ოფიციალურად: UEFA-მ დისციპლინური საქმის წარმოება შეაჩერა

ოფიციალურად: UEFA-მ დისციპლინური საქმის წარმოება შეაჩერა

UEFA-ს მიერ "ბარსელონას", "რეალისა" და "იუვენტუსის" წინააღმდეგ დაწყებული დისციპლინური საქმის წარმოება განუსაზღვრელი ვადით შეაჩერა, ინფორმაცია ოფიციალურად დასტურდება.

UEFA-ს სუპერ ლიგის დამფუძნებელი კლუბების დასჯა სურდა. შესაძლებელი იყო აღნიშნული კლუბების ევროტურნირებიდან მოკვეთაც. პროცესის შეჩერების მიზეზი არის ის, რომ UEFA-ს ამ კლუბების დასჯის სამართლებრივი საფუძველი არ გააჩნია.

მადრიდის სასამართლოში სუპერ ლიგასა და UEFA-ს შორის დავა მიმდინარეობს. საქმის დასრულებამდე, სასამართლომ UEFA-ს ამ სამი კლუბის მიმართ დისციპლინური გადაწყვეტილებების მიღებისგან თავშეკავების ვალდებულება დააკისრა. შესაბამისად, თუნდაც ორგანიზაციას მოეკვეთა ისინი ევროტურნირებიდან, საბოლოო ჯამში, სასამართლო მას აუცილებლად გააუქმებდა.

შეგახსენებთ, რომ 18 აპრილს ევროპის 12-მა კლუბმა ახალი ტურნირის, სუპერ ლიგის, დაარსება იუწყა, თუმცა UEFA-ს, FIFA-სა და ევროპულ სახელმწიფოთა მიერ განხორციელებული ზეწოლის შედეგად, პროექტს მხოლოდ "ბარსა", "რეალი" და "იუვენტუსი" შემორჩნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 10 ივნისი 2021 11:38
    0
    ამ კლუბებმა სასამართლოში შეიტანეს საჩივარი უეფას წინააღმდეგ, ბიზნესის მონოპოლიის თემაზე. და სასამართლო აუცილებლად განიხილავს. ამათ ვერ დასჯიან მატერიალურად მაგრამ უეფამ, ფიფამ თავიანთ ტურნირებში შეიძლება აღარ დაუშვან.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 10 ივნისი 2021 00:54
    1
    მოგვწონს თუ არა ბარსას წამალივით ჭირდება ეს ტურნირი
    ფანი [?]
    #7 9 ივნისი 2021 23:30
    5
    ბაბუა პერესმა ივარგა წაუჩეფერინა უეფას მოლოდეც

    აი ის 12 ტი ვირთხა რას იტყვის ძაან მაინტერესებს მადლობა იუვეს რეალს და ბარსას ბოლომდე მყარად დგანან იმ 12 მშიშარასგან განსხვავებით(თუმცა ეს ტურნირი არ მევასება მარა ეს სამი ბოლომდე რო დგას მიტო respect )
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    წევრი [?]
    #6 9 ივნისი 2021 21:41
    0
    ერთის მხრივ მიხარია მეორეს მხრივ კი ეს კლუბების კიდევ უფრო გაბლატავებას გამოიწვევს. შემდეგი ნაბიჯი შეიძლება ნაკრებებში არ გამოშვება იყოს.

    მოკლედ ბარსა იუვე და რეალი დანარჩენი 12ისგან კაი დიდ მაყუთს მოღუნავენ. მაგიტომ აჯანჯლებდა ლაპორტა რეფერენდუმს
    გულშემატკივარი [?]
    #5 9 ივნისი 2021 21:34
    3
    რასაც ჰქვია ჩაუტარეს კუანა ჩეფერინს.
    ფანი [?]
    #4 9 ივნისი 2021 20:42
    0
    არ ვიყავი სუპერლიგის მომხრე, მარა ვირთხის სახის გამოჩენას, 2 წლით ლიგიდან მოკვეთაც ჯობდა. ახლა კი ჩეფოს გაედება უტრაკო ჟიმჟიმში ნამეტნავი ღრმად ვფიქრობ..
    გულშემატკივარი [?]
    #3 9 ივნისი 2021 20:33
    0
    Dedali ingliselebi, dedali cheferini d
    ფანი [?]
    #2 9 ივნისი 2021 20:31
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    მალე მოხსნიან კიდეც მაგ საქმეს ფეხები ვერ მოჭამონ ამ სამ კლუბს


    ვერცერთს ვერ შეეხებოდნენ თავიდანვე რომ არ დამფრთხალიყვნენ ლუზერები...

    ხოდა ეხლა მონობაში მოუწევთ ყოფნა,

    მე ზოგადად ეგ ძლიერი გუნდების იდეა არ მომწონს ყუმცა ფინანსურმა კრიზისმა შექმნა მაგის საჭიროება

    მილიარდის ზარალის გასწორება იოლი არ იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 ივნისი 2021 20:25
    2
    მალე მოხსნიან კიდეც მაგ საქმეს ფეხები ვერ მოჭამონ ამ სამ კლუბს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued