"ბარსელონას" "ატლეტიკოსთან" ბარტერის განხორციელება სურს

"ბარსელონას" "ატლეტიკოსთან" ბარტერის განხორციელება სურს

Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტმა, ლუი კანუმ განაცხადა, რომ "ბარსელონას" მადრიდის "ატლეტიკოსთან" ბარტერის განხორციელება სურს.

ვიცი, რომ "ბარსელონა" გრიზმანის ფელიშში გაცვლას ისურვებდა. მის (ფელიშის) ინტერესებს მენდეში წარმოადგენს, რომელსაც ლაპორტასა და ალემანისთან კარგი ურთიერთობა აქვს.

- თქვა კანუმ TV3-თან ეთერში.

შეგახსენებთ, რომ ანტუან გრიზმანი "ბარსელონაში" გადმოსვლამდე სწორედ "ატლეტიკოში" თამაშობდა, "როხიბლანკოს" პრეზიდენტის, ენრიკე სერესოს განცხადებით კი კლუბს ფრანგის დაბრუნება სურს, რაც ბარტერის ალბათობას ზრდის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 20 მაისი 2021 15:48
    0
    ეს სერესო ბარსას ყველაფერში უჯ-ვს. გაცვლის არა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 19 მაისი 2021 22:15
    0
    სერესოც კაი წუწკია. თუ გაცვლაზე მიდგა საქმე ალბათ 60 დამატებას მოითხოვს. გრიზმანში 120 გადაიხადეს, ფელიქსში 126. ასკიშიც არის სხვაობა, მაგრამ მაშინაც ხომ იყო სხვაობა?!
    Culé [?]
    #10 19 მაისი 2021 20:30
    0
    სახელებიც ხომ არ გაცვალონ კლუბებმა? ჩემპიონები გავხდებით cold_sweat
    ფანი [?]
    #9 19 მაისი 2021 20:25
    0
    არ აწყობს ატლეტიკოს მაგი
    Culé [?]
    #8 19 მაისი 2021 20:24
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    რაღადროს სუარესის ხირითადობაა შეკაცო

    რავიცი ქე გახადა მადრიდი ჩემპიონი და :))) ისე პიკე თუ გვყავს და ბუსკეცი, მაგათზე ნაკლებია ასაკით, წონით თუ რაზგონით :D
    Culé [?]
    #7 19 მაისი 2021 20:14
    0
    8 წლით ახლაგაზრდა ფეხბურთელი რატომ უნდა გაგვიცვალონ გრიზმანში არ მესმის, 30 წლის გრიზმანის დაბრუნებას ჯობია გაყიდონ ფელიქსი და გრიზმანზე ახლაგაზრდა და უკეთესს ფეხბურთელს იყიდიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 19 მაისი 2021 20:13
    0
    ციტატა: Clever liar
    არ მომისმინა ბართომ თავის დროზე თორე ახლა სუარესიც გვეყოლებოდა და ფელიშიც ძირითადში :))

    რაღადროს სუარესის ხირითადობაა შეკაცო
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #5 19 მაისი 2021 20:08
    0
    მშვენიერი იდეაა
    Culé [?]
    #4 19 მაისი 2021 20:04
    0
    გრიზმანს რომ იბრუნებენ სუარესს რას უპირებენ ნეტა?
    გულშემატკივარი [?]
    #3 19 მაისი 2021 19:59
    0
    გრიზმანის გაცვლა ფელიქსში? ცუდი ვარიანტი არ არის დავაბრუნოთ და ფელიქსი წამოვიდეს? ბარემ დემბელე მივცეთ სუა დაგვიბრუნონ დემბელეს მოცილება მინდა ძალიან მე რო ბარსას პრეზიდენტი ვიყო ესევე გავაკეთებდი ამ ტრანსფერს დემბელე ატლეტიკოში გრიზმანიც იქ ფელიქსს წამოვიყვანდი შემდეგ პიანიჩს გავცვლიდი დე ლიხტში ასევე რომელიმე ფეხბურთელში გაუცვლიდი იუვეს არტურ მელოს თავისუფალ აგენტად მოვიდოდა დეპაი ვეინალდუმიც მწვრთნელად დავნიშნავდი ან ალეგრის ან კლოპს საინტერესო იქნება ტრიპლეტისთვის ვიბრძოლებდი ბარსა მაღალ დონეზე დაბრუნდებოდა
    Culé [?]
    #2 19 მაისი 2021 19:29
    2
    არ მომისმინა ბართომ თავის დროზე თორე ახლა სუარესიც გვეყოლებოდა და ფელიშიც ძირითადში :))
    Culé [?]
    #1 19 მაისი 2021 19:25
    1
    სხვათა შორის არაა ურიგო შემოთავაზება, ტრინკაოც გავავულვერჰემპტონოთ და 1 პორტუგალიელი საკმარისი იქნება