ბარსელონა უსმან დემბელეს გაყიდვის ვარიანტს განიხილავს | AS

ბარსელონა უსმან დემბელეს გაყიდვის ვარიანტს განიხილავს | AS

Diario AS-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" რამდენიმე წარმომადგენელი გუნდის ფრანგი შემტევის, უსმან დემბელეს გაყიდვის მომხრეა.

აღნიშნული წყაროს ცნობით, კლუბში მიიჩნევენ, რომ 24 წლის ფეხბურთელის ხელფასი ძალიან მაღალია, მისი გაყიდვით კი "ბარსა" ამ პრობლემას მოაგვარებს და თანაც, ტრანსფერიდან მიღებულ თანხას სხვა გეგმებისთვის გამოიყენებს.

ამასთანავე, ზემოხსენებული გამოცემის თანახმად, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" ახალგაზრდა მოთამაშის ტრავმებისკენ მიდრეკილებასა და მატჩების დროს გაუგებარი გადაწყვეტილებების მიღებასაც ითვალისწინებენ.

დემბელეს ამჟამინდელი კონტრაქტი 2022 წლამდეა გათვლილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #13 7 ივნისი 2021 02:48
    0
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Griezzy7
    განხილვა რათ უნდა გადაწყვეტილი უნდა ქონდეთ რო გაა**ეინონ გუნდიდან. ტრინკაო ბევრად ჯობია ამას და ტრინკაო დაიტოვონ.

    მესი გრიზი დეპაი აგუერო ფატი ტრინკაო კოლიადო საკმარისია heart_eyes

    Savsebit. An es an grizi mar agrizi mirchevnia darches am chlungis darcchenas

    გრიზი ბოლოს ცოტა მოცოცხლდა. ტრინკაოც გაუყვეს გზას და კოლიადო დააწინაურონ, სულ სხვა ტვინია ლა მასიელი. ტრიბკაოს იმედიც მაქ მარა ზედმეტად ინდივიდუალისტია. დეპაის იმედი არც მე მაქ მარა დემბელე მართლა გასაყიდია. 40-50 ის გადამხდელები არიან ბლომად, პრემიერ ლიგის გუნდები, არსენალი მანიუ. გაცვლაც მოჟნა. პეპეში ან საკაში სიამივნებით გავუცვლიდი. ყავს იქ ობამეიანგი ძმაკაცი და ირბინონ ერთად. არსენალს კი ულიდერებს.
    Culé [?]
    #12 6 ივნისი 2021 21:13
    0
    ალახ აკბარ laughing laughing laughing დაფიქრდენო ბიჭო დაფიქრდენო ! ჰოი საკვირველებავ laughing laughing laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 6 ივნისი 2021 21:08
    1
    ერთმნიშვნელოვნად გასაყიდია, მაგრამ თავდასხმაში ერთადერთი ფატის იმედი მაქვს, ისიც რა დაგვიბრუნდება ამხელა ტრავმის მერე არავინ იცის. დეპაი მოდის, რომლის იმედი საერთოდ არ მაქვს, ღმერთმა ქნას ვცდებოდე, მაგრამ ჩემის აზრით დეპაი არის საშუალოზე დაბალი დონის თავდასხმელი. ახლა საქართველოსთან რასაც ვუყურებ ხომ საერთოდ. სტანდარტულებში არაუშავს, დანარჩენში ამის იმედად შორს ვერ გავფრინდებით.
    Culé [?]
    #10 6 ივნისი 2021 20:24
    0
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Griezzy7
    განხილვა რათ უნდა გადაწყვეტილი უნდა ქონდეთ რო გაა**ეინონ გუნდიდან. ტრინკაო ბევრად ჯობია ამას და ტრინკაო დაიტოვონ.

    მესი გრიზი დეპაი აგუერო ფატი ტრინკაო კოლიადო საკმარისია heart_eyes

    Savsebit. An es an grizi mar agrizi mirchevnia darches am chlungis darcchenas

    გრიზმანი ძაან მევასება მარა კრიზისი როარქონდეს გუნდს და ჰოლანდის მოყვანა შეეძლოთ გრიზმანიც გასაშვებია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 6 ივნისი 2021 19:59
    1
    მოვიდნენ აზრზე როგორც იქნა, რო არ არის ეს ფეხბურთელი. არც ადამიანი არ არის, ეს სრული გაუგებრობაა.
    ფანი [?]
    #8 6 ივნისი 2021 19:36
    0
    ვაიმე თუ ვინმე ამის შეძენას გადაწყვეტს დაუფიქრებლად მიყიდონ , ნებისმიერ ფასში
    Culé [?]
    #7 6 ივნისი 2021 19:05
    1
    35-40 თუკი ვინმემ გადაიხადა, მაშინ ლაპორტა არცკი უნდა დაფიქრდეს
    ტიპი არის იმენა გონებაჩლუნგი
    Culé [?]
    #6 6 ივნისი 2021 19:01
    1
    გაუშვან ერთი 40-50 მილიონი რო აიღონ მისწრება იქნება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 6 ივნისი 2021 18:17
    1
    ციტატა: Griezzy7
    განხილვა რათ უნდა გადაწყვეტილი უნდა ქონდეთ რო გაა**ეინონ გუნდიდან. ტრინკაო ბევრად ჯობია ამას და ტრინკაო დაიტოვონ.

    მესი გრიზი დეპაი აგუერო ფატი ტრინკაო კოლიადო საკმარისია heart_eyes

    Savsebit. An es an grizi mar agrizi mirchevnia darches am chlungis darcchenas
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 ივნისი 2021 18:08
    1
    რას განიხილავთ თქვენი ფილოსოფოსი დედები ...... გაყიდეთ სანამ იყიდება და სანამ უფასოდ წასულა მანიუში.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 6 ივნისი 2021 17:50
    1
    ეხლანდელი თავდასხმელებიდან ბარსამ უნდა გაუშვას:დემბელე,ბრაიტა,ტრინკაო.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 6 ივნისი 2021 17:43
    0
    აქამდე როგორ ვერ მოტვინეს? არაფრის მაქნისს რომ უხდიან მილიონებს? დორტმუნდში რომ მხეცი იყო აჩრდილი დარჩა ამისგან აიკიდა ტრავმები არასწორი და არასაჭირო იყო ამის ტრანსფერი რა შეტევა დაშალეს ამ დედა აფეთქებულებმა მესი ნეიმარი სუარესი ყველას რო ზედ უვლიდა ეხლა ვერც ისინი იგებენ ჩემპ ლიგას ვერც ჩვენ გაყიდეთ სასწრაფოდ
    Culé [?]
    #1 6 ივნისი 2021 17:41
    3
    განხილვა რათ უნდა გადაწყვეტილი უნდა ქონდეთ რო გაა**ეინონ გუნდიდან. ტრინკაო ბევრად ჯობია ამას და ტრინკაო დაიტოვონ.

    მესი გრიზი დეპაი აგუერო ფატი ტრინკაო კოლიადო საკმარისია heart_eyes