ოფიციალურად: ჯორჯინიო ვეინალდუმი პსჟ-ს ფეხბურთელია

ოფიციალურად: ჯორჯინიო ვეინალდუმი პსჟ-ს ფეხბურთელია

ახლახან "პარი სენ-ჟერმენმა" კატალონიის "ბარსელონას" აწ უკვე ყოფილი სატრანსფერო სამიზნის, ჯორჯინიო ვეინალდუმის შეძენა ოფიციალურად დაადასტურა.

პარიზულმა კლუბმა ნიდერლანდელ ნახევარმცველს "ბლაუგრანაზე" უკეთესი კონტრაქტი შესთავაზა და, ვერბალური შეთანხმების (ჯინისა და "ბარსას" შორის) მიუხედავად, მისი გადაბირება მოახერხა.

როგორც ცნობილია, 30 წლის ფეხბურთელი, რომელიც ფრანგებმა თავისუფალი აგენტის სტატუსით, უფასოდ დაიმატეს, ახალ გუნდში 2024 წლამდე ითამაშებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 ივნისი 2021 20:24
    1
    მერე რაში გვაინტერესებს, ერთი ზედმეტი უცენზურო სიტყვისთვის?
    Culé [?]
    #11 11 ივნისი 2021 00:54
    1
    ფული ჯოჯოხეთს ანათებს,და ნეიმარის დედას ეფერება🙂 ვეინალდუმისას თავისთავად....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #10 10 ივნისი 2021 20:23
    2
    სინამდვილეში ძალიან კარგი რამ მოხდა
    არ იმსახურებდა ეს კაცი ლურჯ-ბროწეულისფერი მაისურის ტარებას და ვერც მოირგო
    თვალოს ეხლა შეიხის ფული და იცხოვროს ბედნიერად, აგერ ლილმა დაახია პარიზელებს ტიტული და ლიგა 1-ში ჩამოპიონობაში დაეხმაროს ახალ გუნდს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 10 ივნისი 2021 20:18
    2
    სადღაც წავიკითხე თითქოს პოჩეტინოს ხათრით გადავიდაო. თავისი "ზემლიაკები" დაიკიდა და დავიჯერო პოჩეტინოს ხათრით გადავიდა? თუ ამის ენაზე ფულს პოჩეტინო ქვია?!
    ამას უკვე ტიტულები კიდია. ფულის შეგროვებაზეა კონცენტრირებული მშვიდი სიბერე, რომ გაინაღდოს.
    ფანი [?]
    #8 10 ივნისი 2021 19:50
    1
    ფული მონებმა გაასხან ბარსას ტერიტორიიდან სიბერეში ფულის კეთება მოუნდა ბიჭს შეიხების საბადოდად...
    ფუი როგორ მეზიზღებიან ფულის მონები მარტო ფეხბურთელები კიარა მთელი სამყარო ზოგადად ვისაც მარტო ფული ანაღვლებს და არანაირი ფასი რომ არ გააჩნია მის სულს
    წევრი [?]
    #7 10 ივნისი 2021 18:51
    2
    ამასაც და ალაბასაც ხელფასი აინტერესებთ მარტო და გასაკვირი არაა რატომ არ მოვიდნენ.
    გაგვიმართლა რადგან არაფერში გამოგვადგებოდა
    Culé [?]
    #6 10 ივნისი 2021 18:44
    2
    ვულოცავ წინასწარ ლიგა 1 ის და საფრანგეთის თასის მოგებას ამას მაინც ვერ გაცდება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #5 10 ივნისი 2021 18:43
    2
    ძალიან კარგი არც მინდოდა დიდად ამის მოსვლა მე დეპაიზე ვნადირობ
    ფანი [?]
    #4 10 ივნისი 2021 17:36
    2
    დეპაიც იგივეს იზავს . არ აინტერესებს ამ ხალხს ხელფასის დაკლების პერსპექტივები , ბარსას ყველა ხელფასის მოსამატებლად იყენებს . იქ იუვენტუსიც გამოჩნდა რადარზე , აქეთ პესეჟე , ფული არცერთს არ უჭირს . ასე რომ ივაჭრებს ესეც , თუ დაუდეს იგივე კონტრაქტი რაც იუვემ და ხალიფამ , მაშინ იფიქრებს , თუ არადა , წავა პსჟ -ში და მშვიდად აიღებს ხელფასს , სეზონის ბოლოს პასუხს მოსთხოვს ვინმე ვერ მოგებული ტურნირების გამო თუ რა !
    წევრი [?]
    #3 10 ივნისი 2021 17:33
    3
    ცირკიიიიი :დდდდდდდდდდდდდდდდ
    Culé [?]
    #2 10 ივნისი 2021 17:18
    3
    როგორ მევასებოდა და რაგააკეთა ამ ფულის მონამ expressionless იმედია დეპაიც არ მოგბაძავს!
    ფანი [?]
    #1 10 ივნისი 2021 17:18
    5
    უკანალში გაიკეთონ