე კონკრეტულად იმ ქამბექის გამო არ დამიწერია ეგ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 11 ივნისი 2021 00:30
    0
    60 მილიონი დადონ და წაიყვანონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #14 10 ივნისი 2021 23:01
    0
    ციტატა: ჯორჯ
    ნასერა კაი ფულის გადამხდელია იქნებ წაათრიოს ეს ჭირი.
    ნეიმარის ფულით რა ს*რი ვიყიდეთ

    საქმეც მაგაშია რო ფულს არ იხდის, უფასოდ უნდა. აბა ვინც ამაში ფული გადაიხადოს...
    ფანი [?]
    #13 10 ივნისი 2021 22:42
    2
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    კაროჩე ტიპს ბარსა დარწმუნებულივარ პერესზე მეტად არ ევასება იმდენჯერ ამოვისვით ლიგაზე ზედიზედ. მარა ამას თუ წაიყვანს მოაშოროს ეს უნიჭო ,,ფრანგი". არ მოაკლოს ასეთი ინტელექტუალი ფეხბურთელები პსჟს.

    ერთხელ დავუქამბექეთ და საწაული თამაში მოვუგეთ. რამდენჯერ ამოსმა რაღაც არ მახსენდება.ეგეც სიაფანტი მგონია რომ შეიხს მეტი საქმე არ აქვს ახლა სულ ბარსელონას გამწარებაზე ფიქრობს. <<ცენზურის დარღვევა>> მართველობა ყავდა წლები გუნდს და როგორც სირებს ეკუთვნის ზუსტად ისე მოიქცა და გაუვიდა კიდეც. რა არის ამაში გასაკვირი?

    ზედიზედ სამჯერ გამოვაგდეთ ლიგიდან და რა ერთხელ? ერთხელ ჯგუფიც მოვუგეთ. მეტი რაღა უნდა გვექნა. ჯერ მარტო სუარესმა რაც უქნა დევიდ ლუისს მაგას ვერასდროს ვერ გამოიძრობენ, სხვა მატჩებს რომ თავი დავანებოთ.
    ახალბედა [?]
    #12 10 ივნისი 2021 22:05
    0
    აუ ამ შეიხმა რა ტვინი შეჭამა, რით ვერ შე იგნე შე დედა აფეთქებულო რომ გინდ მესი იყიდეთ გინდ რონალდო, ვერ მოიგებთ ჩემპ, ლიგას და ვერც 6-1 მოიშორებთ სახიდან და პირიქით თავიანთ თავს იმწარებენ, ედა მიეცით დემბელე 50 მილიონად, დემბელემ რაც ბარსა ამწარააა... ახლა ამათი ჯერია მიდი დემბელ შენებურად აწამე ეგ შეიხი ისე რომ მაგ კაბასავით სამოსიდან ტრუსიკი აძვრეს. ბიჭო ესენი ჩვენ ჯინაზე ყველას ყიდულებენ და არიქა ჩქარა მოსაშორებელი ფეხბურთელები შევტენოთ 😂😂😂
    --------------------
    MSN The Legendary Trio 💔💔💔😢😢😢. MSN Destroyed By Bartomeu And R.Koeman 😡😡😡🤬🤬
    Culé [?]
    #11 10 ივნისი 2021 21:57
    0
    30 მილიონი და მოაშორე ნასერ კამპ ნოუდან ეს უსაქმური!!!! rage
    წევრი [?]
    #10 10 ივნისი 2021 21:21
    0
    ნასერა კაი ფულის გადამხდელია იქნებ წაათრიოს ეს ჭირი.
    ნეიმარის ფულით რა ს*რი ვიყიდეთ
    გულშემატკივარი [?]
    #9 10 ივნისი 2021 21:17
    0
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    კაროჩე ტიპს ბარსა დარწმუნებულივარ პერესზე მეტად არ ევასება იმდენჯერ ამოვისვით ლიგაზე ზედიზედ. მარა ამას თუ წაიყვანს მოაშოროს ეს უნიჭო ,,ფრანგი". არ მოაკლოს ასეთი ინტელექტუალი ფეხბურთელები პსჟს.

    ერთხელ დავუქამბექეთ და საწაული თამაში მოვუგეთ. რამდენჯერ ამოსმა რაღაც არ მახსენდება.ეგეც სიაფანტი მგონია რომ შეიხს მეტი საქმე არ აქვს ახლა სულ ბარსელონას გამწარებაზე ფიქრობს. <<ცენზურის დარღვევა>> მართველობა ყავდა წლები გუნდს და როგორც სირებს ეკუთვნის ზუსტად ისე მოიქცა და გაუვიდა კიდეც. რა არის ამაში გასაკვირი?
    ფანი [?]
    #8 10 ივნისი 2021 21:14
    0
    დემბოს გამოსასყიდი რამდენია ნეტა?
    ნეიმარის 222 თუ გადაიხადა ამისიც დადოს და შეფუთულს გაუგზავნის ლაპორტა.. blush
    Culé [?]
    #7 10 ივნისი 2021 21:10
    0
    გასაყიდ ფეხბურთელებზე რატომ არაფერი იწერება მოაშორონ ამდენი გამოუსადეგარი ხალხი 🤦🏻‍♀️
    Culé [?]
    #6 10 ივნისი 2021 21:07
    0
    დროზე გაყიდონ სანამ რამე ფასი ადევს თორე კონტრაქტს რო ვადა გაუვა უფასოდ მოხევს მერე ეს ჩათლახი
    გულშემატკივარი [?]
    #5 10 ივნისი 2021 20:53
    0
    არ გვინდა თქვენი იყოს,თქვენი დედა.....
    ფანი [?]
    #4 10 ივნისი 2021 20:45
    0
    ყველას და ყველაფერს ყიდულობენ ესეც წაიყვანონ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 10 ივნისი 2021 20:39
    1
    ჭორები გაავრცელონ დემბელეს კონტრაქტს უხანგრძლივებენო და ხელაიფი მაგასაც იყიდის შურით ნებისმიერ ფასად აბა ისე თავმოყვარე გრანდი არ წაიყვანს ამას smiley
    Culé [?]
    #2 10 ივნისი 2021 20:35
    1
    კაროჩე ტიპს ბარსა დარწმუნებულივარ პერესზე მეტად არ ევასება იმდენჯერ ამოვისვით ლიგაზე ზედიზედ. მარა ამას თუ წაიყვანს მოაშოროს ეს უნიჭო ,,ფრანგი". არ მოაკლოს ასეთი ინტელექტუალი ფეხბურთელები პსჟს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 10 ივნისი 2021 20:32
    0
    მუქთად გინდა შე ძაღლის შვილო?! დადე 60 და წაიყვანე, თუ არადა გაქრი.