ეიბარი-ბარსელონა 0-1

ეიბარი-ბარსელონა 0-1

  ეიბარი (4-4-2) ბარსელონა (4-3-3)
იოელი, კორეა, ოლივეირა, არბილია, რაფა, ინუი, დიოპი, ატიენსა, ხილი, კიკე, ენრიხი ნეტუ, დესტი, არაუხო, მინგესა, ფირპო, ბუსკეტსი, დე იონგი, მორიბა, ტრინკაუ, გრიზმანი, დემბელე
მაგნაგოიტია, ალვარესი, ბიგასი, ბიურგოსი, კოტე, გარსია, ლეონი, მუტო, პოსო, კიკე, რესიო, როდრიგესი პენია, ტენასი, პიკე, ალბა, უმტიტი, პიანიჩი, პუჩი, ფერნანდესი, ბრეითუეიტი, დე ლა ფუენტე
ხოსე ლუის მენდილიბარი რონალდ კუმანი
0-1 გრიზმანი 81

ხილი - ლეონი 46

დიოპი - ალვარესი 62

კორეა - პოსო 76

ოლივეირა - ბიგასი 76

ენრიხი - კიკე

ტრინკაუ - ბრეითუეიტი 46

ფირპო - ალბა 46

მინგესა - უმტიტი 46

მორიბა - პუჩი 55

ბუსკეტსი - პიანიჩი 74

ფირპო 23, ბუსკეტსი 74, არაუხო 78
იპურუა
სანტიაგო ხაიმე ლატრე
კოუტინიო, ფატი, რობერტო, ტერ შტეგენი
საყურებელი ლინკები


სტატისტიკა
32% ბურთის ფლობა 68%
17 დარტყმა 7
3 ზუსტი დარტყმა 3
321 პასი 705
77% პასის სიზუსტე 88%
0 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
6 კუთხური 3
44 მოგებული ორთაბრძოლა 44

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 94 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #94 23 მაისი 2021 14:23
    0
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    მესის ვინც ადანაშაულებთ საერთოდ არაფერი გაგეგებათ ფეხბურთში ნუ რაღა გრიგალავა და რაღა თქვენ რააა ორთავეს უნდა აგეკრძალოთ ფეხბურთთან შეხება ;დდდდ
    მესი კი არა გუნდში წესიერი ტრანსფერი არ გაკეთებულა გუნდი გაავსეს ამ ვითომ ტალანტებით და რაღაც სასწაულებს ელოდებოდნენ ჯერ მარტო 2017 წელს ანდრე გომეშების და პაკო ალკასერების ტრანსფერებით რამდენი ჭამა გუნდმა ;დდდ 35 მილიონი გადაიხადეს ფორვარდში და სკამზე ეჯინათ კი მართალიააა სკამზე გაჩერების ღირსიც არ იყო მაგრამ ამხელა ფულს რომ ასეთ სიკოებში ყრი და მერე ნახევარ ფასად ვერც ყიდი ეს არის პრობლემაა ამან დახია გუნდი უკან მესისს ბრალიაა მწვრთნელად ჯერ ვალვერდე და მერე სეტიენი რო დანიშნეს ????? ნუ გამაგიჟებთ რააა ნუ როგორც წესი ვინც აკეთებს იმას უფრო მეტი ეთხოვებაა

    არვიცი, მესიზე ენა როგორ უნდა მოგიბრუნდეს არ თამაშობსო.
    ფანი [?]
    #93 22 მაისი 2021 23:11
    0
    MALUMA,
    Neuer , Ederson , Alisson left the chat
    Culé [?]
    #92 22 მაისი 2021 22:45
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: Nina
    ლენგლე?

    ეგეც , იმდენად დიდი სიაა მავიწყდება ხოლმე ზოგიერთი

    ლენგლე პირველი უნდა იყოს სიაში,მაგ სიის თავში.

    ჯერემი რენერი,
    კოუტინიო გამოგვრჩა ან მატეუშ ფერნანდესი რად გვინდა რო?
    რედაქტორი [?]
    #91 22 მაისი 2021 22:23
    1
    ციტატა: Nina
    ლენგლე?

    ეგეც , იმდენად დიდი სიაა მავიწყდება ხოლმე ზოგიერთი
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    გულშემატკივარი [?]
    #90 22 მაისი 2021 22:18
    1
    1.კუილა(კუმან) მოაგებინა სუამ ატლეტიკოს ჩემპიონატი...ბრეითა -გრიზმანმა რამდენი გაიტანეს ლა ლიგაში? მარტო ელ პისტოლეროს გაშვებისთვის ხარ გ ა ს ა გ დ ე ბ ი ტრა@ში პანღურით.
    2. ძალიან გთხოვთ შეეშვით მესის... მესი,რომ არა ბარსა სულ დაინგრეოდა. უდიდესი ზეწოლა-შეთქმულება იყო ბარსას წინააღმდეგ,რომელიც როსელ-ბართომეუს მეშეობით ხორციელდებოდა და სამწუხაროდ ჯერ არ დამთავრებულა. რეალურად მესი ბარსას გადამრჩენია...თუ გადარჩა.
    3. იმედია კუილას(კუმანი) გააგდებენ და თან დესტს გააყოლებენ. 8-10 ფეხბურთელი გასაშვებია პიკეს(მაგარი აფერისტია) თამადობით.
    ფანი [?]
    #89 22 მაისი 2021 22:11
    1
    ანუ სუპერთასის ნახევარფინალი კლასიკო იქნება:დ:დ:დდ
    ფანი [?]
    #88 22 მაისი 2021 22:10
    1
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: MALUMA
    რეალმა ჩემი ბენსო მოიგო ატლეტიკო ჩამპიონ 2009 2015 2019 2021 ამ წლებში პუტებმა ჩემი ბენსო მოიგეს ❤

    ეს რა წლებია?

    რეალის უტიტულობის წლებია

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: MALUMA
    რეალმა ჩემი ბენსო მოიგო ატლეტიკო ჩამპიონ 2009 2015 2019 2021 ამ წლებში პუტებმა ჩემი ბენსო მოიგეს ❤

    ეს რა წლებია?

    2009, 2015, 2019 ბარსა იყო ჩემპიონი

    ხოდა მეც მაგას ვამბობ რეალმა ვერცერთი ტიტული რომ ვერ მოიგო ის წლებია
    --------------------
    2016 Atletico - 2017 Juventus
    2018 Roma - 2019 Liverpool
    2020 Bayern - 2021 PSG
    Culé [?]
    #87 22 მაისი 2021 22:08
    3
    ვულოცავ ლუის სუარესს ლა ლიგის პერსონალურად მოგებას ! ......ჩოლო ეხლა შენ ძალიან თავშიც ნუ აგივარდება ეს მთხლე რომ გყოლოდა ისევ , ვნახავდი რა ჩემს ფეხებს მოიგებდი :))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #86 22 მაისი 2021 22:03
    1
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: MALUMA
    რეალმა ჩემი ბენსო მოიგო ატლეტიკო ჩამპიონ 2009 2015 2019 2021 ამ წლებში პუტებმა ჩემი ბენსო მოიგეს ❤

    ეს რა წლებია?

    2009, 2015, 2019 ბარსა იყო ჩემპიონი
    ფანი [?]
    #85 22 მაისი 2021 22:02
    3
    მესის ვინც ადანაშაულებთ საერთოდ არაფერი გაგეგებათ ფეხბურთში ნუ რაღა გრიგალავა და რაღა თქვენ რააა ორთავეს უნდა აგეკრძალოთ ფეხბურთთან შეხება ;დდდდ
    მესი კი არა გუნდში წესიერი ტრანსფერი არ გაკეთებულა გუნდი გაავსეს ამ ვითომ ტალანტებით და რაღაც სასწაულებს ელოდებოდნენ ჯერ მარტო 2017 წელს ანდრე გომეშების და პაკო ალკასერების ტრანსფერებით რამდენი ჭამა გუნდმა ;დდდ 35 მილიონი გადაიხადეს ფორვარდში და სკამზე ეჯინათ კი მართალიააა სკამზე გაჩერების ღირსიც არ იყო მაგრამ ამხელა ფულს რომ ასეთ სიკოებში ყრი და მერე ნახევარ ფასად ვერც ყიდი ეს არის პრობლემაა ამან დახია გუნდი უკან მესისს ბრალიაა მწვრთნელად ჯერ ვალვერდე და მერე სეტიენი რო დანიშნეს ????? ნუ გამაგიჟებთ რააა ნუ როგორც წესი ვინც აკეთებს იმას უფრო მეტი ეთხოვებაა
    Culé [?]
    #84 22 მაისი 2021 22:01
    1
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: Nina
    იმედია ბოლო თამაში იყო ეს კუმანისთვის ბარსელონას მწრთვნელის პოსტზე.

    + დემბელესთვის, პიანიჩისთვის, ბრეითუეიტისთვის, ფირპოსთვის, ტრინკაუსთვის..

    ლენგლე?
    ფანი [?]
    #83 22 მაისი 2021 22:01
    0
    მოკლედ მესი წასასვლელია, მთელი თამაში ფეხით დადიოდა ისევ
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    ფანი [?]
    #82 22 მაისი 2021 22:01
    2
    Რატო არ გამოვრᲗე რამ მაყურებინა ამ ᲗამაᲨს Თავიდანბოლომდე
    Იმენა მაზოხისტი ვარ :დდდდ
    ფანი [?]
    #81 22 მაისი 2021 22:00
    0
    იან ობლაკი არის #1 მეკარე მთელს მსოფლიოში 🥇
    --------------------
    2016 Atletico - 2017 Juventus
    2018 Roma - 2019 Liverpool
    2020 Bayern - 2021 PSG
    რედაქტორი [?]
    #80 22 მაისი 2021 22:00
    2
    ციტატა: Nina
    იმედია ბოლო თამაში იყო ეს კუმანისთვის ბარსელონას მწრთვნელის პოსტზე.

    + დემბელესთვის, პიანიჩისთვის, ბრეითუეიტისთვის, ფირპოსთვის, ტრინკაუსთვის..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    წევრი [?]
    #79 22 მაისი 2021 22:00
    0
    რეალმაა საად დააქამბექაა .. 😃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #78 22 მაისი 2021 21:59
    0
    მესის ბრალია ძლივს, რომ მოუგეთ გავარდნილ სოფლის გუნდს.
    შარშან 86-38 ბურთები, წელს 85-38
    Culé [?]
    #77 22 მაისი 2021 21:59
    2
    იმედია ბოლო თამაში იყო ეს კუმანისთვის ბარსელონას მწრთვნელის პოსტზე.
    რედაქტორი [?]
    #76 22 მაისი 2021 21:58
    1
    ციტატა: MALUMA
    რეალმა ჩემი ბენსო მოიგო ატლეტიკო ჩამპიონ 2009 2015 2019 2021 ამ წლებში პუტებმა ჩემი ბენსო მოიგეს ❤

    ეს რა წლებია?
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    ფანი [?]