"ბარსელონას" გეგმა და მიზანი დაცვის ხაზში

"ბარსელონას" გეგმა და მიზანი დაცვის ხაზში

"ბარსელონა" დიდი ხანია დაცვის ხაზის ფორმირებას ცდილობს. ამავდროულად, კლუბი წინაც იხედება და სურს ფეხბურთელებში ჩადებული ინვესტიცია სამომავლოდაც გამოსადეგი იყოს და ამ პოზიციაზე გუნდს პრობლემები აღარ ჰქონდეს. ერიკ გარსიას ტრანსფერი კი ამის იმედს იძლევა. იგი "ლა მასიაში" გაიზარდა, თამაშის აგრესიული სტილით გამოირჩევა და უკანა ხაზიდან ბურთის კარგად ამოტანაც შეუძლია. სწორედ ამ განსაკუთრებულობის წყალობით ლუის ენრიკემ იგი ჯერ კიდევ მაშინ გამოიძახა ნაკრებში, როცა "მანჩესტერ სიტიში" მხოლოდ 12 შეხვედრა ჰქონდა ჩატარებული.

20 წლის გარსია, 22 წლის არაუხოსა და მინგესას შეუერთდება და დაცვის ცენტრის გაძლიერებას შეეცდებიან. 

Sport-ის აზრით, წლევანდელ სეზონში "ბარსელონას" სუსტი წერტილი დაცვის ხაზი იყო. პიკე, უმტიტი და ლანგლე ან ცუდ ფორმაში იყვნენ, ან ტრავმირებული, ამდენად მეტოქისთვის საჯარიმოში შეღწევა დიდ სირთულეს არ წარმოადგენდა. ხელმძღვანელობა და ქომაგები იმედებს ახალგაზრდა სამეულზე ამყარებენ - გარსიას, მინგესასა და არაუხოს შემადგენლობით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 36 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #36 27 მაისი 2021 15:16
    0
    ალბათ ჩვენც გადმოგვხედავს ღმერთი და ვინმე ვან დეიკ-2 გამოჩნდება. ბედი არ გვქონია უმტიტი-1 ჩაიჯ-ვა, ლენგლე დაყ-ვდა მაშინ, როცა გვეგონა დაცვაზე ფიქრი მორჩაო.

    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: CHEPE
    უცებ რაც მომაფიქრდა ამ დილა ადრიაან ის დავწერე

    არაა მაგი კაცი დასავიწყებელი🤦‍♂️რა ოლეგერი ჩემი დედას ვფიცავარ რის ოლეგერი საოცრად მეზიზღება დღესაც მე მაგის მრჩეველი მოვიკითხე ფეხბურთზე მისვლა რო ურჩია დემბელეზე მეტი 3 ასოა😁

    ციტატა: getsby
    ისადა ,კონტე წავიდა ინტერიდან და რორამე არ წამოვა ნეტა ბარსაში?დ არიქნება ცუდი ვარიანტი ,კუმანს მაინც აჯობებს

    მგონი 3 5 2 თამაშობს კონტეც.არაა ცუდი ვარიანტი ხო იცი შენ🙃შეიძლებ ლაპორტას ეგეც ყავს უბის წიგნაკში ჩაწერილი.🙃ამ სიროკო ბალანჩივაძეს მაინც აჯობებს

    ეგ რეალში მიდისო, ჰალაზე თქვეს. თუმცა ჰალაზე ყველა რეალში მიდის და თურმე ოცნებობს. როგორც ბუფონზე დაწერეს, მას შემდეგ რაც ბარსამ უარი უთხრა. ჰალაზე განაცხადეს თურმე ბუფონი რეალზე ყოფილა გაგიჟებული და მოდისო ერთი წლით.
    გულშემატკივარი [?]
    #35 27 მაისი 2021 12:05
    1
    ციტატა: CHEPE
    უცებ რაც მომაფიქრდა ამ დილა ადრიაან ის დავწერე

    არაა მაგი კაცი დასავიწყებელი🤦‍♂️რა ოლეგერი ჩემი დედას ვფიცავარ რის ოლეგერი საოცრად მეზიზღება დღესაც მე მაგის მრჩეველი მოვიკითხე ფეხბურთზე მისვლა რო ურჩია დემბელეზე მეტი 3 ასოა😁

    ციტატა: getsby
    ისადა ,კონტე წავიდა ინტერიდან და რორამე არ წამოვა ნეტა ბარსაში?დ არიქნება ცუდი ვარიანტი ,კუმანს მაინც აჯობებს

    მგონი 3 5 2 თამაშობს კონტეც.არაა ცუდი ვარიანტი ხო იცი შენ🙃შეიძლებ ლაპორტას ეგეც ყავს უბის წიგნაკში ჩაწერილი.🙃ამ სიროკო ბალანჩივაძეს მაინც აჯობებს
    Culé [?]
    #34 27 მაისი 2021 11:13
    1
    ისადა ,კონტე წავიდა ინტერიდან და რორამე არ წამოვა ნეტა ბარსაში?დ არიქნება ცუდი ვარიანტი ,კუმანს მაინც აჯობებს
    ფანი [?]
    #33 27 მაისი 2021 11:03
    0
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: CHEPE
    გაჩარხავს რამე ტრანსფერებს

    1 ტრანსფერს საკაიფოს გაისვრის ლაპო😁ლაპო რის ლაპოა თუ სიგიჟე არ ქნა😁ტორესი მოსაყვანია და დაცვაც ცოტა გამოსწორდება.იმედია😁

    ციტატა: CHEPE
    ჯერემი მატიესნაირიების თამაშები უნდა აყურებინო:

    ოლეგერმა რა დაგიშავა მატიეს გვერდით რო არ ახსენე???🙃

    უცებ რაც მომაფიქრდა ამ დილა ადრიაან ის დავწერე😁😁😁😁
    გულშემატკივარი [?]
    #32 27 მაისი 2021 10:56
    0
    ციტატა: CHEPE
    გაჩარხავს რამე ტრანსფერებს

    1 ტრანსფერს საკაიფოს გაისვრის ლაპო😁ლაპო რის ლაპოა თუ სიგიჟე არ ქნა😁ტორესი მოსაყვანია და დაცვაც ცოტა გამოსწორდება.იმედია😁

    ციტატა: CHEPE
    ჯერემი მატიესნაირიების თამაშები უნდა აყურებინო:

    ოლეგერმა რა დაგიშავა მატიეს გვერდით რო არ ახსენე???🙃
    გულშემატკივარი [?]
    #31 27 მაისი 2021 10:41
    0
    CHEPE,

    ხოდა ეგაა პრობლემა აქ რომ წერენ ვალის გასასტუმრებლად აიღოო, საქართველოს გაარდა ეგეთ გლეობას არავინ არ იზამს ვალი აიღო ვალის დასაფფარად :დ ხოდა უნდა დაჩალიჩდეს მიდგეს მოდგეს აუ ალაბაზე როგორ მეშლება ნერვი რა პაუ ტორესი რა უპამეკანო ალაბა დახატავდა ბარსელონას იმ ბებერმა ჩათლაშამ 3 დღეში დაკერა ეგეც და აგენტიც :დ
    ფანი [?]
    #30 27 მაისი 2021 10:33
    0
    ციტატა: totti10
    3 კვირის წინ დავწერე პაუ ტორესზე და დამიწერეს რა პაურის პაუ ტორესიო ახლა ყველა იმას გაიძახის პაუ მოიყვანეთო, მოკლედ ბარსელონას გარდა არცერთ თამაშებს არ უყურებს აქ ზოგ ზოგიერთი და გონიათ არ ვარგა ან 2-3 მატჩში სასწაულად რომ ითამაშებს დონეა, მეორეც ერთი პაუ ტორესზე წავა ანდირობა, რეალსაც უნდა ლივერპულსაც და ბაიერნსაც, მინიმუმ 70-80 დაედება ფასი ლაპორტას რომ მაგის მოყვანის ტრაკი არ აქვს ეგ უკვე უნდა გქონდეთ გაცნობიერებული, ეგ ბიჭი ინგლისში მგონია წავა თან უფრო მეტსაც გადაუხდიან ვილიარეალს და ასევე ტორესსაც. აბა ვნახოთ ეგ და გარსია რომ დადგება ერთად დაცვის ცენტრში ნაკრებში როგორი იქნება ერთი ან მეორე. ჩემი აზრით კარგი მცველია მაგრამ სტაბილური არაა, ზოგჯერ ისეთ შეცდომას უშვებს რომ გუნდს ძვირად უჯდება. ბარსელონამ სჯობს ჯერ ხალხი გაყიდოს და იმ 500 მილიონს დაუმატოს გაყიდული ხალხიდან აებული ფული, ახლა არ დაწეროთ ის 500 მილიონი ვალებს გამო აიღოოო :დ :დ ვინ იღებს ვალს ვალის დასაფარად? საქართველოს მთავრობასავით თუ იქცევა ბატონი ხოანი არ ვიცი :დ

    არა ძმა რა სისულელეა ლაპორტამ ვალებიდ დასაფარად როდესმე აუღია თანხები:დ:დ ტრანსფერები იცოცხლე გამოსდის ოღონდ ვალის გადახდას ნუ ეტყვის ვინმე ჩემი არიყოს ეზარება ვალების გასტუმრება:დ:დ წინასწარ მართლა ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ მგონია იმ უფასო დამატებულებს + გაჩარხავს რამე ტრანსფერებს დაცვის ცენტრისთვის, ემერსონს მოიყვანს ბარსაში 9 მილიონი ჯდება და ნუ მოკლედ გაიხსნება ეს დასაქცევი ფანჯარაც და დაიწყება უამრავი ჭორიც:დდ
    გულშემატკივარი [?]
    #29 27 მაისი 2021 10:33
    0
    3 თვის წინ დავწერე პაუ ტორესზე და დამიწერეს რა პაურის პაუ ტორესიო ახლა ყველა იმას გაიძახის პაუ მოიყვანეთო, მოკლედ ბარსელონას გარდა არცერთ თამაშებს არ უყურებს აქ ზოგ ზოგიერთი და გონიათ არ ვარგა ან 2-3 მატჩში სასწაულად რომ ითამაშებს დონეა, ისიც ავღნიშნე რომ დიდად სტაბილურობით არ გამოირჩევათქო. მეორეც ერთი პაუ ტორესზე წავა ანდირობა, რეალსაც უნდა ლივერპულსაც და ბაიერნსაც, მინიმუმ 70-80 დაედება ფასი ლაპორტას რომ მაგის მოყვანის ტრაკი არ აქვს ეგ უკვე უნდა გქონდეთ გაცნობიერებული, ეგ ბიჭი ინგლისში მგონია წავა თან უფრო მეტსაც გადაუხდიან ვილიარეალს და ასევე ტორესსაც. აბა ვნახოთ ეგ და გარსია რომ დადგება ერთად დაცვის ცენტრში ნაკრებში როგორი იქნება ერთი ან მეორე. ჩემი აზრით კარგი მცველია მაგრამ სტაბილური არაა, ზოგჯერ ისეთ შეცდომას უშვებს რომ გუნდს ძვირად უჯდება. ბარსელონამ სჯობს ჯერ ხალხი გაყიდოს და იმ 500 მილიონს დაუმატოს გაყიდული ხალხიდან აებული ფული, ახლა არ დაწეროთ ის 500 მილიონი ვალებს გამო აიღოოო :დ :დ ვინ იღებს ვალს ვალის დასაფარად? საქართველოს მთავრობასავით თუ იქცევა ბატონი ხოანი არ ვიცი :დ
    ფანი [?]
    #28 27 მაისი 2021 10:30
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: La Pulga10
    Futbol Club Barcelona,
    იმედია ხუმრობ და იმ კატეგორიას არ განეკუთვნები პედრიში ტალანტს,რომ ვერ ხედავს.(არიან აქ ეგეთებიც)

    ეგეთი ფბ ზეც ვნახე და ზოგადად რეალურ გარემოშიც:დ:დ:დ იმას კიარ ხედავენ ბავშვი შემტევი ნახევარმცველი იყო პირველი წრე რაც ეტყობოდა მესისთან მაგარ დუეტის შექმნას და გოლებსაც იტანდა აი რაც მეორე წრე დაიწყო მუშა ფუტკრის როლი მისცეს როგორც არტურს და გაფუჭდება ეგ ბიჭი თუ მასე ათამაშე ხან ვინგერი იყო მარცხენა და ხან თავდასხმაში იყო..
    + ამას გამოიფიტა 55 თამაში ყველა ტურნირზე სახუმარო არაა სულ რაღაც თვეების წინ 17 წლის იყო და 18 გახდა 20 და 22 ის კიარაა ცოდვაა სუსუტია პატარაა ფიზიკურად ჯერ

    ხოდა რაც შეეხება არაუხოზე რომ იტყვი მაგის იმედი არ მაქვსო და მალუმასი არიყოს ტერშტეგენს ასხავს ეეე მაგნაირებს პინტოსი ჯერემი მატიესნაირიების თამაშები უნდა აყურებინო:დ:დდ და ტომას ვერმაელენების:დდდ

    🤣🤣
    [?]
    #27 27 მაისი 2021 10:04
    2
    ციტატა: Bakero
    პაუ ტორესზე ! ეხლა ისეთ სიტუაციაშია ჩვენი დაცვა რუსული ანდაზა გამახსნედა : " НА БЕЗРЫБЬЕ И РАК РЫБА " ......უპამეკანო/კუნდედან პაუ ტორესამდე smile

    პაუ არაფრით ჩამოუარდება მაგ ორს. სტილით ლენგლეს წააგავს და ბევრად აგრესიული და სწორია პოზიციის შერზჩევისას. შეიძლება ბარსაში ვერ გაქქჩოს მარა კუნდეს არაფრით ჩამოუარდება. თან ცაციაა და მარცხენა ც.მცველი გვჭირდება უფრო. მაგ ბიჭზე მთელი სეზონია ვწერ და აქ ეხლა წამოვიდა ბუმი. ბარსასთან რა საგოლე პასი გააძრო. 50 ია გამოსასყიდი და ლენგლე რო 40 ად გაიყიდოს ღირს. გარსია პაუ ნაკრებშიც შეთამაშდებიან და გუნდშიც. არაუხოს როცა ტრავმა ექნება ეგ დუეტი ითამაშებს
    ფანი [?]
    #26 27 მაისი 2021 09:13
    2
    ციტატა: La Pulga10
    Futbol Club Barcelona,
    იმედია ხუმრობ და იმ კატეგორიას არ განეკუთვნები პედრიში ტალანტს,რომ ვერ ხედავს.(არიან აქ ეგეთებიც)

    ეგეთი ფბ ზეც ვნახე და ზოგადად რეალურ გარემოშიც:დ:დ:დ იმას კიარ ხედავენ ბავშვი შემტევი ნახევარმცველი იყო პირველი წრე რაც ეტყობოდა მესისთან მაგარ დუეტის შექმნას და გოლებსაც იტანდა აი რაც მეორე წრე დაიწყო მუშა ფუტკრის როლი მისცეს როგორც არტურს და გაფუჭდება ეგ ბიჭი თუ მასე ათამაშე ხან ვინგერი იყო მარცხენა და ხან თავდასხმაში იყო..
    + ამას გამოიფიტა 55 თამაში ყველა ტურნირზე სახუმარო არაა სულ რაღაც თვეების წინ 17 წლის იყო და 18 გახდა 20 და 22 ის კიარაა ცოდვაა სუსუტია პატარაა ფიზიკურად ჯერ

    ხოდა რაც შეეხება არაუხოზე რომ იტყვი მაგის იმედი არ მაქვსო და მალუმასი არიყოს ტერშტეგენს ასხავს ეეე მაგნაირებს პინტოსი ჯერემი მატიესნაირიების თამაშები უნდა აყურებინო:დ:დდ და ტომას ვერმაელენების:დდდ
    ფანი [?]
    #25 27 მაისი 2021 07:10
    2
    უნაი ემერი უეფას ევროპალიგის მეფე
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    #24 27 მაისი 2021 04:08
    1
    პაუ ტორესზე ! ეხლა ისეთ სიტუაციაშია ჩვენი დაცვა რუსული ანდაზა გამახსნედა : " НА БЕЗРЫБЬЕ И РАК РЫБА " ......უპამეკანო/კუნდედან პაუ ტორესამდე smile
    Culé [?]
    #23 27 მაისი 2021 02:23
    1
    პაუუუუ ტორესიიიიი სასწრაფოდ!!!!!!!!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 27 მაისი 2021 02:22
    2
    დე ხეამ მომე**ნა ტვინიო და თითონ გააფუჭა
    წევრი [?]
    #21 27 მაისი 2021 02:19
    6
    რა ნერვების გლეჯვააა ეს პენალტების სერია მართლა, თან ეს რა იყო 🥰 ძაან გამიხარდა ვილიარელის ამბავი 🥰
    ფანი [?]
    #20 27 მაისი 2021 02:05
    10
    გამიხარდა ვილიარეალის მოგება, ესპანეთში ერთ-ერთი ნორმალური გუნდია ერთეულებიდან
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #19 27 მაისი 2021 02:04
    8
    ემერი მოვიყვანოთ, ევროპა ლიგა გარანტირებული გვექნება😂❤️ რა დაუმუღამა ამ ტურნირს ასეთი, ბრავო🙌🏻
    Culé [?]
    #18 27 მაისი 2021 02:02
    4
    კარგია, რომ ევროპალიგას ახალი გამარჯვებული ყავს, გუნდი, რომელსაც ჯერ არ ჰქონდა მოგებული ევროთასი!!!
    ისე პაუზე რას იტყოდით?! ლენგლე-უმთითის ადგილას?! კატალონიის მოსაზღვრე რაიონშა დაბადებულ-გაზრდილი barca-6
    ფანი [?]
    #17 27 მაისი 2021 02:01
    6
    აქ რომ ფეხბურთელებს ასხამთ სულ აგერ ცოცხალი მაგალითი რას ნიშნავს ნიჭიერი მწვრთნელიი... ბარსაზე უკეთესი შემადგენლობა ყავს ემერის ???პაუ ტორესიი დახატავს ჩვენ დაცვას სასწაული ბიჭიააა