ბარსელონას სასტარტო შემადგენლობა ცნობილია

ბარსელონას სასტარტო შემადგენლობა ცნობილია

დღეს, 20:30 საათზე "ბარსელონა" "სელტას" დაუპირისპირდება. მატჩამდე კატალონიელთა მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი სასტარტო თერთმეტეულს ასახელებს.

ტერ შტეგენი; არაუხო, პიკე, ლანგლე; დემბელე, მორიბა, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა; მესი, გრიზმანი.

შეხვედრის პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ სპორტ 2 და Silksport.ge შემოგვთავაზებს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 17 მაისი 2021 15:53
    0
    დიდი ეჭვი მაქვს, კუმანმა ჩემოდანი თამაშის დაწყებამდე ჩაალაგა.
    ფანი [?]
    #19 16 მაისი 2021 20:17
    0
    https://geomovie.ge/silk-sport-2-live.html
    Culé [?]
    #18 16 მაისი 2021 20:12
    1
    კუმანმა ჩაალაგოს სეზონის ბოლოს და წავიდეს!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #17 16 მაისი 2021 20:10
    2
    რა იქნება რომ ერთხელ მაინც პუჩი დააყენოს ძირითადში,ყოველ შემთხვევაში დაისვენებსა მაინც პედრი.მწვრთნელი კი არა ნებისმიერი ადამიანი მიხვდება რომ ბავშვისთვის ამდენი დატვირთვა არ ივარგებს.გასაგებია შანსი მისცა მაგრამ,ამდენიც არ შეიძლება
    ფანი [?]
    #16 16 მაისი 2021 20:08
    0
    ლინკი დადეთ რა
    ფანი [?]
    #15 16 მაისი 2021 20:01
    2
    ლაპორტამ კუმანს მეტად შეტევითი ხასიათის ფეხბურთი მოთხოვაო და მის მერე როჟა
    დემბელს აყენებს დაცვაში... რა ქნას მეტი, ნამდვილი დობერმან პინჩერია გაგონებაში ეს კაცი დ ამაინც უკმაყოფილოა აქ ხალხი :DDDD
    ფანი [?]
    #14 16 მაისი 2021 20:00
    0
    ციტატა: Diana
    ტელევიზორი რომ გაფუჭდება და მარტო ერთ არხს აჩვენებს ისეა კუმანი ამ სასტარტოთი , იმედია პუჩს შემოიყვანს

    როგორ მჯეროდა ამ კაცის😒 წააგე ეს ჩემპიონატი ამ დემადგენლობით ხო? უმოტივაციო გრანადამ მოგიგო საჩემპიონო თამაში ნოუ კამპზე. შეცვალე ვაბშე თერთმეტივე კაცი და დააკვირდი იქნებ რამე გამოდის? თუ იმის იმედი გაქვს რომ გაისადაც აქ იქნები დავიჯერო იმ გუნდით ფიქრიბს ჩემპიონატის მოგებას რომელიც ფინალს აგენს სახლში გრანადასთან??? იმინა ხისთავიანია ტიპი. ვალვერდე გვარსიოლას და საკის ნაზქვია ამასთან შედარებით. ეს პედრის სასტავში ყოფნა დღეს აი ვაბშე აუხსნელი ფენომენია. ჩვეულებრივი რეგვენია კუმანი და ვაიკეთოს ის 91 წლის ჩემპიონთა თასი ერთ ადგილას და გააჯვას იბიომაწ.და მიყვეს ლაპორტა თუ ჰოლანდს, ცენტრში ერთ ფანტაზისტას, ალბას შემცვლელს და ძირითადის ერთ მცველს თუ ვერ მოიყვანს.

    ციტატა: Bakero
    და ლაპორტას ჰგონია ეს @@ე თუ დატოვა მომავალ წელს კიდევ ეს რამეს შეცვლის ? შანსი არ არის ! ეს უბრალოდ დებილია თავის რახიტიანი თავით

    ყველაფერს თუ თავის სახელს დაარქმევ დებილი კი არა კლეა ჩვეულებრივი. იმინა სამი ასო ბლიად.
    ფანი [?]
    #13 16 მაისი 2021 19:47
    1
    ტელევიზორი რომ გაფუჭდება და მარტო ერთ არხს აჩვენებს ისეა კუმანი ამ სასტარტოთი , იმედია პუჩს შემოიყვანს
    Culé [?]
    #12 16 მაისი 2021 19:47
    2
    და ლაპორტას ჰგონია ეს @@ე თუ დატოვა მომავალ წელს კიდევ ეს რამეს შეცვლის ? შანსი არ არის ! ეს უბრალოდ დებილია თავის რახიტიანი თავით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 16 მაისი 2021 19:47
    1
    აბა წყობა უნდა შეცვალოსო? პედრი ისევ დააყენა ევროპა აქვს სათამაშო ბავშს და რამე არ მოუვიდეს შე დებილო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 16 მაისი 2021 19:41
    0
    სქემებს ტესტავს, მომავალი მწვრთბნელი გაანალიზებს თუ როგორ შეიძლება ამ სემადგენლობით ამ სქემაზე მორგება, ანუ ვარიანტებს ამრავალფეროვნებს მისი მემკვიდრისათვის, რა არ უნდა გააკეთოს - ესეც უკეთ რომ იცოდეს barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #9 16 მაისი 2021 19:37
    1
    აჰაჰაჰ
    ვაიჰ
    ამ კაცის არაადეკვატურობა მართლა და მართლა ყელშია უკვე.
    ამის მწვრთნელობა რა ვთქვი მე!
    იტაქტიკოსე ეგლე დედამ გენაცვალოს და მერე კიც გაგატაქტიკოსებენ აქედაან.
    ფანი [?]
    #8 16 მაისი 2021 19:34
    0
    ამას რას ხედავს ჩემი თვალები
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 16 მაისი 2021 19:34
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Griezzy7
    ეს კაცი **ეა მართლა და მართლა რაა rage rage ყელში ამოვიდა უკვე ეს მორიბაა. პედრი კიდეე დაასვენე ეს დედა მო****ლი! ან რა დემბელე მარჯვენა მცველად კაირა :D დაცვაში ისედაც გარღვევა გვაქვს და კიდე დემბელეეე დაამატაა smile smile smile

    მორიბა და პედრი მსოფლიოს ორი საუკეთესო ნახევარმცველი ტალანტია

    პედრი კაი მარა, მორიბას ტალანტობა სად დაინახე, ცუდი არაა და მერე რა იქნება არ ვიცი მარა, არაფერი უთამაშია ისეთი განსაკუთრებული რო საუკეთესო ტალანტებში გაიყვანო
    ფანი [?]
    #6 16 მაისი 2021 19:33
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Griezzy7
    ეს კაცი **ეა მართლა და მართლა რაა rage rage ყელში ამოვიდა უკვე ეს მორიბაა. პედრი კიდეე დაასვენე ეს დედა მო****ლი! ან რა დემბელე მარჯვენა მცველად კაირა :D დაცვაში ისედაც გარღვევა გვაქვს და კიდე დემბელეეე დაამატაა smile smile smile

    მორიბა და პედრი მსოფლიოს ორი საუკეთესო ნახევარმცველი ტალანტია

    Და დიახ, კუმანი ..ეა, მაგრამ არა მორიბას და პედრის გამო
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    გულშემატკივარი [?]
    #5 16 მაისი 2021 19:33
    1
    ხო უნდა მიხვდე ამდენიხნის მერე რო არ არის ეს ტაქტიკა კაი და დააყენოს 4-3-3 რა იცი რა იქნება,მარა არა მაინც თავისას იმეორებს,დემბელე შეტევაში ძლივს თამაშობს და უკან რას გააკეთებს კარგს.პუჩი მოკვდა და გვიმალავენ თუ რატო არ ათამაშებს.არ შეუძლია ასეთი დატვირთვით პედრის ჯერ თამაში და კუმანი სულ ათამაშებს,ვფიქრობ კუმანი გასაშვებია
    ფანი [?]