ლიონელ მესი საფეხბურთო სკოლის გახსნას გეგმავს

ლიონელ მესი საფეხბურთო სკოლის გახსნას გეგმავს

ლიონელ მესის საფეხბურთო სკოლის გახსნა სურს. "ბარსელონას" კაპიტანი აპირებს, პროექტი სოფელ გარაფის ტერიტორიაზე განახორციელოს, რომელიც ზღვის ნაპირთან მდებარეობს და კასტელდეფელსიდან, სადაც მესი ოჯახთან ერთად ცხოვრობს, 12 კმ-ითაა დაშორებული. 

ინფორმაციას ესპანური Culemania ავრცელებს. 

წყაროს ცნობით, უძრავი ქონების კომპანია, რომელიც არგენტინელ სუპერვარსკვლავთან თანამშრომლობს, 20 ათასი კვ. მ. ფართობის მიწას შეისყიდის, სადაც სულ მცირე 2 მოედანი, საცხოვრებელი და სხვა დაწესებულებები განთავსდება. 

პროექტი ჯერ მხოლოდ დაგეგმვის ფაზაშია და მესისა და მისი პარტნიორების მხრიდან კონკრეტული მოქმედებები ამ დრომდე არ ყოფილა. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 15 მაისი 2021 19:45
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: C.PC5
    20 ათასი კვ. მ

    აქ ნულები ასოებით უწერიათ " 20 ათასი კვ. მ" ათასი ეს სამი ნოლია დამატებით

    უი შენ როარ გეთქვა კიარ ვიცოდი ათასი სამი ნულით რო იწერებოდა😂😂😂 შეასწორეს და მიტოა მასე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 მაისი 2021 13:45
    0
    ციტატა: C.PC5
    20 ათასი კვ. მ

    აქ ნულები ასოებით უწერიათ " 20 ათასი კვ. მ" ათასი ეს სამი ნოლია დამატებით
    წევრი [?]
    #8 15 მაისი 2021 13:29
    0
    C.PC5C.PC5,
    20 ათასი წერია გაიხედე თვალებში😀😀

    MARI=BARCA-fan,
    ათასი რაუყავი?😀😀
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 მაისი 2021 20:15
    1
    ძაან მაგარია
    წევრი [?]
    #6 14 მაისი 2021 19:40
    4
    ერთი ბათუმშიც გახსნას კაი იქნებოდა
    Culé [?]
    #5 14 მაისი 2021 19:22
    6
    ეგ იმას ნიშნავს, რომ არსადაც არ აპირებს წავლას და კარიერის ბოლომდე აქ იქნება;
    მეტიც, კარიერის დასრულების შემდეგ დირექტორატში დაიკავებს ადგილს და ლა მასიას დაეხმარება ისე, როგორც საჭიროა

    აბა ვინ ყიდდით და აგდებდით გუნდიდან და ვის მიგაჩნიათ, რომ მისი მოშორებით უნდა დაიწყოს "ახალი ბარსას მშენებლობა"?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    რომელი ხართ მესიზე დიდი კულე? რომელს გაქვთ ძარღვებშI ლეოზე უფრო ლურჯ-ბროწეულისფერი სისხლი?!?!?!?!?!?!
    barca-1 barca-5 barca-5 barca-5 barca-5 +++++++++++++++++
    Culé [?]
    #4 14 მაისი 2021 17:46
    4
    მანემ კლოპს მანჩესტერთან მატჩის შემდეგ ხელი არ ჩამოართვა. შესაძლოა კონფლიქტსაც აქვს ადგილი და შეიძლება სადიოს დათრევაზე ჩალიჩი.ლივერპული დემბელეს ეპოტინება და გავუცვალოთ.მისწრებაა პრემიერლიგა დამბოსთვის გაიგდოს და ირბინოს მაინც მარტო ეგ იცის და ჩვენ უკლასნესი მანე დაგვრჩება.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 14 მაისი 2021 16:52
    1
    სოფელი გარაფი მომეწონა😀😀 ნეტა ჩვენც გვქონდეს გარაფის ნაირი სოფლები😀😀 გარაფი არის ბარსელონას შემოგარენი პატარა ქალაქივით ზღვისპირა როგორც დანარჩენი სხვა, ისე ძაან ხშირად სტუმრობს იქაურ რესტორანს ფრენკი და მისი ცოლი:)
    Culé [?]
    #2 14 მაისი 2021 16:34
    2
    20 კვ. მ. ფართობის მიწას შეისყიდის,

    აქ იმედია ნულები აკლია🙏
    ფანი [?]
    #1 14 მაისი 2021 16:31
    4
    წყაროს ცნობით, უძრავი ქონების კომპანია, რომელიც არგენტინელ სუპერვარსკვლავთან თანამშრომლობს, 20 კვ. მ. ფართობის მიწას შეისყიდის, სადაც სულ მცირე 2 მოედანი, საცხოვრებელი და სხვა დაწესებულებები განთავსდება.

    laughing 20 კვ.მ. ერთი საძინებელია და რა ვიცი, ჩემს შვილებსაც გაუხარდებოდათ სახლში სტადიონი, თანაც ორი! joy joy joy