ჩავი მომდევნო კვირაში ბარსელონას ეწვევა - AS

ჩავი მომდევნო კვირაში ბარსელონას ეწვევა - AS

"ბარსელონას" ლეგენდა და კატარული "ალ სადის" ახლანდელი მთავარი მწვრთნელი ჩავი ერნანდესი მომდევნო კვირაში მის მშობლიურ ქალაქს ეწვევა.

AS-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, ჩავი ბარსელონას ორშაბათს დასასვენებლად ესტუმრება. ესპანელი სპეციალისტი არდადეგებს სწორედ კატალონიის დედაქალაქში გაატარებს.

გუშინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, "ბარსამ" ჩავისთან გუნდის გაწვრთნასთან დაკავშირებით მოლაპარაკებები დაიწყო, თუმცა, Mundo Deportivo-ს ცნობით, კლუბიც და 41 წლის სპეციალისტის გარემოცვაც ამ ყველაფერს უარყოფს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #13 16 მაისი 2021 17:28
    2
    კარგით რაა, ყველგან გრიგოლია-გაფრინდაშვილი მუშაობს??? laughing
    ვერ გავიგე, ამ ადამიანს მშობლების ნახვა აკრძალული აქვს?
    გულშემატკივარი [?]
    #12 16 მაისი 2021 17:00
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ასავალ დასავალს და ქართულ სირულ პრესას თუ არ დაემსგავსებით, შეცდომაში შემყვანი სათაურებით, კარგს იზავთ. კაცი რომ სათაურს წაიკითხავს და მერე სტატიას მოტყუებულად არ უნდა იგრძნოს თავი. ელემენტარული ამ საიტის მკითხველის უპატივცემულობაა და მეტი არაფერი. კარგი იქნება ამ საშინელ ყრენდს თუ არ დაამკვიდრებთ აქ. კეთილი რჩევაა უბრალოდ. თორე წაიკითხავს ადამიანი და აქ თუ არ დაწერს გულში მაინც შეგაგინებთ. რათ გინდათ ეს ამბავი???😒😒😒

    Xshirad minaxavs eg aq, naxva ro hqondes da barem vinmem 1 commentari moagdos bevrjer gauketebiat eseti ylinji satauri... Nu iasnia bevrs shromoben da yvelaze kai qartuli safexburto saitic gvaq, balerinebze xo arc sheidareba, mwerlebic doneebi, mara es patara chavardnebi aqvt xolme
    😄😈
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 16 მაისი 2021 15:22
    1
    ჯერ გაგერკვიათ ელაპარაკა ლაპორტას თუ არა, ისე ნუ იზავთ კაცს სამშობლოში სტუმრად ჩამოსვლა აღარ მოუნდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 16 მაისი 2021 12:39
    0
    ეგება დაკეროს ლაპორტამ თუ არადა პიმიენტა დანიშნონ რას წვალობენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #9 16 მაისი 2021 12:13
    2
    პიმიენტა დანიშნონ თუ ეს ვერ დაიყოლიეს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #8 16 მაისი 2021 12:00
    5
    1 კვირის წინ თუ გაახანძლივა რანაირად დაინიშნება ბარსას მწვრთნელად რანიარად წერთ ვერ ხვდები რა ჩუმად მოლაპარაკება :დ ბარსა რომ დომოდა არ გაახანძლივებდა, მეორეც ერთი სანამ ის გვარდია არის არ მივა ხავი არააა, ვერ ერტვის პიკეს ალბას ბუსის და მესის რომ თქვენი დრო წავიდა და აუდეთო იმათ ვისთანაც ერთად წლები თამაშOბდა და არც იქნება სწორი, აგერ პირლო რომ მივიდა იუვეშI და დახვდა თავისი თანაგუნდელები მიტომაც არის კარგად გუნდის ამბავი :დ რაგადროს კიელინი ბონუცი ბარძალია და მითუმეტოს ბუფონი :დ ხავი ბარსელონაში მხოლოდ მაშინ მივა როცა წავა ძველი გვარდია, მანამდე რაცარუნდა დაიწეროს სიმართლე არასოდეს იქნება :დ ადამიანი დასასვენებლად ჩადის და არიქა და ბარსაში მიდისო, მოკლედ ქართველი ჟურნალისტებზე უარესები არიან ამ უცხოეთშიც :დ ნაიკის მაგივრად ადიდასი რომ ჩაიცვას ვიღაცამ იტყვის ბარსას რეალი ურჩევნიაო და მოკლედ რაა :დ
    ფანი [?]
    #7 16 მაისი 2021 11:48
    1
    ციტატა: gecheche
    უეჭველი იქნება მოლაპარაკებები დანდი არაა პროსტა ჩუმად მოხდება შედარებით მაგიტო უარყოფენ ახლა უპატივცემულობაა კუმანის მიმართაც და ჯერ ორი თამაში დარჩა მარა საბოლოოდ მგონია რო ჩავი დაინიშნება რამოდენიმე კვირაში მწვრთნელად

    გეთანხმები
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    წევრი [?]
    #6 16 მაისი 2021 11:35
    1
    უეჭველი იქნება მოლაპარაკებები დანდი არაა პროსტა ჩუმად მოხდება შედარებით მაგიტო უარყოფენ ახლა უპატივცემულობაა კუმანის მიმართაც და ჯერ ორი თამაში დარჩა მარა საბოლოოდ მგონია რო ჩავი დაინიშნება რამოდენიმე კვირაში მწვრთნელად
    ფანი [?]
    #5 16 მაისი 2021 11:33
    5
    ასავალ დასავალს და ქართულ სირულ პრესას თუ არ დაემსგავსებით, შეცდომაში შემყვანი სათაურებით, კარგს იზავთ. კაცი რომ სათაურს წაიკითხავს და მერე სტატიას მოტყუებულად არ უნდა იგრძნოს თავი. ელემენტარული ამ საიტის მკითხველის უპატივცემულობაა და მეტი არაფერი. კარგი იქნება ამ საშინელ ყრენდს თუ არ დაამკვიდრებთ აქ. კეთილი რჩევაა უბრალოდ. თორე წაიკითხავს ადამიანი და აქ თუ არ დაწერს გულში მაინც შეგაგინებთ. რათ გინდათ ეს ამბავი???😒😒😒
    Culé [?]
    #4 16 მაისი 2021 11:31
    3
    შორს რომ ხარ წასული სამუშაოდ, მერე დროებით სახლში რომ ჩამოდიხარ და ჟურნალისტები რომ ეგრევე სხვადასხვა ამბებს უკავშირებენ smiley smiley smiley
    გულშემატკივარი [?]
    #3 16 მაისი 2021 11:31
    2
    ძაან უაზრო პოსტია,ბრუნდებაო და აღწერილია რო დასასვენებლად მოდის და რა მერე ამით?? ის მაინც დაგეწერა სათაურზე რომ დასასვენებლად მოდის
    Culé [?]
    #2 16 მაისი 2021 11:30
    1
    დასასვენებლად კი არა,სააქმეს უნდა მიხედოს.უეჭველი რაღაც მოხდება,ტყულად არ ჩამოვა ეს.უარყოფენ იმიტომ,რომ ჯერ კუმანია მწვრთნელი და უპატივცემულობაა ეგრევე ახალი მწვრთნელი მოიყვანო. დამთაბრდება სეზონი და ჩავიც მოვა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #1 16 მაისი 2021 11:25
    2
    გვეღადავებით? :დ