ფეხბურთელები რონალდ კუმანზე გაღიზიანდნენ

ფეხბურთელები რონალდ კუმანზე გაღიზიანდნენ

რონალდ კუმანის გულწრფელობის დონე მისი დიპლომატიის უკუპროპორციულია. რთულია, ჰოლანდიელზე თვითკრიტიკული ადამიანის პოვნა, თუმცა ხშირად ეს უარყოფითად უბრუნდება. ამ სეზონში კუმანი სათქმელს ყოველგვარი თვალთმაქცობის გარეშე ამბობდა და ამას თავისი შედეგებიც მოჰყვა. 

"ეიბართან" მატჩის შემდეგ კუმანმა აღნიშნა, რომ იგი "ბარსელონასთვის" საუკეთესო მწვრთნელი არ არის. ასევე, ჰოლანდიელმა შემადგენლობაც გააკრიტიკა და თქვა, რომ ფეხბურთელები "ბლაუგრანას" დონის არ არიან და შესაბამისად ვერ თამაშობენ.

Sport-ის ინფორმაციით, ამ განცხადებებმა ფეხბურთელების გაღიზიანება გამოიწვია და ბასკეთიდან დაბრუნებისას გუნდში დაძაბული აურა სუფევდა. რამდენიმე დღის წინ კუმანი იმ მოთამაშეთაგან ითხოვდა პატივისცემას, რომლებშიც თავად შეიტანა ეჭვი და ეს საჯაროდაც გამოხატა. გუნდში მიიჩნევენ, რომ ჰოლანდიელის საქციელი არასწორი და საერთო ინტერესებისთვის საზიანო იყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #28 25 მაისი 2021 21:19
    1
    ყველა მწვრთნელი სადაც მიდის აქვს საკუთარი ხედვა და რამოდენიმე პოზიციაზე აქვს სურვილი მისი შერჩევით მიუყვანონ ფეხბურთელები .. ამ კაცს კიარა მგონი ყველას გვსურს რომ თავდასხმაში შემსრულებლები უკეთ თამაშობნენ ასეცე დაცვაში... კუმანის შეცდომა არ დამინახავს როცა დაცვა ცდება მისი სისულელით და ასეცე კარუს მიმართულებით თუ ვერ გზავნის თავდამსხმელი ასეთ რამეს კუმანს ცერ დავაბრალებთ რადგან ფიზიკურად არ ყავს ის კატეგორია რომ კონკურენცია იყოს... ალბად რამოდენიმე წლის წინ სკამის ფეხბურთელები უფრო ძლიერები იყვნენ ვიდრე ეხლა სასტარტოში მყოფები..
    Culé [?]
    #27 24 მაისი 2021 22:58
    2
    შეიძლება ერთი შეხედვით ძალიან ცუდად გამოჩნდა ის რაც კუმანმა თქვა, მაგრამ მთელი საიტი აქ ვინც ვართ, თითქმის 98% მაგას არ ვამბობთ? იგივეს ვამბობთ ხო ჩვენც, რო არის კატეგორია ფეხბურთელების დღეს ბარსელონას რიგებში, რომლებიც არ არიან ამ დონის გუნდის შესაფერისები...ხო ესა არა? ზუსტად ეს თქვა ამ კაცმა,და ვეთანხმები, ვინც გინდა მოვიდეს მწვრთნელად ...თუ ფეხბურთელები არ გამოიცვალა აზრი არ აქვს, ესე ვფიქრობ მე....რავიცი ესე მგონია....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #26 24 მაისი 2021 20:09
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: totti10
    რათქვა ცუდი? პიკე რომ 4-5 წელია მარტო სახელია და რეალი რამოსის კბენაში ბევრად ამგარი როა ვიდრე მოედანზე ეს ახლა გაიგეთ? ბუსკესი შენელებული კადრი როა და უკვე ძაან რეგრესს განცდის ახლა დაინახეთ? ალბაო რომ წერთ რა გააკეთა ბოლო წლებია ალბამ კაკრას ამგ ალბას დამსახურებით გავიდა რომა და ლივერი, მესის მეტს პას არავის უკეთებს, წინ რომ გარბის უკან ვეღარასწრებბს და 80% სახიფათო მომენტი ხდება, სუარესის გაშვებას ტავი დავანებოთ გუნდში ყავს მართლაც ისეთი ხალხი ვინც ბარსელონას დონის კი არა ხეტაფეს დონიც კი არარიან, თან ტიპებს იმხელა ხელფასები აქვთ რომ გაყიდვა რომ გინდოდეს ვერ გაყიდი :დ :დ ან კიდე რა თქვა არასწორი როცა აგებენ და გრანდებთან ჩაჯმულები რომ დადიან დ ატავჩაღუნულები რავიცი იმიტომ რომ გასდით აბა იყოს ავტორიტეტი ტრენერი და არ იყოს მესის გადასაწყვეტი ყველაფერი, აი ამათ მაურინიოსნაირი ტიპი უნდა მაგრად რომ კდიია სახელები, მთავარია შედეგიდ ა გუნდი გავდეს გუნდს, ნუ ახლა ტოტენჰემში რახან ვერ დადო შედეგი არაა გასაკვირი, რეალმა ამგის მოსვლის შემდეგ დაიწყო აღმასვლა და კიცით როგორი კონკურენცია იყო მაგდროს ლა ლიგაში სად იყო ატლეტიკო და სევილია :დ :დ 2014 წელს ბარსელონას უაზრობების გამო გახდნენ ჩემპიონი თორემ მაგათ ვინ მიასუნინებდა მანდ :დ ნუ კუმანი რომ ბარსას დონის არაა ეგ ყველამ ვიცით, მაგრამ მოდი აი ვინ მოვა ასეთ დანგრეულ გუნდში? აი თავმოყვარე ტრენერი და ტოპი რომ არ მოვა ყველამ იცის, ეს ხავი კიდე ამოიგდეთ თავიდან არ მივა ბარსაში ჯერ არაა, და ისიც არავინ იცის პირდაპირ ბარსაში რომ მივიდეს ნუ პირველ გუნდში რა შედეგს დადებს აგერ პირლოს გახედეთ გინდა ლამპარდი ავიღოთ კი დაინახეთ რა შედეგიც იყო ლამბარდი ეგრევე მოსროლეს და მერე კი გამსოწორდა გუნდი :დ ხავი არ მივა იქ სადაც მის ხელში გაზრდილი ხალხი კიდე თამაშობს ვერ ეტყვის მოდი ძმაო შენ დაახვიე გუნდიდან :დ ასხლა არ დაწეროტ შეიძლება უკეთესიც იყოსი უკეთესი ვერნაირად ვერ იქნება რადგან ხავიმაც იცის რომ პიკემ ამოწურა ასევე ბუსიმაც ალბამაც და მესისას აღარ შეუძლია უკვე ის დუხი დადოს რაც წლების წინ დებდა. უბრალოდ ჟურნალსიტებთან ასეთი საუბარი არაა ლამაზი, ნუ ბაზარი არაა სწორი რამე ტქვა ბევრი მაგრამ მაინც არაა ლამაზი

    როგორც ყოველთვის ყველანაირი იმედი დამარხე, ყველას იმედი გადაუწურე და ახლა დროა თავი მოვიკლათ.
    აი მომკალი და გადაცმული რეალის ფანი მგონიხარ. ბარსას მაისურის ქვეშ, თეთრი მაისური მოგიჩანს.

    რა გადაცმული კაცო ?! გადაცმული კი არა რეალის ფანია აქამდე რა ვერ მიხვდი?!
    გულშემატკივარი [?]
    #25 24 მაისი 2021 16:10
    2
    ხოო, სუარესი არ იყო ბარსას დონის რო გაუშვი და დეპაია ხო, რო იჭრი ვენებს არიქა დეპაი მომიყვანეთო... შე ცალტვინა შენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 24 მაისი 2021 15:49
    4
    ციტატა: totti10
    რათქვა ცუდი? პიკე რომ 4-5 წელია მარტო სახელია და რეალი რამოსის კბენაში ბევრად ამგარი როა ვიდრე მოედანზე ეს ახლა გაიგეთ? ბუსკესი შენელებული კადრი როა და უკვე ძაან რეგრესს განცდის ახლა დაინახეთ? ალბაო რომ წერთ რა გააკეთა ბოლო წლებია ალბამ კაკრას ამგ ალბას დამსახურებით გავიდა რომა და ლივერი, მესის მეტს პას არავის უკეთებს, წინ რომ გარბის უკან ვეღარასწრებბს და 80% სახიფათო მომენტი ხდება, სუარესის გაშვებას ტავი დავანებოთ გუნდში ყავს მართლაც ისეთი ხალხი ვინც ბარსელონას დონის კი არა ხეტაფეს დონიც კი არარიან, თან ტიპებს იმხელა ხელფასები აქვთ რომ გაყიდვა რომ გინდოდეს ვერ გაყიდი :დ :დ ან კიდე რა თქვა არასწორი როცა აგებენ და გრანდებთან ჩაჯმულები რომ დადიან დ ატავჩაღუნულები რავიცი იმიტომ რომ გასდით აბა იყოს ავტორიტეტი ტრენერი და არ იყოს მესის გადასაწყვეტი ყველაფერი, აი ამათ მაურინიოსნაირი ტიპი უნდა მაგრად რომ კდიია სახელები, მთავარია შედეგიდ ა გუნდი გავდეს გუნდს, ნუ ახლა ტოტენჰემში რახან ვერ დადო შედეგი არაა გასაკვირი, რეალმა ამგის მოსვლის შემდეგ დაიწყო აღმასვლა და კიცით როგორი კონკურენცია იყო მაგდროს ლა ლიგაში სად იყო ატლეტიკო და სევილია :დ :დ 2014 წელს ბარსელონას უაზრობების გამო გახდნენ ჩემპიონი თორემ მაგათ ვინ მიასუნინებდა მანდ :დ ნუ კუმანი რომ ბარსას დონის არაა ეგ ყველამ ვიცით, მაგრამ მოდი აი ვინ მოვა ასეთ დანგრეულ გუნდში? აი თავმოყვარე ტრენერი და ტოპი რომ არ მოვა ყველამ იცის, ეს ხავი კიდე ამოიგდეთ თავიდან არ მივა ბარსაში ჯერ არაა, და ისიც არავინ იცის პირდაპირ ბარსაში რომ მივიდეს ნუ პირველ გუნდში რა შედეგს დადებს აგერ პირლოს გახედეთ გინდა ლამპარდი ავიღოთ კი დაინახეთ რა შედეგიც იყო ლამბარდი ეგრევე მოსროლეს და მერე კი გამსოწორდა გუნდი :დ ხავი არ მივა იქ სადაც მის ხელში გაზრდილი ხალხი კიდე თამაშობს ვერ ეტყვის მოდი ძმაო შენ დაახვიე გუნდიდან :დ ასხლა არ დაწეროტ შეიძლება უკეთესიც იყოსი უკეთესი ვერნაირად ვერ იქნება რადგან ხავიმაც იცის რომ პიკემ ამოწურა ასევე ბუსიმაც ალბამაც და მესისას აღარ შეუძლია უკვე ის დუხი დადოს რაც წლების წინ დებდა. უბრალოდ ჟურნალსიტებთან ასეთი საუბარი არაა ლამაზი, ნუ ბაზარი არაა სწორი რამე ტქვა ბევრი მაგრამ მაინც არაა ლამაზი

    როგორც ყოველთვის ყველანაირი იმედი დამარხე, ყველას იმედი გადაუწურე და ახლა დროა თავი მოვიკლათ.
    აი მომკალი და გადაცმული რეალის ფანი მგონიხარ. ბარსას მაისურის ქვეშ, თეთრი მაისური მოგიჩანს.
    Culé [?]
    #23 24 მაისი 2021 15:02
    1
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    Ტრანსფერები:

    დემბელე 50-60 მლ.
    Ტრინკაო 40-50 მლ.
    Ბრაიტვეიტი 1-5 მლ.
    Გრიზმანი 60-70 მლ.
    Კოუტინიო 40-50 მლ.
    ბუსკეტსი 15-20 მლ.
    Პიანიჩი 10-15 მლ.
    Ფერნანდესი 1-5 მლ.
    Რობერტო 15-20 მლ.
    პიკე 5-10 მლ.
    Ლენგლე 15-20 მლ.
    Უმტიტი 5-10 მლ.
    Ალბა 10-15 მლ.
    Ნეტუ 10 მლ.

    Ესენი ყველა გასაყიდია, თუ დატოვებაა მხოლოდ გრიზმანს უნდა მიეცეს შანსი და პიკე დარჩეს, თუ მკვეთრად შეიმცირებს ხელფასს.

    Მეკარეები: ტერ შტეგენი, პენია
    Მცველები: დესტი, ემერსონი, პაუ ტორესი/კუნდე/Რომანიოლი, გარსია, არაუხო, მინგეზა, ფირპო, ბალდე.
    ნახევარდაცვა: დე იონგი, მორიბა, პედრი, პუჩი, პოგბა, ვეინალდუმი
    Თავდასხმა: მესი, ფატი, აგუერო, დეპაი, კონრადი, დე ლა ფუენტე.

    Კრიზისიდანაც ამოვლენ ერთ 300 მილიონის პლიუსში გავლენ ხელფასების შემცირებიანად

    ალენიაა დასაბრუნებელი და მაგ სიისთვის მისამატებელი

    ციტატა: Albicelecte
    სადღაც მართალია ეს კაცი;
    მოდით ერთად დავა***ოთ გუნდიდან, აქ არაფერი გვესაქმებაო, ასე გამოუვიდა
    დავიწყოთ:
    1. ნეტო, ტყუილად ზის სკამზე და პენია მშვენივრად შეცვლიდა რომ რამე შტეგენს (ნუ ნეტოს ისეთუი არაფერი დაუშავებია)
    2. ლენგლე... უბრალოდ ლენგლე, მეტს არაფერს დავამატებ
    3. უმთითი, რომელიც უბრალოდ უნდა მოიშორო
    4. რობერტო, რომელიც აშკარად რეგრესირებს (ჯერ მანამდე რა იყო და ეხლა მისი რეგრესი)
    5. პიკე, რომელიც მარტო სახელია
    6. ფირპო, რომელსაც სათამაშო დრო და რაიმეს დამტკიცების შანსი არ მიეცა და არც მიეცემა ალბას გადამკიდე
    7. პიანიჩი, რომელიც მგონია, რომ მართლოა გაპიანიცდება ტყუილად ყოფნით, რაც ითამაშა ისიც არაფერი გვაჩვენა
    8. კოუტინიო... წყალში გადაყრილი 145 ლიმონი, დუბლისთვის მადლობა ლისაბონში smiley
    9. დემბელე კოუტინიოს ძმაკაცი, ამასთან ერთად გონებაჩლუნგი
    10. ტრინკაუ, კაცი, რომელიც ვერ გავიგე ვინაა
    11. ბრაითვაიტი - უბრალოდ კლასგარეშე

    ალბა და ბუსკეტსი კიდევ შეიძლება მოიაზრო სათადარიგოსათვის 2-3 სეზონი, გამოცდუილებით რომ დაეხმარებიან ახალგაზრდებს
    დესტი და მინგესა არ გამოიყურებიან მთლად კარგად, განსაკუთრებით დესტი, თუმცა ასაკი და ის, რომ დებიუტია, მაინც ტოვებს იმედებს
    გრიზმანი, მაინც საჭიროა იყოს, სათამაშო დროის 35-40%, მე-2 ფორვარდად და როტაციებში, კლასი და გამოცდილება მაინც აქვს
    შტეგენი?! რამდენიმე მანაც ცუდად ყლაპა და ეგეც არაა მამა აბრამის ბატკანი, ატლეტიკოსთან ცენტრში რომ გამობლაყუნდა, განა ეს დაავიწყდა ვინმეს?!
    არაუხო, დე იონგი, პედრი, მესი და ანსუ... ეს ხუთი კაცი
    კიდევ მორიბა და პუჩი, რომელთაც ვერაფერში დაადანაშულებ, პირველი ასაკის და მეორე უთამაშებლობის გამო
    ანუ ეს 11 კაცი ნახ ჰაუზე და რამდენიმეს კი ცოტა გამოფხიზლება არ აწყენდა

    ამის ფონზე აგუეროს და დეპაის მოსვლა, გარსიას დაბრუნება ძალიან დიდი შეღავათია, 3 კაცი უფასოდ და თანაც მონდომება უნდა ჰქონდეთ, გარსიაა ახალგაზრდაა, აგუეროს და დეპაის კი კლასი აქვთ
    3-4 კაცს სარეზერვოდან დავაწინაურებდი და 2-3 ტრანსფერი გუნდს სხვანაირად მოხოდავდა, ოღონდაც ბართომეუს სტილის ტრანსფერს არ ვგულისხმობ

    ალენიას არ ათამაშებდა თორე ალენიაც ხელშეუხებლებში იქნებოდა და ახლაც უნდა იყოს ხეტაფეში მაგრად იყომარა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 24 მაისი 2021 14:07
    2
    ეს თუ მართალია, მაშინ ეს მოურინიოზე უფრო დიდი ნაგავი ყოფილა. ყველაფერს რო თავი დავანებოთ, ერთხელ მაინც არ უნდა ეხსენებინა სუარესი? ერთი სიტყვით მაინც შეექო და ეთქვა რომ მეც ადამიანი ვარ და შემეშალაო? თავის ფეხბურთელებს რო უწუნებს დონეს, სუარესმა 12 თამაშში გაიტანა ბოლო წუთზე და გუნდს 21 თუ 22 ქულა მოუტანა, რასაც ჩვენი დემბელე-ბრეითვეიტები ვერასდროს ვერ ახერხებდნენ. ისევ პიკემ გაიტანა ერთი კოპას ტიტულისთვის აუცილებელი გოლი მატჩის ბოლო წუთზე.
    Culé [?]
    #21 24 მაისი 2021 13:31
    0
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: ozbeta
    ტყუილი რა თქვა, რაზე გაღიზიანდნენ კიმაგრამ

    ელემენტარული ზრდილობის და პატივისცემის საკითხია რომ მსგავსი რამ არ თქვა მთელი მსოფლიოს თანდასწრებით და საკუთარ მოთამაშეებს შეურაცხყოფა არ მიაყენო.
    ისედაც ყველა კარგად ვხედავთ ვინ რისი მაქნისია, მაგრამ გამობლაყუნდე და სხვები აკრიტიკო საკუთარი ტრაკის გასაპრავებლად, არასწორია.
    უფრო სწორი ის იქნებოდა ვარჯიშებზე მაგ მოთამაშეებისთვის რომ ეთქვა პირდაპირ ესა და ეს შეცდომები გაქ და უნდა ვიმუშაოთ მაგაზეო და განევითარებინა მაინც ეგ ხალხი ვიდრე აი ასე ჩამომჯდარიყო ჭორიკანა ქალივით და ყველა გაეკრიტიკებინა ვინც კი რამე შესცოდა.

    სხვისი შეცდომების დანახვა ყოველთვის იოლია და საკუთარის შემჩნევა არ უნდა,თავის გასამართლებლად ფეხბურთელებს შეაწმენდს ხელს,გამოსავალი ნაპოვნია თავის გასასამართლებლად,აბა იმას ხო არ იტყვის მე არ ვვარგივარო.თუმცა მაინც ვერ უშველის ვერაფერი რაც არ უნდა თქვას.
    Culé [?]
    #20 24 მაისი 2021 13:12
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    Ტრანსფერები:

    დემბელე 50-60 მლ.
    Ტრინკაო 40-50 მლ.
    Ბრაიტვეიტი 1-5 მლ.
    Გრიზმანი 60-70 მლ.
    Კოუტინიო 40-50 მლ.
    ბუსკეტსი 15-20 მლ.
    Პიანიჩი 10-15 მლ.
    Ფერნანდესი 1-5 მლ.
    Რობერტო 15-20 მლ.
    პიკე 5-10 მლ.
    Ლენგლე 15-20 მლ.
    Უმტიტი 5-10 მლ.
    Ალბა 10-15 მლ.
    Ნეტუ 10 მლ.

    Ესენი ყველა გასაყიდია, თუ დატოვებაა მხოლოდ გრიზმანს უნდა მიეცეს შანსი და პიკე დარჩეს, თუ მკვეთრად შეიმცირებს ხელფასს.

    Მეკარეები: ტერ შტეგენი, პენია
    Მცველები: დესტი, ემერსონი, პაუ ტორესი/კუნდე/Რომანიოლი, გარსია, არაუხო, მინგეზა, ფირპო, ბალდე.
    ნახევარდაცვა: დე იონგი, მორიბა, პედრი, პუჩი, პოგბა, ვეინალდუმი
    Თავდასხმა: მესი, ფატი, აგუერო, დეპაი, კონრადი, დე ლა ფუენტე.

    Კრიზისიდანაც ამოვლენ ერთ 300 მილიონის პლიუსში გავლენ ხელფასების შემცირებიანად

    პიკეს ისედაც არასდროს ქონია მაღალი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 24 მაისი 2021 13:07
    2
    ტყუილი რა თქვა, რაზე გაღიზიანდნენ კიმაგრამ
    ფანი [?]
    #18 24 მაისი 2021 10:49
    5
    ციტატა: totti10
    მესის გადასაწყვეტი ყველაფერი

    მაკლდა შენი კულე ობიექტური კომე ტარები🤦‍♂️მაგალითად რას წყვეტს მესი?სუარესის დატოვება არ უნდოდა ხო?თუ ფიქრობდა და ვერ მოასწრო დაეტოვებინა თუ არა თავისი ძმაკაცი გუნდში?😄ეხლა მეტყვი 1490 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთსო.
    ფანი [?]
    #17 24 მაისი 2021 10:27
    5
    სენსიტიური ადე კვატური დედის კვატური მწვრთნელი გვყავს barca-7 barca-7 barca-6 barca-7 barca-7
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #16 24 მაისი 2021 10:09
    6
    ამაზე არაადეკვატური და თანამდებობისთვის შეუფერებელი მეორე არ მეგულება არსად.როგორ უნდა თქვა მწვრთნელმა ჟურნალისტების თანდასწრებით შემადგენლობაში არიან ისეთები ვინც ბარსელონას დონისები არ არიანო.ან კიდე შე მამა ცხონებულო შენ აკმაყოფილებ სხვაზე რო იშვერ თითებს.სასწრაფოდ მოსაშორებელია გუნდიდან სანამ უარესი რამეები უყრანტალია სადმე ამ გამზრდელ მო.ყნულს
    ფანი [?]
    #15 24 მაისი 2021 10:07
    3
    ციტატა: KING_BARCA
    ალბა გასაგდებია? )))) ბუსკეციც გასადგებია? ))) სუარესიც ხო გააგდეს და გაუკეთა...

    ალბა და ბუსკეცი რატო იმსახურებენ ხალხო გაგდებას...და არა მინიმუმ ღირსეულ გაშვებას?... ორი ლეგენდა ბარსელონას რიგებში....დაფასება ისწავლეთ ფეხბურთელების...რომლებსაც უდიდესი ღვაწლი აქვთ ბარსელონას ისტორიაში... ეს შეიძლება ითქვას ლენგლეზე და ამნაირ ქათმებზე რო გასაგდებია...მაგრამ არა ლეგენდებზე...

    სუარესი ხო გააგდო შედეგი ? ხო ჩაუტარა პისტოლერომ ,გეთანხმები და დავამატებ ალბა რობერტო ჰო რობერტოც ტიპი ხმას არ იღებს სადაც ეუბნებიან იქ დგება დაუფასებელი ფეხბურთელია ასევე ბუსკეცი პიკე ნელნელა სკამისკენ უნდა გადაჯდენ და შემდეგ ღირსეულათ გავაცილოთ
    გასაგდები კი არის ლანგლე უმტიტი კოუტინიო დემბელე ბრაიტვეიტი და თითონ კუმანიც გასაშვებია მარა მარჩიელობას ჯობია დაველოდოთ და ვნახოთ რა მოხდება

    ციტატა: Coutinho14
    კუმანი მემგონი თავად ეძებს წასვლის მიზეზს :დდდ

    უეჭველი მერე რო თქვას ამ სასტავით რაუნდა მექნაო (გრანადასთან :) )
    ამსასტავით ვალვერდე ფორით იგებდა ლალიგას და კოპას და უკეთეს სასტავს მწვრთნელიც უკეთესი უნდა ესეც უნდა იცოდეს კუმანმა იცის დარხეულიაქ და განტევების ვაცებს ეძებს გასახდელში
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #14 24 მაისი 2021 09:58
    3
    ერთი რაღაც არის რა, შეიძლება გუნდში მოსვლისას რამდენიმე ფეხბურთელი ნამდვილად არ ყავდა ბარსას დონის მაგრამ ერთ წელში შეეძლო რომ მის ხელში ელემენტარული პროგრესი მაინც განეცადათ ამ ფეხბურთელებს.
    რეალობა კი ისაა რომ ისევ იმ ნეხვში ვზივართ რომელშიც წინა წელს ვიყავით.
    არ უარვყოფ ბევრია გასაყრელი და მათ შორის კუმანიც: 1. არაადეკვატურია 2. ჩაჯმულია 3. ტაქტიკის და ცვლილებების აზრზე არაა 4. ჯიუტია 5. მშიშარაა
    აი მსგავსი თვისებების მწვრთნელი რატომ უნდა წვრთნიდეს ბარსას?
    ფანი [?]
    #13 24 მაისი 2021 09:58
    1
    კუმანი მემგონი თავად ეძებს წასვლის მიზეზს :დდდ
    ფანი [?]
    #12 24 მაისი 2021 09:49
    2
    ყველა კუმანს ასხავდა და რა ექნა სხვა გზა არ დაუტოვეს :)
    ფანი [?]
    #11 24 მაისი 2021 09:43
    1
    აუ ნაპოლიმ რა იკისრა წუხელ ბიჯო აჩუქა ლიგის საგზური იუვენტუსს ეგ დებილსონები ეგენი
    ისედა ნაპოლის მაინც აქვს თეორიული შანსი სუპერლიგის გამო თუ მოკვეთეს იუვე ის დელაურენტისი ხო პასტა ფურცელს არ გააგდებს ხელიდან :)
    იქეთ ლესტერმა იკისრა და ჩელსის აჩუქა უჩლ ის საგზური
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #10 24 მაისი 2021 08:04
    1
    ჩემი აზრით კარგი იქნება ჩემპიონთა ლიგაზე სტატია უკვე თითქმის ყველა გუნდის ვიანობაა ცნობილი მგონი ერთადერთი ვილიარეალი ან დაემატება ან არა.
    ფანი [?]
    #9 24 მაისი 2021 07:53
    5
    იცის რომ გაათავისუფლებენ და ბარემ ვიტყვი სათქმელსო , ნამდვილად ბევრი არაა ბარსელონას დონის კლუბის შესაბამისი ფეხბურთელი იქ სადაც რონალდინიო სამბაა ცეკვავდა დემბელეს კოსმოსში დარტყმებს უნდა ვუცქროთ ?!