ბარსელონა კლემან ლანგლეზე დაყრდნობას აპირებს | Sport

ბარსელონა კლემან ლანგლეზე დაყრდნობას აპირებს | Sport

მომავალი ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე, კატალონიის "ბარსელონამ" დაცვის ხაზის გაძლიერებაზე უნდა იფიქროს, რომელიც რამდენიმე წელია, არადამაჯერებლად გამოიყურება.

მიუხედავად ამისა, Sport-ის ინფორმაციით, "ბარსა" მომავალ სეზონშიც, არასტაბილური უკანახაზის ერთ-ერთ წევრზე, კლემან ლანგლეზე დაყრდნობას აპირებს. თუმცა, სარფიანი შეთავაზების მიღების შემთხვევაში, კლუბი მის გაყიდვაზე დაფიქრდება.

25 წლის ფრანგ ფეხბურთელს, რომელიც "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" შემადგენლობაში 2018 წლიდან ირიცხება, გუნდთან ამჟამინდელი კონტრაქტი 2026 წლამდე აკავშირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #21 20 მაისი 2021 10:57
    0
    ციტატა: lesane C
    გააჯმეინეთ ბიჯო, ან ზამენაზე დააგდეთ

    ციტატა: nikusha
    წინა წლებში სტაბილური იყო წელს არადამაჯარებელი, მაგრამ 1 შანსს იმსახურებს, სადაც უმტიტს ვაცადეთ ამდენი ხანი... კაცმა არ იცის რა იყო მიზეზი და ამ დროს მხარში უნდა დავუდგეთ და ზომიერად ვაკრიტიკოთ და არა ბოლო დონეზე გავათახსიროთ.... 1 სეზონი მიეცეს უნდა და თუ მომავალ წელს იგივეს იზამს მერე დაუფიქრებლად უნდა გავუშვათ.. 1 შანსს ყველა იმსახურებს, სადაც მატიეს, ბარტრას, გომეშს ვაცადეთ იქაც კლემანს ვაცადოთ არაფერი უჭირს. არაფერი უშავს თუ ლენგლე დარჩება, თან ცაცია მცველი არ გვყავს გუნდში და გარსიაც რომელიც მოდის არაა ცაცია, თან უმტიტი გასასაღი გყვას ყველა ვარიანტში ხელფასის და არაფრის კეთების გამო და ამ კაცმა ერთერთმა პირველმა შეიმცირა ხელფასი, ესეც დასაფასებელია ასე რომ ბოლო შანსს იმსახურებს და დაე იყოს ბოლო შანსი

    სად უმტიტი სად ეს, დონე იყო უმტიტი ტრავმებამდე

    უმტიტი კი კაი იყო მაგრამ ახლა 2-3 წელიწადია გვამია იმენა

    ციტატა: Truxilio
    ბარტრა არ იყო მეგობარო ძირითადოს წევრი ... ამ მოცემულობით არაუხო ტრამვიანი პიკე 39 წლოს მოუწევს ამ ზარალს თამაში . რამდენი ქულა დაკარგა გუნდა ფრანგის შეცდომების ხარჯზე ?nikusha,

    პიკე, არაუხო, მინგესა, ერიკ გარსია, ლენგლე საკმარისია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #20 20 მაისი 2021 01:37
    0
    არადა 35-40 ად გაიყიდებოდა უეჭველი. პაუ ტორესს ვიყიდდით მაგ ფულით ბევრად ჯობს ამას
    Culé [?]
    #19 20 მაისი 2021 01:26
    0
    გააჯმეინეთ ბიჯო, ან ზამენაზე დააგდეთ

    ციტატა: nikusha
    წინა წლებში სტაბილური იყო წელს არადამაჯარებელი, მაგრამ 1 შანსს იმსახურებს, სადაც უმტიტს ვაცადეთ ამდენი ხანი... კაცმა არ იცის რა იყო მიზეზი და ამ დროს მხარში უნდა დავუდგეთ და ზომიერად ვაკრიტიკოთ და არა ბოლო დონეზე გავათახსიროთ.... 1 სეზონი მიეცეს უნდა და თუ მომავალ წელს იგივეს იზამს მერე დაუფიქრებლად უნდა გავუშვათ.. 1 შანსს ყველა იმსახურებს, სადაც მატიეს, ბარტრას, გომეშს ვაცადეთ იქაც კლემანს ვაცადოთ არაფერი უჭირს. არაფერი უშავს თუ ლენგლე დარჩება, თან ცაცია მცველი არ გვყავს გუნდში და გარსიაც რომელიც მოდის არაა ცაცია, თან უმტიტი გასასაღი გყვას ყველა ვარიანტში ხელფასის და არაფრის კეთების გამო და ამ კაცმა ერთერთმა პირველმა შეიმცირა ხელფასი, ესეც დასაფასებელია ასე რომ ბოლო შანსს იმსახურებს და დაე იყოს ბოლო შანსი

    სად უმტიტი სად ეს, დონე იყო უმტიტი ტრავმებამდე
    ფანი [?]
    #18 19 მაისი 2021 21:57
    0
    ოთხივე ფრანგი პანღურით გასაძევებელია
    1. დემბელე.
    2. გრიზმანი
    3. ლენგლე
    4.უმტიტი
    უფასოდაც კი უნდა მოვიცილოთ.
    არცერთზე დაიმედება არ ღირს
    Culé [?]
    #17 19 მაისი 2021 21:56
    0
    აი სად დაგვერხაა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #16 19 მაისი 2021 19:27
    5
    ერთი ხელით ამას, მეორეთი დემბელეს ჩამოეყრდნოს ლაპოკი, როგორც იძახდა არჩევნების პერიოდში და ბარემ ორი კასტილი ერთდროულად გაიკეთოს ტრაკში...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 19 მაისი 2021 18:23
    4
    დავიღუპეთ და ეგაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #14 19 მაისი 2021 17:57
    5
    სიამოვნებით ვაჩუქებდი ამას რეალს, იუვეს, ბავარიას.... ან სულაც შამპს ელისეზე დავაბრუნებდი, სენ ჟეღმენის გარეუბანში smiley
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 19 მაისი 2021 17:54
    3
    ესეც მორიგი ჭორი, გაშვებული გოლების ნახევარი ამის სინდისზეა. მოპოვებულ პენალტებთან ერთად. ვინ დატოვებს ამას.
    Culé [?]
    #12 19 მაისი 2021 17:35
    2
    ბარტრას რომ გაუშვებ იმის გამო, რომ ფლანგზე გარეთ ბეულს ვერ დაეწია...
    და ამას რომ გააჩერებ და კიდევ შანსს მისცემ scream scream scream scream
    ფანი [?]
    #11 19 მაისი 2021 17:13
    1
    ბარტრა არ იყო მეგობარო ძირითადოს წევრი ... ამ მოცემულობით არაუხო ტრამვიანი პიკე 39 წლოს მოუწევს ამ ზარალს თამაში . რამდენი ქულა დაკარგა გუნდა ფრანგის შეცდომების ხარჯზე ?nikusha,
    Culé [?]
    #10 19 მაისი 2021 16:49
    2
    რეებს წერენ ტო კაცს ინფაქტს დამართავენ იმედია სპორტის შეთითხნილი ჭორია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #9 19 მაისი 2021 16:48
    2
    ვა გრიზმანი ფელიქსის გაცვლაზე მართლა იწერება კატალონიურ პრესაში

    ლენგლეს რაც შეეხება პირველივე სეზონიდან ვიძახი რო არასტაბილური იდიოტიათქო და ისე აგიხდა ყველაფერი
    ფანი [?]
    #8 19 მაისი 2021 16:41
    4
    ასე ერთი სეზონით ვერ ვისმჯელებთ.2019-2020 სეზონში მშვენივრად იდგა დაცვაში,არც სტაბილურობა აკლდა.ყველა ვარიანტშია მცველი საყიდელი მაგრამ ვფიქრობ ერთი სეზონით შეიძლება ამის დატოვება
    ფანი [?]
    #7 19 მაისი 2021 16:37
    5
    წინა წლებში სტაბილური იყო წელს არადამაჯარებელი, მაგრამ 1 შანსს იმსახურებს, სადაც უმტიტს ვაცადეთ ამდენი ხანი... კაცმა არ იცის რა იყო მიზეზი და ამ დროს მხარში უნდა დავუდგეთ და ზომიერად ვაკრიტიკოთ და არა ბოლო დონეზე გავათახსიროთ.... 1 სეზონი მიეცეს უნდა და თუ მომავალ წელს იგივეს იზამს მერე დაუფიქრებლად უნდა გავუშვათ.. 1 შანსს ყველა იმსახურებს, სადაც მატიეს, ბარტრას, გომეშს ვაცადეთ იქაც კლემანს ვაცადოთ არაფერი უჭირს. არაფერი უშავს თუ ლენგლე დარჩება, თან ცაცია მცველი არ გვყავს გუნდში და გარსიაც რომელიც მოდის არაა ცაცია, თან უმტიტი გასასაღი გყვას ყველა ვარიანტში ხელფასის და არაფრის კეთების გამო და ამ კაცმა ერთერთმა პირველმა შეიმცირა ხელფასი, ესეც დასაფასებელია ასე რომ ბოლო შანსს იმსახურებს და დაე იყოს ბოლო შანსი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 19 მაისი 2021 16:29
    1
    წაგვიგია მომავალ სეზონშიც ტიტულები და ეგაა. ერთი დეშამსაც ჩაუჯვას საქმეში ამდენი სირობების მერე გამოძახებული რო ყავს
    Culé [?]
    #5 19 მაისი 2021 16:29
    0
    ამას ცოლი აღარ ეყრდნობა და ბარსა რა პონტში ტო😅😅
    ფანი [?]
    #4 19 მაისი 2021 16:25
    0
    უშუალოდ ზედ ლენგლეზე უნდა დაეყრდნონ?
    Culé [?]
    #3 19 მაისი 2021 16:22
    1
    მოაშორეთ ეს **რი ბარსას. არ დავინაცო მომავალი სეზონიდან. ამის კისერზეა ბევრი რამ!😡
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #2 19 მაისი 2021 16:18
    4
    ამას პირდაპირი გაგებით თუ დაეყრდნობი დაღლილზე , მეტი ვერაფერში გამოიყენებ აწი :დ