MD: ჟოან ლაპორტა ჩავის ბარსა B-ს მწვრთნელად ხედავს

MD: ჟოან ლაპორტა ჩავის ბარსა B-ს მწვრთნელად ხედავს

"ბარსელონას" პრეზიდენტი, ჟოან ლაპორტა, თვლის, რომ უმჯობესი იქნება თუ ჩავი ერნანდესი, პირველი გუნდის ჩაბარებამდე, "ბარსას" სარეზერვო გუნდს გაწვრთვნის, იტყობინება Mundo Deportivo.
კატალონიური გამოცემის ინფორმაციით, მთავარი მწვრთნელის საკითხზე დირექტორთა საბჭოში აზრთა სხვადასხვაობაა. დირექტორთა დიდი ნაწილი და ლაპორტას გარემოცვის წევრები ამ პოსტზე მხარს ჩავის დანიშვნას უჭერენ.

ლაპორტა თვლის, რომ, ამ მომენტისთვის, ჩავის მეტი გამოცდილება სჭირდება და მისთვის, "ბარსა B-დან" დაწყება უკეთესი იქნება. ჯერჯერობით, გადაწყვეტილება მიღებული არ არის.

ორი დღის წინ, ამ თემაზე, პრეზიდენტსა და დირექტორებს შორის შეხვედრა შედგა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #19 24 მაისი 2021 21:04
    2
    რა ბარსა ბ,მოიყვანონ ეს კუმანის ადგილზე.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 24 მაისი 2021 19:43
    0
    გარსია პიმიენტას დავაქვეიტებდი ქვედა იარუსის მწვრთნეად, ან ახალი მწვრთნელის ასისტენტად და ბარსა ბ-ს ჩავის ჩავაბარებდი
    რატომ?! ბარსა ბ მოგწონთ?!
    უკამ მურსიას ვერ მოუგო, სეგუნდა ბ-ს გუნდს, ნიჭიერი და ახალგაზრდა ტალანტებით გაჯეჯგილმა გუნდმა?!?!?!?!?!
    სატრანსფერო ღირებულებით მისი ფეხბურთელები მურსიას 10-ჯერ მაინც აღემატებიან, ჰოდა იცის ლაპორტამ სადაც უჭირს მის კლუბს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 24 მაისი 2021 15:58
    1
    მე ვფიქრობ, რომ სამართლიანია
    ბარსა ბ-ში ახალგაზრდა ტალანტები ეყოლება, იძულებული იქნება, რომ გაზრადოს და აათამაშოს
    ისიც დაამტკიცოს, რომ ნამდვილად შეუძლია ახალი გვარდიოლა გახდეს barca-6
    Culé [?]
    #16 24 მაისი 2021 15:00
    0
    totti10,
    ალაბას ნაირი ჩათლახი ფეხბურთელები გაიკეთოს უკან პერესმა.მესისხელა ხელფასს ითხოვდა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #15 24 მაისი 2021 14:59
    0
    მგონი ჩავი ამხელა პასუხისმგებლობის აღებას ერიდება ,ეშინია ალბათ პირლო არ დაემართოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 24 მაისი 2021 14:11
    1
    იცის ამ კაცმა თავის საქმე აი იცის რაა❤️❤️ ერთი ორი სეზონი ბარსა ბ-ში უნდა წავიდეს ხავი და მთავარ ტრენერად რო მოვა გვარდისავით ამოწევს ახალგაზრდებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 24 მაისი 2021 13:52
    1
    ნერვები აღარ აქ ხალხს, მოკლედ რა გვიქნა ბართოლომეუმ.გაითვალისწინეთ მუნდო დეპორტივო ამბობს ამ რაღაცას და ყველაფერი არ უნდა დავიჯეროთ.გარკვეული ჯერ არაფერია.მე პირადად ასე მიმაჩნია,რომ თუ ხავის ვარიანტი არსებობს ეგრევე მთავარი გუნდი ჩაიბაროს,თუ კლოპის ვარიანტი არსებობს ხავის მოყვანას მირჩევნია გიჟი გერმანელი მოიყვანონ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 მაისი 2021 13:46
    1
    კი მაგრამ ხო შეხვდა ეხლახანს, არაოფიციალურად. ძნელი იყო პროსტა ეკითხა რა გეგმები გაქვსო? გინდა ბარსას მწვრთნელობაო? თუ გინდა როგორ მოვიქცეთო? თუ არ გინდა და დავაი <<ცენზურის დარღვევა>>ო, რა პრობლემაა. ყველა ოფიციალურ შეთავაზებებს თუ მოლაპარაკებებს წინ ყოველთვის უძღვის მოსამზადებელი თემები რაზე ილაპარაკონ, რო მერე ვინმეს არ ეწყინოს მე მასე არ მინდოდაო. რა საჭიროა აქ აუცილებლად ყველაფრის გაოფიციალურება. თუ არ იცნობენ ერთმანეთს უკვე ორი ათეული წელი? რას იბერებიან ან ერთი და ან მეორე თქვან რა პირდაპირ სათქმელი და მორჩება ეს თეატრალობა. ჩემი აზრით ხავის ეშინია უბრალოდ ამხელა პასუხისმგებლობის აღება და ეგაა. არ არის ბარსა ელ საიდია თუ რაღაც ჯანდაბა და აქ მილიონი თუ მილიარდი თვალი ყურადღებით დააკვირდება, და სულაც არ უნდა შერცხვენა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 მაისი 2021 13:44
    1
    ტაში ყ*ეო არ გადაუწყვიტა იქ იმ ხავის შევ*ცი კიდე მაგას თუ დათანხმდა. გვარდიოლას ამბავს კიდე ნუ ადრით ამ კაცისას იმან ეგრევე ბ გუნდი ჩაიბარა ლიცენზია რო აიღო შეილება მთავარი გუნდის გაწვრთნის უფლება არც ქონდა ეგრევე და წავიდა ბ გუნდში. ასევე იყო ენრიკეც და არა სადღაც ნამუშევრებმა უკვე მერე ჩაიბარეს ბ გუნდი
    Culé [?]
    #10 24 მაისი 2021 13:27
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Nina
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    საერთოდ არ არის ჩავი გამოუცდელი, საკმაოდ გამოცდილია უკვე და კუმანზე ბევრად ტიტულოვანი მწვრთნელიც, ყველაფერი მოიგო სადაც არის მანდ. Ბარსა ბ მწვრღნელობა სისულელეა, არც უნდა აკადრო ეგ ჩავის და არც მოვა თვითონ მეორე გუნდში. Რა თქა უნდა მზადაა ძირითადი გუნდისჩასაბარებლად და მჯერა ზიდანზე წარმატებული მწვრთნელი იქნება, 5 ლუგას მოგვაგებინებს.

    ზუსტად ასე ვფიქრობ მეც ეს უნდა დამეწერა ზუსტად.არ სჭირდება არანაირი გამოცდილება, ბარსა ბ მწრთვნელობაზე დროს ტყუილად დაკარგავს.იმაშიც გეთანხმები რომ არ უნდა კადრონ ეს ხავის და იმაზეც რომ არც თვითონ მოვა.

    ჩემი აზრით თითონ არ მოვა და ეგაა პრობლემა თორწ კადრება რა შუაშია, პეპი და ლუჩო თუ წვრთნიდნენ ბარსა ბ ეს დაკნინდნენ? გასაგებია ყატარში იგებს ტიტულებს, ასტრონომიული ხელფასიც აქვს და ბარსა ბ ში იმდენს ვერც გადაუხდიან რო მოვიდეს მარა სხვა მხრივ შეხედეთ, ბარსა ბეს ფეხბურთელების მოტივაცია წარმოიდგინეთ როცა ეცოდინებათ რო პირველი გუნდის მომავალი მწვრთნელი ყავთ და ვინც თავს გამოიჩენს დააწინაურებს. ყველა შუაზე გასკდება რო თავი მოაწონონ. უბრალოდ დაგვიანებულია ცოტა. აქამდე უნდა დაენიშნათ. როცა კარიერა დაასრულა ეგრევე. თორე კუმანს კი ჯობს. ისე თუ როგორმე კარგ მწვრთნელს ააგდებს ლაპორტა ღირს ჩავიზე მოცდა და თუნდაც შეთავაზება ბ გუნდის გაწვრთნის. თუ არადა და კუმანის დწრჩენას ან ვინმე სეტიენის მაგვარის მოყვანას ისევ ჩავი სჯობს. უბრალოდ მე მაესტროს ვხედავ ბარსას მწვრთნელად მომავალი 10 წელი. და ახლა მოსვლა და სეზონის ჩაგდება გატეხავს. დაუწყებენ ლანძღვას და გააგდებენ მერე. ეს თაობა რო წავა მერე უნდა მოვიდეს ხანგრძლივი პერსპექტივით. ახლა ვინმე ტოპ კლასი გვინდა. სწრაფად რო დაატყოს გუნდს ხელი. კარგი ფსიქოლოგი

    მე ვერ ვხედავ რომ კარგი მწრვთნელის აგდებას ცდილობდეს და საერთოდ ვერც იმას ვერ ვხვდები დალაგებული აქვს რა უნდა გააკეთოს ან მოფიქრებული სამომავლოდ?ხავის ბარსა ბ ს მწრთვნელად მოყვანა დროის კარგვად მიმაჩნია და თუ მაინცდამაინც გამოცდილების გამო იკავებს თავს ლაპორტა მაშინ ბარსა ბ ს ნაცვლად რომელიმე სხვა ევროპულ კლუბში წავიდოდი და ბარსა ბ ში დროს არ დავკარგავდი.
    Culé [?]
    #9 24 მაისი 2021 13:22
    0
    მემგონი უფრო ჩავის გეგმებზეა ეგ ამბავი დამოკიდებული, თუ თვლის რომ მომავალ თაობას თვითონ უნდა იცნობდეს ბოლომდე მაშინ დათანხმდება მინიმუმ ერთი წლით, თუ არ იკადრებს ბ გუნდის მწვრთნელობას მაშინ არ ვიცი ლაპო რას მოიმოქმედებს. ისე ყველაზე ჭკვიანური ამ მომენტისთვის ლიგის ფინალის შემდეგ გვარიოლასთან გასაუბრებააა🙌❤️
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #8 24 მაისი 2021 13:22
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ქართული ანდაზაა: "მე და ჩემმა ცოლმა ვიანგარიშეთ და ჩემს ძმას არაფერი არ შევახვედრეთო"! wink
    ასეა ლაპორტას და დირექტორთა საბჭოს საქმეც! wink
    == ეს მამაცხონებულები, თვითონ რომ მოითათბირეს და ბარსა "ბ"-ს მწვრთნელადაც ლამის უკვე დანიშნეს ხავი, მას არაფერს ეკითხებიან? კაცმა ერთი თვის წინ კონტრაქტი გაახანგრძლივა, და საერთოდ, უნდა მას თვითონ დღეის მდგომარეობით აქ, ასეთ ბარსაში მოსვლა? და ბარსა "ბ"-ში პიმიენტას უშვებენ? ჯერ მისი დაწინაურება უნდოდათ, ეხლა იქაც აღარ უნდათ სადაც არის?! მოკლედ, ლაპორტამ ჯერ მკაფიოდ უნდა ჩამოაყალიბოს ის გეგმები, რისი გაკეთებაც უნდა, რა ტრანსფერების შესაძლებლობა აქვს მენეჯმენტს, და მერე უნდა ეძებოს ამ გეგმების 100%-ით შემსრულებელი წვრთნელი, თუ არ უნდა რომ მორიგი ფიასკო განიცადოს გუნდმა!
    საქმის ბოლოდან დაწყება კარგს არავის არაფერს მოუტანს!!!

    ხავი არც მოვა ჩემი აზრით ბარსა ბ მრწთვნელად.
    Culé [?]
    #7 24 მაისი 2021 13:21
    1
    ქართული ანდაზაა: "მე და ჩემმა ცოლმა ვიანგარიშეთ და ჩემს ძმას არაფერი არ შევახვედრეთო"! wink
    ასეა ლაპორტას და დირექტორთა საბჭოს საქმეც! wink
    == ეს მამაცხონებულები, თვითონ რომ მოითათბირეს და ბარსა "ბ"-ს მწვრთნელადაც ლამის უკვე დანიშნეს ხავი, მას არაფერს ეკითხებიან? კაცმა ერთი თვის წინ კონტრაქტი გაახანგრძლივა, და საერთოდ, უნდა მას თვითონ დღეის მდგომარეობით აქ, ასეთ ბარსაში მოსვლა? და ბარსა "ბ"-ში პიმიენტას უშვებენ? ჯერ მისი დაწინაურება უნდოდათ, ეხლა იქაც აღარ უნდათ სადაც არის?! მოკლედ, ლაპორტამ ჯერ მკაფიოდ უნდა ჩამოაყალიბოს ის გეგმები, რისი გაკეთებაც უნდა, რა ტრანსფერების შესაძლებლობა აქვს მენეჯმენტს, და მერე უნდა ეძებოს ამ გეგმების 100%-ით შემსრულებელი მწვრთნელი, თუ არ უნდა, რომ მორიგი ფიასკო განიცადოს გუნდმა!
    საქმის ბოლოდან დაწყება კარგს არავის არაფერს მოუტანს!!!
    [?]
    #6 24 მაისი 2021 13:19
    2
    ციტატა: Nina
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    საერთოდ არ არის ჩავი გამოუცდელი, საკმაოდ გამოცდილია უკვე და კუმანზე ბევრად ტიტულოვანი მწვრთნელიც, ყველაფერი მოიგო სადაც არის მანდ. Ბარსა ბ მწვრღნელობა სისულელეა, არც უნდა აკადრო ეგ ჩავის და არც მოვა თვითონ მეორე გუნდში. Რა თქა უნდა მზადაა ძირითადი გუნდისჩასაბარებლად და მჯერა ზიდანზე წარმატებული მწვრთნელი იქნება, 5 ლუგას მოგვაგებინებს.

    ზუსტად ასე ვფიქრობ მეც ეს უნდა დამეწერა ზუსტად.არ სჭირდება არანაირი გამოცდილება, ბარსა ბ მწრთვნელობაზე დროს ტყუილად დაკარგავს.იმაშიც გეთანხმები რომ არ უნდა კადრონ ეს ხავის და იმაზეც რომ არც თვითონ მოვა.

    ჩემი აზრით თითონ არ მოვა და ეგაა პრობლემა თორწ კადრება რა შუაშია, პეპი და ლუჩო თუ წვრთნიდნენ ბარსა ბ ეს დაკნინდნენ? გასაგებია ყატარში იგებს ტიტულებს, ასტრონომიული ხელფასიც აქვს და ბარსა ბ ში იმდენს ვერც გადაუხდიან რო მოვიდეს მარა სხვა მხრივ შეხედეთ, ბარსა ბეს ფეხბურთელების მოტივაცია წარმოიდგინეთ როცა ეცოდინებათ რო პირველი გუნდის მომავალი მწვრთნელი ყავთ და ვინც თავს გამოიჩენს დააწინაურებს. ყველა შუაზე გასკდება რო თავი მოაწონონ. უბრალოდ დაგვიანებულია ცოტა. აქამდე უნდა დაენიშნათ. როცა კარიერა დაასრულა ეგრევე. თორე კუმანს კი ჯობს. ისე თუ როგორმე კარგ მწვრთნელს ააგდებს ლაპორტა ღირს ჩავიზე მოცდა და თუნდაც შეთავაზება ბ გუნდის გაწვრთნის. თუ არადა და კუმანის დწრჩენას ან ვინმე სეტიენის მაგვარის მოყვანას ისევ ჩავი სჯობს. უბრალოდ მე მაესტროს ვხედავ ბარსას მწვრთნელად მომავალი 10 წელი. და ახლა მოსვლა და სეზონის ჩაგდება გატეხავს. დაუწყებენ ლანძღვას და გააგდებენ მერე. ეს თაობა რო წავა მერე უნდა მოვიდეს ხანგრძლივი პერსპექტივით. ახლა ვინმე ტოპ კლასი გვინდა. სწრაფად რო დაატყოს გუნდს ხელი. კარგი ფსიქოლოგი
    Culé [?]
    #5 24 მაისი 2021 13:10
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    საერთოდ არ არის ჩავი გამოუცდელი, საკმაოდ გამოცდილია უკვე და კუმანზე ბევრად ტიტულოვანი მწვრთნელიც, ყველაფერი მოიგო სადაც არის მანდ. Ბარსა ბ მწვრღნელობა სისულელეა, არც უნდა აკადრო ეგ ჩავის და არც მოვა თვითონ მეორე გუნდში. Რა თქა უნდა მზადაა ძირითადი გუნდისჩასაბარებლად და მჯერა ზიდანზე წარმატებული მწვრთნელი იქნება, 5 ლუგას მოგვაგებინებს.

    ზუსტად ასე ვფიქრობ მეც ეს უნდა დამეწერა ზუსტად.არ სჭირდება არანაირი გამოცდილება, ბარსა ბ მწრთვნელობაზე დროს ტყუილად დაკარგავს.იმაშიც გეთანხმები რომ არ უნდა კადრონ ეს ხავის და იმაზეც რომ არც თვითონ მოვა.
    ფანი [?]
    #4 24 მაისი 2021 13:08
    2
    ხავი იყო ტიტულოვანი ფეხბურთელი !ყატარში აღებული ტირულები ცოტა სასაცილოა !Futbol Club Barcelona,
    ფანი [?]