ჩავი: ვგრძნობ, რომ ბარსას გასაწვრთნელად მზად ვარ

ჩავი: ვგრძნობ, რომ ბარსას გასაწვრთნელად მზად ვარ

"ბარსელონას" ლეგენდამ, კატარული "ალ სადის" ახლანდელმა მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა კატალონიური გუნდის შესაძლო გაწვრთნასთან დაკავშირებით საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

სატრანსფერო ბაზარზე ყოველთვის ხელმისაწვდომი ვარ! თუმცა, ბოლო 3-4 თვის განმავლობაში არანაირი კავშირი არ მქონია ჟოან ლაპორტასთან ან რომელიმე დირექტორთან. მათ კუმანთან თანამშრომლობა გადაწყვიტეს და კლუბს ყველაფერ საუკეთესოს ვუსურვებ.

ვგრძნობ, რომ "ბარსას" გასაწვრთნელად მზად ვარ. ვიცნობ კლუბს, გარემო პირობებს, მაგრამ ამჟამად მწვრთნელი კუმანია და ამას პატივი უნდა სცეთ.

სიმართლე გითხრათ, "ბარსა ბ-ს" გაწვრთნა ჩემი იდეა არაა. ვთვლი, რომ B გუნდი არის გუნდი, რომელიც ვითარდება. პროფესიონალ ფეხბურთელებთან, ელიტაში ვმუშაობ. ეს ჩემი იდეა არ იქნებოდა.

ყოფილი თანაგუნდელების გაწვრთნა "ბარსელონაში"? ამას უპირატესობად მივიჩნევ. "ალ სადში" იმ ფეხბურთელებს ვწვრთნი, რომლებთანაც ვთამაშობდი.

- ციტირბს ჩავის სიტყვებს ESPN.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 ივნისი 2021 20:40
    0
    მოკლედ ეს უკვე აუტანელი ხდება, ჯერ ამბობდა ალ-სადთან მაქვს კონტრაქტიო, ახლა იძახის ბარსასთვის ვარ მზად და ბ-ს გაწვრთნა პრიორიტეტი არ არისო, ელიტა მინდაო. საერთოდ რა უნდა? ამან უკვე ნერვებზე დაიწყო თამაში.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 10 ივნისი 2021 21:14
    0
    რა დონეზეც იცოდა ფეხბურთის თამაში იმ დონეზე იცის ტრაკის თამაში🙁 იმედია გაცა აქ ბევრს პასუხი იმაზე რომ თურმე სანამ თაობა არ შეიცვლება მანამდე ვერ მოვა. რაც შეეხება ბართლომეოს ნაძირლობას, თუ გუნდი გიყვარს კაკრას მაგ დროს უნდა მოსულიყო და დარცვა ბარსა სეტუენისგან, ვალვერდესგან და ბართლომეოსგან. მაგრამ არ უყვარს რუსკი ეტყობა, ნუ დული უფრო უყვარს ბიდრე რისკი და ბარსელონა. მე ასე ვხედავ და თქვენ თქვენ აზრებთან ერთად გაგიმარჯოთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 10 ივნისი 2021 17:02
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: totti10
    ამან უკვე ტვინი.... 3 წელია ბარსელნა ეხვეწება და უარს ამბობს ახლაც უნდა მისულიყო და ბრახ 2 წლიანი გააფორმა :დ მოდი იდი ქენი რა შენ უკვე შეაზიზღა ამან 2000 პარასკევით ხალხს თავი ხან მზად არაა ხან ბარსას გაწვრთნაზე მეტზე არაფერზე ფიქრობს ხან რა და ხან რა :დ 4 თვეა ლაპორტა მივიდა რა ახლაც ბართოა? არ შეუძლია და ტვილა ბაქიბუქობს, მეორეც ერთი ეს არ მივა იქ სადაც ჯერ კიდევ არის პიკე ბუსკესი ალბა მესი, და კიდე სხვა ფეხბურძთელები რომელთანაც ეს თამაშობდა

    და შენ დარწმუნებული ხარ, რომ 3 წელია ბარსა ეხვეწება?! ყველაფერი სიმართლე გგონია რასაც პრესა დაწერს? ნაძირალა ბართოსთან თანამშრომლობა არავის უნდოდა და თუ უთხრა უარი, არცაა გასაკვირი. ხოლო რაც შეეხება ლაპორტას, ყველამ იცის, რომ ჩავის ლაპორტა ჯერ არ ენდობა. ან სად ნახე შენ ამის ბაქიბუქობა?! შენ ეტყობა დიდი ხანია ჩავი გეზიზღება, მაგრამ ბარსას ფანს არ შეიძლება ჩავი ეზიზღებოდეს. ეს კაცი ლეგენდაა, კულეა და მაესტრო ტყუილა კი არ შეარქვეს.


    რახავი მეზიზღება გადაობ, რავიცი აქ უამრავი სტატია იდებოდა ხავიზე და ამგიტომ დავწერე, ხო ლაპორტა არ ენდობა და რატომა რ უნდა დაინიშნოს ბარსაბ ტრენერად? პირდაპირ პირველში იცი რომ ეგრევე დედა... ხავის გაწვრტნილ გუნდს, შენ ყატარი არ გეგონოს, ლამპარდს რაც მოუვიდა კი ნახე და ზუსტად ამგ კამანდით ლიგა დადეს მერე, ბართოზე არ ვამბობ უბრალოდ ხან რა იწერება ხან რა, და უკვე სანამ ოფიციალური არქნება უკვე დამღლელია ხან ერთი რაგაცის კიტხვა ხნა მეორის ამას ვგულისხმობ, როგორ მოგწონს როდესაც შენი გუნდის აღზრდილი კაპიტანი ლეგენდა იძახის მზად ვარ და ბრახ 2 წლიანს აფორმებს რავიცი, მეორეც ერთი ჯერ სეზონს დააცდია ლაპორტა და დალოდებოდა სეზონის დასასრულს რომ გლიჯა 2 წლიანი, მე იმას არ ვამბობ რომ ბართოსთან უნდა მისულიყო, უბრალოდ აქ სხვა რამეა, დავიჯერო ლაპორტას არ გახსენებია ხავი?
    გულშემატკივარი [?]
    #9 10 ივნისი 2021 16:41
    2
    ძაან მგონია,რომ კუმანს შუა სეზოᲜში გაუშვებს ლაპორტა და მოვა ეს კაცი ბოლო-ბოლოოო😑
    გულშემატკივარი [?]
    #8 10 ივნისი 2021 16:37
    0
    Aa bichma daje b gundi araa me elitashi vmushaobo ddddd ise mogi...an dambadebeli shen axla elitashi ar iyo dddd kai ampartavank yofila chveni xavito ddd
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 10 ივნისი 2021 16:27
    1
    ციტატა: totti10
    ამან უკვე ტვინი.... 3 წელია ბარსელნა ეხვეწება და უარს ამბობს ახლაც უნდა მისულიყო და ბრახ 2 წლიანი გააფორმა :დ მოდი იდი ქენი რა შენ უკვე შეაზიზღა ამან 2000 პარასკევით ხალხს თავი ხან მზად არაა ხან ბარსას გაწვრთნაზე მეტზე არაფერზე ფიქრობს ხან რა და ხან რა :დ 4 თვეა ლაპორტა მივიდა რა ახლაც ბართოა? არ შეუძლია და ტვილა ბაქიბუქობს, მეორეც ერთი ეს არ მივა იქ სადაც ჯერ კიდევ არის პიკე ბუსკესი ალბა მესი, და კიდე სხვა ფეხბურძთელები რომელთანაც ეს თამაშობდა

    და შენ დარწმუნებული ხარ, რომ 3 წელია ბარსა ეხვეწება?! ყველაფერი სიმართლე გგონია რასაც პრესა დაწერს? ნაძირალა ბართოსთან თანამშრომლობა არავის უნდოდა და თუ უთხრა უარი, არცაა გასაკვირი. ხოლო რაც შეეხება ლაპორტას, ყველამ იცის, რომ ჩავის ლაპორტა ჯერ არ ენდობა. ან სად ნახე შენ ამის ბაქიბუქობა?! შენ ეტყობა დიდი ხანია ჩავი გეზიზღება, მაგრამ ბარსას ფანს არ შეიძლება ჩავი ეზიზღებოდეს. ეს კაცი ლეგენდაა, კულეა და მაესტრო ტყუილა კი არ შეარქვეს.
    ფანი [?]
    #6 10 ივნისი 2021 16:19
    0
    ციტატა: La Pulga10
    totti10,
    ეს მამააფეთქებული ლაპორტას არ სურს ჯერ მწვრთნელად და ამან რა ქნას.ბართომეუს კიდე დღეში მილიარდიც რომ შემოეთავაზებინა მეც არ დავთანხმდებოდი მაგ არაკაცს.

    თან ლაპორტამ ბარსა ბ ში მოინდომა ამასაც კიდია ბ გუნდი და ამიტომაც ლეწა 2 წლიანი ყატარელებს იმიტომ რომ არც აქ გამოუვიდეს რამე და არც იქ მასეთ ყოფნას დაიზღვია თავი..
    თუ ლაპორტა დაურეკავს და ეტყვის გვჭიედები უეჭველიო როგორც ზიდანს დაურეკა და ანჩელოტის პერესმა ეე მაშინ მოვა ესეც სხვა რამე სიყ.ლე<<ცენზურის დარღვევა>>ავე გამორიცხულია ბ და ჭ კლუბების ჩაბარება
    გულშემატკივარი [?]
    #5 10 ივნისი 2021 16:12
    2
    totti10,
    ეს მამააფეთქებული ლაპორტას არ სურს ჯერ მწვრთნელად და ამან რა ქნას.ბართომეუს კიდე დღეში მილიარდიც რომ შემოეთავაზებინა მეც არ დავთანხმდებოდი მაგ არაკაცს.
    ფანი [?]
    #4 10 ივნისი 2021 16:05
    1
    დღეს არაერთ სტატიას გადავაწყდი სადაც იწერება რო აქ ბევრის საყვარელი barca-7 დემბუზა barca-7 კრისობს ფარულად შეუთანხმდა პსჟს და მიტო არ ახანგრძლივებს კონტრაქტს მომავალ წელს უფასოდ წასვლა უნდაო და ეს თუ სიმართლეა სასწრაფოდაა გასაყიდი ეგ კრისა ეგ
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #3 10 ივნისი 2021 16:01
    1
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: totti10
    ამან უკვე ტვინი.... 3 წელია ბარსელნა ეხვეწება და უარს ამბობს ახლაც უნდა მისულიყო და ბრახ 2 წლიანი გააფორმა :დ მოდი იდი ქენი რა შენ უკვე შეაზიზღა ამან 2000 პარასკევით ხალხს თავი ხან მზად არაა ხან ბარსას გაწვრთნაზე მეტზე არაფერზე ფიქრობს ხან რა და ხან რა :დ 4 თვეა ლაპორტა მივიდა რა ახლაც ბართოა? არ შეუძლია და ტვილა ბაქიბუქობს, მეორეც ერთი ეს არ მივა იქ სადაც ჯერ კიდევ არის პიკე ბუსკესი ალბა მესი, და კიდე სხვა ფეხბურძთელები რომელთანაც ეს თამაშობდა

    სტატიას არ კითხულობ ისე წერ კომენტარებს. იმდენად გეხალისება ბარსელონას ყოფილი და მოქმედი ფეხბურთელების ლანძღვა სტატიის წაუკითხავად აგინებ. კაცმა თქვა ბოლოში არანაირი პრობლემა არ არის ჩემთვის თანაგგუნდელების გაწვრთნა, პირიქით პრივილეგიააო


    ბოლო 2 წელია ამას წერენ უკვე და შენ თუ ვერ ამჩნევ რავიცი, რა არ ვკითხულობ კაცი ამბობს ბარსას გაწვრთნა მინდაო ეუბნებიან მოდიო და ბრახ 2-3 წელს ახანძლივებს, რა შუაშია გალანძღვა აქ ფეხბურთელის, მე კი არა უკვე ყველა ლანძღავს ხავის, გასაგებია რომ ლეგენაა გუნდის მაგრამ როცა გეუბნებიან მოდი და ამბობ ახლა არა მერეო, და მერე გამოდიხარ და ამბობ მზად ვარ ბარსა გავწვრთნაო მგონი ეს უკვე ნამეტანი ტრაკის თამაში და უპასუხისმგებლობა და გუნდის აბუჩად აგდებაა, ახლაც ხომ აღარაა ბართომეო?
    გულშემატკივარი [?]
    #2 10 ივნისი 2021 15:32
    3
    ამან უკვე ტვინი.... 3 წელია ბარსელნა ეხვეწება და უარს ამბობს ახლაც უნდა მისულიყო და ბრახ 2 წლიანი გააფორმა :დ მოდი იდი ქენი რა შენ უკვე შეაზიზღა ამან 2000 პარასკევით ხალხს თავი ხან მზად არაა ხან ბარსას გაწვრთნაზე მეტზე არაფერზე ფიქრობს ხან რა და ხან რა :დ 4 თვეა ლაპორტა მივიდა რა ახლაც ბართოა? არ შეუძლია და ტვილა ბაქიბუქობს, მეორეც ერთი ეს არ მივა იქ სადაც ჯერ კიდევ არის პიკე ბუსკესი ალბა მესი, და კიდე სხვა ფეხბურძთელები რომელთანაც ეს თამაშობდა
    წევრი [?]