მემფის დეპაი: "ბარსელონაზე" უფრო დიდი კლუბებიც არსებობს

მემფის დეპაი: "ბარსელონაზე" უფრო დიდი კლუბებიც არსებობს

"ლიონის" თავდამსხმელმა, მემფის დეპაიმ "ბარსელონას" მხრიდან დაინტერესებაზე კომენტარი გააკეთა.

არ ვფიქრობ, რომ ისეთი კლუბის მხრიდან დაინტერესება, როგორიც "ბარსელონაა", მნიშვნელოვანია. ეს ფანტასტიკური კლუბია, მაგრამ არსებობს უფრო დიდი კლუბებიც. სადაც არ უნდა წავიდე, ვისურვებდი, რომ კუმანი დარჩეს. საკუთარი თავისთვის მაინც.

- თქვა ნიდერლანდელმა NOS Sport-სთან ინტერვიუში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #30 30 მაისი 2021 10:39
    0
    გასაგებია, ამით ის ჩანს, რომ ამისი ტრანსფერი ჩავარდა თვითონვე გაახმოვანა ნაადრევად barca-6
    ფანი [?]
    #29 30 მაისი 2021 01:55
    3
    ადრე ტიპები ვარჯიშებზე აღარ მიდიოდნენ ბარსაში ისე უნდოდათ გადმოსვლა და ეხლა ამ ტრიპაჩის ასაგდები რომ გახდება გუნდი პროსტა რა დონეზე მიიყვანა ბართუშამ ბარსა..
    Culé [?]
    #28 29 მაისი 2021 22:46
    4
    გაასხმევინეთ ამის ახვარი დედაც ეს არ მოათრიონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 29 მაისი 2021 22:04
    2
    რა უკანალს ათამაშებს ახლა ეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #26 29 მაისი 2021 21:06
    3
    მანჩერსტერიდან გააგდეს,ლიონში თამაშობს და კარიერაში ღირებული არაფერი გაუკეთებია,თან 27წლისაა.პედრო რო დააბრუნონ ბევრად მირჩევნია ამის მოსვლას.კუმანი თუ დარჩა და ეს მოვიდა ფატი რომ გამოჯანმრთელდება იმას დასვავს სკამზე და ამას სასტავიდან არ ამოაგდებს დარწმუნებული ვარ,ამიტომ კუმანმაც გააფსას და მიყოლია ესეც.
    მხოლოდ ამ სიტყვების გამო არ ვამბობ,უბრალოდ დემბელეზე მეტი რა აქვს ვერ ვხვდები,9იანზე შეუძლია თამაში კაი მარა მაშინ აგუერო რისთვის გვყავს.მარცნივ დემბელე და ფატი არიან და მგონი ეს ზედმეტია მაგას პლიუს გრიზმანი
    Culé [?]
    #25 29 მაისი 2021 20:16
    3
    ამპარტავან ადამიანებს ვერ ვიტან საერთოდ....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #24 29 მაისი 2021 20:08
    2
    რა საშინელი თარგმანია!!
    მან თქვა რომ ბარსელონა შესანიშნავი კლუბია მაგრამ არსებობს “სხვა” შესანიშნავი კლუბებიცო და არა “უფრო”!!
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    Culé [?]
    #23 29 მაისი 2021 19:18
    3
    ანუ არ მოდის ბარსაში 😂
    [?]
    #22 29 მაისი 2021 19:10
    0
    როცა ერთადერთი გრანდია შენით დაინტერესებული და ბოლო შანსი გაქ მაღალ დონეზე ითამაშო ესე არ იტყოდა. თუ თქვა ღმერთმა გაუმარჯოს. უბრალოდ ამით მაქსიმუმ რომა არსენალი სევილია დაინტერესდეს ისიც იმიტო რო უფასოა. კუმანის ახირება რო არა არც განიხილავდა ბარსა
    Culé [?]
    #21 29 მაისი 2021 19:03
    0
    ციტატა: El Maestro
    ციტატა: Nina
    ბოლომდე ზუსტი და კარგი თარგმანი არ არის არც ინგლისურიდან და არც ფრანგულიდან.

    https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2382746-depay-hoopt-dat-koeman-bij-barca-blijft-sowieso-voor-hemzelf
    აი ზუსტად იმ გამოცემის ლინკი, რომელმაც დეპაისთან ინტერვიუ ჩაწერა, ყველაფერი ზუსტად ესე თქვა და უნდა შევეგუოთ

    არასწორი ნათარგმნია
    ჩაასწორე ხალხი შეცდომაში შეგყავს
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #20 29 მაისი 2021 18:16
    0
    ციტატა: El Maestro
    ციტატა: Nina
    ბოლომდე ზუსტი და კარგი თარგმანი არ არის არც ინგლისურიდან და არც ფრანგულიდან.

    https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2382746-depay-hoopt-dat-koeman-bij-barca-blijft-sowieso-voor-hemzelf
    აი ზუსტად იმ გამოცემის ლინკი, რომელმაც დეპაისთან ინტერვიუ ჩაწერა, ყველაფერი ზუსტად ესე თქვა და უნდა შევეგუოთ

    გასაგებია უბრალოდ დიდი ხანია ფრანგულთან და ინგლისურთან შეხება მაქვს საკმაოდ და ამიტომ ვთქვი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 29 მაისი 2021 18:03
    0
    კი დიდი კლუბებიც არსებობს და პატარებიც, ხოდა ამან თავისი მოსაწონი აარჩიოს. არა მგონია ეს ფეხხბურთის სათამაშოდ მოდიოდეს და ბარსას სიყვარულით იწვებოდეს. რას იზავს უკეთესი შანსი არ გამოუჩნდა.
    Culé [?]
    #18 29 მაისი 2021 17:58
    2
    ციტატა: gecheche
    ეგრე არ უთქვია ცუდათაა ნათარგმნი

    🗣 ჟურნალისტი : “ თქვენი გადაწყვეტილება ბარსელონაში გადასვლასთან დაკავშირებით კუმანის დარჩენაზე იქნება დამოკიდებული ? “

    🎙🇳🇱 მემფისი : “ ვფიქრობ, როცა შენით ბარსელონა ინტერესდება, ასეთ
    დეტალებს არ უნდა ჰქონდეს მნიშვნელობა, თუმცა, რა თქმა უნდა, ვისურვებდი, რომ კუმანი დარჩეს, პირველრიგში თავად რონალდის გამო, ბარსელონა ფანტასტიკური კლუბია, თუმცა სხვა შესანიშნავი კლუბებიც არსებობს, არ აქვს მნიშვნელობა სად წავალ, ვისურვებდი, რომ კუმანი იქ დარჩეს “ ესაა სწორი

    კი, აი ეს არის აბსოლუტურად სწორი ნათარგმნი - "ფანტასტიკური", და "სხვა შესანიშნავი კლუბებიც"..!!!
    ის არასწორი ინტერპრეტაცია იყო, დიდი გონორით და ფაქტიურად ბარსას დაკნინებით (.."უკეთესებიც არსებობენ"-) ნათქვამი!
    Culé [?]
    #17 29 მაისი 2021 17:50
    1
    ბოლომდე ზუსტი და კარგი თარგმანი არ არის არც ინგლისურიდან და არც ფრანგულიდან.
    წევრი [?]
    #16 29 მაისი 2021 17:20
    0
    არ უთქვამს ასე ამას. სხვა კარგი გუნდებიც არსებობსო და კუმანი წავა თუ დარჩება დიდ მნიშვნელობას არ ანიჭებს.
    წევრი [?]
    #15 29 მაისი 2021 17:17
    0
    ძაან ცუდი თარგმანია
    Culé [?]
    #14 29 მაისი 2021 16:23
    5
    ვინც ვერ გაიგო.არასწორადაა ნათარგმნი ამბობს,რომ ბარსელონასნაირი კლუბი,რომ ინტერესდება შენით მსგავს დეტალებს არ აქვს მნიშვნელობა,მაგრამ კარგი იქნება თყ დარჩება კუმანიო.ანუ პოხუი დარჩება არ დარჩება მოვალო.მე ესე გამოვიტანე აზრი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #13 29 მაისი 2021 16:19
    0
    კაი შენ კუმანს სდიეე და დარჩები ლიონის დონის ფეხბურთელიი
    Culé [?]
    #12 29 მაისი 2021 16:09
    2
    gecheche,
    ესეიგი მოდის.კუმანი არაა მთავარიო თქვა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #11 29 მაისი 2021 16:08
    3
    ცუდათაა ნათარგმნი ასე არ უთქვამს