ანტუან გრიზმანი: აქ უფრო თავისუფლად ვთამაშობ

ანტუან გრიზმანი: აქ უფრო თავისუფლად ვთამაშობ

ანტუან გრიზმანი საფრანგეთის ნაკრებში ძალიან შთამბეჭდავად გამოიყურება. გარდა იმისა, რომ ის დიდიე დეშამის თერთმეტეულის შეუცვლელი წევრია, ასევე შესაშური შედეგიანობითაც გამოირჩევა.

L'equipe-სთან ინტერვიუში მან "მამლების" რიგებში თამაშზე ისაუბრა და ეს ყოველივე "ბარსელონას" შეადარა:

"აქ თავს უფრო კომფორტულად და თავისუფლად ვგრძნობ. მართალია, რომ ფლანგზე თამაშისას მეტოქესთან ერთი ერთზე სიტუაციებში სისწრაფით ან დრიბლინგით ფონს გასვლა მიჭირს."

"საფრანგეთში პატივისცემა უკვე მოვიპოვე. ნაკრებში ყველა შეტევა ჩემი გავლით ვითარდება და ბურთთან მუდმივად კონტაქტში ვარ. ეს ისეთივე თავისუფლებას მანიჭებს, როგორც "ატლეტიკოში" ყოფნისას. "ბარსელონაში" ჩემი კარიერის საწყისი ეტაპი რთული იყო და ზოგჯერ გაზვიადებული კრიტიკაც მხვდებოდა ხოლმე."

გრიზმანმა ევრო 2020-ის მოსამზადებელ ამხანაგურ შეხვედრებში თავი მშვენივრად გამოიჩინა. მან უელსისა და ბულგარეთის ნაკრებებს ერთმანეთზე ლამაზი გოლები გაუტანა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 11 ივნისი 2021 02:16
    0
    მე მგონი რო ამანაც უნდა გააჯვას, რანაირი თავდამსხმელია კაცი ვერ მოუტყუებია და თან აღიარებს კიდეც:დ ან ფეხებზე ბორკილებს ვინ ადებს ბარსელონაში
    გულშემატკივარი [?]
    #10 10 ივნისი 2021 14:56
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: totti10
    ეს შემტევ ნახევარმცველად რომ დააყენოს გუნდს არ ყავს ძლიერი ცენტრი, ანუ 3-3-1-3 რომ ათამაშოს გუნდი. ესეიგი 2 ძალიან ძლიერი ცენტრი უნდა გყავდეს და 2 ძალიან სწრაფი და ძლიერი ფლანგი, დემბლეზე ხომ არ ააწყობ გუნდს და ასევე 40 წლის ბუსკესზე. რასაც ამბობს მართალია, მაგრამ სად ბარსელონას ცენტრი და ფლანგები და სად საფრანგეთის :დ გინდა დაცვა აიღე გინდა ნახ დაცვა და გინდა შეტევა. მარტო მესი ხომ არაა არა ბარსელონა, იქ კიდე რა შეთააშებულები არიან ვგიჟდები თან ტიპები ყველა სხვადასხვა გუნდშია 1-2 კაცი თუა თანაგუნდელი :დ

    შემტევნახევარმცველად დეიონგი დგებოდა და მანამდე მესი ინაწილებდა მაგ ფუნქციას


    ხოდა დე იონგის შემტევი ნახევარმცველი არ გაიშვა :დ ან მესი რომ მანდ დგებოდა მიტომაც 6 წელი 1/4 ფინალს ვერ ცდებიან
    გულშემატკივარი [?]
    #9 10 ივნისი 2021 13:14
    0
    ციტატა: totti10
    ეს შემტევ ნახევარმცველად რომ დააყენოს გუნდს არ ყავს ძლიერი ცენტრი, ანუ 3-3-1-3 რომ ათამაშოს გუნდი. ესეიგი 2 ძალიან ძლიერი ცენტრი უნდა გყავდეს და 2 ძალიან სწრაფი და ძლიერი ფლანგი, დემბლეზე ხომ არ ააწყობ გუნდს და ასევე 40 წლის ბუსკესზე. რასაც ამბობს მართალია, მაგრამ სად ბარსელონას ცენტრი და ფლანგები და სად საფრანგეთის :დ გინდა დაცვა აიღე გინდა ნახ დაცვა და გინდა შეტევა. მარტო მესი ხომ არაა არა ბარსელონა, იქ კიდე რა შეთააშებულები არიან ვგიჟდები თან ტიპები ყველა სხვადასხვა გუნდშია 1-2 კაცი თუა თანაგუნდელი :დ

    შემტევნახევარმცველად დეიონგი დგებოდა და მანამდე მესი ინაწილებდა მაგ ფუნქციას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 10 ივნისი 2021 10:41
    6
    საინტერესოდ ყვება, და იმას რა ვუყოთ რო თითო თამაშში მინიმუმ 100% ორ-სამ საგოლეს მაზავს. პირისპირ ხო გაყავთ ბურთით? გაიტანე რა შე ჩემა და ნუ იგონებ ზღაპრებს, შებოჭილობაზე და ზეწოლაზე. სუარესს, ნეიმარს ვინ ბოჭავდა? თქვი პირდაპირ რო ვერა ხარ დონე ფეხბურთელი. ეხლა ბულგარეთთან რო მაკრატელა გააკეთა და ისტორიაში უნდა შესვლა იმ 18 ნომერს თავი რო არ დაეხვედრებინა ხო არავინ იცის სად მიდიოდა ის ბურთი, რასაც ბარსაში მუდმივად აკეთებდა. მოკლედ ცუდ მოცეკვავეს რო კვერცხები უშლიდა ხელს ეგ პონტია რა. თითქოს ნაკრებში სულ ესეთი პროდუქტიული იყო, რამდენი პენალტი აქვს გამაზული დათვალა ვინმემ თუ პენალტი ლატარეაა-ო იტყვის ვინმე.
    ფანი [?]
    #7 10 ივნისი 2021 10:32
    5
    ციტატა: Griezzy7
    მართალია ეს კაცი. კუმანი თუ მოიფიქრებს მესის და გრიზს როგორ გაუნაწილოს ფუნქციები სტადიონზე ისე რო ორივე კმაყოფილი დარჩეს ძაან მაგარი იქნება.. გრიზმანიც ითამაშებს კარგად და მესიც დაისვენებს თორე ყველა შეტევას 33 წლის კაცი იწყებს და ძნელია.

    კუმანს ტაკტიკა ვერ მოუფიქრებია და მაგას მოიფიქრებს?😁
    გულშემატკივარი [?]
    #6 10 ივნისი 2021 09:56
    1
    ეს შემტევ ნახევარმცველად რომ დააყენოს გუნდს არ ყავს ძლიერი ცენტრი, ანუ 3-3-1-3 რომ ათამაშოს გუნდი. ესეიგი 2 ძალიან ძლიერი ცენტრი უნდა გყავდეს და 2 ძალიან სწრაფი და ძლიერი ფლანგი, დემბლეზე ხომ არ ააწყობ გუნდს და ასევე 40 წლის ბუსკესზე. რასაც ამბობს მართალია, მაგრამ სად ბარსელონას ცენტრი და ფლანგები და სად საფრანგეთის :დ გინდა დაცვა აიღე გინდა ნახ დაცვა და გინდა შეტევა. მარტო მესი ხომ არაა არა ბარსელონა, იქ კიდე რა შეთააშებულები არიან ვგიჟდები თან ტიპები ყველა სხვადასხვა გუნდშია 1-2 კაცი თუა თანაგუნდელი :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 10 ივნისი 2021 09:55
    4
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: M10 S9 D11
    შემტევ ნახევარ მცველად რო ათამაშონ ეს ბარსაში არავის უფიქრია ნეტა?

    იდეაშ მე მიფიქრია მარა რეალურად არის სუფთა 10 ნომერო.
    სადაც ეხლა საფრანგეთში შუაში 2 შემტევს უკან,ნახევარდაცვასა და იმათ შორის სადაც უმეტესი შეტევა და ბურთის ამოტანა უნდა ხდებოდეს ამის გავლით რაც ბარსაში ლეოს აქ ,ამიტო სანამ ლეოა ვერ თამაშობს პროდუწტიულად და არ ვიცი როგორ მოგვარდება ეგ საქმე.

    მარა 1-1 ზე რო ბევრს აფუჭებდა და ბევრ თამაშებში რო საეროდ არც ჩანდა არ ცვლის არაფერს!

    არადა თამაშის განმავლობაში მესიმ და გრიზმანმა რო ცვალონ პოზიციები ძაან დააბნევენ მეტოქეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 10 ივნისი 2021 09:51
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    შემტევ ნახევარ მცველად რო ათამაშონ ეს ბარსაში არავის უფიქრია ნეტა?

    იდეაშ მე მიფიქრია მარა რეალურად არის სუფთა 10 ნომერო.
    სადაც ეხლა საფრანგეთში შუაში 2 შემტევს უკან,ნახევარდაცვასა და იმათ შორის სადაც უმეტესი შეტევა და ბურთის ამოტანა უნდა ხდებოდეს ამის გავლით რაც ბარსაში ლეოს აქ ,ამიტო სანამ ლეოა ვერ თამაშობს პროდუწტიულად და არ ვიცი როგორ მოგვარდება ეგ საქმე.

    მარა 1-1 ზე რო ბევრს აფუჭებდა და ბევრ თამაშებში რო საეროდ არც ჩანდა არ ცვლის არაფერს!
    წევრი [?]
    #3 10 ივნისი 2021 08:41
    2
    მართალია მერე😁♥️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 10 ივნისი 2021 08:27
    4
    შემტევ ნახევარ მცველად რო ათამაშონ ეს ბარსაში არავის უფიქრია ნეტა?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #1 10 ივნისი 2021 01:06
    9
    მართალია ეს კაცი. კუმანი თუ მოიფიქრებს მესის და გრიზს როგორ გაუნაწილოს ფუნქციები სტადიონზე ისე რო ორივე კმაყოფილი დარჩეს ძაან მაგარი იქნება.. გრიზმანიც ითამაშებს კარგად და მესიც დაისვენებს თორე ყველა შეტევას 33 წლის კაცი იწყებს და ძნელია.