ბარსელონა 1-2 სელტა

ბარსელონა 1-2 სელტა

  ბარსელონა (3-5-2) სელტა (4-1-3-2)
ტერ შტეგენი, არაუხო, პიკე, ლანგლე, დემბელე, მორიბა, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა, მესი გრიზმანი ვილიარი, ვასკესი, აიდუ, არაუხო, აარონ მარტინი; ბელტრანი; მენდესი, სუარესი, ნოლიტო, ასპასი, მინა
ნეტუ, ტენასი, ბრეითუეიტი, დესტი, ფერნანდესი, ფირპო, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი სეკეირა, დომინგესი, ხუნკა, პერესი, სოლერი, სოტელო
რონალდ კუმანი ედუარდო კოუდეტი
1-0 მესი 28, მინა 1-1 38, 1-2 მინა 88

პედრი- პუჩი 46

პიკე - დესტი 64

გრიზმანი - ბრეითუეიტი 70

დემბელე - ტრინკაუ 71

მორიბა - პიანიჩი 85

ნოლიტო - სოლარი 69
ასპასი - პერესი 79

პუჩი 56, ლანგლე 74,  დომინგესი 51,
ლანგლე 83
კამპ ნოუ
რიკარდო დე ბურგოს ბენგოეჩეა
კოუტინიო, ფატი, რობერტო, დე იონგი ალვარესი, ბლანკო, ფერეირა, მალიო, მორი, მურილიო, ტაპია
სილქ სპორტ 2, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
63.9% ბურთის ფლობა 36.1%
20 დარტყმა 4
4 ზუსტი დარტყმა 4
729 პასი 416
91,1% პასის სიზუსტე 80%
1 გაფრთხილება 1
0 თამაშგარე 1
7 კუთხური 1
71 მოგებული ორთაბრძოლა 42

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 173 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #173 17 მაისი 2021 22:47
    0
    აუ ეს რა ნაგავი გუნდია რა არის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #172 17 მაისი 2021 16:01
    0
    გაუშვით ეს საცოდავი რას აწვალებთ, ვერ არის ეგ გვარდიოლა და კლოპი, შეიძლება ნიდერლანდებს ადგება, მაგრამ აქ ტყუილად იტანჯება.
    წევრი [?]
    #171 17 მაისი 2021 02:59
    1
    ციტატა: totti10
    საქართველოს ატლეტიკოს და ლივერპულის ბედი იღბალი მიცა ღმერთმა, იფფ რა კარგი იქნებოდა :დ იმათმა 96 წუთზე გაიტანეს გოლი ალისონმა გაიტანა და ძალიან დიდი ნაბიჯი გადადგეს ლიგისკენ შემდეგ ტურში ლესტერი ჩელსია, ატლეტიკომ კიდე 89 წუთზე გაიტანა და 80% ჩემპიონი გახდა :დ ისე ატლემ სანამ გოლი არ გაუშვა გუნდმა არ დაარტყა კარში სწორედ :დ :დ ასეთი სამარცხვინო და საშნელი ჩემპიონი რომ ეყოლება ესპანეთს არის უდიდესი სირცხვილი ახლა მოხვდებიან პირველ კალათაში ამოუვა ატალანტა ბენფიკა ვინმე და გავა ან მ2 ადგილას ან მე3 ადგილას :დ

    ბარსა რომ გამხდარიყო ჩემპიონი ქელს ეგ
    უფრო სამარცხვინო იქნებოდა

    ციტატა: Nina
    Giovanni,
    გაგიკვირდა ჰო?😄

    კიიი, ზუსტად ასე გაუკვირდებოდა კუმანსაც, უი კიდე წავაგეთო, წავა და დაიძინებს გემრიელად, ხელფასს მაინც აიღებს, მოგებითაც და წაგებითაც🤣🤣🤣
    გუნდი იმიტომ აგებს რომ ხალხი ხელფასებისთვისაა მოსული, თვითონ ბარსელონა 25 ფეხბურთელიდან მარტო ლამასიელებს უყვართ და მარტო ეგენი დარდობენ ალბათ იმაზე თვითონ ბარსელონა რა მდგომარეობაშია თორე დანარჩენებს არ კიდიათ?
    ვისაც ზოგადად თავისი გუნდი არ უყვარს და გულშემატკივარი კიდია ის არასდროს მოიკლავს თავს თამაშით როცა ისედაც შეუსაბამოდ მაღალი ხელფასი აქვს და მაგიტომაცაა ასე სამარცხვინოდ რო ვაგებთ. იქით ლენგლე გამოდის და მარტო ჩემზე ტყდებაო ჯოხიო, იქით დემბელე გამოდის და ნაწყენი ვარ ჩემს გაყიდვას რომ აპირებდნენ წინა ზაფხულშიო, იქით კუმანი გამოდის და ინტენსიურობა დავკარგეთ მეორე ტაიმშიო, იმას კი არ იტყვის ჯერ ხო მაგარი ქლიავი ტაქტიკოსი ვარ და ამას პლუს გუნდს ვერანაირ მოტივაციას ვერ ვაძლევ რო ეგება მოტივაციით მაინც მოვუგოთ სხვებს თორე ჩემი ტაქტიკით და "პროფესიონალური" ცვლილებებით ჩიხურასაც კი ვერ მოვუგებთო❤️
    წევრი [?]
    #170 16 მაისი 2021 22:53
    3
    მოგესალმებით მეგობრებო.იმედია არ მიწყენთ მაგრამ ყოველ თამაშის ბოლოს კუმანზე გადავლა არაა მართებული.რა გუნდი ჩაიბარა მაგასაც გაუსვათ ხაზი. კი მესმის რო გვინდა მოვიდეს ზე დონე მწვრთნელი რომელსაც არც ტაქტიკა ესწავლება და არც მოტივაცია მაგრამ მასეთი მწვრთნელი იკადრებს კია ასეთ ბარსას? მარტო ის არაა რახანც მესია ყველა მწვრთნელი ზედ შეეზილოს ბარსას დავინახეთ რომ ბევრმა უარყო შეთავაზება.არცერთი მაღალი დონის მწვრთნელი მოვა როცა დაინახავს რო რესურსი არაა გუნდში,მესის კიდევ ვერ გაჭრიან 11 კაცად. არავინ მოვა რადგან მწვრთნელის პრესტიჟს დაწევს თუნდაც ჩემპიონთა ლიგაზე რომელიმე გრანდთან ვანადგურება და მითუმეტეს უტიტულო სეზონი.
    მეც ძალიან მინდა ჩავი მოვიდეს მაგრამ ხომ ვხედავთ ახანგძლივებს და ახანგძლივებს კონტრაქტს ეხლა არ მოვა.ყველა შევყურებთ გადამჩენელად და რომვიდეს და ამ სასტავით ჩაისვაროს ეგეც არავის აწყობს მითუმეტეს ჩავის. ყველა მწვრთნელს აწყობილი გუნდის ჩაბარება უნდა . და მემგონი მეტად დასაფასებელია მწვრთნელი რომელიც აწყობილ ნაკრებს ტოვებს და გადმოდის "ნახირში" სადაც სტადიონზე ყველა თვისთვის დადის.ამ ეტაპზე ჩემი აზრით უკეთესი იქნება თუ ერთ სეზონსაც დატოვებენ. კაცს ვინც უნდოდა არცერთი მოუყვანეს და ათამაშოს სატიტულოდ კლუბი 10 წლის ბიჭებით.
    რომც გაუშვან მანც არცერთი ტოპ მწვრთნელი მოკიდებს ხელს და სანამ ვალვერდე და სეტიენის ნაირი მოიყვანა ჯობია ერთი სეზონით ეს იყოს
    Culé [?]
    #169 16 მაისი 2021 22:47
    2
    Giovanni,
    გაგიკვირდა ჰო?😄
    გულშემატკივარი [?]
    #168 16 მაისი 2021 22:42
    1
    საქართველოს ატლეტიკოს და ლივერპულის ბედი იღბალი მიცა ღმერთმა, იფფ რა კარგი იქნებოდა :დ იმათმა 96 წუთზე გაიტანეს გოლი ალისონმა გაიტანა და ძალიან დიდი ნაბიჯი გადადგეს ლიგისკენ შემდეგ ტურში ლესტერი ჩელსია, ატლეტიკომ კიდე 89 წუთზე გაიტანა და 80% ჩემპიონი გახდა :დ ისე ატლემ სანამ გოლი არ გაუშვა გუნდმა არ დაარტყა კარში სწორედ :დ :დ ასეთი სამარცხვინო და საშნელი ჩემპიონი რომ ეყოლება ესპანეთს არის უდიდესი სირცხვილი ახლა მოხვდებიან პირველ კალათაში ამოუვა ატალანტა ბენფიკა ვინმე და გავა ან მ2 ადგილას ან მე3 ადგილას :დ
    ფანი [?]
    #167 16 მაისი 2021 22:41
    1
    ვალიადოლიდის იმედი აქვთ ყანაზე:დ:დ რა აზრი აქვს ვალიადოლიდის თამაშა მოგებით ვერანაირად მოუგებენ და ფაქტია დღეს გავარდა ისედაც ეგ ახვარი ნაზარიოს კლუბი... ჩოლო თავტრა... მოიხნავს და მაგ თამაშს უპრობლემოდ მოიგებს და რეალს თუ ჰგონია ვილიარეალს დაადუღებს ძაან შემცდარა.. ფინალს ვერ მოიგებს ვილიარეალი და ევროპის ზონაში შესასვლელად რეალთან თამაში ჭირდება
    წევრი [?]
    #166 16 მაისი 2021 22:38
    4
    უი, წაგვიგია, კიდეკაი არ ვუყურე😂😂
    ფანი [?]
    #165 16 მაისი 2021 22:36
    3
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Clever liar
    ეეენდ ოსკარს გოუს თუუუუ ლუის პისტოლერო სუარეეეეს !!!!!!!!!!!

    აგუეროს გოლი გამახსენდა 2011 დდდდ მაისურიც ისე გაიხადა დდდ

    QPR_ს რო შეუგდო ხო მგონი :))))

    ეგარის My Webpage smile heart_eyes
    ფანი [?]
    #164 16 მაისი 2021 22:35
    1
    ციტატა: Joakim Brodén
    მგონი საკმარისად ინტენსიურები არ ვიყავით

    ძალებს ინახავდნენ
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    წევრი [?]
    #163 16 მაისი 2021 22:35
    2
    იშრომეს იწვალეს მაგრამ იღბალი დააკლდათ...





    პ.ს ვხუმრობ😂
    წევრი [?]
    #162 16 მაისი 2021 22:33
    1
    ციტატა: Albicelecte
    კარგი წაგება იყო, არავის დაენანება ბებერი ბულდოგი
    თუკი კითხვა სადღაც მაინც რჩებოდა, ესეც გადაიხაზა...
    მე-3 ტაიმბოლი, უცნაური არაა?!?!?!??!?!?!?!?!?!
    ეგრე კოტრდები ლაპო?!?!?!?!?! არა მგონია ჰალანდის ფულის შეგროვება ასეთი გზით სწორია

    როგორც გინდა შეაგროვოს ოღონდ შეაგროვოს:DDD
    ფანი [?]
    #161 16 მაისი 2021 22:33
    5
    რა გუნდში მოიგო მესიმ პიჩიჩი, ექსპერტიზაზე რო გაიტანო სხვა გალაქტიგაში ბოიშ არბელოა ვიყო თუ დაგვიჯეროს ვინმემ :))
    წევრი [?]
    #160 16 მაისი 2021 22:32
    0
    ატლეტიკოს თამაშს ვუყურე სანამ გოლი არ გაუშვეს მანამდე გააზრებულად ვერ უტევდნენ მერე გაიტანეს


    ამათმა კი სულ დაკარგეს თავმოყვარეობა? მესის ბოლო თამაში იქნება ასე მგონია კამპ ნოუზე
    Culé [?]
    #159 16 მაისი 2021 22:31
    0
    ციტატა: ferreira10
    ისე ის როგორ იქნება ეხლა?

    ვინა :დ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    ფანი [?]
    #158 16 მაისი 2021 22:31
    0
    მგონი საკმარისად ინტენსიურები არ ვიყავით
    Culé [?]
    #157 16 მაისი 2021 22:31
    1
    მესი უნდა წავიდეს პიკეც უკან მიყვეს ,ახალი გუნდია შესაქმნელი იმედია ახალი სეზონიდან იგივე მწვრთნელით და იგივე სასტავით არ დავიწყებთ მარა დიდი იმედი არ მაქ რო რამე შეცვალონ
    ფანი [?]
    #156 16 მაისი 2021 22:30
    0
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Clever liar
    ეეენდ ოსკარს გოუს თუუუუ ლუის პისტოლერო სუარეეეეს !!!!!!!!!!!

    აგუეროს გოლი გამახსენდა 2011 დდდდ მაისურიც ისე გაიხადა დდდ

    QPR_ს რო შეუგდო ხო მგონი :))))
    Culé [?]
    #155 16 მაისი 2021 22:30
    1
    კარგი წაგება იყო, არავის დაენანება ბებერი ბულდოგი
    თუკი კითხვა სადღაც მაინც რჩებოდა, ესეც გადაიხაზა...
    მე-3 ტაიმბოლი, უცნაური არაა?!?!?!??!?!?!?!?!?!
    ეგრე კოტრდები ლაპო?!?!?!?!?! არა მგონია ჰალანდის ფულის შეგროვება ასეთი გზით სწორია
    ფანი [?]
    #154 16 მაისი 2021 22:29
    0
    ციტატა: ani-barca10
    სუარეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეს barca-5 barca-5 joy joy

    :დდდდდდდდდდდდდდდ

    ისე ის როგორ იქნება ეხლა? 😁😁