ჩავი ერნანდესი და კარლეს პუიოლი ერთმანეთს შეხვდნენ

ჩავი ერნანდესი და კარლეს პუიოლი ერთმანეთს შეხვდნენ

"ბარსელონას" ლეგენდარული ფეხბურთელი და ამჟამად "ალ სადის" მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი შვებულების გასატარებლად, კატალონიაში ცოტა ხნის წინ ჩავიდა.

ახლა კი, "ბარსას" კიდევ ერთი ლეგენდა, კარლეს პუიოლი Instagram-ის საშუალებით, ჩავისთან ერთად გადაღებულ ფოტოს ავრცელებს, წარწერით: "შენი კვლავ ნახვა დიდი სიამოვნებაა".

ერნანდესის "ბლაუგრანაში" შესაძლო დაბრუნებაზე ბევრი იწერება, თუმცა, ჯერჯერობით, გადაჭრით არაფრის თქმა არ შეიძლება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 მაისი 2021 16:47
    0
    ერნანდესის "ბლაუგრანაში" შესაძლო დაბრუნებაზე ბევრი იწერება, თუმცა, ჯერჯერობით, გადაჭრით არაფრის თქმა არ შეიძლება.
    და სად იწერება? ბარსამანიაზე?
    ფანი [?]
    #7 21 მაისი 2021 08:09
    0
    ასისტენტად დახატავდაა პუი , ეს რომ დაიყვირებს , მეტოქე გუნდის ფეხბურთელებსაც კი დასაფრავს 😁😁 ფაქტია , სხვა მუხტი აქვს კატალონიელის კაპიტნობას ბარსელონაში .
    Culé [?]
    #6 21 მაისი 2021 00:09
    1
    როგორ მომენატრეთ ბარსას ფორმაში გამოწყობილები ბიჭებოოოო, რა დრო იყოოო....❤️
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    r13
    წევრი [?]
    #5 20 მაისი 2021 22:01
    5
    კარლესი კაბინეტის კაცი არაა და რაც უფრო მალე მიხვდება მითუკეთესი ჩვენთვის და მისთვის კალრესი გასახდელში და თამაშებზე სათადარიგო სკამზე უნდა იჯდეს ან იქ ტრიალებდეს ეს იქნება იდიალური
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 მაისი 2021 21:55
    2
    ტარზან 🥺❤️💙 ჩემთვის და არა მარტო, ყველა დროის საუკეთესო ხარ ❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 20 მაისი 2021 20:59
    1
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: Albicelecte
    კარლესს აქვს მწვრთნელის ლიცენზია?! ლიდერის და გამარჯვებულის მენტალიტეტი და წინამძღოლის უნარი აი ვის აქვს, თუ აქვს
    შინაური, ლა მასიას აღზრდილი კლოპი იქნება barca-6

    ეს 2 ერთად სასიამოვნო სანახავი იქნება🙃

    კარლესი რომ წვრთნის ბარსას და აუტის ხაზთან დგას, მთელი ხმით რომ ღრიალებს იმისდა მიუხედავად, თუ რა ანგარიშია, მაქსიმუმს რომ ითხოვს...
    ეხლა ეს წარმოვიდგინე, შანსი არაა უკან დაიხიოს რამეზე
    ფანი [?]
    #2 20 მაისი 2021 20:55
    0
    ციტატა: Albicelecte
    კარლესს აქვს მწვრთნელის ლიცენზია?! ლიდერის და გამარჯვებულის მენტალიტეტი და წინამძღოლის უნარი აი ვის აქვს, თუ აქვს
    შინაური, ლა მასიას აღზრდილი კლოპი იქნება barca-6

    ეს 2 ერთად სასიამოვნო სანახავი იქნება🙃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 20 მაისი 2021 20:44
    5
    კარლესს აქვს მწვრთნელის ლიცენზია?! ლიდერის და გამარჯვებულის მენტალიტეტი და წინამძღოლის უნარი აი ვის აქვს, თუ აქვს
    შინაური, ლა მასიას აღზრდილი კლოპი იქნება barca-6