მირალემ პიანიჩის შეძენით 2 გუნდი დაინტერესდა

მირალემ პიანიჩის შეძენით 2 გუნდი დაინტერესდა

ფრანგულ და ესპანურ პრესაში გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად "ბარსელონას" ბოსნიელი ნახევარმცველის, მირალემ პიანიჩის სამსახურით ორი ევროპული კლუბი დაინტერესდა.

მიმდინარე სეზონში განვითარებული მოვლენების, "ბარსელონას" ფინანსური მდგომაროებისა და მირალემ პიანიჩის წლიური ანაზღაურების გათვალისწინებით, ძნელი წარმოსადგენია, 31 წლის ფეხბურთელი გუნდში დარჩეს.

მიმდინარე სეზონში პიანიჩმა მოედანზე მხოლოდ 1285 წუთი დაჰყო. სასტარტო შემადგენლობაში კი ის მხოლოდ 13-ჯერ ვიხილეთ. ბოსნიელის სათამაშო დრომ განსაკუთრებით სეზონის დასკვნით ეტაპზე იკლო - თებერვლის შემდეგ ის მოედანზე მხოლოდ 2-ჯერ გამოჩნდა, საერთო ჯამში 15 წუთით.

პიანიჩს გუნდში მისი სტატუსისთვის ძალიან შეუფერებელი ხელფასი აქვს. მასზე მაღალი ანაზღაურება მხოლოდ მესის, გრიზმანსა და კოუტინიოს აქვთ. გასაკვირი არაა, რომ "ბარსელონას" მირალემის გაყიდვა მოუნდეს, რადგან ტრანსფერის შემთხვევაში "ბლაუგრანას" სახელფასო ბიუჯეტი მნიშვნელოვნად შემსუბუქდება.

ფრანგულ Le10Sport-ზე დაყრდნობით ესპანური Mundo Deportivo იტყობინება, რომ პიანიჩის შეძენის სურვილს "პარი სენ-ჟერმენი" და "ჩელსი" გამოთქვამენ. ფინანსურად არცერთ მათგანს უჭირს და "ბარსას", შესაძლოა, პიანიჩის სარფიანად გაყიდვის შანსი გაუჩნდეს. თუმცა პრობლემას გასულ წელს ფეხბურთელში "იუვენტუსისთვის" გადახდილი 70 მილიონი ევრო ქმნის. დანამდვილებით შეგვიძლია ვთქვათ, რომ 70 მილიონთან მიახლოებულ თანხას პიანიჩში არავინ გადაიხდის, თანხებს შორის სხვაობა კი პრობლემას ფინანსურ ფეარ ფლეისთან მიმართებაში შექმნის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 20 მაისი 2021 15:17
    0
    მერე ამხელა ხელფასი თუ აქვს, დაიკლებს სადმე გადასვლით? ან ვინ გადაუხდის ამას დიდ ხელფასს. ხოდა არსადაც არ წავა როგორც ბეილი რო აზის რეალს თავზე ალბათ ესეც ეგრე იზავს. ბეილი რეალმა ძლივს გაანათხოვრა თავის მშობლიურ ტოტენჰემში და ხელფასის ნახევარს მაინც პერესი იხდის.
    [?]
    #12 20 მაისი 2021 01:34
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: me da barca
    რა იმაიმუნეს ამის და არტურის ბარტერში არავის გამოუძიებია.

    ტრადიციული მაქინაცია ჩაატარეს ორმა აფერისტმა
    ბარტერი და თანხის დამატება კი არა, როგორც ასეთ დროს ხდება
    ერთმა მეორისგან იყდა და პირიქით
    გადამწვარი და პიკგადავლილი პიანიჩი და გაპიარებული ჩინური ჩავიდ გადაკრასკული ჯართი მკვდარტური
    ორივე თვლიდა, რომ შესტენა და თავად იხეირა
    სასაცილოა სადღაც, სადღაც გასაბრაზებელი, კარგია, რომ აჩკებიანი აფერისტი მოშორდა და ასეთი მაქინაციებიც იმედია, რომ აღარ იქნება

    ისე ორივემ რო წააგო ამ ტრანსფერით რა ღადაობაა. პიანიჩი იუვეში ნახევარდაცვის ლიდერი იყო. არტური კიდე ბარსაში ხანდახან მაინც ატარებდა კარგ თამაშებს. პიანიჩი უკეთეს შედეგს დადებდა ღრძო კუმანი რო არა. არ გააკარა სასტავს თორე ისე არც ერთი თამაში არ ჩაუგდია პედრი რო მოეკლა და ყბამოტეხილი ბუსკეცი უფრო წინ დაეყენებინა
    Culé [?]
    #11 20 მაისი 2021 01:30
    0
    ციტატა: me da barca
    რა იმაიმუნეს ამის და არტურის ბარტერში არავის გამოუძიებია.

    ტრადიციული მაქინაცია ჩაატარეს ორმა აფერისტმა
    ბარტერი და თანხის დამატება კი არა, როგორც ასეთ დროს ხდება
    ერთმა მეორისგან იყდა და პირიქით
    გადამწვარი და პიკგადავლილი პიანიჩი და გაპიარებული ჩინური ჩავიდ გადაკრასკული ჯართი მკვდარტური
    ორივე თვლიდა, რომ შესტენა და თავად იხეირა
    სასაცილოა სადღაც, სადღაც გასაბრაზებელი, კარგია, რომ აჩკებიანი აფერისტი მოშორდა და ასეთი მაქინაციებიც იმედია, რომ აღარ იქნება
    ფანი [?]
    #10 20 მაისი 2021 00:50
    0
    ციტატა: me da barca
    რა იმაიმუნეს ამის და არტურის ბარტერში არავის გამოუძიებია.

    არადა ხომ ფაქტია ორმა. აფერისტმა ანიელიმ და ბართომ იმინა იმაიმუნეს. პროსტა ეს ჩვენი მაიმუნობააიც დებილი იყო და აქაც ანიელიმ უფრო იხეირა. არტურს ახლაბე გაყიდის 40 მილიონად რომ მოინდომონ და ამაში 20 თუ მოგვცეს მაგარი იქნება. მაგარი კუტა ბორდი და უფრო კუტა ბალეშიკები ყავს კატალონიაში ბარსას.აი ეგეთი აშკარა იდიოტური აფერისტიბა რომ ჩაედინა პერეს დარწმუნებული ვარ ნახევარი მადრიდი მიაწყდებოდა რეალის ოფისს გინებით. ამ სირბანჯო კატალონიელებმა კი დაანგრევინეს სუპერ გუნდი არაკაც იდიოტებს მშვიდათ და წყნარად. ტურისტები გუნდიც მაგიტომ ქვია ბარსელონას სამწუხაროდ🙁🙁🙁
    ფანი [?]
    #9 20 მაისი 2021 00:38
    0
    მძორბელეს რამენაირად კონტრაქტი გაუხანგრძლივონ და მერე გაყიდონ ან ერთი სეზონი აცადონ ახლა კორონას გამო არავინ გადაიხდის გაბერილ თანხას და პიანიჩი გრიზმანი და ლენგლე სასწრაფოდ გასაყიდია!!!! პიანიჩი უმაღლესი დონის ფეხბურთელია და დარწმუნებულივარ გვარდიოლას ან ტუხელის ხელში სასწაულებს იზამს მაგრამ კუმანის უაზრო ფორმაციაში არაა ამის ადგილი და ცოდვაა თან ხელფასიც დაეზოგება კლუბს და გრიზმანს კიდე ლუზერის მენტალიტეტი ჩამოუყალიბდა! შეიძლება რიგ მომენტებში ბევრ კარგ ფორვარდს სჯობდეს მაგრამ ეგ არაფერს ცვლის მთავარია სუას ნაირი ცივსისხლიანი ფორვარდი იყოს რაც არ და ვერ არის ამიტომ აახვიოს კლუბიდან და ლენგლე კიდეე უუდებილესი იგროკია სხვა სიტყვებითაც შევაფასებდი მაგრამ ბანი დამედება :დდ ამიტომ სჯობს მარტო დებილი ვუწოდო :დდ ნუ ლენგლე ვეღარ გამოსწორდება წავიდა მაგის დრო ახლა მთავარია რა ფასადაც იყიდეს იმ ფასად მაინც გაყიდონ ან რავი შეიძლება მეტადაც და უმტიტს ტრავმამ ისე მოუღო ბოლო ეგეც გასაყიდია არადა ისეთ ფორმაში იყო 80 მილიონად არ გაატანეს სიტის თავის დროზე და კიდევ ერთი კარგი გამოცდილი მცველია მოსაყვანი
    Culé [?]
    #8 19 მაისი 2021 23:56
    0
    20-25 მილიონი თუ ვინმემ გადაიხადა, მადლობის მეტი არაფერი ეთქმის barca-6
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 19 მაისი 2021 23:54
    1
    რა იმაიმუნეს ამის და არტურის ბარტერში არავის გამოუძიებია.
    ფანი [?]
    #6 19 მაისი 2021 23:44
    0
    ამას უნდა ჰქონდეს 8 ნომერი?....ტფუი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 19 მაისი 2021 23:30
    0
    შეიძლება ახალმა მწვრთნელმა კარგად გამოიყენოს, თუმცა არც გაშვების შემთხვევაში დამწყდება გული. მითუმეტეს თუ ამხელა ხელფასი აქვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 19 მაისი 2021 23:29
    0
    მთლად უფასოდ ნუ გაუშვებთ მარა არც ბევრი დაადოთ. თუ რამეა მოაკელით კილოზე ათი შაური
    წევრი [?]