60 მილიონი ევრო წელიწადში - მესის ახალი კონტრაქტის დეტალები

60 მილიონი ევრო წელიწადში - მესის ახალი კონტრაქტის დეტალები

"ბარსელონა" გუნდის არგენტინელ ფეხბურთელს, ლიონელ მესის, წელიწადში 60 მილიონ ევროს სთავაზობს, ამ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

კატალონიური გამოცემა წერს, რომ კლუბის ახალი შეთავაზება 10-წლიან კონტრაქტს გულისხმობს. პირველი ოთხი წლის განმავლობაში, მესის ანაზღაურება 60 მილიონი ევრო იქნება (ჯამში 240 მილიონი). 2021-2023 წლებში ლეო "კამპ ნოუზე" დარჩება, შემდეგ კი MLS-ს, კონკრეტულად კი "ინტერ მაიამის" მიაშურებს, სადაც 2025 წლამდე ითამაშებს და, ამავდროულად, "ბარსელონას" ელჩის სტატუსი ექნება.

მოთამაშის კარიერის დასრულების შემდეგ, მესი კატალონიაში დაბრუნდება და 2031 წლამდე კლუბში იმუშავებს. ჯერჯერობით, უცნობია, კონკრეტულად, რა პოზიციას სთავაზობს მას "ბარსელონა" - გლობალური ელჩის სტატუსს თუ კლუბის სპორტულ სფეროში მუშაობას.

მხარეებს შორის შეთანხმება ვერ ხერხდება ანაზღაურების იმ ოდენობაზე, რომელიც მესის კლუბში დაბრუნების შემდეგ ექნება. ლაპორტას სურს, რომ ხელფასის ფიქსირებული ნაწილი სიმბოლური იყოს და ხელშეკრულებაში უფრო მოცულობითი ბონუსები გაიწეროს, თუმცა მესის მხარე უფრო მაღალ ფიქსირებულ ანაზღაურებას ითხოვს.

თავად მესისთვის, გადამწყვეტი გუნდის მომავალი სპორტული პროექტია. საბოლოო გადაწყვეტილებას იგი სწორედ სპორტული გარემოებებიდან გამომდინარე მიიღებს. ფინანსურ პირობებზე კი მოლაპარაკებებს ვიცე-პრეზიდენტი, რაფა იუსტე, და ხორხე მესი აწარმოებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 30 მაისი 2021 16:08
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Iniesta_8
    მესი ხელფასს 55%-ით იმცირებს, აქამდე 140 იღებდა და ახლა დაახლოებით 60 გამოდის. ნუ გადასახადების მერე დარჩება ალბათ 40 მილიონამდე. მაინც ბევრი გამოდის მარა სხვა რა გზაა, მესი თუ წავა ბარსა 250-300 მილიონს დაკარგავს სეზონში. ტიტულები დაიდოს და ამ ხელფასებს გადაფარავს როგორმე. მთავარია მესის გარდა სხვებსაც დააკლონ. გრიზმანი, დემბელე, პიკე და ბუსკეციც ძაან დიდ ხელფასს იღებენ.


    55% რომ იმცირებს იცი რომ ეგ უკან უნდა დაუბრუნდეს 6 თვის შემდეგ ნაწილ ნაწილ? ანუ ახლა შემცირებს მაგრამ მერე მიიღებს უკან პლიუს 12% ასე რომ ეგ დაკლება არაფერი არაა, რა მესის წასვლის მერე გუნდი დაკარგავს 300 მილიონს საიდან მოიტანე ახლა არ ტქვა რეკლამებითო მესი ორმელ რეკლამაშიც არის იქიდან 1 ევროც კი არ შედის კლუბს რადგან ბარსას სპონსორი არის ნაიკი მესი ადიდასშია, ბარსას სპონსორი არის კოკაკ ოლა მესი პეპსშია, როდესაც შენი გუნდის ფეხბურთელი არის შენი სპონსორის კონკურენტის რეკლამაში იქიდანა რ გერიცხება არანაირი შემოსავალი, ასე რომ ეგ არაა მასე ასევე მესის გაყიდული მაისურების 65% მესისია ხოლო დანარჩენი 35% კლუბის ასე რომ ჩემო მეგობარო შენ რასაც ამბობ ეგ არასორი ინფოა ეგ მაშინ გავიგე როდესაც რონალდო რეალში გადადიოდა და მაიკის სახე არის რონალდო, ხოლო რეალის სპონსორი ადიდასი,

    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: totti10
    მესი იასნა არ მოითხოვდა უბრალოდ ეს ძალიან შეურაცყოფა იქნება სხვა ფეხბურთელების რომელსაც 4-5 ჯერ მეტი და ზოგზე 15 ჯერ ემტი ექნება, ამ პანდემიის და ფინანსური ამბების ფონზე ამხელა ხელფასის დანიშნვნა რავიცი ძმაო, ბაზარი არაა მესია ამგრამ ცოტა ძაან ... ხომ არაა :დ?

    რა ქნას არ აიღოს შეთავაზება?😄ბართომეუს ხრიკებს გავს მე ესე ვფიქრობ.ყველას უკლებენ ხელფას და ვინც არ დაიკლებს ნა.უიზე უშვებენ და რა ძნელად დასაჯერებელია რო ეს მესის იმიჯის გასაფუჭებლადაა ამობეჭდილი უფროა ვიდრე რეალოურო:)))


    როცა კლუბი ამხელა ვალებშია ლამისაა გაკოტრდეს მგონი სამარცხვინო საქციელი გამოდის 60 მილიონი წელიწადში , 250 მილიონი უხადო მესის და ამავე დროს ვალს იღებ 500 მილიონს ცოტა არ იყოს და ძაან... საქციელია, მესის ხელფასისგამო თუ აიღო ლაპრტამ სესსხი არ ვიცი, ისე არც ეგ არის გასაკვირი ბართს ხრიკები იყოს ან ძველი სტატია :დ

    როცა კლუბი ამხელა ვალებშია, გუნდი ყიდის ფეხბურთელს ალბათ ყველაზე ძვირს, როგორც ინტერი აპირებს ეხლა. ამიტომ როცა მესი ითხოვდა გაშვება უნდა გაეყიდათ ხო დაუმტკიცეს რო კონტრაქტი არ იყო დასრულებული. რატო არ გაყიდეს? ალბათ იმიტო რო იცოდნენ უიმისოდ საერთოდ უეფაზეც ვერ გავიდოდა გუნდი. ახლა არ უნდათ და გაუშვან რა პრობლემაა? გგონიათ გუნდს ვერ იშოვის? რა თქვენი გადასაწყვეტია რამდენს უხდიან, თქვენ ინახავთ ბარსას თუ რა უბედურებაა. ბარსას 9 დირექტორზე უკეთ ერკვევით მათ საფეხბურთო მენეჯმენტში? იციან იმათ გაუშვებენ და საერთოდ დაკარგავს ბარსა შემოსავალს, რასაც აძლევენ 10 იმდენს შოულობენ და ამიხსენით რატოა ღორობა, კაცმა თავისი პროფესიონალიზმის შესაფერი ხელფასი აიღოს? რატო არავინ ნერვიულობთ რომ აქ ჩვენს თვალწინ არიან უსაქმურები, რომლებიც არაფერს აკეთებენ და ხელფასები მილიონები აქვთ, სხვათა შორის ჩვენი ბიუჯეტიდან. ეს თემა არ განაღვლებთ და ბარსას ბიუჯეტი გადარდებთ რომელიც 120 წელია ასე თუ ისე უთქვენოდ როგორღაც ახერხებს თავის გატანას?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 30 მაისი 2021 00:14
    2
    ეს კონტრაქტი ამოუბეჭდეს სპორტის ჟურნალისტს და დაუდეს წინ, აჰა გამოაქვეყნეო. laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 29 მაისი 2021 22:07
    1
    რა სისულელეა ხელფასიც მხრივაც და რა 2 წლიანი ეგება უფრო დიდი ხანი უნდა დარჩენა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #19 29 მაისი 2021 22:01
    0
    ანუ, 2023 წელს გუნდიდან წადიო?!
    იქნება უნდა, რომ 40 წლამდე ითამაშოს და კიდევ ყველაფერი მოაგებინოს?!
    იქნებ აქვს მაგისი შესაძლებლიობა ფიზიკურად?!
    36 წლის ასაკში უშვებენ, ეს ამას ნიშნავს
    ფანი [?]
    #18 29 მაისი 2021 20:39
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    მესი ხელფასს 55%-ით იმცირებს, აქამდე 140 იღებდა და ახლა დაახლოებით 60 გამოდის. ნუ გადასახადების მერე დარჩება ალბათ 40 მილიონამდე. მაინც ბევრი გამოდის მარა სხვა რა გზაა, მესი თუ წავა ბარსა 250-300 მილიონს დაკარგავს სეზონში. ტიტულები დაიდოს და ამ ხელფასებს გადაფარავს როგორმე. მთავარია მესის გარდა სხვებსაც დააკლონ. გრიზმანი, დემბელე, პიკე და ბუსკეციც ძაან დიდ ხელფასს იღებენ.


    55% რომ იმცირებს იცი რომ ეგ უკან უნდა დაუბრუნდეს 6 თვის შემდეგ ნაწილ ნაწილ? ანუ ახლა შემცირებს მაგრამ მერე მიიღებს უკან პლიუს 12% ასე რომ ეგ დაკლება არაფერი არაა, რა მესის წასვლის მერე გუნდი დაკარგავს 300 მილიონს საიდან მოიტანე ახლა არ ტქვა რეკლამებითო მესი ორმელ რეკლამაშიც არის იქიდან 1 ევროც კი არ შედის კლუბს რადგან ბარსას სპონსორი არის ნაიკი მესი ადიდასშია, ბარსას სპონსორი არის კოკაკ ოლა მესი პეპსშია, როდესაც შენი გუნდის ფეხბურთელი არის შენი სპონსორის კონკურენტის რეკლამაში იქიდანა რ გერიცხება არანაირი შემოსავალი, ასე რომ ეგ არაა მასე ასევე მესის გაყიდული მაისურების 65% მესისია ხოლო დანარჩენი 35% კლუბის ასე რომ ჩემო მეგობარო შენ რასაც ამბობ ეგ არასორი ინფოა ეგ მაშინ გავიგე როდესაც რონალდო რეალში გადადიოდა და მაიკის სახე არის რონალდო, ხოლო რეალის სპონსორი ადიდასი,

    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: totti10
    მესი იასნა არ მოითხოვდა უბრალოდ ეს ძალიან შეურაცყოფა იქნება სხვა ფეხბურთელების რომელსაც 4-5 ჯერ მეტი და ზოგზე 15 ჯერ ემტი ექნება, ამ პანდემიის და ფინანსური ამბების ფონზე ამხელა ხელფასის დანიშნვნა რავიცი ძმაო, ბაზარი არაა მესია ამგრამ ცოტა ძაან ... ხომ არაა :დ?

    რა ქნას არ აიღოს შეთავაზება?😄ბართომეუს ხრიკებს გავს მე ესე ვფიქრობ.ყველას უკლებენ ხელფას და ვინც არ დაიკლებს ნა.უიზე უშვებენ და რა ძნელად დასაჯერებელია რო ეს მესის იმიჯის გასაფუჭებლადაა ამობეჭდილი უფროა ვიდრე რეალოურო:)))


    როცა კლუბი ამხელა ვალებშია ლამისაა გაკოტრდეს მგონი სამარცხვინო საქციელი გამოდის 60 მილიონი წელიწადში , 250 მილიონი უხადო მესის და ამავე დროს ვალს იღებ 500 მილიონს ცოტა არ იყოს და ძაან... საქციელია, მესის ხელფასისგამო თუ აიღო ლაპრტამ სესსხი არ ვიცი, ისე არც ეგ არის გასაკვირი ბართს ხრიკები იყოს ან ძველი სტატია :დ
    ფანი [?]
    #17 29 მაისი 2021 20:25
    0
    ციტატა: totti10
    მესი იასნა არ მოითხოვდა უბრალოდ ეს ძალიან შეურაცყოფა იქნება სხვა ფეხბურთელების რომელსაც 4-5 ჯერ მეტი და ზოგზე 15 ჯერ ემტი ექნება, ამ პანდემიის და ფინანსური ამბების ფონზე ამხელა ხელფასის დანიშნვნა რავიცი ძმაო, ბაზარი არაა მესია ამგრამ ცოტა ძაან ... ხომ არაა :დ?

    რა ქნას არ აიღოს შეთავაზება?😄ბართომეუს ხრიკებს გავს მე ესე ვფიქრობ.ყველას უკლებენ ხელფას და ვინც არ დაიკლებს ნა.უიზე უშვებენ და რა ძნელად დასაჯერებელია რო ეს მესის იმიჯის გასაფუჭებლადაა ამობეჭდილი უფროა ვიდრე რეალოურო:)))
    Culé [?]
    #16 29 მაისი 2021 20:16
    1
    მესი ხელფასს 55%-ით იმცირებს, აქამდე 140 იღებდა და ახლა დაახლოებით 60 გამოდის. ნუ გადასახადების მერე დარჩება ალბათ 40 მილიონამდე. მაინც ბევრი გამოდის მარა სხვა რა გზაა, მესი თუ წავა ბარსა 250-300 მილიონს დაკარგავს სეზონში. ტიტულები დაიდოს და ამ ხელფასებს გადაფარავს როგორმე. მთავარია მესის გარდა სხვებსაც დააკლონ. გრიზმანი, დემბელე, პიკე და ბუსკეციც ძაან დიდ ხელფასს იღებენ.
    Culé [?]
    #15 29 მაისი 2021 20:13
    0
    ჩემი აზრით ეს არის დიდი სისულელე...სისულელე მოფერებით...
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    გულშემატკივარი [?]
    #14 29 მაისი 2021 19:29
    0
    ახალ ახალი ინფორმაციები დადეთ დამჟავდა ეს სტატია უკვე
    ფანი [?]
    #13 29 მაისი 2021 18:59
    1
    ციტატა: Coutinho14
    ლეოს მამა ატრაკებს ძაან

    ნუ გადამრიეთ ახლა, მამამისი ატრაკებს მაღალ ხეფასზე და ლეო ეწინააღმდეგება ხოო? ნუ შვრები მამა მაგასოო

    ციტატა: Ansu Fati 22
    რა 2023 წელი ტო მეტიც შეუძლია ჯერ არ არის იმ ასაკში რო ემელესში წავიდეს, აგე ზლატანი 40 წელს უკაკუნებს და მილანის ჩემპიონთა ლიგაზე გაყვანაში დიდი როლი შეასრულა იმედია მინიმუმ 5 წელი კიდე დარჩება ბარსაში 💙❤

    ფულის კეთება თუ უნდა მლს გადასარევი ვარიანტია
    თუ ფეხბურთის თამაში ურჩევნია დარჩეს და ერთი ადგილი დააყენოს, ოღონდ მოდანს გარეთ, ფინანსური თვალსაზრისით, მოედანზე პირიქით კაცო, სუ ტრაკდაყენებულია ისედაც
    ფანი [?]
    #12 29 მაისი 2021 18:31
    1
    დაველოდოთ ოფიციალურ ინფორმაციას , წინასწარი დასკვნებისგან შევიკავოთ თავი
    Culé [?]
    #11 29 მაისი 2021 18:26
    1
    Coutinho14,
    მაფიოზია მაგარი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 29 მაისი 2021 18:25
    1
    ნეტა ვისგან გაიგეს ასეთი დაწვრილებითი ცნობები მესის ტრანსფერზე. მაშინ როცა წინა კონტრაქტის დეტალების გასაჯაროების გამო ჯერ კიდევ გამოძიება მიმდინარეობს. ვინ მისცემს პრესას ამ მოლაპარაკებების დეტალებს.
    ფანი [?]
    #9 29 მაისი 2021 18:21
    0
    ლეოს მამა ატრაკებს ძაან
    ფანი [?]
    #8 29 მაისი 2021 18:20
    0
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: Joakim Brodén
    ვაიმე რა ღოროობააა ღმერთოო

    მესი რო არ მოითხოვდა ამ ხელფას და ესეთ კონტრაქტს ეს მგონი განხილვის თემა არ უნდა იყოს რავიცი:)))

    დაიცაა აქამდე თუ იღებდა 70-ს ახლა რატო არ მოითხოვდა 60-ს :დდ
    ან განხილვის თემა რატო არ უნდა იყოს ვერ ვხვდები, მესია და არ იკადრეებს მაგხელა ხელფასის მოთხოვნას??

    ციტატა: რემკა
    არა მგონია ეხლა ფულზე ქონდეს პრობლემა. კარგი პროექტი დაანახე და დარჩება . თან აგუერო მოჰყავთ.

    აგუერო თუ მოყავთ სულ არ მოითხოვს ხელფასს კაცოო, პატარა ზაკოსკოულოობის ფულს თუ მოკიდებს მარტო ხელს
    ფანი [?]
    #7 29 მაისი 2021 18:15
    1
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: Joakim Brodén
    ვაიმე რა ღოროობააა ღმერთოო

    მესი რო არ მოითხოვდა ამ ხელფას და ესეთ კონტრაქტს ეს მგონი განხილვის თემა არ უნდა იყოს რავიცი:)))


    მესი იასნა არ მოითხოვდა უბრალოდ ეს ძალიან შეურაცყოფა იქნება სხვა ფეხბურთელების რომელსაც 4-5 ჯერ მეტი და ზოგზე 15 ჯერ ემტი ექნება, ამ პანდემიის და ფინანსური ამბების ფონზე ამხელა ხელფასის დანიშნვნა რავიცი ძმაო, ბაზარი არაა მესია ამგრამ ცოტა ძაან ... ხომ არაა :დ?
    Culé [?]
    #6 29 მაისი 2021 18:14
    0
    რატო ემელესი დაასრულოს კარიერა ბარსაში.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #5 29 მაისი 2021 18:13
    0
    არა მგონია ეხლა ფულზე ქონდეს პრობლემა. კარგი პროექტი დაანახე და დარჩება . თან აგუერო მოჰყავთ.
    ფანი [?]
    #4 29 მაისი 2021 18:13
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ვაიმე რა ღოროობააა ღმერთოო

    მესი რო არ მოითხოვდა ამ ხელფას და ესეთ კონტრაქტს ეს მგონი განხილვის თემა არ უნდა იყოს რავიცი:)))
    ფანი [?]
    #3 29 მაისი 2021 18:11
    2
    რა 2023 წელი ტო მეტიც შეუძლია ჯერ არ არის იმ ასაკში რო ემელესში წავიდეს, აგე ზლატანი 40 წელს უკაკუნებს და მილანის ჩემპიონთა ლიგაზე გაყვანაში დიდი როლი შეასრულა იმედია მინიმუმ 5 წელი კიდე დარჩება ბარსაში 💙❤
    --------------------
    NJR ❤