ოფიციალურად: UEFA-მ დისციპლინარული საქმის წარმოება დაიწყო

ოფიციალურად: UEFA-მ დისციპლინარული საქმის წარმოება დაიწყო

UEFA-ს განცხადების მიხედვით, "რეალის", "ბარსელონასა" და "იუვენტუსის" მიმართ უეფას ფარგლებში დისციპლინარული საქმის წარმოება დაიწყო.

წყაროს ინფორმაციით, საქმე ევროპის სუპერ ლიგის პროექტს ეხება, რომელიც მიმდინარე წლის 18 აპრილს შეიქმნა, თუმცა მალევე დაპაუზდა. ამჟამად, აღნიშნული ტურნირის გარშემო გაურკვევლობაა.

გავრცელებული ცნობებით, ახალი გათამაშების დაარსების ინიციატორები, შესაძლოა, ჩემპიონთა ლიგიდან მოკვეთონ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 26 მაისი 2021 12:54
    0
    ლაპორტა რომ ამბობდა მე არ ვწყვეტ ერთპიროვნულად უნდა გადავწყვიტოთო რას ვიზამთო , რა გადაწყვიტეს ვერ გავიგე?! თუ დაიშალა რაღატო არიან სუპერ ლიგის გუნდებში ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 26 მაისი 2021 11:18
    1
    ძალიანაც კარგი, იქნება 2-3 წელში ისეთი გუნდი ავაწყოთ, რომ პლეი ოფში 8 ბურთი აღარ გავუშვათ და პსჟ კამპ ნოუზე არ ვაბლატავოთ. კაი იქნება თუ კლასიკოს მოგებასაც გავიხსენებთ როგორ უნდა. კუმანმა კონსულტაციები უნდა გაიაროს ვალვერდესთან.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 26 მაისი 2021 09:41
    1
    სიტი ვერ მოკვეთეს პერ ფეის გამო და იყო ერთი ამბები და აგერ სიტი მაგის მერე 3 ჯერ გავიდა ნახევარფინალში :დ მოკლედ კაი ტაკუცების თამაში ევასებათ ამ უეფა ფიფას, გამოაშკარავა პერესმა ლაპორტამ რა დედა.. არიან და ახლა აწვათ რატომ ააარნდა შეექმნათ ლიგის მოგებულს 70-80 მილიონს აძევენ და თვითონ ტრილიონამდე შოულობენ :დ მაგიტომ უნდოდათ რომ ხალხი ეყიდათ ვალები დაეფარად რაც ამ კორონამ უკნა, ასეთი გრანდები კოტრდებიან ზუსტად და არა ფულიანი მამიკოების გუნდები, საიდან უნდა მოიტანოს რეალმა ბარსამ მართლა ფული თუ მოედანზე ხალხი არ მივიდა? მაგრამ ისიც უნდა გაიაზრონ რომ უნდა გაყიდონ ის მე3 მე4 დონის იგროკები კაპიკებშიც კი რომ ოგორმე ფული შემოუვიდეთ
    გულშემატკივარი [?]
    #7 26 მაისი 2021 08:43
    1
    დაიწერა რომ , ბეტისი და სოსიედადი ჩაანაცვლებენო
    Culé [?]
    #6 26 მაისი 2021 08:16
    0
    როგორც სიტი მოკთეს ისე ალბათ 😁😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #5 26 მაისი 2021 02:25
    0
    მართლა მაინტერესებს , აქვს ამის უფლება უეფას?? ძაან მეეჭვება რო ამ გუნდებს ესეთი ნაბიჯი გადაედგათ და შედეგები არ გაეთვალათ , არც ეგეთი დებილია პერესი . თვითონ თქვა რო სასამართლოში ჩვენ გავიმარჯვებთ უეჭველიო და ვერაფერს გვიზავენო , ამიტომ მგონია რო უეფა პროსტა ტრა*ს ათამაშებს
    Culé [?]
    #4 26 მაისი 2021 02:06
    1
    ჩემპიონთა ლიგა კიარა...ლალიგა ვერმოუგიათ....))))
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    ფანი [?]
    #3 26 მაისი 2021 00:59
    4
    ისედაც მოკვეთილები ვართ 6 წელია უკვე, ვითომ ძაან შეგვაშინა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 26 მაისი 2021 00:48
    3
    ჩ. ლიგიდან მოკვეთას გვიპირებენ, კუმანს ტოვებენ, გუნდს დედა არ ყავს. დავჯდეთ და ვუყუროთ სვარკას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 26 მაისი 2021 00:34
    1
    ფეხები ვერ მოჭამონ მოკვეთონ არა ტოროლა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued