იუვენტუსს მემფის დეპაისთვის არაფერი შეუთავაზებია - ბარსასთან მოლაპარაკებები გრძელდება | ფაბრიციო რომანო

იუვენტუსს მემფის დეპაისთვის არაფერი შეუთავაზებია - ბარსასთან მოლაპარაკებები გრძელდება | ფაბრიციო რომანო

დღეს, Marca-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" სატრანსფერო სამიზნეს, მემფის დეპაის "იუვენტუსმა" მომგებიანი პირობები შესთავაზა.

ახლა კი, სანდო იტალიელი ჟურნალისტის, ფაბრიციო რომანოს ცნობით, ნიდერლანდელ შემტევსა და ტურინულ კლუბს შორის არანაირი კონტაქტი არ შემდგარა - შესაბამისად, მოლაპარაკებები კვლავ "ბარსასთან" გრძელდება.

აღნიშნულ ინფორმაციას რომანოს თანამემამულეები, მატეო მორეტო და ჯანლუკა დი მარციოც ადასტურებენ.

"ლურჯ-ბროწეულისფერები" 27 წლის ფეხბურთელის დამატებას, რომელიც 30 ივნისს თავისუფალი აგენტი ხდება, ევროპის ჩემპიონატის დაწყებამდე აპირებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 11 ივნისი 2021 20:16
    0
    "ლურჯ-ბროწეულისფერები" 27 წლის ფეხბურთელის დამატებას, რომელიც 30 ივნისს თავისუფალი აგენტი ხდება, ევროპის ჩემპიონატის დაწყებამდე აპირებენ.
    თუ 30 ივნისს ხდება თავისუფალი აგენტი რანაირად? ჩემპიონატი უკვე დღეს იწყება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 ივნისი 2021 00:28
    0
    დროზე გააოფიციალურეთ აღარ შემიძლია უკვე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #6 10 ივნისი 2021 20:15
    0
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Iniesta_8
    თუ უნდა რაიმე სახელი დატოვოს ფეხბურთში ბარსაში გადავა, თუარადა წავიდეს პესეჟეში და აკეთოს ფული. ლა ლიგას ლიგა 1 სლე ჩემპიონატში თუ გაცვლის კარგად იყოს. ლიონის ფანები არაკაცად შერაცხავენ. ფული არაა თორე რა დროში და ვეინალდუმი, ჰოლანდზე და მბაპეზე უნდა ჩალიჩობდნენ წესით.


    პსჟში არ წავა თუ წავა წავა იუვეში ან ბარსელონაში, მაგრამ ეს რაც მანჩეში ვნახე რავიცი ძMაო, ძაან შეშIნებული თამაშობდა და არ გამიკვირდება იგივე არ დაემართოს აქაც, ლიონში რაღაცას შვებოდა იმას არ ნიშნავს ბარსელონაში სასწაული ქნას, ამას რამე რომ შეძლოდა მანჩე არ გაუშვებდა და მერე წლები ლიონში არ იქნებოდა

    ჩემო ძმაო მეც შენს აზზრზე ვიყავი მაგრამ დეპაი 27 წლისაა!!მანიუში რომ მივიდა 22 ის იყო სადღაც,თან დანგრეულ გუნდში,,აშკარად დაღვინებულია და საოცარ ტალანტს ფლობს,,,იცის გოლის გატანა,დარტყმა,შეულია სიღრმეში ამოწევ და პლეიმეიკერობა და ძალიან ბევრი პლიუსი აქვს!!უმააღლესი დონის კაცია


    დაშლილში ბევრად უნდა გამოევლინა რისი მაქნისია, მოდი მაშინ გკითხავ 5 წელი რატომ ვერავინ ვერ შეამჩნია თუ ასეთი კარგია? მითუმეტეს ბაიერნმა რომელმაც რიბერი რობენი გაუშვა და უფასოდ დამატებაში და კაპიკებით ხელში ჩაგდებაში დაბალი არ ყავს? ან თუნდაც რეალმა? აი გრანდმა ვერავინ რატომ ვერ შეამჩნია? საფრანგეთში დაფრინავს იმას არ ნიშნავს რომ რამე სასწაულია, პორტუგალიასთან ჩაჯმული იყო, და ბევრ გრანდტან ვერაა მოწოდების სიმაღლეზე, ვნახოთ რა და როგორ უბრალოდ ცოტა არ იყოს და ძაან გაპიარებული მგონია ერთი დემბლემ გაამარტლა და მეორე ეს გაამართლებს
    Culé [?]
    #5 10 ივნისი 2021 18:42
    2
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Iniesta_8
    თუ უნდა რაიმე სახელი დატოვოს ფეხბურთში ბარსაში გადავა, თუარადა წავიდეს პესეჟეში და აკეთოს ფული. ლა ლიგას ლიგა 1 სლე ჩემპიონატში თუ გაცვლის კარგად იყოს. ლიონის ფანები არაკაცად შერაცხავენ. ფული არაა თორე რა დროში და ვეინალდუმი, ჰოლანდზე და მბაპეზე უნდა ჩალიჩობდნენ წესით.


    პსჟში არ წავა თუ წავა წავა იუვეში ან ბარსელონაში, მაგრამ ეს რაც მანჩეში ვნახე რავიცი ძMაო, ძაან შეშIნებული თამაშობდა და არ გამიკვირდება იგივე არ დაემართოს აქაც, ლიონში რაღაცას შვებოდა იმას არ ნიშნავს ბარსელონაში სასწაული ქნას, ამას რამე რომ შეძლოდა მანჩე არ გაუშვებდა და მერე წლები ლიონში არ იქნებოდა

    ჩემო ძმაო მეც შენს აზზრზე ვიყავი მაგრამ დეპაი 27 წლისაა!!მანიუში რომ მივიდა 22 ის იყო სადღაც,თან დანგრეულ გუნდში,,აშკარად დაღვინებულია და საოცარ ტალანტს ფლობს,,,იცის გოლის გატანა,დარტყმა,შეულია სიღრმეში ამოწევ და პლეიმეიკერობა და ძალიან ბევრი პლიუსი აქვს!!უმააღლესი დონის კაცია
    წევრი [?]
    #4 10 ივნისი 2021 18:39
    2
    მანჩესტერში მაგ პერიოდში ვერავინ ვერ თამაშობდა ახლაც არ წყვეტენ ვარსკვლავებს მარა ეს რო თამაშობდა იქ საზიზღარი გუნდი იყო მანჩესტერი და მაგიტო ვერ ითამაშა totti10,
    გულშემატკივარი [?]
    #3 10 ივნისი 2021 18:34
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    თუ უნდა რაიმე სახელი დატოვოს ფეხბურთში ბარსაში გადავა, თუარადა წავიდეს პესეჟეში და აკეთოს ფული. ლა ლიგას ლიგა 1 სლე ჩემპიონატში თუ გაცვლის კარგად იყოს. ლიონის ფანები არაკაცად შერაცხავენ. ფული არაა თორე რა დროში და ვეინალდუმი, ჰოლანდზე და მბაპეზე უნდა ჩალიჩობდნენ წესით.


    პსჟში არ წავა თუ წავა წავა იუვეში ან ბარსელონაში, მაგრამ ეს რაც მანჩეში ვნახე რავიცი ძMაო, ძაან შეშIნებული თამაშობდა და არ გამიკვირდება იგივე არ დაემართოს აქაც, ლიონში რაღაცას შვებოდა იმას არ ნიშნავს ბარსელონაში სასწაული ქნას, ამას რამე რომ შეძლოდა მანჩე არ გაუშვებდა და მერე წლები ლიონში არ იქნებოდა
    ფანი [?]
    #2 10 ივნისი 2021 18:30
    2
    თუ უნდა რაიმე სახელი დატოვოს ფეხბურთში ბარსაში გადავა, თუარადა წავიდეს პესეჟეში და აკეთოს ფული. ლა ლიგას ლიგა 1 სლე ჩემპიონატში თუ გაცვლის კარგად იყოს. ლიონის ფანები არაკაცად შერაცხავენ. ფული არაა თორე რა დეპაი და ვეინალდუმი, ჰოლანდზე და მბაპეზე უნდა ჩალიჩობდნენ წესით.
    Culé [?]
    #1 10 ივნისი 2021 18:22
    2
    ხვალ იწყება ევრო და რაღას მოასწრებენ. ისე ცოტა კი დავმშვიდდი 😅💜