Sport | სერხიო აგუერო სამედიცინო შემოწმებას ორშაბათს გაივლის

Sport | სერხიო აგუერო სამედიცინო შემოწმებას ორშაბათს გაივლის

Sport-ის ინფორმაციით სერხიო აგუერო სამედიცნო შემოწმებას ბარსელონაში ორშაბათს გაივლის.

საკონტრაქტო დეტალები უკვე გარკვეულია და ახლა ტრანსფერის დასრულებამდე მხოლოდ ფორმალური საკითხებიღაა დარჩენილი. 32 წლის თავდამსხმელი "ბარსასთან" 2-წლიან ხელშეკრულებას გააფორმებს.

რამდენიმე წუთში იგი "მანჩესტერ სიტის" მაისურით უკანასკნელ მატჩს ჩაატარებს, სადაც შეეცდება დაპირებისამებრ ჩემპიონთა ლიგის ტიტული მოიპოვოს და "ქალაქელების" რიგები ისე დატოვოს. არგენტინელი სასტრარტო თერთმეტეულში არაა, თუმცა, შესაძლოა, ის თამაშში სათადარიგოთა სკამიდანაც ჩაერთოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 77 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #77 30 მაისი 2021 16:04
    0
    82 comments,good🤣
    ფანი [?]
    #76 30 მაისი 2021 12:47
    1
    ის თუ რამხელა მნივნელობა აქვს მწვრთნელის ფაქტორს , ეს შემთხვევაც საკმარისია ! ლამპარდსაც იგივე შემადგენლობა არ ყავდა , რატომ ვერ მიაღწია შედეგს ? ვინც თვლის , რომ ვარსკვლავების ყოლაა მარტო მთავარი გუნდში , სხვაგან რომარ ვეძებოთ , საკუთარ წარსულს გადავხედოთ , ლაპორტამდე პერიოდს . ვისზე ნაკლები შემადგენლობა გვყავდა , თითქმის ნახევარი ჰოლანდია , ლაუდრუპი , ფიგუ , ენრიკე , გვარდიოლა , რივალდო , მენდიეტა , თუმცა შედეგი ვერ დადეს იმის ნახევარიც კი რაც შეეძლოთ . მწვრთნელია სწორედ ის ბოლო და მთავარი ჭანჭიკი , რომლის ადგილზე დამაგრების შემდეგაც , საფეხბურთო მანქანა გამართულია რბოლებისათვის .
    გულშემატკივარი [?]
    #75 30 მაისი 2021 12:33
    0
    რთულია რამეში შეგეწინააღმდეგო
    ციტატა: Dima Qavtaradze
    აქ რომელიღაცა წერდა და და ხშირად მესმის ესეთი რაღაცეები რომ აი ჩელსის სასტავი ჯობსო ბარსელონას სასტავსო?აი ბაიერნის სასტავი ჯობსო ბარსას სასტავსო,აი ლივერპულის სასტავი ჯობსო ჩვენს სასტავსო?მეგობრებო ეს თქვენ რო ხართ ბარსელონას ბალეშიკები და გგონიათ რომ რაღაც სასწაული სასტავი გყავთ და სხვებს ჯობიხართ მაგრამ.აბა გვკითხეთ იმათ ნებისმიერს ვინც ბარსას ფანები არ ვართ იმათ გვკითხეთ რომ თქვენი სასტავი უბრალოდ სასაცილოდ არ გვყოფნის,რაიმე სხვანაირად არ ვამბობ,არც საწყენად და არც ვინმეს ფასაბრაზებლად,უბრალოდ როცა ხარ და გქვია ბარსელონა და თქვენს სასტავს რომ გადახედავ რონალდინიო,ხავი ინიესტა პულიოლი,მარკეში ანრი,ვილია,დეკუ ეტოოს ბარსაში რო თამაშობს არაუხო,პედრი,რიკი პუჩი,ალენია,მინგესა დესტი რო გადართავ და სასტავს რო ნახავ იფიქრებ რომ ბარსა ბ -ფეხბურთი გადისო,სასაცილოდ არ გვყოფნის სხვა გუნდის ფანებს,ამას გულწრფელად ვამბობ,უბრალოდ არვიცი დაბრმავებული ხართ,ვერ ამჩნევთ თუ რახდება მაგრამ ევროპის ტოპ ჩემპიონატის ტიპოთხეულში ვინცაა და ზოგან ტოპ 6 ში ყველაზე ცუდი სასტავი თქვენ გყავთ,რა ალენია და რა რიკი პუჩი და რა მინგესა,აი მართლა ღადაობთ ბიჭებო?იძახით მესი მესიო და დაბერდა ეგ მესიც,არ შეუძლია მეტი და რაღა ქნას,რაც იყო იმის ნახევარია და იმის ნახევარი არ ყოფნის ამ ბარსას ისეთი სასტავი გყავთ,თუ ვინმეს გულზე მოგხვდათ ბოდიში მაგრამ ამას გულწრფელად ვწერ და არა სპეციალურად ვინმეს გასაღიზიანებლად,არც რეალის ფანი ვარ,ბარსელონას და რეალს ჩემთვის არანაირი დატვირთვა არ აქვს,არც ერთის ფანი ვარ და არც მეორესი,უბრალოდ არ მესმის მართლა თქვენს სასტავს რიგორ აქებთ,როგორ აყენებთ სხვა ტოპ გუნდების სასტავთან,აი მართლა არ მესმის,თქვენ რომ გუნდის 6-7 ფეხბურთელი ძირითადში რომ გყავთ ისეთი ფეხბურთელები სხვა გუნდებში ან სკამზეა ან იქაც ვერ არიან
    Culé [?]
    #74 30 მაისი 2021 10:51
    0
    ციტატა: Dima Qavtaradze
    აქ რომელიღაცა წერდა და და ხშირად მესმის ესეთი რაღაცეები რომ აი ჩელსის სასტავი ჯობსო ბარსელონას სასტავსო?აი ბაიერნის სასტავი ჯობსო ბარსას სასტავსო,აი ლივერპულის სასტავი ჯობსო ჩვენს სასტავსო?მეგობრებო ეს თქვენ რო ხართ ბარსელონას ბალეშიკები და გგონიათ რომ რაღაც სასწაული სასტავი გყავთ და სხვებს ჯობიხართ მაგრამ.აბა გვკითხეთ იმათ ნებისმიერს ვინც ბარსას ფანები არ ვართ იმათ გვკითხეთ რომ თქვენი სასტავი უბრალოდ სასაცილოდ არ გვყოფნის,რაიმე სხვანაირად არ ვამბობ,არც საწყენად და არც ვინმეს ფასაბრაზებლად,უბრალოდ როცა ხარ და გქვია ბარსელონა და თქვენს სასტავს რომ გადახედავ რონალდინიო,ხავი ინიესტა პულიოლი,მარკეში ანრი,ვილია,დეკუ ეტოოს ბარსაში რო თამაშობს არაუხო,პედრი,რიკი პუჩი,ალენია,მინგესა დესტი რო გადართავ და სასტავს რო ნახავ იფიქრებ რომ ბარსა ბ -ფეხბურთი გადისო,სასაცილოდ არ გვყოფნის სხვა გუნდის ფანებს,ამას გულწრფელად ვამბობ,უბრალოდ არვიცი დაბრმავებული ხართ,ვერ ამჩნევთ თუ რახდება მაგრამ ევროპის ტოპ ჩემპიონატის ტიპოთხეულში ვინცაა და ზოგან ტოპ 6 ში ყველაზე ცუდი სასტავი თქვენ გყავთ,რა ალენია და რა რიკი პუჩი და რა მინგესა,აი მართლა ღადაობთ ბიჭებო?იძახით მესი მესიო და დაბერდა ეგ მესიც,არ შეუძლია მეტი და რაღა ქნას,რაც იყო იმის ნახევარია და იმის ნახევარი არ ყოფნის ამ ბარსას ისეთი სასტავი გყავთ,თუ ვინმეს გულზე მოგხვდათ ბოდიში მაგრამ ამას გულწრფელად ვწერ და არა სპეციალურად ვინმეს გასაღიზიანებლად,არც რეალის ფანი ვარ,ბარსელონას და რეალს ჩემთვის არანაირი დატვირთვა არ აქვს,არც ერთის ფანი ვარ და არც მეორესი,უბრალოდ არ მესმის მართლა თქვენს სასტავს რიგორ აქებთ,როგორ აყენებთ სხვა ტოპ გუნდების სასტავთან,აი მართლა არ მესმის,თქვენ რომ გუნდის 6-7 ფეხბურთელი ძირითადში რომ გყავთ ისეთი ფეხბურთელები სხვა გუნდებში ან სკამზეა ან იქაც ვერ არიან

    ნუ შემადგენლობა გასაძლიერებელია, ამაში ორი აზრი არაა
    დესტი,მინგესა,პუჩი, პედრი, არაუხო, მორიბა არიან ბიჭები, რომელთა ასაკიც 18-22 წელია და მათ შეიძლება ძალიან მოუმატონ და პრობლემას მათში ნაკლებად ვხედავ
    პრობლემაა გადამწვარ-გადაბერებული და რამდენიმე გამოლენჩებული ფეხბურთელი, რამდენიმე დონესთან შეუსაბამოც
    პიკე,ალბა,ბუსი არიან უკვე გადაბერებულები და ოპტიმალურ ფორმიდან შორს, უკვე მკვეთრი რეგრესით (განსაკუთრებით პიკე რომლის კისერზეც რამდენიმე მარცხი და დაკარგული გამარჯვებაა)
    უმთითი-ლენგლე უბრალოდ ზარალია
    კოუტინიო-პიანიჩი კი ზედმეტი ბარგი
    ეს უკვე 7 სუსტი რგოლი
    ბრაითვაიტი კლასგარეშე და დემბელე-ტრინკაო უბრალოდ, გუნდს ვერ მოერგნენ სხვადასხვა მიზეზების გამო, ტრინკაო ჟილკა-გაბედულების და დემბელე არასერიოზულობა-სირეგვნის გამო
    ესეც 10 სუსტი რგოლი
    გრიზმანზე მაინც თავს შევიკავებდი, მუშაობს, იბრძვის, აშკარაა, რომ სხვა სათამაშო სტილისაა, თუმცა განსხვავებული სტილის ფეხბურთელი მაინც საჭიროა, ისეთი მატჩებისათვის, სადაც განსხვავებული ტაქტიკაა საჭირო, ფაქტია, რომ საჭირო გოლები გააქვს და პროფესიონალია
    ფირპო?! მაინც ვფიქრობ, რომ წარუმატებლობაში ნაკლებად არის დამნაშავე, რადგანაც მარცხში წვლილი არ მიუძღვის, სათამაშო დროის ნაკლებობის გამო
    რა გამოვიდა? საჭიროა რამდენიმე კარგი ტრანსფერი და ანსუს დაბრუნება, 2-3 ნიჭიერი ბიჭის დაწინაურება და კარგი სათადარიგოთა სკამი, მაღალი კონკურენცია და 120% ბრძოლა და დახარჯვა ყველა მატჩში
    შესაბამისად, მომდევნო სეზონში არანაკლები შემადგენლობა იქნება და შეიძლება წარმატებაც მოვიდეს
    წევრი [?]
    #73 30 მაისი 2021 01:30
    2
    აქ რომელიღაცა წერდა და და ხშირად მესმის ესეთი რაღაცეები რომ აი ჩელსის სასტავი ჯობსო ბარსელონას სასტავსო?აი ბაიერნის სასტავი ჯობსო ბარსას სასტავსო,აი ლივერპულის სასტავი ჯობსო ჩვენს სასტავსო?მეგობრებო ეს თქვენ რო ხართ ბარსელონას ბალეშიკები და გგონიათ რომ რაღაც სასწაული სასტავი გყავთ და სხვებს ჯობიხართ მაგრამ.აბა გვკითხეთ იმათ ნებისმიერს ვინც ბარსას ფანები არ ვართ იმათ გვკითხეთ რომ თქვენი სასტავი უბრალოდ სასაცილოდ არ გვყოფნის,რაიმე სხვანაირად არ ვამბობ,არც საწყენად და არც ვინმეს ფასაბრაზებლად,უბრალოდ როცა ხარ და გქვია ბარსელონა და თქვენს სასტავს რომ გადახედავ რონალდინიო,ხავი ინიესტა პულიოლი,მარკეში ანრი,ვილია,დეკუ ეტოოს ბარსაში რო თამაშობს არაუხო,პედრი,რიკი პუჩი,ალენია,მინგესა დესტი რო გადართავ და სასტავს რო ნახავ იფიქრებ რომ ბარსა ბ -ფეხბურთი გადისო,სასაცილოდ არ გვყოფნის სხვა გუნდის ფანებს,ამას გულწრფელად ვამბობ,უბრალოდ არვიცი დაბრმავებული ხართ,ვერ ამჩნევთ თუ რახდება მაგრამ ევროპის ტოპ ჩემპიონატის ტიპოთხეულში ვინცაა და ზოგან ტოპ 6 ში ყველაზე ცუდი სასტავი თქვენ გყავთ,რა ალენია და რა რიკი პუჩი და რა მინგესა,აი მართლა ღადაობთ ბიჭებო?იძახით მესი მესიო და დაბერდა ეგ მესიც,არ შეუძლია მეტი და რაღა ქნას,რაც იყო იმის ნახევარია და იმის ნახევარი არ ყოფნის ამ ბარსას ისეთი სასტავი გყავთ,თუ ვინმეს გულზე მოგხვდათ ბოდიში მაგრამ ამას გულწრფელად ვწერ და არა სპეციალურად ვინმეს გასაღიზიანებლად,არც რეალის ფანი ვარ,ბარსელონას და რეალს ჩემთვის არანაირი დატვირთვა არ აქვს,არც ერთის ფანი ვარ და არც მეორესი,უბრალოდ არ მესმის მართლა თქვენს სასტავს რიგორ აქებთ,როგორ აყენებთ სხვა ტოპ გუნდების სასტავთან,აი მართლა არ მესმის,თქვენ რომ გუნდის 6-7 ფეხბურთელი ძირითადში რომ გყავთ ისეთი ფეხბურთელები სხვა გუნდებში ან სკამზეა ან იქაც ვერ არიან
    Culé [?]
    #72 30 მაისი 2021 01:23
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: rivaldo80
    ანუ ჩელსეას შემადგენლობა ჯობიაა ბარსას? მესი გყვავს და სირბანჯოებს აბარებენ კლუბის ბედ იღბალს...ბრავო ტუხელს აქ ვიღაცები არაფრად აგდებნენ მახსოვს აგერ ცოცხალი მაგალითი ახალგაზრდა ენერგიული თანამედროვე ტრენერი...რა გულდასაწყვეტია ამ გუნდებთან ჩვენ როგორ ვერ უნდა ვიგებთ არცერთი არა ჩვენზე ძლიერიი

    ჩელსის შემადგენლობა ბარსას შემადგენლობას ჯობია 100%

    უფრო მოტივირებულები არიან, ფიზიკურად ძლიერები, გაუვალი დაცვით. ჩვენი ნახევარდაცვის ტრიო რო აიღო (ნუ ფრენკის პატივს ვცემ მაინც) ერთად და სკამის სასტავი მოუმატო კანტეს ერთ ფეხად არ ღირან, მთელი ჩვენი დაცვა არაა რუდიგერის ან ასპილიკუეტას ფასი. ეს ჰავერციც როგორ ათამაშდა, ზე კლასია ტიპი ჯერ რეალთან როგორ ათრევდა ბურთს, მოდრიჩს ისე სლეხა უვლიდა გვერდს თითქოს იქ არ იყო საერთოდ მოდრიჩი. დღესაც კლასნაობდა. ეგაა გერმანული ხარისხი, როგორ წარმოგიდნგენია ბარსამ დაცვაში ესე ითამაშოს როცა პიკე ლენგლე გვყავს. უჟილკო და უკვერცხებო სასტავი გვყავს ჩვენ.

    ხო ეგრეა, იმაზე მეცინება სულ ხოლმე, ზოგი, რომ ამბობს აი ბუსკეტსი გვყავს გამოცდილება და კლასი აქვსო, რათ მინდა მისი კლასი ერთხელ თუ ჩამოურბენს კანტე და გაატანინებს კასტილა ვერნერს. ზიეჩი და კოვაჩიჩი უზით სკამზე ტიპებს და ჩვენ ლანგლე გვყავს ძირითადში, სტოკ-სიტიშიც რომ არ მიაკარებდენენ ძირითადამდე.
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #71 30 მაისი 2021 01:20
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: rivaldo80
    ანუ ჩელსეას შემადგენლობა ჯობიაა ბარსას? მესი გყვავს და სირბანჯოებს აბარებენ კლუბის ბედ იღბალს...ბრავო ტუხელს აქ ვიღაცები არაფრად აგდებნენ მახსოვს აგერ ცოცხალი მაგალითი ახალგაზრდა ენერგიული თანამედროვე ტრენერი...რა გულდასაწყვეტია ამ გუნდებთან ჩვენ როგორ ვერ უნდა ვიგებთ არცერთი არა ჩვენზე ძლიერიი

    ჩელსის შემადგენლობა ბარსას შემადგენლობას ჯობია 100%

    უფრო მოტივირებულები არიან, ფიზიკურად ძლიერები, გაუვალი დაცვით. ჩვენი ნახევარდაცვის ტრიო რო აიღო (ნუ ფრენკის პატივს ვცემ მაინც) ერთად და სკამის სასტავი მოუმატო კანტეს ერთ ფეხად არ ღირან, მთელი ჩვენი დაცვა არაა რუდიგერის ან ასპილიკუეტას ფასი. ეს ჰავერციც როგორ ათამაშდა, ზე კლასია ტიპი ჯერ რეალთან როგორ ათრევდა ბურთს, მოდრიჩს ისე სლეხა უვლიდა გვერდს თითქოს იქ არ იყო საერთოდ მოდრიჩი. დღესაც კლასნაობდა. ეგაა გერმანული ხარისხი, როგორ წარმოგიდნგენია ბარსამ დაცვაში ესე ითამაშოს როცა პიკე ლენგლე გვყავს. უჟილკო და უკვერცხებო სასტავი გვყავს ჩვენ.

    ჩელსი სუფთა ტრენერის გუნდია არაფერ შუაშია კანტე მანამდეც მაგარი იყოო მაგრამ უფარჩაკესი გუნდი იყო მოვიდა ტუხელი ათამაშდა გუნდი ხო ჟორჟინიო ჯობია ბუსკეთს და რუდიგერი კრისტანნსენსი და ვერნერი არიან ზე კლასიი სასაცილოაა
    Culé [?]
    #70 30 მაისი 2021 01:18
    3
    ციტატა: Joakim Brodén
    სიტის რო ჩელსიზე მეტი გოლი გაეტანა უეჭველი მოიგებდა

    2იც ყოფნიდა ფაქტიურად :))
    Culé [?]
    #69 30 მაისი 2021 01:18
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: rivaldo80
    ანუ ჩელსეას შემადგენლობა ჯობიაა ბარსას? მესი გყვავს და სირბანჯოებს აბარებენ კლუბის ბედ იღბალს...ბრავო ტუხელს აქ ვიღაცები არაფრად აგდებნენ მახსოვს აგერ ცოცხალი მაგალითი ახალგაზრდა ენერგიული თანამედროვე ტრენერი...რა გულდასაწყვეტია ამ გუნდებთან ჩვენ როგორ ვერ უნდა ვიგებთ არცერთი არა ჩვენზე ძლიერიი

    ჩელსის შემადგენლობა ბარსას შემადგენლობას ჯობია 100%

    უფრო მოტივირებულები არიან, ფიზიკურად ძლიერები, გაუვალი დაცვით. ჩვენი ნახევარდაცვის ტრიო რო აიღო (ნუ ფრენკის პატივს ვცემ მაინც) ერთად და სკამის სასტავი მოუმატო კანტეს ერთ ფეხად არ ღირან, მთელი ჩვენი დაცვა არაა რუდიგერის ან ასპილიკუეტას ფასი. ეს ჰავერციც როგორ ათამაშდა, ზე კლასია ტიპი ჯერ რეალთან როგორ ათრევდა ბურთს, მოდრიჩს ისე სლეხა უვლიდა გვერდს თითქოს იქ არ იყო საერთოდ მოდრიჩი. დღესაც კლასნაობდა. ეგაა გერმანული ხარისხი, როგორ წარმოგიდნგენია ბარსამ დაცვაში ესე ითამაშოს როცა პიკე ლენგლე გვყავს. უჟილკო და უკვერცხებო სასტავი გვყავს ჩვენ.

    ჰავერცი ძალიან კარგი ფეხბურთელია მაღალი კლასია ულაპარაკოდ
    წევრი [?]
    #68 30 მაისი 2021 01:17
    1
    სოტით ვერ მოიგო ლიგაა და გვარდიოლაა ბარსაში რო გადმობვიდეს რას დაადეებს.. ლანგლე და დემბელე? როცაა კაი სასტაავს მოიყვაანს კაი მწვრთნელიც ამოქაჩააავს... მწვრთნელზეე ტყდება ჯოხი თორეეე..
    ფანი [?]
    #67 30 მაისი 2021 01:15
    0
    ციტატა: Johan Cruyff 14
    ჩელსიმ თამაშითაც მოიგო აშკარად ნათელი იყო ყველაფერი პირველივე წუთიდან ჩელსი იფრო აკონტროლებდა სიტუაციას ვიდრე სიტი მარა რა იცი პირველი გოლი სიტის რო გაეტანა იქნებ სულაც მოგო

    სიტის რო ჩელსიზე მეტი გოლი გაეტანა უეჭველი მოიგებდა
    Culé [?]
    #66 30 მაისი 2021 01:14
    1
    პსჟს ალბათ როგორ ეწვიის ხვრელი ჰაჰაჰაა ტიპი როგორ გამოაგდეს .
    [?]
    #65 30 მაისი 2021 01:14
    2
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: rivaldo80
    ანუ ჩელსეას შემადგენლობა ჯობიაა ბარსას? მესი გყვავს და სირბანჯოებს აბარებენ კლუბის ბედ იღბალს...ბრავო ტუხელს აქ ვიღაცები არაფრად აგდებნენ მახსოვს აგერ ცოცხალი მაგალითი ახალგაზრდა ენერგიული თანამედროვე ტრენერი...რა გულდასაწყვეტია ამ გუნდებთან ჩვენ როგორ ვერ უნდა ვიგებთ არცერთი არა ჩვენზე ძლიერიი

    ჩელსის შემადგენლობა ბარსას შემადგენლობას ჯობია 100%

    უფრო მოტივირებულები არიან, ფიზიკურად ძლიერები, გაუვალი დაცვით. ჩვენი ნახევარდაცვის ტრიო რო აიღო (ნუ ფრენკის პატივს ვცემ მაინც) ერთად და სკამის სასტავი მოუმატო კანტეს ერთ ფეხად არ ღირან, მთელი ჩვენი დაცვა არაა რუდიგერის ან ასპილიკუეტას ფასი. ეს ჰავერციც როგორ ათამაშდა, ზე კლასია ტიპი ჯერ რეალთან როგორ ათრევდა ბურთს, მოდრიჩს ისე სლეხა უვლიდა გვერდს თითქოს იქ არ იყო საერთოდ მოდრიჩი. დღესაც კლასნაობდა. ეგაა გერმანული ხარისხი, როგორ წარმოგიდნგენია ბარსამ დაცვაში ესე ითამაშოს როცა პიკე ლენგლე გვყავს. უჟილკო და უკვერცხებო სასტავი გვყავს ჩვენ.
    Culé [?]
    #64 30 მაისი 2021 01:14
    2
    ჩელსიმ თამაშითაც მოიგო აშკარად ნათელი იყო ყველაფერი პირველივე წუთიდან ჩელსი იფრო აკონტროლებდა სიტუაციას ვიდრე სიტი მარა რა იცი პირველი გოლი სიტის რო გაეტანა იქნებ სულაც მოგო
    ფანი [?]
    #63 30 მაისი 2021 01:11
    3
    გვარდიოლა წამოდი ბიძია სახლში ხო ხედავ საითაც გაიქეცი იქით წაიქეცი და დაბრუნდი სახლსა შინა🙃ტუხელს ბრავო შეიხებს აჩვენა რო არაა ფეხბურთი მათი ჩემგან პატივისცემა ტუხელს.
    Culé [?]
    #62 30 მაისი 2021 01:11
    1
    Barca1980,
    ტიტო ბაზარი არაა გვარდიოლას ეგ ულაგებდა ტაქტიკებს ეს პროსტა მსახიობი იყო ყველას ხარჯზე
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #61 30 მაისი 2021 01:10
    7
    არაა გვარდიოლა ლიგის მწვრთნელი, ბარსათი ზედიზედ რომ ვერ დადო მაშინ დამტკიცდა ეგ. ინტერთან და ჩელსისთან გამოვარდა, როცა კამპ ნოუზე იყო გადამწყვეტი მატჩი და მეტოქეც 10 კაცით დარჩენილი პირველი ტაიმის მერე. ეს კი ვაბშე სამარცხვინო თამაში იყო, რეალური მომენტის გარეშე წააგო თამაში.
    Culé [?]
    #60 30 მაისი 2021 01:10
    2
    რაც თავი მახსოვს, ერთი იბერია ბრწყინდება და მეორე ამის ფავორიტი სიტი იგებს ლიგას.
    ფანი [?]
    #59 30 მაისი 2021 01:09
    2
    კანტე ლუზერია და უინტელექტოო აქ ვინ მიციტირებდა :დ :დ ლესტერიდან მოყოლებული მევასება ეგ იგროკი :დ აი მაგან მოიგო ის პრემიერ ლიგა ლესტერმა რომ დადო :დ რაც ეგ წავიდა მის მერე დაენძრა ლესტერს, აი რას ნიშნავს სუპერ ცენტრი :დ არა დეიონგი სჯობს და ვინალდუმი :დ მტელი სიტის ნახ დაცვა დაიხია თავის შამბალაზე :დ :დ მოკლედ ეს გვარდიოლა წავიდეს სადმე არაბეთში Iჩნეთში იქნებ აზიური ლიგა მოიგოს :დ :დ :დ შეიხის ადგილას რომ ვიყო დავკლავდი ან იმ დანრჩენილ ფულს მივცემდი რაც კონტრაქტში აქ და ისეთ იდის ვეტყოდი რომ აი რავიცი :დ
    ფანი [?]