ბარსელონა ჰანსი ფლიკის მოყვანას ცდილობს?

ბარსელონა ჰანსი ფლიკის მოყვანას ცდილობს?

ლა ლიგაში ჩემპიონობის შანსების საგრძნობლად შემცირების შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის პოსტზე რონალდ კუმანის მომავალი ბუნდოვანია.

ადრე გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსა" "ბაიერნის" თავკაცით, ჰანს-დიტერ ფლიკით ინტერესდებოდა, თუმცა ამ უკანასკნელისგან უარი მიიღო, რადგან მან გერმანიის ნაკრებში იოახიმ ლიოვი უნდა ჩაანაცვლოს.

SPORT1-ის ცნობით, გერმანელი სპეციალისტი მზადაა, ბუნდესნაკრების შეთავაზებას დათანხმდეს - შესაბამისად, იგი სხვა წინადადებებს არ მოუსმენს.

თუმცა, როგორც Bild იტყობინება, "ბლაუგრანას" ჰანსი ფლიკის ოჯახთან კონტაქტი ჰქონდა და შეიტყო, რომ ნაკრებთან ხელშეკრულების გაფორმებამდე, "რეკორდმაისტერის" დამრიგებელს სურს, ყველა შეთავაზება განიხილოს.

უკვე გადაწყვეტილია, რომ ჰანსი მიუნხენურ გრანდს სეზონის დასრულებისთანავაზე დატოვებს, მის ადგილს კი იულიან ნაგელსმანი დაიკავებს, რომელიც ჟოან ლაპორტას გეგმებში ასევე შედიოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 14 მაისი 2021 15:39
    0
    აქ მე მაქვს დეჟავიუ თუ სპეციალურად წერენ ერთი და იგივე ნიუსებს სხვადასხვა დაბოლოებით? გუშინ ეწერა ფლიკმა იდიტე ნა-იო, ნაკრებში მივდივარო. დღეს თურმე ნაკრებში კი მიდის, მაგრამ სხვა ვარიანტებსაც განიხილავსო.
    წევრი [?]
    #11 14 მაისი 2021 14:03
    2
    ფლიკი მაგარი მწვრთნელია თუ მოვიდა რეალსა და სხვებს იმენა ჩააჯმევინებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 14 მაისი 2021 14:02
    0
    ამან აწყობილი გუნდი დატოვა ნაკრების გამო და ახლა ბარსაში, რომ მოვიდეს პერსონა ნონ გრატად გამოაცხადებენ და გერმანიაში არ შეუშვებენ.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 მაისი 2021 12:23
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Es truxa temaa ra, ara arsebobs gamovides, saswauli unda qnas laportam mashin... Exla momsvlel-wamsvlelebs rac sheexeba----depay da kuni ertadaa mosayvani, Braithwaite(guliani kacia mara..) wasasvlelia, dembele gasajmeinebelia, momkalit da griezman mevaseba da miyvars da minda darches ra,es teincao ra xilia ver davumugame, erti shansi girs bichistvis mara eger conrada da collado arian mxecebi da ver chamovyalibdi ra!!! naxevardacvashi busketsi skamze da nico gonzalesi dasawinaurebelia, pedris magari dasveneba unda torw nolzea tipi, rikis meti dro, alena gasasxmelia,pianicic wasasvlelia ra busi iqneba skamze, roberto <<ცენზურის დარღვევა>> magis dedas vtene, moribac skamidan, auari dagvxatavda mara aragvaq sashualeba!!! Dacva ari chafsma imenna ra, vafshe vinc tamashobs albas da arauxos garda yvela skamis fexburtelia ra, ubralod mingesas da dests aqvt kide potenciali, umtiti gasayidia, lengle pikedan erti unda wavides ertic skamze, firpo gasayidia, emersoni mosayvani, garcia modis da ertic vinme mxeci gvinda ra...neto unda wavides codoa da b gundida penia... Koemanze ra vtqva arvici, tan chveni legendaa da erti sezonic sheidzleba ro datovo, kide nicheo qna am farchakebit, da gundic gaaaxalgazrdava mara ise jiuti da naklebad taqtikurad ganswavluli tipia ra, tu wava me pimientas amoweva minda tu arada erti sezonic ragacas izavs ra... Vfiqrob ase uket dabalansebuli da moxodili gundi gveyoleba ra...

    თუ დარჩა კუმანი დეპაი მოვა, აგუერო არ მგონია. ბრაიტი წავა და ტრინკაო შეილება გააიჯარონ და კოლიადოთი ჩაანაცვლონ. კონრადს გაუშვებენო წერენ და ტეხავს ეგ ძაან. კუმანის დარჩენა ვეინალდუმის მოყვანასაც ნიშნავს შესაბამისად პიანიჩი წავა. მოვა გარსია და ემერსონი. დიდად ვერ გავძლიერდებით. მარა ყველაზე მნიდვნელოვანი იქნება პრესეზონი, მოსამზადებელზე რაც შეიძლება მეტი ამხანაგური უნდა დანიშნონ. კარგად უნდა დააკვირდნენ ბალდეს, ღირს თუ არა მარცხენა მცველის ყიდვა. ასევე ნიკოს და ორელიანას, შეიძლება ვეინალდუმი აღარც დავიმატოთ. კონრადი კოლიადოს უნდა მიეცეს შანსი. მოკლედ კოპა ამერიკის და ევროს გამო ძირითადი ბირთვი გვიან დაბრუნდება და ეგ ბიჭები შეკრებას უფრო ადრე დაიწყებენ და კარგად დააკვირდება მწვრთნელი. კუმანი თუ დარჩა თორე პიმიენტამ კარგად იცის ვინ რა ხილია. ფატი როგორ დაბრუნდება დიდი მნიშვნელობა აქ კიდე, ეგეც გადაწყვეტს აგუერო დეპაი 2 ვე მოვა თუ ერთი.

    დეპაიც და აგუეროც ორივე მოსაყვანია მარა არჩევანზე თუ მიდგა საქმე აგუერო უნდა მოიყვანონ აგუერო სუფთა ფორვარდია და ყველაზე მეტად შეტევაში 9-იანი გვაკლია ვინგერები ოხრად გვყავს პიმიენტას დანიშვნა მაგრად მინდა ყველაზე კარგად ეგ დააკომპლექტებს ახალგაზრდებით გუნდს და კონრადსაც დატოვებს დარწმუნებული ვარ და პუჩსაც ეშველება

    Bicho xo martlebi xart, mament me depayc uechveli minda mara karoche ra, seriozul gasachirshi vart simon, vinebs davsdevt, ra ufaso igrokebs, vinebisbimedi gvaq, tu vifiqrebdit wlebis win ro depayze da beber agueroze viocnebebdit shetevis dasalageblad karoche ra... Baldes rac sheexeba mec didi imedi maq mag bichis, nicosac da orelianasac ra da imedia moiqachebian, momaval welsac aramaq didi imedi, amdeni axalgazrda und ashetamashdnen, wesit 2-3 welshi unda iyvnen seriozul xodze... Kak raz es dzvelebic gaiwmindeba raa....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 მაისი 2021 11:17
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Es truxa temaa ra, ara arsebobs gamovides, saswauli unda qnas laportam mashin... Exla momsvlel-wamsvlelebs rac sheexeba----depay da kuni ertadaa mosayvani, Braithwaite(guliani kacia mara..) wasasvlelia, dembele gasajmeinebelia, momkalit da griezman mevaseba da miyvars da minda darches ra,es teincao ra xilia ver davumugame, erti shansi girs bichistvis mara eger conrada da collado arian mxecebi da ver chamovyalibdi ra!!! naxevardacvashi busketsi skamze da nico gonzalesi dasawinaurebelia, pedris magari dasveneba unda torw nolzea tipi, rikis meti dro, alena gasasxmelia,pianicic wasasvlelia ra busi iqneba skamze, roberto <<ცენზურის დარღვევა>> magis dedas vtene, moribac skamidan, auari dagvxatavda mara aragvaq sashualeba!!! Dacva ari chafsma imenna ra, vafshe vinc tamashobs albas da arauxos garda yvela skamis fexburtelia ra, ubralod mingesas da dests aqvt kide potenciali, umtiti gasayidia, lengle pikedan erti unda wavides ertic skamze, firpo gasayidia, emersoni mosayvani, garcia modis da ertic vinme mxeci gvinda ra...neto unda wavides codoa da b gundida penia... Koemanze ra vtqva arvici, tan chveni legendaa da erti sezonic sheidzleba ro datovo, kide nicheo qna am farchakebit, da gundic gaaaxalgazrdava mara ise jiuti da naklebad taqtikurad ganswavluli tipia ra, tu wava me pimientas amoweva minda tu arada erti sezonic ragacas izavs ra... Vfiqrob ase uket dabalansebuli da moxodili gundi gveyoleba ra...

    თუ დარჩა კუმანი დეპაი მოვა, აგუერო არ მგონია. ბრაიტი წავა და ტრინკაო შეილება გააიჯარონ და კოლიადოთი ჩაანაცვლონ. კონრადს გაუშვებენო წერენ და ტეხავს ეგ ძაან. კუმანის დარჩენა ვეინალდუმის მოყვანასაც ნიშნავს შესაბამისად პიანიჩი წავა. მოვა გარსია და ემერსონი. დიდად ვერ გავძლიერდებით. მარა ყველაზე მნიდვნელოვანი იქნება პრესეზონი, მოსამზადებელზე რაც შეიძლება მეტი ამხანაგური უნდა დანიშნონ. კარგად უნდა დააკვირდნენ ბალდეს, ღირს თუ არა მარცხენა მცველის ყიდვა. ასევე ნიკოს და ორელიანას, შეიძლება ვეინალდუმი აღარც დავიმატოთ. კონრადი კოლიადოს უნდა მიეცეს შანსი. მოკლედ კოპა ამერიკის და ევროს გამო ძირითადი ბირთვი გვიან დაბრუნდება და ეგ ბიჭები შეკრებას უფრო ადრე დაიწყებენ და კარგად დააკვირდება მწვრთნელი. კუმანი თუ დარჩა თორე პიმიენტამ კარგად იცის ვინ რა ხილია. ფატი როგორ დაბრუნდება დიდი მნიშვნელობა აქ კიდე, ეგეც გადაწყვეტს აგუერო დეპაი 2 ვე მოვა თუ ერთი.

    დეპაიც და აგუეროც ორივე მოსაყვანია მარა არჩევანზე თუ მიდგა საქმე აგუერო უნდა მოიყვანონ აგუერო სუფთა ფორვარდია და ყველაზე მეტად შეტევაში 9-იანი გვაკლია ვინგერები ოხრად გვყავს პიმიენტას დანიშვნა მაგრად მინდა ყველაზე კარგად ეგ დააკომპლექტებს ახალგაზრდებით გუნდს და კონრადსაც დატოვებს დარწმუნებული ვარ და პუჩსაც ეშველება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 14 მაისი 2021 10:47
    0
    ლაპორტამ თუ ეს მოიყვანა და რავი🙌🙌
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 14 მაისი 2021 10:41
    3
    იმ გუნდის დედა... როდედაც შეუძლია თან 4 ჯერ შეეძლოთ პირველზე გადასულიყვნენ და ოთხივეჯერ ჩაიჯვეს თან ვინებთან გრანადა, ლევანტე და ასეთ წარაკუა გუნდებთან, უშუალო კონკურენტტან რომ 4 მატჩის ჯამში 1 ქულას დააგროვებ იმასაც კამპზე და თან 0-0 ითამაშებ რავიცი, ისე გუნდს გერმანული ქმედებები არ აწყენდა, მაგრამ ეს უეჭველი ნაკრებში ჭავა სულ რომ ლიოვმა ევროპა დადოს რაც სასწაუზლზე სასწაული მიმაჩნია, ლივერმა გუში რა დუხი დადო მეოდანზე, აქამდე რომ ასე ეთამაშათ იქნებ ლიგის ზონაში ყოფილიყვნენ 1 მატჩი კი დარჩად თადარიგში, მაგრამ არ მგონია ლესტერმა 2 მატჩი წააგოს, ლივერი თუ ლიგაზე ვერ გავა ძალიან დაეცემამაგათი ფეხბურთელების ფასი და კი გაასწორებდა მანესნაირი ფლანგის შემტევი გუნდში,
    [?]
    #5 14 მაისი 2021 07:20
    4
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Es truxa temaa ra, ara arsebobs gamovides, saswauli unda qnas laportam mashin... Exla momsvlel-wamsvlelebs rac sheexeba----depay da kuni ertadaa mosayvani, Braithwaite(guliani kacia mara..) wasasvlelia, dembele gasajmeinebelia, momkalit da griezman mevaseba da miyvars da minda darches ra,es teincao ra xilia ver davumugame, erti shansi girs bichistvis mara eger conrada da collado arian mxecebi da ver chamovyalibdi ra!!! naxevardacvashi busketsi skamze da nico gonzalesi dasawinaurebelia, pedris magari dasveneba unda torw nolzea tipi, rikis meti dro, alena gasasxmelia,pianicic wasasvlelia ra busi iqneba skamze, roberto <<ცენზურის დარღვევა>> magis dedas vtene, moribac skamidan, auari dagvxatavda mara aragvaq sashualeba!!! Dacva ari chafsma imenna ra, vafshe vinc tamashobs albas da arauxos garda yvela skamis fexburtelia ra, ubralod mingesas da dests aqvt kide potenciali, umtiti gasayidia, lengle pikedan erti unda wavides ertic skamze, firpo gasayidia, emersoni mosayvani, garcia modis da ertic vinme mxeci gvinda ra...neto unda wavides codoa da b gundida penia... Koemanze ra vtqva arvici, tan chveni legendaa da erti sezonic sheidzleba ro datovo, kide nicheo qna am farchakebit, da gundic gaaaxalgazrdava mara ise jiuti da naklebad taqtikurad ganswavluli tipia ra, tu wava me pimientas amoweva minda tu arada erti sezonic ragacas izavs ra... Vfiqrob ase uket dabalansebuli da moxodili gundi gveyoleba ra...

    თუ დარჩა კუმანი დეპაი მოვა, აგუერო არ მგონია. ბრაიტი წავა და ტრინკაო შეილება გააიჯარონ და კოლიადოთი ჩაანაცვლონ. კონრადს გაუშვებენო წერენ და ტეხავს ეგ ძაან. კუმანის დარჩენა ვეინალდუმის მოყვანასაც ნიშნავს შესაბამისად პიანიჩი წავა. მოვა გარსია და ემერსონი. დიდად ვერ გავძლიერდებით. მარა ყველაზე მნიდვნელოვანი იქნება პრესეზონი, მოსამზადებელზე რაც შეიძლება მეტი ამხანაგური უნდა დანიშნონ. კარგად უნდა დააკვირდნენ ბალდეს, ღირს თუ არა მარცხენა მცველის ყიდვა. ასევე ნიკოს და ორელიანას, შეიძლება ვეინალდუმი აღარც დავიმატოთ. კონრადი კოლიადოს უნდა მიეცეს შანსი. მოკლედ კოპა ამერიკის და ევროს გამო ძირითადი ბირთვი გვიან დაბრუნდება და ეგ ბიჭები შეკრებას უფრო ადრე დაიწყებენ და კარგად დააკვირდება მწვრთნელი. კუმანი თუ დარჩა თორე პიმიენტამ კარგად იცის ვინ რა ხილია. ფატი როგორ დაბრუნდება დიდი მნიშვნელობა აქ კიდე, ეგეც გადაწყვეტს აგუერო დეპაი 2 ვე მოვა თუ ერთი.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 14 მაისი 2021 05:14
    0
    Es truxa temaa ra, ara arsebobs gamovides, saswauli unda qnas laportam mashin... Exla momsvlel-wamsvlelebs rac sheexeba----depay da kuni ertadaa mosayvani, Braithwaite(guliani kacia mara..) wasasvlelia, dembele gasajmeinebelia, momkalit da griezman mevaseba da miyvars da minda darches ra,es teincao ra xilia ver davumugame, erti shansi girs bichistvis mara eger conrada da collado arian mxecebi da ver chamovyalibdi ra!!! naxevardacvashi busketsi skamze da nico gonzalesi dasawinaurebelia, pedris magari dasveneba unda torw nolzea tipi, rikis meti dro, alena gasasxmelia,pianicic wasasvlelia ra busi iqneba skamze, roberto <<ცენზურის დარღვევა>> magis dedas vtene, moribac skamidan, auari dagvxatavda mara aragvaq sashualeba!!! Dacva ari chafsma imenna ra, vafshe vinc tamashobs albas da arauxos garda yvela skamis fexburtelia ra, ubralod mingesas da dests aqvt kide potenciali, umtiti gasayidia, lengle pikedan erti unda wavides ertic skamze, firpo gasayidia, emersoni mosayvani, garcia modis da ertic vinme mxeci gvinda ra...neto unda wavides codoa da b gundida penia... Koemanze ra vtqva arvici, tan chveni legendaa da erti sezonic sheidzleba ro datovo, kide nicheo qna am farchakebit, da gundic gaaaxalgazrdava mara ise jiuti da naklebad taqtikurad ganswavluli tipia ra, tu wava me pimientas amoweva minda tu arada erti sezonic ragacas izavs ra... Vfiqrob ase uket dabalansebuli da moxodili gundi gveyoleba ra...
    ფანი [?]
    #3 14 მაისი 2021 03:53
    4
    ეს ეზოს ბებოების ჭორს გავს...ფლიკი არა კლოპს მოიყვანენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 14 მაისი 2021 02:22
    3
    გაასწორებდა ეს ბარსაში მარა ნაკრებში წავა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]