ბარსელონა ილქაი გიუნდოგანის შეძენით დაინტერესდა

ბარსელონა ილქაი გიუნდოგანის შეძენით დაინტერესდა

"ბარსელონა" "მანჩესტერ სიტის" 30 წლის ფეხბურთელის, ილქაი გიუნდოგანის, შეძენით დაინტერესდა, იტყობინება ფაბრიციო რომანო.

ჟორჟინიო ვეინალდუმის დაკარგვის შემდეგ, კატალონიური კლუბი ახალ ნახევარმცველს ეძებს. იტალიელი ჟურნალისტის თქმით, "ბარსა" უკვე დაუკავშირდა გერმანელის აგენტს, რათა გაეგო თუ რამდენად შესაძლებელია ტრანსფერის განხორციელება. ჯერჯერობით, გიუნდოგანის თაობაზე, "ბარსელონასა" და "მანჩესტერ სიტის" შორის კონტაქტი არ შემდგარა.

აღსანიშნავია, რომ, გასულ სეზონში, 17 გოლით, გიუნდოგანი "ქალაქელთა" საუკეთესო ბომბარდირი გახდა. მას პეპ გვარდიოლას გუნდთან ხელშეკრულება 2023 წლამდე აქვს გაფორმებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 10 ივნისი 2021 11:50
    0
    რავიცი, სად მოძებნიან ხოლმე. ამაზე ნაკლებები არია თვითონ ესპანეთში რო უფრო იაფად რამე გამოვიდეს. ეს მუქთად ნამდვილად არ მოვა.
    Culé [?]
    #9 9 ივნისი 2021 23:01
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: C.PC5
    დონარუმაზე რაც გააჩალიჩა იმედია იგივეს აკეთებს. ნახევარდაცვაში იმდენად არ გვიჭირს ახლა როგორც დაცვაში, თუ იყიდიან ვინმეს უფასოდ უნდა ეცადონ ან გადაიხადონ ცოტა და ვინმე ჩაურთონ, ოღონდ გუნდოგანი არა რაა🙏🙏

    მაგარი რაღაცა გავუჩალიჩეთ პსჟ-ს იმინა გავანადგურეთ ეკონომიკურად, წელში ვეღარ გაიმართებიან.

    პარიზის მიწისქვეშა გადასასვლელებში დადის თურმე ხელაიფი და მათხოვრობს გუნდი რომ გადაარჩინოს🥺
    გულშემატკივარი [?]
    #8 9 ივნისი 2021 22:16
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    რივალდო-მესი,
    მაგათ ფულის მეტი რა აქვთ,გავანადგუროთ არა ის😒😒

    ირონია იყო მეგობარო. არ მეგონა ვინმე სერიოზულად თუ მიიღებდა🙂 გამაოცე მართლა👍
    წევრი [?]
    #7 9 ივნისი 2021 21:08
    0
    რივალდო-მესი,
    მაგათ ფულის მეტი რა აქვთ,გავანადგუროთ არა ის😒😒
    გულშემატკივარი [?]
    #6 9 ივნისი 2021 21:06
    0
    ციტატა: C.PC5
    დონარუმაზე რაც გააჩალიჩა იმედია იგივეს აკეთებს. ნახევარდაცვაში იმდენად არ გვიჭირს ახლა როგორც დაცვაში, თუ იყიდიან ვინმეს უფასოდ უნდა ეცადონ ან გადაიხადონ ცოტა და ვინმე ჩაურთონ, ოღონდ გუნდოგანი არა რაა🙏🙏

    მაგარი რაღაცა გავუჩალიჩეთ პსჟ-ს იმინა გავანადგურეთ ეკონომიკურად, წელში ვეღარ გაიმართებიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 9 ივნისი 2021 19:05
    2
    გიუნდოგანი არა განდაგანა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #4 9 ივნისი 2021 19:00
    0
    ვეტერანების გროვდება მიდის პატარა ბიჭები გვყავს და მისცენ შანსი
    ფანი [?]
    #3 9 ივნისი 2021 18:54
    0
    ციტატა: C.PC5
    დონარუმაზე რაც გააჩალიჩა იმედია იგივეს აკეთებს. ნახევარდაცვაში იმდენად არ გვიჭირს ახლა როგორც დაცვაში, თუ იყიდიან ვინმეს უფასოდ უნდა ეცადონ ან გადაიხადონ ცოტა და ვინმე ჩაურთონ, ოღონდ გუნდოგანი არა რაა🙏🙏

    რაიოლაა ამის აგენტი ?
    Culé [?]
    #2 9 ივნისი 2021 18:40
    0
    დონარუმაზე რაც გააჩალიჩა იმედია იგივეს აკეთებს. ნახევარდაცვაში იმდენად არ გვიჭირს ახლა როგორც დაცვაში, თუ იყიდიან ვინმეს უფასოდ უნდა ეცადონ ან გადაიხადონ ცოტა და ვინმე ჩაურთონ, ოღონდ გუნდოგანი არა რაა🙏🙏
    გულშემატკივარი [?]
    #1 9 ივნისი 2021 18:37
    3
    კი დაგვიხატავს ამას გვარდიოლა. იგივე კლასის ნახევატმცველი სკამზე გაახმო ამ ხისთავიანმა და ახლა გიუნდოგანში იხდიან 45-50 მილიონს? ეს ან ჭორია ან ლაპორტა ამ სიბერეში ძაან დამსგავსებია ბართლომეოს. ვიზე ნაკლებია პიანიჩი? თუ ალეგრი იდიოტია და კუმანი გენიოსი? კუმანის წონა სერია ას თასები აქვს ალეგრის. ამ გუნდს ვაბშე პატრონი ყაავს? ერთი გუნდი მითხარით მორმალური ვისაც პიანიჩის პოზიციაზე აქვს პრობლემა და ამ დროს პიანიჩს უთმობს რაღაც წუთებს მთელი სეზონის მანძილზე? აი ვერ ვხვდები რა სპეციალურად ანგრევენ ამ გუნდს? 30 წლის პიანიჩს არ იყენებ საერთოდ და აპირებ ამ პოზიციაზე გიუნდოგანის მოყვანას? ნუ ვინ მოგვცემს მაგრამ ამას რომ განიხილავ იმიტომ რომ დეგენერატ ჰოლანდიელს არ მოწონს თურმე პიანიჩი. იბინა ბმელა კატალონიაში მართლა. ერთი ფიფია მარგავს გადასარევად დინამოს და მეორე ბარსელონას მართველობაა. ბართლომეოს არ განვიხილავ ეგ იდიოტი იყო და თან მტერი. მაგრამ ამ ლაპორტას ან ჯურნალისტები უგონებენ ამ სირულ ჭორებს ამ დაბერება და დაკლევებულა ეგ კაცი.