ბარსელონას დემბელესთან განშორება არ უნდა - MD

ბარსელონას დემბელესთან განშორება არ უნდა - MD

Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ, "ბარსელონა" გუნდის თავდამსხმელის, უსმან დემბელეს ამ ზაფხულში გაშვებას არ აპირებს.

MD-ს ცნობით, "ბარსა" დემბელეს ახალ პროექტში მნიშვნელოვან ფეხბურთელად მიიჩნევს. კატალონიური კლუბი უახლოეს მომავალში ფრანგი შემტევის წარმომადგენლებს შეხვდება და კონტრაქტის გახანგრძლივების თაობაზე მოლაპარაკებებს დაიწყებს.

კატალონიელი ჟურნალისტების ინფორმაციით, "ბლაუგრანას" ხელმძღვანელობა მიიჩნევს, რომ 24 წლის ფეხბურთელმა ტრავმიანი პერიოდი უკან ჩამოიტოვა და სამომავლოდ გუნდის შემადგენელ ნაწილად განიხილავს. თავად დემბელეც "ბარსაში" თავს კომფორტულად გრძნობს.

უსმან დემბელეს მოქმედი კონტრაქტის ვადა მომავალი წლის ზაფხულში იწურება. მან გასულ სეზონში 42 მატჩი ჩაატარა, 11 გოლი გაიტანა და 5 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 25 მაისი 2021 18:36
    0
    დიდ შეცდომას სჩადიან, არავინ არ იცის როდის დაუბრუნდება ამას ტრამვიანი წელი და არც მაინცდამაინც თამაშით ეს არ გამოირჩევა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 24 მაისი 2021 23:51
    2
    მეც აღარ მჯერა უკვე ამია და რას ვერ ელევიან ძაან მაინტერესებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #17 24 მაისი 2021 21:43
    1
    ამას რა ქვია ზოგს თვითონ არ უნდა წასვლა ზოგის გაშვება კლუბს არ უნდა და მაშინ დარჩეს ყველა და ვუყუროთ იგივე ყლ#ობას რასაც ბოლო წლებია ვუყურებთ....
    Culé [?]
    #16 24 მაისი 2021 21:01
    1
    ეს გააგდონ კინწისკვრით ამის უნიჭო დებილიდდშვცი
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    Culé [?]
    #15 24 მაისი 2021 20:52
    1
    ღმერთო გვიშველე.
    Culé [?]
    #14 24 მაისი 2021 20:25
    2
    ციტატა: ფარნა
    ლაპორტას ადგილზე რო ვიყო ამ ტრავმდებელეს არ გაუხანგძლივებ ესევე თავისუფალ აგენტად გავუშვებ უნდა თუ არა არ მაინტერესებს ამის ადგილი აქ არ არის ამას მირჩევნია მესის გრიზმანი დაუყენო და ვიჩალიჩებდი ჰაალანდზე ერიკ გარსიაზე გავუშვებდი კუმანს დავაყენებდი ალეგრის თუ რამე დასაინტერესებელი ფეხბურთელებიც გამოჩნდებოდა შევეცდებოდი მეყიდა ყველა

    ალეგრი რეალში მიდის
    თანაც ალეგრი არის აპენინელი ვალვერდე
    1/1-ში, დაცვითი სვაკრა ტიპი
    გულშემატკივარი [?]
    #13 24 მაისი 2021 19:50
    0
    ლაპორტას ადგილზე რო ვიყო ამ ტრავმდებელეს არ გაუხანგძლივებ ესევე თავისუფალ აგენტად გავუშვებ უნდა თუ არა არ მაინტერესებს ამის ადგილი აქ არ არის ამას მირჩევნია მესის გრიზმანი დაუყენო და ვიჩალიჩებდი ჰაალანდზე ერიკ გარსიაზე გავუშვებდი კუმანს დავაყენებდი ალეგრის თუ რამე დასაინტერესებელი ფეხბურთელებიც გამოჩნდებოდა შევეცდებოდი მეყიდა ყველა
    ფანი [?]
    #12 24 მაისი 2021 19:31
    2
    არ უნდა რასამბობ რიგი უდგას რააა...)))))))))))))))))
    Culé [?]
    #11 24 მაისი 2021 19:21
    0
    :დ:დ:დ:დ::დ::დდდდდდდდდ
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    წევრი [?]
    #10 24 მაისი 2021 19:02
    2
    რატომ ერთი არგუმენტი მაინც თუ არის იმისთვის რომ ეს უთავო მხედარი არ გავყიდოთ რამდენი წელია ბარსაშია და თამაში ვერ ისწავლა და ეხლა უცებ ასაკთან ერთად რამე შეიცვლება პეტიცია გავაკეთოთ ან ფული შევაგროვოთ და მსურველს დავუმატოთ იქნებ ესე მაინც გავუშვათ ეს რა უბედურებაა ბრმები ხართ ამას ბარსაში რა უნდა ეს უნდა იყოს სადმე ბოლტონში სელტიკში უღონდ არა ბარსაში
    გულშემატკივარი [?]
    #9 24 მაისი 2021 18:47
    1
    გაასხმევინეთ
    ფანი [?]
    #8 24 მაისი 2021 18:42
    1
    Გრიზმანი გაუᲨვიᲗ და ეს დაიტოვეᲗ აბა Თქვენ იციᲗ
    Culé [?]
    #7 24 მაისი 2021 18:41
    1
    გულის გამახარებელი ინფო იყო smiley smiley smiley
    ფანი [?]
    #6 24 მაისი 2021 18:32
    1
    აუუუ ცენზურა მოხსენოთ რა.ასეთ ნიუსზე როგორ არ უნდა შეიგინო კაცმა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 24 მაისი 2021 18:11
    2
    ციტატა: nikolozi96
    ამის დატოვების გამო ყოველთვის ღირსები იქნებისნ ყველა ფინალი რო ამან წააგებინოს, ცარიელ კარში ვერ დაარტყას ვერასდროს ვერ გაიტანოს და სულ ესე ხდება ტიპი არის იმენა ერთუჯრედიანი მსგავსი იდიოტი დებილი ისტორიას არ ახსოვს ლუკას მოურაც კი სჯობს ამ დებილს

    ლუკას მოურას რას ერჩი? ლუკას მოურა საკმაოდ ჭკვიანი ფეხბურთელია!
    ეს არის გონებაჩლუნგი! დაახლოებითბ ისეთი დონისა, რაც რაჰიმ სტერლინგი იყო გვარდუიოლას სიტიში მისვლამდე
    პეპმა იცის სალამურის თლა და გამოტალა სტერლინგისგან
    ამას არ გაუმართა, რადგან არც ვალვერდეს, არც სეტიენს და არც კუმანს არ შეუძლია გამოთლა
    და დარჩა ისევ დემბელედ barca-6
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 24 მაისი 2021 17:54
    2
    არ გაყიდოთ! აჩუქეთ ვისმეს
    Culé [?]
    #3 24 მაისი 2021 17:53
    4
    გააგდეთ რა ეს უტვინო. მომავალი სეზონიდან ნუ მაჩვენებთ ამას რააა...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #2 24 მაისი 2021 17:48
    2
    ამის დატოვების გამო ყოველთვის ღირსები იქნებისნ ყველა ფინალი რო ამან წააგებინოს, ცარიელ კარში ვერ დაარტყას ვერასდროს ვერ გაიტანოს და სულ ესე ხდება ტიპი არის იმენა ერთუჯრედიანი მსგავსი იდიოტი დებილი ისტორიას არ ახსოვს ლუკას მოურაც კი სჯობს ამ დებილს
    წევრი [?]