ბარსელონა მერიჰ დემირალის კანდიდატურას განიხილავს | Diario AS

ბარსელონა მერიჰ დემირალის კანდიდატურას განიხილავს | Diario AS

Diario AS-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა", დაცვის ცენტრალური ზონის გასაძლიერებლად, ტურინის "იუვენტუსის" ფეხბურთელის, მერიჰ დემირალის კანდიდატურას განიხილავს.

აღნიშნული წყაროს ცნობით, ამ მომენტისათვის, თურქი უკანახაზელი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" პრიორიტეტი არაა, თუმცა, მოთამაშეების გაყიდვის შემთხვევაში, შესაძლოა, კლუბმა მისი შეძენა გადაწყვიტოს.

თავის მხრივ, როგორც ცნობილია, 23 წლის მცველი იტალიურ გუნდში თავისი როლით ბედნიერი არაა. მისი ამჟამინდელი კონტრაქტი 2024 წლამდეა გათვლილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    წევრი [?]
    #9 11 ივნისი 2021 21:01
    0
    ახალგაზრდა გამოცდილება არ აქვს მაგრამ მებრძოლია გულიანია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 11 ივნისი 2021 20:10
    0
    ფირპოში გაგვიცვალონ ან უმტიტ-ლანლეში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 ივნისი 2021 00:28
    0
    დემირალი არა ლეღვი მოაშორეთ აქედან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #6 10 ივნისი 2021 21:24
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    პიანიჩის ტრანსფერში ჩართონ. თან ცაციაა ეს. მშვენიერი ვარიანტია, 23 წლისაა მხოლოდ

    რვინი და მოფიქრება უნდა მაგას ჯიგარო. შეუძლება ბენტაკური მოგვასაღონ ისევ დაგვაგომიონ იტალიელებმა. ამ პსჟს რომ მტრად უყურებთ ტიპებმა იმხელა ფული მიხეს ბარსელონას რომ სასწაული გუნდის შეკვრა შეიძლებოდა. მბაპეს და ერთ საუკეთესო ცენტრალურ მხველს მოიყვანდა კაცი თავის ერთ ირ იმედის მომცემ ფეხბურთელთან ერთად. ბართლომეო და ბარსას მართველობა რეგვენები იყვნენ რა ხელაიფის ბრალია. თუ თავისი სასტავის ფეხბურთელი ვერატი რომ არ დათმო იმიტომ ვებუტებით? საგოიმება ისაა ინტერმა ეტოო რომ წაიყვანა და თან 70 მილიონი დაგვამატრბინა. ან ის პიანიჩს რომ არტურში გაგიცვლის და თამ იმ პიანიჩსაც რომ პრინციპულად ვერ იყენებ😁😁😁 ასე რომ პსჟს ნუ გადაეკიდეთ. თავისას უფრთხილდებიან და სასაც გაუვათ იქ სათავისოდ ჩალიჩობენ. საინტერესოა თქვენ სხვანაირად იქცევით? იდიოტები არ უნდა მართავდნენ წლების მანძილზე სუპერ გუნდობის ორეტენზიის მქონე კლუბას. ეგაა და ეგ. კატალონიელ კუტა კულეებს მოკითხეთბბარსელონას დღევანდელი მდგომარეობა. მეტს არავის.
    Culé [?]
    #5 10 ივნისი 2021 21:03
    0
    ოღონდ ეს არააა
    რედაქტორი [?]
    #4 10 ივნისი 2021 20:59
    0
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Norman Bates
    ტვიტერის ყველა ჭორი საიტზე ნუ გადმოგაქვთ

    სხვათა შორის, ვეინალდუმის პსჟ-ში გადასვლაც "ტვიტერის ყველა ჭორი" იყო. თანაც, თუ არ ვცდები, წყაროდ კონკრეტული გამოცემა მიწერია და არა "ტვიტერი". ასე რომ, მშვიდად...

    99.9% ყურით მოთრეული ჭორია, რომელსაც ზუსტად ტვიტერზე ნახულობ და იქიდან გადმოგაქვს, საიტებზე რასაც უთითებ ბევრად დიდი სტატიები წერია მაგრამ აქ მოკლე ტვიტების თარგმანები იდება

    დავუშვათ ტვიტერიდან იწერება, რომელიც იმ საიტებიდან მოკლედ გვთავაზობს ინფორმაციას - თუ ამოკლებს, ე.ი. უბრალოდ ტყუილი და ჭორია? სად გაქვს შენ ლოგიკა საერთოდ? joy joy joy
    Culé [?]
    #3 10 ივნისი 2021 19:52
    2
    პიანიჩის ტრანსფერში ჩართონ. თან ცაციაა ეს. მშვენიერი ვარიანტია, 23 წლისაა მხოლოდ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #2 10 ივნისი 2021 19:52
    0
    ესეც რომ მარჯვენაფეხაა?!?!?!?!?!
    რედაქტორი [?]
    #1 10 ივნისი 2021 19:48
    0
    ციტატა: Norman Bates
    ტვიტერის ყველა ჭორი საიტზე ნუ გადმოგაქვთ

    სხვათა შორის, ვეინალდუმის პსჟ-ში გადასვლაც "ტვიტერის ყველა ჭორი" იყო. თანაც, თუ არ ვცდები, წყაროდ კონკრეტული გამოცემა მიწერია და არა "ტვიტერი". ასე რომ, მშვიდად...