ბარსელონამ დემბელეს ფასი დაადო

ბარსელონამ დემბელეს ფასი დაადო

ცნობილია, რამდენად შეელევა "ბარსელონა" გუნდის თავდამსხმელ უსმან დემბელეს, თუ იგი კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე უარს იტყვის.

გავრცელებული ცნობებით, "ბარსას" დემბელესთან ახალი ხელშეკრულების გაფორმება სურს, თუმცა, ამასთან დაკავშირებით ეჭვები არსებობს. TV3-ის ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" უსმანს მოლაპარაკებების გასამართად მომდევნო კვირაში შეხვდება.

როგორც Sport იტყობინება, თუ 24 წლის ფეხბურთელი კონტრაქტს არ გაახანგრძლივებს და "ბარსელონა" მას ტრანსფერზე დააყენებს, დემბელეს ფასი 50-60 მილიონი ევრო იქნება.

გავრცელებული ინფორმაციით, უსმან დემბელეს "ბარსელონაში" დარჩენის შემთხვევაში ხელფასის მნიშვნელოვნად შემცირება მოუწევს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #20 8 ივნისი 2021 21:08
    1
    ნეტა გაყიდონ პსჟ მოუნდება უეჭველი
    [?]
    #19 8 ივნისი 2021 16:24
    3
    აი უეჭველი ჩალიჩობს თავისუფალი აგენტის სტატუსით მოთესვას, რო მერე მაღალი ხლფასი მიიღოს სადაც წავა. 50 ეს არ ღირს სულ რო 5 წელი ქონდდეს კონტრაქტში, 1 წელი რო აქ დარჩენილი ვინ გადაიხდის ამდენს. მაქსიმუმ 20-25. ისიც თუ არ ვცდები დორტმუნდი წილშია შემდგომი გაყიდვის. თუ მართლა ეგ ქნა, ჯერ ხო უნდა დაალპონ სკამზე, მერე უცებ დატვირთონ სეზონის შუაში, მაგრა რო დაიმტვრეს და ბოლოს იმ ექიმს უნდა ჩააბარონ ფატი ვისაც აბარია, 4 კი არა 6 ოპერაცია რო გაუკეთონ, სამედიცინო შემოწმება რო ვეღარსად გაიაროს და ნიცამაც აღარ დაიმატოს. იმ ყველაფრის მერე რაც გუნდმა გაუკეთა, თუ ეს იკადრა, უარესის ღირსიც იქნება. მარა დორტმუნდს ნაკლები უქნა? რა არი გასაკვირი უღირი არაკაცისგან
    ფანი [?]
    #18 8 ივნისი 2021 16:14
    2
    კარგია მაგრამ ამას არავინ არ იყიდის მითუმეტეს მაგ ფასშიი მაქსიმუმ იჯარით წაიყვანონ ან უფასოოდ დაიმატონ სხვა ნორმალური ადამიანი ამაში დიდი თანხას არ გადაიხდის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 8 ივნისი 2021 15:58
    2
    არ გააგრძელებს და დაალპონ სკამზე, გააგრძელებს და დააყენონ ტრანსფერზე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 8 ივნისი 2021 14:51
    7
    ეს და უმტიტი სტამბულის მონათა ბაზარზე უნდა გაყიდოს კაცმა.
    Culé [?]
    #15 8 ივნისი 2021 14:43
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    მშვენიერი ფასია კოუც მაგ ფასში რო გაიყიდოს კუნდეც მოგვივა და აუარიც

    თან დაიწერა, რომ ლივერის ლეგენდაა და ევერტონში არ წავაო... bowtie
    ამ დროს ისიც იწერება, რომ ევერტონი შესაძლოა სტივენ ჯერარდმა ჩაიბაროს და "ლივერის ლეგენდა" კოუტინიო ამბობს უარს ლივერის ხათრით და მორიდებით smiley smiley
    გულშემატკივარი [?]
    #14 8 ივნისი 2021 14:35
    1
    1. ნეტუ - 10 (რომელი კლუბი წაიყვანს არ ვიცით ჯერ მარა ამის ამ ფასად გაშვება არ გაგვიჭირდება)
    უმტიტი - უფასოდ (ხელფასი დაიზოგება -12) (მგონი ზენიტს უნდოდა და კაის იზამს თუ წავა)
    2. ფირპო - 20 (ინტერი და მილანი ეჩალიჩებიან უკვე დიდი ხანია და წავა უეჭველი)
    3. ლენგლე - 30 (სევილიას თუ დავუბრუნებთ მთლად კარგი, მაგრამ არამგონია ეს ვინმეს უნდოდეს)
    4. პიანიჩი - 35 (დავუბრუნოთ იუვეს, სიამოვნებით წავა)
    5. კოუტინიო - 40 (ევერტონს უნდოდა და იმედია წავა, მაგრამ ლევერის გამო დარწმუნებული ვერ ვიქნებოდი)
    6. დემბელე - 50-60 (მსურველი უეჭველი გამოუჩნდება და თუ უნდა იუვეში წავიდეს მაგრამ ისე ნაღდად ვერ წავა როგორც დორტმუნდში მოიქცა)
    7. ბრეიტვეიტი - 10 ან 15 (ცუდი ბიჭი არაა და გამოუჩნდება მყიდველი)
    8. ფერნანდესი - 200 000 მაქსიმუმ (ვინმეს მივასაღებთ იმედია)
    9. რობერტო - 30 ( სიტის თუ ბაიერნს უნდოდა მგონი, მე კი ვფიქრობ რომ ჩვენსავით ისეთი ფარჩაკები არ არიან ეს რომ წაიყვანონ, ხოდა მგონი ვინმე სხვას მისაღდება)

    ნუ სულ შეგვიძლია თავისუფლად ავიღოთ 240 მ
    არარეალური ფასი მგონი არცერთს არ ადევს, მთავარია რომ აქედან ყველა წავიდეს და გუნდი გაიცხრილოს.
    ამათ პლუს შეიძლება ალენია და ტრიკაუც წავიდნენ, თუკი ტოპ ტრანსფერზე და ფორვარდზე იფიქრებენ, გამორიცხული არაა გრიზმანიც მიაყოლონ.
    მაგრამ იმ 240ის აღება თავისუფლად შეგვიძლია და ჩემამდე არ დადის ნორმალური მცველი მაგ თანხის მეოთხედით როგორ არ შეგვიძლია რომ ვიყიდოთ, პლუს ნორმალირი ნახ. მცველიც და თუკი გრიზმანი მართლა მიაყოლეს მაგაში აღებულ თანხას იმის დარჩენილი რომ დაამატონ კი გამოვა 100 თავისუფლად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 8 ივნისი 2021 14:16
    3
    მშვენიერი ფასია კოუც მაგ ფასში რო გაიყიდოს კუნდეც მოგვივა და აუარიც
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 8 ივნისი 2021 13:30
    2
    ნორმალური ფასია. მე 40 დაც გავატანდი ვინმეს და ბონუსად დავაწერდი 10 მილიონს. ტრავმებს აღარ იღებს მგონი და ევროპაზეც თუ წაიფაფხურა დაფიქრდებიან ფულიანი კლუბები
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 8 ივნისი 2021 13:17
    1
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: Griezzy7
    ნეტო - 10 მილიონი
    ფირპო - 10
    უმტიტი - 15
    ლენგლე - 20
    რობერტო - 20
    პიანიჩი - 30
    კოუტინიო - 30
    ბრეიტვეიტი - 10
    დემბელე - 50
    ამ ტრანსფერებით იშოვიან ფულს და ორი კარგი ტრანსფერი უნდა დაიდოს. ერთი ცენტრალური მცველი (ცაცია) და ერთი გამოცდილი ნახევარმცველი

    ჰმ))))კოუტინიო დემბელეში 250 მილიონი ევროა გადახდილი და 100 იც ვერ უნდა ამოვიღოთ?!)))))


    რამეს რომ შვებოდნენ 100 ზე მეტსაც ამოიგებდა გუნდი 100 კი არა ჯამში 80 რომ აიღონ მადლობა უნდა ვთქვათ, მაგრამ არ მგონია კოუტინიოს ხელფასის გადამკიდე უფასოდ თუ გაუშვებენ :დ გრიზმანსაც გავუშვებდი ვერ ჯდება ამ ბარსელონას ფორმატში და მოკალი თუ გინდა, აგუერო მესი დეპაიც თუ გადაიბირეს და პლიუს გრიზმანი ნამეტანი აჯაფსანდალი იქნება
    Culé [?]
    #10 8 ივნისი 2021 12:46
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ნეტო - 10 მილიონი
    ფირპო - 10
    უმტიტი - 15
    ლენგლე - 20
    რობერტო - 20
    პიანიჩი - 30
    კოუტინიო - 30
    ბრეიტვეიტი - 10
    დემბელე - 50
    ამ ტრანსფერებით იშოვიან ფულს და ორი კარგი ტრანსფერი უნდა დაიდოს. ერთი ცენტრალური მცველი (ცაცია) და ერთი გამოცდილი ნახევარმცველი

    ჰმ))))კოუტინიო დემბელეში 250 მილიონი ევროა გადახდილი და 100 იც ვერ უნდა ამოვიღოთ?!)))))
    ფანი [?]
    #9 8 ივნისი 2021 12:46
    2
    ტუხელის გეგმებში არ შედისო ზიეჩიო და რაიქნება ლაპომ რო დაითრიოს ან აური მაგრად გაასწორებს დემბელე პიანიჩი თუ წავიდნენ ლაპორტეს აუარს ან ზიეჩს დავითრევდი დიდი სიამოვნებით ნუ დეპაი დიდი ალბათობით მოსულია
    Culé [?]
    #8 8 ივნისი 2021 12:46
    1
    ციტატა: C.PC5
    საფრანგეთი კაკ მინიმუმ ნახევარფინალამდე გაიქაჩება ევროპაზე თუ საერთოდ არ მოიგო და იმედია არც განიხილავენ ევროპის ჩემპიონატის დასრულებამდე შემოთავაზებებს, მერე უფრო მოემატება ამას ფასი, 60 მილიონის მარტო წამლები ექნება მიყრილი ამაზე ბარსელონას, ტრანსფერის ფასზე რო აღარაფერი ვთქვათ. ამის ფულით მცველი გვინდა ერთი🙏🙏🙏 შემტევი აღარაა საჭირო უბრალოდ

    საფრანგეთის გულშემატკივარი ვარ დიდი ხანია მარა ისეთი დაცვა გვყავს წელს რო რავი ძნელიიი იქნება გაღწევა ნახევარფინალამდე. არც ნახევარდაცვა ბრწყინავს. მხოლოდ კანტეა ნორმალური. პოგბა ზარალია იმენა. რაბიო საშუალო დონის ფეხბურთელია.
    მოკლედ მე მაგრად მეეჭვება რამე ქნან წელს
    წევრი [?]
    #7 8 ივნისი 2021 12:35
    1
    დეპაიზე რა ისმის ვაფშე
    Culé [?]
    #6 8 ივნისი 2021 12:34
    2
    საფრანგეთი კაკ მინიმუმ ნახევარფინალამდე გაიქაჩება ევროპაზე თუ საერთოდ არ მოიგო და იმედია არც განიხილავენ ევროპის ჩემპიონატის დასრულებამდე შემოთავაზებებს, მერე უფრო მოემატება ამას ფასი, 60 მილიონის მარტო წამლები ექნება მიყრილი ამაზე ბარსელონას, ტრანსფერის ფასზე რო აღარაფერი ვთქვათ. ამის ფულით მცველი გვინდა ერთი🙏🙏🙏 შემტევი აღარაა საჭირო უბრალოდ
    ფანი [?]
    #5 8 ივნისი 2021 12:17
    0
    რა კარგია სიახლეა ❤❤❤
    Culé [?]
    #4 8 ივნისი 2021 12:17
    1
    ნეტო - 10 მილიონი
    ფირპო - 10
    უმტიტი - 15
    ლენგლე - 20
    რობერტო - 20
    პიანიჩი - 30
    კოუტინიო - 30
    ბრეიტვეიტი - 10
    დემბელე - 50
    ამ ტრანსფერებით იშოვიან ფულს და ორი კარგი ტრანსფერი უნდა დაიდოს. ერთი ცენტრალური მცველი (ცაცია) და ერთი გამოცდილი ნახევარმცველი
    გულშემატკივარი [?]
    #3 8 ივნისი 2021 12:10
    2
    გაასხას,არანაირი სტერლინგში გაცვლა.ვერც მივხვდებით თუ სხვა ფეხბურთელია ისე გვანან ერთმანეთს ეს ორი მაზილა.
    ფანი [?]
    #2 8 ივნისი 2021 12:03
    2
    აუუ მემგონია ამაას სტერლინგში გაცვლიან და პიზდეც🥲🥲🥲
    წევრი [?]