ლუკა დინი: ვალვერდეს მესისთან საუბარიც კი უჭირდა

ლუკა დინი: ვალვერდეს მესისთან საუბარიც კი უჭირდა

"ბარსელონას" ყოფილმა ფეხბურთელმა ლუკა დინმა ერნესტო ვალვერდესა და ლუის ენრიკეზე ისაუბრა, რომლებიც მას კატალონიურ კლუბში წვრთნიდნენ.

ერნესტო ვალვერდე არც ისე სულგრძელი იყო. მასთან არანაირი კავშირი არ მქონია. ის კარგი კომუნიკატორი არ ყოფილა და ეს შესამჩნევი იყო. მას მესისთან საუბარიც კი უჭირდა. იგი თავშეკავებული იყო, რამაც თავდაპირველად გამაკვირვა.

ლუის ენრიკე? ჩვენ მხოლოდ ტაქტიკაზე ვსაუბრობდით 5-10 წუთი. ეს მატჩების დროს ხდებოდა. როდესაც ისეთი მწვრთნელები გყავს, რომლებიც მოგწონს, ფეხბურთელის რანგში ყოფნა უფრო იოლია.

- "ევერტონის" ამჟამინდელი მარცხენა მცველის სიტყვებს L'Equipe ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 8 ივნისი 2021 18:31
    3
    ენრიკეს მერე პრაქტიკულად უმწვრთნელოდ თამაშობს გუნდი. 2016 წლის მერე მაქსიმუმ 10 თამაში ჩაეტარებია გუნდს ისეთი გულშემატკივარს როგორიც უნდა. თუმცა შედეგების მხირვ ეს კაცი გასაოცარი იყო ტიპი ლალიგას სულ დიდი ფორით იგებდა სეზონის განმავლობაში სულ პირველზე იყო ხოლმე გუნდი და რეალურადაც ბარსელონურ კარიერაში 2 მნიშვნელოვანი თამაში აქვს წაგებული ( თუმცა ძალიან მწარე ) და ესაა და ეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 8 ივნისი 2021 16:08
    1
    ესეც ფრანგია ბიჭო.ალერგია მაქ უკვე ამ ფრანგებზე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 8 ივნისი 2021 15:31
    6
    ეს რაღაცას ბოდიალობს ან არასწორი თარგმანია. მე ვნახე დოკუმენტური ფილმი "ბარსელონა ხედი შიგნიდან" იქ ერთი სერია სრულად ვალვერდეს ეხება. როგორ უყვარს ფოტოგრაფობა ბავშვობიდან, იქ სურათებსაც ბეჭდავს ინტერვიუს დროს და ათასი სახალისო რამ. გასახდელშიც ძალიან ბევრს ლაპარაკობს ძალიან ხმამაღლა, დაფასთან სადაც გარკვევით უხსნის ყველას როგორ უნდა იმოძრაო მოედანზე სხვადასხვა მომენტებში, ლეოსაც საკმაოდ ხშირად მიმართავდა და საკმაოდ კონკრეტულ დავალებებსაც აძლევდა. სხვათა შორის ყველა ყურადღებით უსმენდა. ამან საიდან მოიტანა ეს ყველაფერი ვერ გავიგე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 8 ივნისი 2021 15:02
    1
    ანუ ვალიკო სულმოკლე გამოდის.😉
    გულშემატკივარი [?]
    #6 8 ივნისი 2021 14:32
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    ციტატა: totti10
    ვინც მართლა იცით გამარკვიეტ რა რა შემთხვევაში გადის მე3 ადგილოსანი ჯგუფიდან? რაღაც ახალი წესები სემოიტანეს და აღარ მახსოვს, რაზეა ეგ დამოკიდებული ან რამდენი მე3 ადგილოსანს ეხება ეგ?

    არის 6 ჯგუფი საიდანაც ფლეი ოფში პირდაპირ გადიან 1-2 ადგილოსნები. ეს 12 გუნდი. ამათ ემატება 4 საუკეთესო მესამე ადგილოსანი. მესამე ადგილზე გასულ გუნდებს შორის ვისაც მეტი ქულა ექნება ის გადის. თანაბარი ქულების შემთხვევაში ბურთების სხვაობით წყდება. და ვიღებთ 16 გუნდს შესაბამისად ფლეი ოფი იწყება 1/8 ფინალიდან


    მადლობა ესეიგი მაგიტომ არის 52 ტამაში, გასაგებია. ეჰ ჩვენ როგორ ვერ მოვხვდიტ, არადა რა კარგი ჯგუფია საერტოდ არარის ძლიერი ჯგუფი
    Culé [?]
    #5 8 ივნისი 2021 14:21
    3
    ასეთი მზეობა პირველად წავიკითხე. ვალვერდემ სრულიად გარდაქმნა ბარსელონას სათამაშო სტილი(არ ვამბობ რომ მთლად საკუთარი სურვილით) მაგრამ მესი იყო ზუსტად ის ვინც ვალვერდეს წასვლა არ მოიწონა და ბევრს არ უნდოდა ვალოდას წასვლა. დინი რა ჩუპაჩუპსიც იყო ყველგან ისეთი დარჩა და ვალვერდე არ აქცევდა ალაბათ მაგიტო ყურადღებას😆
    Culé [?]
    #4 8 ივნისი 2021 13:36
    5
    ციტატა: totti10
    ვინც მართლა იცით გამარკვიეტ რა რა შემთხვევაში გადის მე3 ადგილოსანი ჯგუფიდან? რაღაც ახალი წესები სემოიტანეს და აღარ მახსოვს, რაზეა ეგ დამოკიდებული ან რამდენი მე3 ადგილოსანს ეხება ეგ?

    არის 6 ჯგუფი საიდანაც ფლეი ოფში პირდაპირ გადიან 1-2 ადგილოსნები. ეს 12 გუნდი. ამათ ემატება 4 საუკეთესო მესამე ადგილოსანი. მესამე ადგილზე გასულ გუნდებს შორის ვისაც მეტი ქულა ექნება ის გადის. თანაბარი ქულების შემთხვევაში ბურთების სხვაობით წყდება. და ვიღებთ 16 გუნდს შესაბამისად ფლეი ოფი იწყება 1/8 ფინალიდან
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #3 8 ივნისი 2021 13:28
    1
    "ხეტაფეს" პრეზიდენტი, ანხელ ტორესი: "მესის პირველ თუ მეორე სეზონში, მისი იჯარის წესით დამატებასთან ძალიან ახლოს ვიყავით. ორივე მხარე თანახმა იყო, თუმცა ფრანკ რაიკაარდმა უარი განაცხადა და არაფერი გამოგვივიდა.

    გუარდიოლას შემთხვევაშიც იგივე მოხდა. ერთ დღეს, ჩიკი ბეგირისტაინი(ბარსას სპორტული დირექტორი) შვეიცარიაში, ევროტურნირების კენჭისყრაზე დასასწრებად იმყოფებოდა და ჩვენი იდეა ასეთი იყო - ხეტაფეს მთავარი მწვრთნელი, მიქაელ ლაუდრუპი ბარსელონაში გადავიდოდა, ხოლო მის სანაცვლოდ პეპ გუარდიოლას მივიღებდით. ლაპორტას თავიდან გუარდიოლასი არ სჯეროდა“.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 8 ივნისი 2021 13:23
    1
    ვინც მართლა იცით გამარკვიეტ რა რა შემთხვევაში გადის მე3 ადგილოსანი ჯგუფიდან? რაღაც ახალი წესები სემოიტანეს და აღარ მახსოვს, რაზეა ეგ დამოკიდებული ან რამდენი მე3 ადგილოსანს ეხება ეგ?
    ფანი [?]
    #1 8 ივნისი 2021 13:02
    4
    https://www.youtube.com/watch?v=nMRmP2H8TPE&feature=share&fbclid=IwAR0NX3raRquM4F49GTGIH-r6njvka1X3a2ER1I9u4OxBRlwBtVeKxNvRjOc


    ვალვერდე ყოფილა კაცი, რაც აქაც მშვენივრად ჩანს, ამ კაცს ახლანდელი შემადგენლობით ტრებლს დადებდა, მთავარი იყო პირველი მატჩი სტუმრად ეთამაშა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა