Mundo Deportivo კუმანისა და ლაპორტას შეხვედრის დეტალებს ასაჯაროვებს

Mundo Deportivo კუმანისა და ლაპორტას შეხვედრის დეტალებს ასაჯაროვებს

გუშინ, ბარსელონას ერთ-ერთ რესტორანში შედგა შეხვედრა, რომელსაც ჟოან ლაპორტა, რონალდ კუმანი და რაფა იუსტე ესწრებოდნენ.

Mundo Deportivo-ს მტკიცებით, კლუბის პრეზიდენტს მთავარი მწვრთნელისგან სურდა მოესმინა იმ მიზეზების შესახებ, რომლებმაც "ბარსელონას" ბოლო პერიოდში 7 ქულა და ლა ლიგისთვის ბრძოლის შანსი დააკარგვინა.

ასევე, ლაპორტას კითხვები გუნდის ტაქტიკასთან დაკავშირებითაც ჰქონდა. მას სურს, რომ გუნდმა უფრო შემტევი ფეხბურთი ითამაშოს, რის საშუალებასაც 3-5-2 სისტემა არ იძლევა. 

ამასთან, ლაპორტა აფასებს იმ სამუშაოს, რომელიც ამ რთულ პერიოდში ნიდერლანდელმა შეასრულა, განსაკუთრებით ეს ახალგაზრდებისთვის გზის გახსნას ეხება. შეხვედრაზე საუბრის ერთ-ერთი თემა გუნდის ვეტერანების საკითხიც იყო. ლაპორტას აინტერესებს თუ როგორ ხედავს კუმანი მათ როლს მომდევნო სეზონში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 14 მაისი 2021 15:37
    5
    ბარსელონას კჯმანთან ერთად მომავალი არ აქვს, არ ატის ეს კაცი მწვრᲒნელი და ამის დატივება კიდევ ერთ უტიტულო სეზონს ნიშნავს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 მაისი 2021 15:27
    8
    რაზე უნდა ელაპარაკოს ეხლა მწვრთნელს, რომელმაც მოსვლისთანავე ბომბარდირის წასვლა დააანონსა, გეგონება უკეთესები ყავდა ვინმე. მოსვლის დღიდან იძახის რო დემბელეს დიდი იმედი აქვს და გრიზმანი კარგად ვარჯიშობსო. იმიტომაც არის რამდენიც არ უნდა გაიტანოს ამ საცოდავმა ლეომ, იმაზე მეტს თავს იკლავენ და უშვებენ მცველები. ამ დროს მსოფლიო დონის მცველი იყო, რას ფიქრობს როგორ აკეთებს არვიცი რა. ეტყობა არც ლაპორტამ არ იცის და ალბათ ძალიან აინტერესებდა რას აკეთებ ამისთანას 5 მცველით რო თამაში ნოლზე ვერ დავამთავრეთო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 მაისი 2021 14:16
    4
    გაუშვი ეს და შორს ნუ ეძებ ახალს, პიმიენტა მოიყვანე. იცნობს სამზარეულოს და ახალგაზრდებიც იცის ვინ რისი მაქნისია.
    თუ არადა მომავალი სეზონიც დაკარგულია.
    Culé [?]
    #7 14 მაისი 2021 13:32
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    უნდა დააბრუნოს ისევ 4-3-3 მაგრამ ფლანგის მცველებს დაცვაში აქვთ მოსამატებელი,ხშირად ჩამოსვლას ვერ ასწრებენ, ცენტრალურ დაცვაშიც დიდი გარღვევაა. 4 მცველიანი ტაქტიკის დროს გუნდების უმეტესობას ცენტრალურ დაცვაში ერთი მაღალი ჯანიანი მცველი ყავს და მეორე სწრაფი და მოძრავი რომელსაც ყველას დაზღვევა ევალება აი პიკე მასკერანოს დუეტი როგორც იყო.ხოდა ჩვენ ამ შემთხვევაში სწრაფი მცველი.გვინდა.ამ მოცემულობიდან არაუხო მინგესაა ყველაზე კარგი ვარიანტი.

    ალბათ ერიკ გარსიას ვარიანტიც მაგიტომაა კარგი, ც. მცველისთვის არცთუ ისე მაღალია (1.83), მაგრამ უფრო მოძრავი და ნაკლებად ტლანქი
    ლენგლეს იმედად იყოს რეალი,ბავარია და პსჟ, რადგან გარანტიები აქვთ, რომ მიმიმუმ 2-3-ჯერ მაინც უსასშინლესად ყლაპავს
    ფანი [?]
    #6 14 მაისი 2021 12:47
    2
    ვალვერდე რაღაცეებში მართალი ყოფილა. სადააქვს ამ გუნდს შეტევის და პრესინგის თამაშის ტრაკი. დაცვა უსაზიზღრესი. ნებისმიერი შეტევა პოზიციური თუ კონტრა ხიფათს ქმნის. 4-4-2 აუცილებელიც კია რომ არ ამოიტენონ. სამწუხაროა მარა გახსნილ ფეხბურთშიც გადაგვივლიან სიტი პსჟ და ბაიერნი, დაცვითს თავი რომ დავანებოთ.
    Culé [?]
    #5 14 მაისი 2021 12:27
    3
    უნდა დააბრუნოს ისევ 4-3-3 მაგრამ ფლანგის მცველებს დაცვაში აქვთ მოსამატებელი,ხშირად ჩამოსვლას ვერ ასწრებენ, ცენტრალურ დაცვაშიც დიდი გარღვევაა. 4 მცველიანი ტაქტიკის დროს გუნდების უმეტესობას ცენტრალურ დაცვაში ერთი მაღალი ჯანიანი მცველი ყავს და მეორე სწრაფი და მოძრავი რომელსაც ყველას დაზღვევა ევალება აი პიკე მასკერანოს დუეტი როგორც იყო.ხოდა ჩვენ ამ შემთხვევაში სწრაფი მცველი.გვინდა.ამ მოცემულობიდან არაუხო მინგესაა ყველაზე კარგი ვარიანტი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 14 მაისი 2021 12:14
    0
    ციტატა: MARADONA1968
    "ზდრასვიტე ზდრასვიტეს" პონტია უეჭველი, გენერალი რომელიღაცა ოფიცერს ასე თუ გაუღიმებდა და გაესაუბრებოდა თბილად, ზნაჩიტ აღარ აინტერესებს!
    დასკვნა: კუმანი მომდევნოში სეზონში აღარ მოიაზრება
    ციტატა: MARADONA1968
    "ზდრასვიტე ზდრასვიტეს" პონტია უეჭველი, გენერალი რომელიღაცა ოფიცერს ასე თუ გაუღიმებდა და გაესაუბრებოდა თბილად, ზნაჩიტ აღარ აინტერესებს!
    დასკვნა: კუმანი მომდევნოში სეზონში აღარ მოიაზრება

    Ari logika magashi
    ფანი [?]
    #3 14 მაისი 2021 12:08
    0
    Ანუ მომდევნო სეზონᲨი მწვრᲗელი ისევ კუმანი იქნება ? 😃
    გულშემატკივარი [?]
    #2 14 მაისი 2021 12:08
    1
    "ზდრასვიტე ზდრასვიტეს" პონტია უეჭველი, გენერალი რომელიღაცა ოფიცერს ასე თუ გაუღიმებდა და გაესაუბრებოდა თბილად, ზნაჩიტ აღარ აინტერესებს!
    დასკვნა: კუმანი მომდევნოში სეზონში აღარ მოიაზრება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 14 მაისი 2021 11:35
    4
    ლაპორტ არ დაგვიტოვო კუმანი მომდევნო სეზონში თორე დავიღუპებით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued