MD: ბარსელონა 500 მილიონიანი სესხის აღებას აპირებს

MD: ბარსელონა 500 მილიონიანი სესხის აღებას აპირებს

"ბარსელონას" ხელმძღვანელობა 500 მილიონი ევროს ოდენობის სესხის აღებას გეგმავს, წერს Mundo Deportivo.

აღნიშნული თანხა ფეხბურთელების ანაზღაურების დაფარვისა და აუცილებელი ინვესტიციებისთვის იქნება განკუთვნილი. ამჟამად, კლუბი ფინანსური აუდიტის შედეგებს ელოდება. აგრეთვე, "ბარსელონას" აუდიტის დასრულების შემდეგ ეცოდინება თუ რა მოცულობის კონტრაქტის შეთავაზება შეუძლია ლეო მესისთვის.

მიმდინარე სეზონში "კამპ ნოუზე" მაყურებლის გარეშე თამაშმა კლუბს, დაახლოებით, 300-400 მილიონი ევროს შემოსავალი დააკარგვინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 14 მაისი 2021 21:51
    0
    იმედია მაგ კრედიტს უაზროთ არ გაანიავებენ მამენტ მაგ თანხის მესამედი ხმაურიან ტრანსფერს დაჭირდება რაც დარჩება იმით კონტრაქტებიც დაიდოს მესის ლოდინი არ შეიძლება ..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 მაისი 2021 15:33
    3
    ამ აუდიტმა რით ვეღარ იანგარიშა ბართოს გაფლანგული მილიონები. დროზე ნახონ სანამ იმ ღორს, კიდევ დარჩა გადამალულები და მოატანინონ უკან.
    ფანი [?]
    #7 14 მაისი 2021 15:26
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    კამპ ნოუს სახელი უნდა გაყიდონ 20 წლით, რომელიღაცა კომპანია 300 თუ 400 მილიონს იხიდიდა. დაგვარქვამენ ემირატებს ან შეიხებს მარა რა ვქნათ, გაკოტრებას ჯობია.

    შესაძლოა, “ბარსელონას” სტადიონს “კამპ ნოუ Qatar Airways”-ი დაერქვას.

    https://fanebi.com/tag/16353-69/
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 მაისი 2021 13:59
    4
    ის აუდიტი ნეტა არ გამოავლენს ბართოს შავ საქმეებს, რომ გაუშვან ვირის აბანოში.
    ვერ მომინელებია ის, რაც გუნდს გაუკეთა და შეიტყაპუნა ამ მათხოვარმა.
    Culé [?]
    #5 14 მაისი 2021 13:28
    1
    ჯერ ბალასტი უნდა გადაყარონ barca-7
    ფანი [?]
    #4 14 მაისი 2021 12:49
    1
    კამპ ნოუს სახელი უნდა გაყიდონ 20 წლით, რომელიღაცა კომპანია 300 თუ 400 მილიონს იხიდიდა. დაგვარქვამენ ემირატებს ან შეიხებს მარა რა ვქნათ, გაკოტრებას ჯობია.
    Culé [?]
    #3 14 მაისი 2021 12:23
    1
    2 სეზონში ამოიღებენ მაგ 500 მილიონს.ესპანეთშიც ვაქცინაცია მიდის და შეიძლება მომდევნო სეზონიდან დაუშვან მაყურებელი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #2 14 მაისი 2021 11:30
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    მაგ 500 მილიონს ტიტულების მოგების გარეშე რო ვერ ამოიღებენ იმედია ხვდებიან და შესაბამისადაც რო უნდა გააძლიერონ გუნდი იმედია მაგასაც ხვდებიან და გაძლიერება თუ უნდათ გუნდის პირველ რიგში მწვრთნელი რო უნდა გაუშვან იმედია მაგასაც ხვდებიან

    იმედია ბრატ იმედია
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 14 მაისი 2021 11:20
    2
    მაგ 500 მილიონს ტიტულების მოგების გარეშე რო ვერ ამოიღებენ იმედია ხვდებიან და შესაბამისადაც რო უნდა გააძლიერონ გუნდი იმედია მაგასაც ხვდებიან და გაძლიერება თუ უნდათ გუნდის პირველ რიგში მწვრთნელი რო უნდა გაუშვან იმედია მაგასაც ხვდებიან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued