"ინტერი" ჰაკიმის შემცვლელად ემერსონს განიხილავს

"ინტერი" ჰაკიმის შემცვლელად ემერსონს განიხილავს

მილანის "ინტერმა" "ბარსელონას" ახალწვეულ მარჯვენა მცველს, ემერსონს დაადგა თვალი, იტყობინება Mundo Deportivo.

წყაროს ინფორმაციით, "ნერაძური" ბრაზილიელ მოთამაშეს აჩრაფ ჰაკიმის შემცვლელად განიხილავს, რომელიც, სავარაუდოდ, "პარი სენ-ჟერმენს" შეუერთდება. მოსალოდნელია, რომ ჰაკიმის გარდა, "ინტერი", ფინანსური კრიზისის გამო, სხვა საკვანძო მოთამაშეებსაც გაყიდის.

თუ მაროკოელი მცველი მილანურ კლუბს უახლოეს თვეებში დატოვებს, "ინტერი" ემერსონის ტრანსფერის განხორციელებას შეეცდება, რომელიც "ბარსელონამ" "ბეტისიდან", 9 მილიონ ევროდ გამოისყიდა.

აქამდე კი გავრცელდა ინფორმაცია, რომ რონალდ კუმანი 22 წლის ფეხბურთელზე იმედებს ამყარებს და მისი შენარჩუნება სურს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 9 ივნისი 2021 15:12
    0
    მერე რას აძლევენ პსჟ-ს, მაგათ ფეხბურთელი კი არა შავი ჭირი უნდა მისცე მაგ უნამუსოებს. თვითონ არავის არავის არ უთმობენ, მონებივით ყავთ და ყიდვით ყველასგან უნდათ წაყვანა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 8 ივნისი 2021 23:29
    0
    კრიზისში მყოფი ინტერი რისი გადამხდელია. ალბათ იცის, რომ ეს ბარსას 9 მილიონი უჯდება და გადაიხდის 9 მილიონს + 100€. 😅
    Culé [?]
    #9 8 ივნისი 2021 21:36
    0
    სასაცილოა, მწვრთნელი გაექცათ, გუნდი ეშლებათ და სხვის ფეხბურთელებს ეპოტინებიან smiley
    ისე კოუტინუიოს დაიბრუნებდნენ?
    ან დემბელეს, 45-50 ლიმონში?!
    მაგრამ მგონი მაროტა უკვე ქუდგადმობრუნებული ზის დუომოს წინ და გიტარაზე უკრავს smiley
    [?]
    #8 8 ივნისი 2021 20:51
    1
    წაიყვანონ კი ოღონთ 70 მილიონად. ლაუტარო თუ ღირს 110 როგორც დაგვიფასეს, ან შკრინიარი 90 ემერსონი 70 გვიღირს
    Culé [?]
    #7 8 ივნისი 2021 18:29
    9
    ეს პსჟ როგორ ტყ*ავს ტვინს. ვინმემ რო მკითხოს რომელ კლუბს მოუტ*ავდი დედასო დაუფიქრებლად პსჟს ვიტყოდი. უფრო კონკრეტულად იმ კრისა ხელაიფს ბოღმა რო ახრჩობს ბარსასი. დიდი იმედიმაქ ვერასდროს მოიგებს ლიგას <3
    Culé [?]
    #6 8 ივნისი 2021 18:28
    0
    Griezzy7,
    ერთ-ერთი საუკეთესოა ბურთის დაჭერაში, ბევრს მოძრაობს, მაგარი მოედნის ხედვა და პასის კულტურა აქვს. ეგ რომ მოგვაყვანინა დეიონგი საყრდენზე დაიწევდა და ბარელა დადგებოდა ცენტრალურ ნახ. მცველად.
    ბარელა დეიონგი პედრი მაგარი ტრიო იქნებოდა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #5 8 ივნისი 2021 18:16
    1
    სტალინმა რომელია შუალა თითიოოო
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #4 8 ივნისი 2021 18:10
    1
    ორი დღეა რაც ვიყიდეთ და უკვე მიდის?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 8 ივნისი 2021 18:09
    1
    ეს ჩვენ გვჭირდება რაის ინტერი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 8 ივნისი 2021 17:48
    3
    გამოისყიდეს ფეხბურთელი იმიტომ რომ ჭირდებათ და ეხლა იმათ გაატანენ? ისე ინტერს კრიზისი თუაქვს ბარელა რომოიყვანონ ძაან გაასწორებს მარა ძვირი კი დაჯდება 🙄💓
    ფანი [?]
    #1 8 ივნისი 2021 17:48
    2
    ე ბიჭო პელეგრინით ინტერესდება ბარსაო. მაგარი ფეხბურთელია რაკიტიჩს მაგონებს უკეთესი დრიბლინგით. შორიდან დარტყმა , დრიბლინგი , პასი ყველაფერი კაი აქ და შემდეგ სეზონში უმთავრდება კონტრაქტი. მგონია რო პიანიჩს ჩართავს მაგ ტრანსფერში ლაპორტა და რომაც თანახმა იქნება პიანიჩიც და + 10 მილიონი არ იქნება ურიგო არც რომასთვის და არც ჩვენთვის :)